Z tego co wiem krucjaty dodaje się tutaj...mam tremę xd
[SIZE=18pt]GOTHIC 2
[/SIZE]
[SIZE=14pt]Magowie Ognia
[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Pierwsi Magowie Ognia zostali powołanie do służby bogu Innosowi wraz z wypiciem jego łez które spadły z Nieba. Innos płakał przez wiele lat z powodu walki ze swoim bratem Beliarem.
Magowie nauczali zwykłych ludzi, nawracając ich na służbę Innosowi. Zakładali klasztory w których żyli i pracowali. Jednym z klasztorów magów Ognia jest Klasztor na wyspie Khorinis. Dokładnej daty założenia klasztoru nikt nie zna. Od samego początku Klasztor ten słynął z wyrobu wina oraz artefaktów które się tam znajdowały tj. Święty Młot Innosa, Tarcza Innosa oraz Oko Innosa.
[SIZE=12pt]Opis Gildii[/SIZE]
Magowie Ognia to oparcie dla władzy wyspy jak i zwykłych obywateli. Dzięki wiernej służbie Innosowi, ten nagradza ich Kręgami Magii dzięki czemu stają się potężniejsi. Jako ziemscy przedstawiciele boga ognia i sprawiedliwości, Magowie pełnią rolę sędziów na wyspie oraz mają duży wpływ na to co się dzieje w mieście.
[SIZE=12pt]Hierarchia i rangi:[/SIZE]
Arcy mag Kręgu Ognia-najważniejszy i najpotężniejszy z Magów Ognia. Dowodzi Klasztorem.
Mag Ognia-Mag obdarzony łaską Innosa, posiada dużą wiedzę na temat Magii oraz przekazuje nauki Innos jego wyznawcą.
Nowicjusz- najczęściej młody mężczyzna który wstąpił do Zakonu Magów Ognia.Na początku służy Magom oraz Zakonowi. Po przystąpieniu do Próby Ognia i zdaniu jej zostaje Magiem.
[SIZE=12pt]Zadania i funkcje Magów.[/SIZE]
Głównym zadaniem Magów Ognia jest przekazywanie nauk Innos. Pomagają oni także w obronie królestwa Myrthany. Z powodu wielkiej mądrości są doradcami Króla i zarządców miast. Czasami Magowie pomagają zwykłym ludziom w ich problemach.
Zadanie które Magowie Ognia dostali od samego Innos to walka w jego imieniu z Czarnymi Magami-sługami Beliara oraz jego Demonami.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Magowie Ognia używają różnych zaklęć. Najczęściej jest to kula ognia, deszcz ognia oraz ognista burza. Ogólnie magię tą można nazwać Magią Ognia.
Pozostałe czary których używają to błyskawica, piorun kulisty oraz światło.
[SIZE=12pt]Sławni NPC w Gildii[/SIZE]
Na pewno sławnym Magiem Ognia jest Pyrokar- przywódca i Arcy mag kręgu Ognia na wyspie Khorinis.
Kolejnym sławnym NPC jest Milten-przyjaciel Bezimiennego bohatera.
Inni ważni Magowie to Isgaroth, Darron, Serpentem oraz Ultra-dwaj członkowie Najwyższej Rady Zakonu Innos na wyspie Khorinis.
[SIZE=12pt]Nauczyciele[/SIZE]
Pyrokar- może nauczyć nas Czarnej Magii
Milten- pomoże Nam zwiększyć ilość Mana.
Parkan- może nauczyć nas zwykłej magii.
Karras- uczy nas magii przywołań.
Marduk- zdradza nam tajniki Magii Wody.
Hyglas- Mistrz w dziedzinie Magii Ognia.
Noras- nauczyciel alchemii.
[SIZE=14pt]Najemnicy
[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Historia Najemników z G2 jest krótka. Mianowicie ugrupowanie służące Onarowi- właścicielowi ziemskiemu powołane zostało po upadku bariery. Było to około 3 tygodni przed przywołaniem Bezimiennego przez Xardasa z ruin świątyni Śniącego.
Najemnicy toczą boje ze Strażą Miejską oraz Paladynami.
[SIZE=12pt]Opis[/SIZE]
Ugrupowanie to ma swoją siedzibę na farmie Onara-bogatego ziemianina. Według większości obywateli Khorinis, Najemnicy to przestępcy zza bariery, ludzie z jedną zasadą zwaną „brak zasad”. Z zewnątrz wydaje się to prawdą ale jeżeli wejdzie ktoś wewnątrz tej organizacji przekona się że Najemnicy muszą przestrzegać zasad ustalonych przez Lee i Onara.
[SIZE=12pt]Hierarchia i rangi.[/SIZE]
Najemnicy
Część z najemników przekształciła się w Łowców Smoków.
[SIZE=12pt]Zadania [/SIZE]
Do zadań Najemników należy ochrona farmerów i farm przed Strażą Miejską oraz dopilnowanie aby Farmerzy wywiązywali się z umów z Onarem.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Najemnicy najczęściej używają miecz lub toporów oraz kusz lub łuków. Nie parają się Magią.
[SIZE=12pt]Sławni NPC[/SIZE]
Lee- były generał Armii Królewskiej. Obecnie zbuntowany przywódca Najemników.
Gorn- Jeden z przyjaciół Bezimiennego. Silny wojownik.
Lares- Najlepiej wykwalifikowany złodziej w państwie Rhobara II
[SIZE=12pt]Nauczyciela[/SIZE]
Buster- broń jednoręczna.
Bennet- kowalstwo(tylko jeśli jesteśmy najemnikiem)
Torlof- siła i zręczność
Lee- broń dwuręczna.
Rod-broń dwuręczna
[SIZE=14pt]Straż Miejska
[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Straż miejska zostało powołana do życia wraz z założeniem miasta Khorinis. Od początku istnienia Straż odpowiadała za porządek w mieście.
[SIZE=12pt]Opis[/SIZE]
Straż Miejska ma swoją siedzibę w koszarach. Należą do niej tylko obywatele Miasta Khorinis.
Straż zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie oraz trening oczekując w zamian walki w obronie Miasta, pilnowania porządku i i egzekwowania prawa.
[SIZE=12pt]Hierarchia:[/SIZE]
Strażnik- zwykły żołnierz Armii Królewskiej. W Mieście pełni funkcje Strażnika. Pilnuje porządku i bezpieczeństwa.
Dowódca Straży Miejskiej- Odpowiada za funkcjonowanie Straży oraz utrzymanie porządku w Mieście.
Wybrani Strażnicy Miejscy dostępują zaszczytu zostania Paladynem.
[SIZE=12pt]Zadania[/SIZE]
Do zadań Straży należy pilnowanie porządku, egzekwowanie prawa oraz obrona miasta w razie zagrożenia. Strażnicy pomagają także farmerom w ich problemach z dzikimi bestiami.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Do uzbrojenia Straży należą miecze jednoręczne oraz kusze. Rzadko Strażnicy używają mieczy dwuręcznych. Nie parają się magią.
[SIZE=12pt]Sławni NPC[/SIZE]
Lord Andre- Paladyn, przywódca Straży Miejskiej.
[SIZE=12pt]Nauczyciele[/SIZE]
Ruga-kusza(tylko jako Strażnik lub Mag)
Wulfgar- broń jedno- i dwuręczna(tylko jako Strażnik lub Mag)
Mortis- siła(tylko jako strażnik lub Mag)
[SIZE=14pt]Paladyni
[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Historia Paladynów jest równie długa jak Magów Ognia.
Pierwsi Paladyni zostali zwerbowani do służby Innosowi w tym samym czasie co Magowie Ognia.
Paladyni z Khorinis mają krótką historię, przynajmniej tą nam znaną. Grupa bardzo dobrze wyszkolonych Paladynów pod dowództwem Lorda Hagena wyruszyła na wyspę Khorinis aby uspokoić sytuację w GD oraz przywieź ładunek magicznej rudy.
Po dopłynięciu do miasta objęli władzę nad nim a część grupy pod dowództwem jednego z kapitanów Armii Królewskiej-Kapitana Garonda-udała się do Górniczej Doliny.
[SIZE=12pt]Opis[/SIZE]
Paladyni stanowią o sile Królestwa Myrthany. Doskonale wyszkoleni w walce, wierni Królowi i Innosowi,prędzej zginą niż się poddadzą.
Droga do bycia Rycerzem jest długa i wyboista. Najpierw trzeba służyć w Straży Miejskiej udowadniając swoją odwagę i siłę oraz trzeba udowodnić że jest się godnym noszenia zbroi rycerza.
[SIZE=12pt]Hierarchia[/SIZE]
Strażnik Miejski
Paladyn- silny i odważny wojownik. Do każdego boju rusza z imieniem Innosa na ustach. Walczy aż do upadłego.
Generał(Dowódca)-silny, odważny, honorowy, szlachetny…to tylko niektóre cechy które posiada dowódca Paladynów.
[SIZE=12pt]Zadania[/SIZE]
Do zadań Paladynów z Khorinis należy ochrona mieszkańców przed najazdem orków, przywrócenie porządku w Górniczej Dolinie oraz dostarczenie dużego ładunku Magicznej Rudy. Lord Hagen na czas pobytu Paladynów w Khorinis przejął władzę w mieście.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Do uzbrojenia Paladynów należą bronie jedno i dwuręczne.
Najczęściej używają Mieczu Zakonu lub Mieczy z Magicznej Rudy.
Jako broni dystansowej używają kusz.
Paladyni używają magii skumulowanej w runach Innosa.
[SIZE=12pt]Sławni NPC[/SIZE]
Lord Hagen- Dowódca Paladynów
Lord Andre- Dowódca Straży Miejskiej
Kapitan Garond- Dowódca garnizonu wysłanego do Górniczej Doliny.
Udar- najlepszy kusznik Królestwa.
Kerolth- Mistrz fechtunku
[SIZE=12pt]Nauczyciele[/SIZE]
Ingmar(Miasto)-siła(tylko Paladyn)
Udar(Zamek)- kusza(od II rozdziału)
Kerolth(Zamek)- broń jedno i dwuręczna
Dobar(Zamek)- kowalstwo
Brutus(zamek)- Siła
Albrecht(Miasto)- magia(tylko Paladyn)
Nicolas-broń jednoręczna
[SIZE=14pt]Łowcy Smoków[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Historia łowców Smoków z Khorinis jest krótka i dosyć dziwna.
Pierwszymi Łowcami Smoków z Khorinis byli Sylwio i jego ludzie. Później dołączyli do nich inni Najemnicy.
Łowcy powstali kiedy na Wyspie Khorinis rozniosła się pogłoska że w Górniczej Dolinie pojawiły się Smoki.
[SIZE=12pt]Opis[/SIZE]
Łowcy to bardzo dobrze wyszkoleni wojownicy. Najczęściej byli Najemnicy Onara.
Wśród nich jest tylko kilka zasad a najważniejsza brzmi: nie wchodź towarzyszom w drogę pod czas walki ze smokiem.
[SIZE=12pt]Hierarchia[/SIZE]
Część Łowców Smoków była Najemnikami
Łowca Smoków
[SIZE=12pt]Zadania[/SIZE]
Łowcy są luźną gildia. Nie mają zwierzchnika jak Najemnicy czy Straż Miejska, dlatego zadania ustalają sami. Ich głównym celem jest zabicie Smoków oraz zdobycie wielkich bogactw.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Ciężkie miecze dwuręczne i potężne kusze.
[SIZE=12pt]Sławni NPC[/SIZE]
Gorn- przyjaciel Bezimiennego, były Najemnik
Sylwio- były Najemnik, według jego ludzi dobry przywódca
[SIZE=12pt]Nauczyciele[/SIZE]
Feros- siła i zręczność(Od IV rozdziału)
Hokurn- broń jedno i dwuręczna(od IV rozdziału)
Godar- związane z myślistwem(Tylko dla Łowców i od IV rozdziału)
[SIZE=14pt]Piraci
[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Historia Piratów jest bardzo długa. Od wieków mieszkańcy Wyspy Khorinis i kontynentu bali się ich. Kryjówki nikt nie znalazł. Ale wszyscy wiedzą że jest ukryta za wieloma klifami wyspy Khorinis. Piraci od wielu lat łupili i zatapiali statki kupieckie, przez co akweny morskie Myrthany były bardzo niebezpieczne.
[SIZE=12pt]Opis[/SIZE]
Obóz gildii piratów zbudowany został w Jarkendarze na wielkiej plaży. Aby dostać się tam, trzeba było wnieść opłatę. Jak wiadomo, piraci toczyli od pewnego czasu małą wojnę z obozem na bagnie. Przywódca wilków morskich Greg uznawał jedną zasadę: "Każdy ma robić to, co do niego należy !". Zasada sprawdzała się, nikt nie narzekał.
[SIZE=12pt]Hierarchia[/SIZE]
Hierarchia Piratów jest prosta:
-Pirat
-Dowódca grupy abordażowej
-Dowódca Obozu
[SIZE=12pt]Zadania[/SIZE]
Piraci mają zazwyczaj jedno zadanie:złupić,zatopić,zamordować.Ale w obozie Kapitana Grega zadań dla Piratów jest wiele.Np. zdobywanie pożywienia dla całego obozu,ścinanie drzew na palisadę czy walka z Bandytami.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Piraci używają najczęściej kordelasów lub maczet.Ale nie pogardzą także dobrym rapierem. Jako broń dystansową używają kusz.
Piraci nie używają Magii w walce z wrogami.
[SIZE=12pt]Sławni NPC[/SIZE]
Greg-Kapitan Piratów,znany na całym kontynencie i wyspie Khorinis.
Skip-Jeden z Piratów,Znany na kontynencie
Morgan-dowódca grupy abordażowej
Henry-dowódca drugiej grupy abordażowej
[SIZE=12pt]Nauczyciele[/SIZE]
Morgan-broń jednoręczna
Henry-broń dwuręczna
Jack Aligator-trofea zwierzęce
Bill-kradzież kieszonkowa(minimum 40 zręczności)
[SIZE=14pt]Bandyci[/SIZE]
[SIZE=12pt]Historia[/SIZE]
Historia Bandytów z Khorinis jest krótka.Zaczęła się wraz z upadkiem Magicznej Bariery nad Górniczą Doliną.Pod dowództwem Kruka Bandyci wyruszyli z GD do Jarkendaru-nieodkrytej części wyspy.Przedostali się tam dzięki pomocy Piratów.Po wylądowaniu na plażach Jarkendaru,Bandyci udali się na bagna gdzie znajduje się twierdza wojowników starożytnego państwa.Aby utrzymać jako taki porządek w obozie Kruk rozpoczyna wydobycie złota w pobliskiej kopalni.Aby zwiększyć wydobycie rozkazuje porywać mieszkańców Khorinis.
Po zabiciu Kruka przez Bezimiennego władzę w obozie przejmuję Thorus.
[SIZE=12pt]Opis[/SIZE]
Do Bandytów należą ludzie uznani za wyrzutków działających zawsze przeciw prawu.Z reguły trzymają się małymi grupkami, które można spotkać w wielu miejscach na wyspie. Ich specjalizacją są kradzieże zwierząt i porywanie ludzi.Główną siedzibą Bandytów są bagna w Jarkendarze.Aby się tam dostać trzeba mieć pancerz bandytów.
[SIZE=12pt]Hierarchia[/SIZE]
Niewolnik-ciężko pracuje w kopalni,nic z tego nie ma i nie ma szans na awans...biedak
Kopacz-najniżej w "rankingu" bandytów.Pracuje w kopalni,dostając w zamian złoto.
Bandyta-Jest w głównym obozie.Pilnuje niewolników lub siedzi bezczynnie w pobliżu karczmy.
Starażnik Kruka-Pilnują dziedzińca świątyni Adanosa.
Bloodvyn-prawa ręka Kruka
Kruk-Przywódca Bandytów
[SIZE=12pt]Zadania[/SIZE]
Część Bandytów ma za zadanie uprowadzenie jak największej liczby ludzi.Druga część albo siedzi bezczynnie w obozie albo pracuje w kopalni.
[SIZE=12pt]Uzbrojenie[/SIZE]
Bandyci korzystają z różnych broni.Są to miecze jedno lub dwuręczne.Jako broń dystansową używają kuszy.Bandyci nigdy nie używają magii.
[SIZE=12pt]Sławni NPC[/SIZE]
Kruk-przywódca bandytów,były więzień zza bariery nad GD.Był tam Magnatem kierującym handlem rudą
Bloodvyn-prawa ręka Kruka.Były więzień zza bariery.
Thorus-Były skazaniec zza bariery.Pełni rolę strażnika przy bramie prowadzącej na dziedziniec świątynny i do kopalni.
[SIZE=12pt]Nauczyciele[/SIZE]
Lucia-zręczność
Logan-patroszenie węży błotnych
Endgro-trofea z krwiopijców
Scatty-wydobycie złota