Trzecia Wielka Krucjata Zakonu

Status
Zamknięty.

Kyroge

Member
Dołączył
14.4.2008
Posty
351
Okej. Na e-maila jakbyś mógł.
Tymczasem jest już z NK (nowe potwory):
-------------------------------
BAGIENNY GOLEM

Poziom: 25
Pkt. Zdrowia: 250
Mana: 0
Zręczność: 125
Siła: 125
Punkty Dośwadczenia: 250

OCHRONA:

BROŃ: 125
STRZAŁY: 250
OGIEŃ: 125
MAGIA: 125

Ten Golem różni się od swojego kamiennego krewniaka silniejszym pancerzem. Są zielone i nieco porośnięte roślinnością. Bagienne Golemy spotkamy jedynie w dolinie Jarkendar. Większa część tych osobników zamieszkałych w Jarkendarze zamieszkuje wielkie bagno na wschodzie wyspy.
------------------------------
BAGIENNY SZCZUR

Poziom: 12
Pkt. Zdrowia: 120
Mana: 0
Zręczność: 60
Siła: 60
Punkty Dośwadczenia: 120

OCHRONA:

BROŃ: 60
STRZAŁY: 10
OGIEŃ: 60
MAGIA: 0

Silniejszy krewniak zwykłego szczura. Jest mało wymagający pod względem siły, powolny i jest łatwym przeciwnikiem. Spotkać go możemy tam, gdzie Bagienne Golemy, czyli na bagnie.
------------------------------
BAGIENNY TRUTEŃ

Poziom: 10
Pkt. Zdrowia: 100
Mana: 0
Zręczność: 50
Siła: 50
Punkty Dośwadczenia: 100

OCHRONA:


BROŃ: 50
STRZAŁY: 0
OGIEŃ: 50
MAGIA: 0

Bagienny truteń wygląda jak zmutowany, zielony chrząszcz. Jest mało wymagającym przeciwnikiem. W potyczce z tymi osobnikami najlepsza jest broń dystansowa,, ponieważ w chwili śmierci z jego ciała wypływa trucizna, która w zetknięciu z naszym bohaterem odbiera mu punkty życia. Występuje tylko na bagnach w Jarkendarze i Górniczej Dolinie.
------------------------------

OGNISTY DEMON


Poziom: 30
Pkt. Zdrowia: 300
Mana: 0
Zręczność: 150
Siła: 150
Punkty Dośwadczenia: 300

OCHRONA:

BROŃ: 150
STRZAŁY: 200
OGIEŃ: 150

Ognisty krewny Demona, poznanego w pierwszej części Gothic. Silniejszy od swego pierwowzoru. Jego atak przypomina atak cieniostwora. Ogniści słudzy Beliara zamieszkują starą bibliotekę w kanionie, na połidniu Jarkendaru.
------------------------------
DZIK

Poziom: 6
Pkt. Zdrowia: 100
Mana: 0
Zręczność: 50
Siła: 50
Punkty Dośwadczenia: 60

OCHRONA:

BROŃ: 50
STRZAŁY: 0
OGIEŃ: 50
MAGIA: 0

Mimo, że za pokonanie dzika dostajemy niewiele doświadczenia, pokonanie tego typowo leśnego zwierzęcia na początku gry nie jest łatwym zadaniem. Jeżeli mamy zamiar walczyć z tym osobnikiem, najlepiej zaopatrzyć się w dobrą broń i mocny pancerz. Dziki można spotkać w lasach Khorinis i Kolonii Karnej.
------------------------------
KAMIENNY STRAŻNIK

Poziom: 18
Pkt. Zdrowia: 190
Mana: 0
Zręczność: 90
Siła: 90
Punkty Dośwadczenia: 180

OCHRONA:

BROŃ: 90
STRZAŁY: 140
OGIEŃ: 90
MAGIA: 90

Kiedyś strażnicy dawnej cywilizacji. na pierwszy rzut oka wydają się zwykłymi posągami. Atakują tylko wtedy, gdy w ich pobliżu znajdzie się nieproszony gość lub zostanie zaatakowany, zależy to od poziomu agresji. Na początku wydają się mocnymi, silnymi przeciwnikami - podobnie, jak w walce z dzikimi zwierzętami, nie uchroni zwykły blok. Jednak ze wzrostem poziomu i siły naszego bohatera, stają się coraz mniej wymagający do pokonania.
------------------------------
POLNY PEŁZACZ

Poziom: 15
Pkt. Zdrowia: 150
Mana: 0
Zręczność: 75
Siła: 75
Punkty Dośwadczenia: 150

OCHRONA:


BROŃ: 75
STRZAŁY: 75
OGIEŃ: 75
MAGIA: 0

Ta odmiana pełzacza, zielona i silniejsza od zwykłych krewnych i słabsza od pełzaczy-wojowników żyje na polach i pastwiskach. W odróżnieniu od swoich "kopalnianych" krewniaków występuje poza środowyskiem życia zwykłych pełzaczy. Spotkama go jedynie w Jarkendarze.
------------------------------
PRERIOWY ŚCIERWOJAD

Poziom: 12
Pkt. Zdrowia: 120
Mana: 0
Zręczność: 60
Siła: 60
Punkty Doświadczenia: 120

OCHRONA:


BROŃ: 60
STRZAŁY: 10
OGIEŃ: 60
MAGIA: 0

Silniejsza odmiana zwykłego ścierwojada. Różni się od niego m.in. kolorem, mocniejszymi pazurami i kolcami na grzbiecie. Niezwykle rzadki ptak-nielot. spotać go można tylko na południu Jarkendaru.
------------------------------
LODOWY WILK

Poziom: 15
Pkt. Zdrowia: 300
Mana: 0
Zręczność: 150
Siła: 150
Punkty Dośwadczenia: 150

OCHRONA:


BROŃ: 150
STRZAŁY: 100
OGIEŃ: 150
MAGIA: 0

Najsilniejsza odmiana wilka. Stado Lodowych Wilków jest dużym wyzwaniem nawet dla doświadczonego wojownika. Spotkamy je jedynie w miejscu pobytu lodowego Smoka, w lodowej krainie w Kolonii Karnej. Przy pierwszej wyprawie do Górniczej Doliny najlepiej omijać je szerokim łukiem.
------------------------------
PUSTYNNY SZCZUR

Poziom: 10
Pkt. Zdrowia: 75
Mana: 0
Zręczność: 75
Siła: 75
Punkty Dośwadczenia: 100

OCHRONA:

BROŃ: 75
STRZAŁY: 25
OGIEŃ: 75
MAGIA: 0

Odmiana swojego olbrzymiego krewniaka z Khorinis. nieco słabszy od bagiennego krewnego. Spotkamy go jedynie w kanionie.
------------------------------
KĄSACZ

Poziom: 12
Pkt. Zdrowia: 120
Mana: 0
Zręczność: 60
Siła: 60
Punkty Dośwadczenia: 120

OCHRONA:

BROŃ: 60
STRZAŁY: 60
OGIEŃ: 60
MAGIA: 0

Z kąsaczami spotkaliśmy się już w G1. Są niebezpieczne i szybkie. Jeden osobnik nie sprawia żadnych kłopotów, jednak rzadko atakują w pojedynkę. Całe stado kąsaczy jest natomiast zagrożeniem nawet da doświadczonej postaci. Spotkamy je w kanionie.
------------------------------
SŁUGA KRUKA

Poziom: 20
Pkt. Zdrowia: 400
Mana: 100
Zręczność: 100
Siła: 100
Punkty Dośwadczenia: 200

OCHRONA:

BROŃ: 120
STRZAŁY: 120
OGIEŃ: 50
MAGIA: 0
------------------------------
Wyglądem przypomina dawnego Strażnika ze Starego Obozu w Ciężkiej zbroi Strażnika. Silny rodzaj Zombi. Są to najprawdopodobniej przyzwani umarli najlepsi Strażnicy Starego Obozu. Możemy ich spotkać wyłącznie w Starej Świątyni Adanosa w Jarkendarze. Tam aktualnie przebywa Kruk.

To chyba wszystkie.

Pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom