To Czego Nie Wiecie O G1

Status
Zamknięty.

Wrzód_6

New Member
Dołączył
18.8.2011
Posty
6
Ja znalazłem bug gdy chciałem zabić strażnika pilnującego bramy i wyjołem broń to on do mnie takie coś schowaj broń wkurzyłem się i sam se tam weszłem ku mojemu zdziwieniu straż nic mi nie zrobiła a ja znalazłem się po drugiej stronie mogłem oddać list magowi i przy okazji otworzyłem pare skrzyń :)
 

kolope1234

New Member
Dołączył
8.5.2012
Posty
1
Witam w tym baardzo krótkim poradniku napiszę wam jak nie umrzeć podczas spadania. Otóż ,gdy spadamy naciskamy Page down lub Page down ,ponieważ na tych klawiszach ustawione są skręty oczywiście jeśli macie inne ustawienia to też zadziałają.Wiem ,że nie zabłysnąłem wiedzą ale niektórym początkującym może to pomóc.
Myślę że pomogłem :)
 

batziel

New Member
Dołączył
9.5.2011
Posty
21
Ja znalazłem ostatnio jakieś nie użyte dialogi podczas pierwszej rozmowy z diego daje on nam jakieś umiejętności ale tekstu nie rozumiem jeśli ktoś jest dobry z niemca to niech napisze do mnie na pw to podeśle do niego

6. Jest pewna funkcja, która odpowiada obronie przed "barierą". Może w początkowej fabule g1, mieliśmy zrobić zbroję odporną na barierę, a potem poprostu zwiać z koloni ?
Akcja G1 miała dziać się na całej wyspie

3. W kilku miejscach w świecie odnalazłem waypointy które posiadały w nazwie "Corristo" , między innymi pod wodospadem przy drodze do SK. Czyżby szef MO miał teleportować się aby uniknąć śmierci z rąk gomeza ?

Pewnie po jego śmierci tam go teleportowali tak PB usuwało npc którzy gineli w G1 i G2

Nie użyty początek G1

Tłumaczone Google Tłumacz .
W tym dialogu jest info dlaczego Bezi trafił do koloni.
Nie chciało mi się poprawiać dialogów po przetłumaczeniu.

Diego - Dlaczego wrzucony tutaj?

Bezi - Mam ładunek rudy ne zniknie.
Bezi - Niestety, facet, gdzie ukrył je, raczej odebrał nagrodę za mną zamiast się ze mną podzielić rudy.

Bezi - Wyzwaniem nie mogłem odmówić. Nawet król gwardzistów. Niestety, król ma wiele gwardzistów.
Bezi - Zbyt wiele.

Bezi - Siedziałem w pubie, ale moje zdanie na temat Króla, wojna i podatki powiedział.
Bezi - Mam tylko siebie za późno przypomniał, że ten, kto mówi prawdę, potrzebujesz szybkiego konia.

Bezi - Jestem niewinny!
Diego - Powinieneś wiedzieć, to: tu nikt nie jest niewinny.
Diego - Tutaj znajdziesz ludzi, którzy bardzo dużo popełnione wszelkie możliwe przestępstwa. I niewinny rozbierać żeby być szczęśliwym.
Diego - Dam NEN końcówkę i jest całkowicie darmowy.
Diego - Jeśli ktoś zapyta, dlaczego tu jesteś, powiedz mu, że zabił człowieka, który zapytał, dlaczego tu jesteś.

Jeśli ktoś zechce to przetłumaczyć to tu tekst po niemiecku :
Diego - Warum haben sie dich hier reingeworfen?

Bezi - Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
Bezi - Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung für mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.

Bezi - Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des Königs Gardisten. dummerweise hat der König viele Gardisten.
Bezi - Zu viele.

Bezi - Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
Bezi - Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.

Bezi - Ich bin unschuldig!
Diego - Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
Diego - Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mögliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
Diego - Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
Diego - Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.

cały kod :

Kod:
/*
// *******************************************************************
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_11_01"); //Warum haben sie dich hier reingeworfen?
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
Info_AddChoice  (Info_Diego_Gamestart, "Gewitzter Überfall			(+3 Geschicklichkeit)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex);
Info_AddChoice  (Info_Diego_Gamestart, "Schlägerei mit Folgen		 (+3 Stärke)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Str);
Info_AddChoice  (Info_Diego_Gamestart, "Wahre Worte zum falschen Mann (+3 Mana)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Man);
Info_AddChoice  (Info_Diego_Gamestart, "Unschuldig					(+1 auf alle Attribute)" ,Info_Diego_Gamestart_Choice_All);
};
// -------------------------------------------- CHOICES ----------------------------------------------------
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_00"); //Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_01"); //Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung für mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.
PrintScreen ("Geschicklichkeit +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Str()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_00"); //Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des Königs Gardisten. dummerweise hat der König viele Gardisten.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_01"); //Zu viele.
PrintScreen ("Stärke +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Man()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_00"); //Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_01"); //Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.
PrintScreen ("Mana +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_MANA]  = hero.attribute[ATR_MANA]+3;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX]  = hero.attribute[ATR_MANA_MAX]+3;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_All()
{
AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_15_00"); //Ich bin unschuldig!
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_01"); //Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_02"); //Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mögliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_03"); //Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_04"); //Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.
PrintScreen ("Stärke, Geschick und Mana +1", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
hero.attribute[ATR_DEXTERITY]  = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+1;
hero.attribute[ATR_STRENGTH]  = hero.attribute[ATR_STRENGTH] +1;
hero.attribute[ATR_MANA]  = hero.attribute[ATR_MANA] +1;
hero.attribute[ATR_MANA_MAX]  = hero.attribute[ATR_MANA_MAX] +1;
Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );



*/



Nie pisze się posta pod własnym postem!!! Na drugi raz edytuj poprzedniego posta, bo będzie kolejny warn.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom