Tekstura Uriziela

Status
Zamknięty.

gladi96

New Member
Dołączył
25.9.2010
Posty
4
Witam.
Ostatnio chciałem sobie przesłać starożytną zbroję magiczną i Uriziel'a z Gothic 1 do Gothic 2 : Noc Kruka. O ile z przesłaniem zbroi nie miałem większego kłopotu to z Urizielem nie udało mi się do końca.
Wkleiłem skrypt do pliku It_Melee_Weapons :

instance mythrilsword02(C_Item)
{
name = "URIZIEL";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;
material = MAT_METAL;

value = 10000;

// damageType = DAM_EDGE|DAM_FIRE|DAM_MAGIC;//Templer sollten sofort tot sein
damageType = DAM_FIRE|DAM_MAGIC;
// damageType = DAM_MAGIC;
// damage[DAM_INDEX_EDGE] = 1; //Templer sollten sofort tot sein
damage[DAM_INDEX_FIRE] = 100;
damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 120;
//damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 150;

range = 180;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 30;
visual = "ItMw_110_2h_sword_smith_05.3DS";
description = name;
TEXT[0] = "Miecz Uriziel naładowany magiczną mocą.";
TEXT[1] = "";
TEXT[2] = NAME_Dam_Magic; COUNT[2] = damage[DAM_INDEX_MAGIC];
TEXT[3] = NAME_Dam_Fire; COUNT[3] = damage[DAM_INDEX_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Str_needed; COUNT[4] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Modelu Uriziela nie kopiowałem, ponieważ już znajdował się w grze (duże magiczne ostrze na smoki).Teraz po wpisaniu odpowiedniego kodu pojawia się Uriziel z teksturą dużego magicznego ostrza na smoki. Tu jest mój problem. Gdzie znaleźć odpowiednią teksturę Uriziela, abym mógł ją przerobić GoManem na testuę .TEX i .TGA? Z góry dziękuję za pomoc.
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4807
Cóż, może to co napisze będzie śmieszne. Przecież sam napisałeś, że w Gothicu 2 jest już tekstura Uriziela (Duże magiczne ostrze na smoki). Więc czemu [ciach] chcesz tą teksturę jeszcze raz. Odpowiedź: Odpowiednia tekstura Uriziela jest w Gothicu 1.

Możliwe, że nie zrozumiałem pytania :trollface: ...
 

gladi96

New Member
Dołączył
25.9.2010
Posty
4
Nie zrozumiałeś :). W Gothic 2 jest tylko model Uriziela (ITMW_2H_SWORD_SLEEPER_02.3DS), który wykorzystuje duże magiczne ostrze na smoki. Ja natomiast potrzebuje tekstury Uriziela w formacie .TEX i .TGA, której w Gothic 2 nie ma (duże magiczne ostrze na smoki posiada inną teksturę niż Uriziel). Próbowałem ją wyciągnąć za pomocą GoMana z pliku Textures.vdf (znajdującym się w folderze Data w folderze Gothic), lecz tam nie ma prawie żadnych tekstur broni. Jest tylko kilka tekstur broni typu ItMeleeWeapons, lecz te tekstury są już w Gothic 2 i nie ma wśród nich poszukiwanego przeze mnie Uriziela. Ktoś wie gdzie znajduję się ta tekstura?
 

Cedric

GołoWąs
Dołączył
31.8.2010
Posty
2713
Nie zrozumiałeś :). W Gothic 2 jest tylko model Uriziela (ITMW_2H_SWORD_SLEEPER_02.3DS), który wykorzystuje duże magiczne ostrze na smoki. Ja natomiast potrzebuje tekstury Uriziela w formacie .TEX i .TGA, której w Gothic 2 nie ma (duże magiczne ostrze na smoki posiada inną teksturę niż Uriziel). Próbowałem ją wyciągnąć za pomocą GoMana z pliku Textures.vdf (znajdującym się w folderze Data w folderze Gothic), lecz tam nie ma prawie żadnych tekstur broni. Jest tylko kilka tekstur broni typu ItMeleeWeapons, lecz te tekstury są już w Gothic 2 i nie ma wśród nich poszukiwanego przeze mnie Uriziela. Ktoś wie gdzie znajduję się ta tekstura?
Gościu ,tekstura jest ci potrzebna tylko w .tga bo podczas robienia paczki z modem tekstura sama kompiluje się do. tex
I nie ma takowej tekstury dla samego uriziela ,bo jest ona wpisana właśnie w jakiś sposób w texturę meele weapons i nie da się jej raczej wyciagnąć .
 

gladi96

New Member
Dołączył
25.9.2010
Posty
4
Dobra udało mi się. Skopiowałem model Uriziela z Gothic 1, zmieniłem wartość "visual" w skrypcie na nowy model i wkleiłem w odpowiednie miejsca tekstury odpowiadające za miecze (sprawdzone za pomocą Spacera).
 

Biafra

Balotelli
Weteran
Redakcja
Dołączył
8.10.2010
Posty
2677
Problem rozwiązany. Zamykam.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom