gladi96
New Member
- Dołączył
- 25.9.2010
- Posty
- 4
Witam.
Ostatnio chciałem sobie przesłać starożytną zbroję magiczną i Uriziel'a z Gothic 1 do Gothic 2 : Noc Kruka. O ile z przesłaniem zbroi nie miałem większego kłopotu to z Urizielem nie udało mi się do końca.
Wkleiłem skrypt do pliku It_Melee_Weapons :
instance mythrilsword02(C_Item)
{
name = "URIZIEL";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;
material = MAT_METAL;
value = 10000;
// damageType = DAM_EDGE|DAM_FIRE|DAM_MAGIC;//Templer sollten sofort tot sein
damageType = DAM_FIRE|DAM_MAGIC;
// damageType = DAM_MAGIC;
// damage[DAM_INDEX_EDGE] = 1; //Templer sollten sofort tot sein
damage[DAM_INDEX_FIRE] = 100;
damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 120;
//damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 150;
range = 180;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 30;
visual = "ItMw_110_2h_sword_smith_05.3DS";
description = name;
TEXT[0] = "Miecz Uriziel naładowany magiczną mocą.";
TEXT[1] = "";
TEXT[2] = NAME_Dam_Magic; COUNT[2] = damage[DAM_INDEX_MAGIC];
TEXT[3] = NAME_Dam_Fire; COUNT[3] = damage[DAM_INDEX_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Str_needed; COUNT[4] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Modelu Uriziela nie kopiowałem, ponieważ już znajdował się w grze (duże magiczne ostrze na smoki).Teraz po wpisaniu odpowiedniego kodu pojawia się Uriziel z teksturą dużego magicznego ostrza na smoki. Tu jest mój problem. Gdzie znaleźć odpowiednią teksturę Uriziela, abym mógł ją przerobić GoManem na testuę .TEX i .TGA? Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio chciałem sobie przesłać starożytną zbroję magiczną i Uriziel'a z Gothic 1 do Gothic 2 : Noc Kruka. O ile z przesłaniem zbroi nie miałem większego kłopotu to z Urizielem nie udało mi się do końca.
Wkleiłem skrypt do pliku It_Melee_Weapons :
instance mythrilsword02(C_Item)
{
name = "URIZIEL";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;
material = MAT_METAL;
value = 10000;
// damageType = DAM_EDGE|DAM_FIRE|DAM_MAGIC;//Templer sollten sofort tot sein
damageType = DAM_FIRE|DAM_MAGIC;
// damageType = DAM_MAGIC;
// damage[DAM_INDEX_EDGE] = 1; //Templer sollten sofort tot sein
damage[DAM_INDEX_FIRE] = 100;
damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 120;
//damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 150;
range = 180;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 30;
visual = "ItMw_110_2h_sword_smith_05.3DS";
description = name;
TEXT[0] = "Miecz Uriziel naładowany magiczną mocą.";
TEXT[1] = "";
TEXT[2] = NAME_Dam_Magic; COUNT[2] = damage[DAM_INDEX_MAGIC];
TEXT[3] = NAME_Dam_Fire; COUNT[3] = damage[DAM_INDEX_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Str_needed; COUNT[4] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Modelu Uriziela nie kopiowałem, ponieważ już znajdował się w grze (duże magiczne ostrze na smoki).Teraz po wpisaniu odpowiedniego kodu pojawia się Uriziel z teksturą dużego magicznego ostrza na smoki. Tu jest mój problem. Gdzie znaleźć odpowiednią teksturę Uriziela, abym mógł ją przerobić GoManem na testuę .TEX i .TGA? Z góry dziękuję za pomoc.