Witam. Ten temat powstał, by każdy mógł pochwalić się swoimi odkryciami... Oczywiście nie mają to być jakieś bugi w grze, błędy autorów, lecz chodzi tu o opisane np. tajemnych przejść, ukryte skarbów, jaskiń... Myslę, że lektura tego fora będzie ciekawa i każdy bedzie mógł poznać jak najwięcej tajemnic Gothica 2. Oto moje odkrycia:
1.) Jaskinia ze skarbami piratów na wyspie. Gdy popłyniemy równolegle do brzegu dzielnicy portowej w Khorinis, predzej czy później dopłyniemy do wyspy. Poruszając się wzdłuż plaży i zabijając gady, dojdziemy do końca plaży. Teraz skręcamy w lewo i wchodzimy w gęste zarośla. Na pewno zmajdziemy wejście do jaskini, lecz uwaga. Jest tam pułapka nad którą trzeba przeskoczyć. ( kolce wysuwające się z podłoża ) Za pułapką znajduje się pokój z wieloma skarbami i dużą ilością kasy.
2.) Ta wiadomość baaardzo przyda się na początku gry. Jak każdemu wiadomo, by być czeladnikiem u Harada, trzeba przynieść mu broń orka. Zabicie orka dla początkującej postaci jest bardzo, ale to bardzo trudnym zadaniem... ( Ja zabiłem orka będąc na 5 lvl ) Ale co to za odkrycie?? No więc. Wychodząc drugą bramą z miasta, tą koło koszar, musimy skierowac się w lewo. Przechodzimy koło wraku statku. ( uwaga na potworki, najlepiej je wszystkie wybić ) Teraz przechodzimy jakieś 50m, a po prawej, między skałami znajdziemy jaskinie. Przy wejściu do niej ( tak bardziej wewnątrz ) leży... lekki orkowy topór! Teraz zostanie czeladnikiem u Harada nie przysporzy nam wielu problemów.
3.) Nie wiem w której jaskini, ale na 100% w jakiejś między drzewami ( tyle pamiętam ) znajduje się smocza zguba wyeksponowana na takim jakby promieniu światła... Ta jaskinia to grobowiec. Uwaga na dwóch nieumarłych paladynów strzegących grobów. ( Chyba już na forum była taka jaskinia opisana, ale dla przypomnienia pisze drugi raz. )
No, to narazie tyle. Zachęcam do pisania o waszych odkryciach!!! Pozdrawiam, SoniC
1.) Jaskinia ze skarbami piratów na wyspie. Gdy popłyniemy równolegle do brzegu dzielnicy portowej w Khorinis, predzej czy później dopłyniemy do wyspy. Poruszając się wzdłuż plaży i zabijając gady, dojdziemy do końca plaży. Teraz skręcamy w lewo i wchodzimy w gęste zarośla. Na pewno zmajdziemy wejście do jaskini, lecz uwaga. Jest tam pułapka nad którą trzeba przeskoczyć. ( kolce wysuwające się z podłoża ) Za pułapką znajduje się pokój z wieloma skarbami i dużą ilością kasy.
2.) Ta wiadomość baaardzo przyda się na początku gry. Jak każdemu wiadomo, by być czeladnikiem u Harada, trzeba przynieść mu broń orka. Zabicie orka dla początkującej postaci jest bardzo, ale to bardzo trudnym zadaniem... ( Ja zabiłem orka będąc na 5 lvl ) Ale co to za odkrycie?? No więc. Wychodząc drugą bramą z miasta, tą koło koszar, musimy skierowac się w lewo. Przechodzimy koło wraku statku. ( uwaga na potworki, najlepiej je wszystkie wybić ) Teraz przechodzimy jakieś 50m, a po prawej, między skałami znajdziemy jaskinie. Przy wejściu do niej ( tak bardziej wewnątrz ) leży... lekki orkowy topór! Teraz zostanie czeladnikiem u Harada nie przysporzy nam wielu problemów.
3.) Nie wiem w której jaskini, ale na 100% w jakiejś między drzewami ( tyle pamiętam ) znajduje się smocza zguba wyeksponowana na takim jakby promieniu światła... Ta jaskinia to grobowiec. Uwaga na dwóch nieumarłych paladynów strzegących grobów. ( Chyba już na forum była taka jaskinia opisana, ale dla przypomnienia pisze drugi raz. )
No, to narazie tyle. Zachęcam do pisania o waszych odkryciach!!! Pozdrawiam, SoniC