Gaan
Handlarz
- Dołączył
- 7.8.2009
- Posty
- 628
Tawerna pod Martwą Harpią jest jedynym miejscem w którym przejezdni handlarze i kupcy mogą się zatrzymać, zjeść coś i dostać nocleg, a to dlatego że nie ma żadnej innej Gospody bądź Tawerny która stała by gdzieś indziej niż w mieście bądź farmie. Na Tawernę pod Martwą Harpią bardzo łatwo znaleść a to dlatego że krzyżują się tam wszystkie trakty biegnące po wyspie Khorinis. Poza tym warto wspomnieć że tawerna ta stoi w na samym środku wyspy Khorinis. Tawerna otoczona jest bujnymi lasami i łąkami na których roi się od zwierząt i bestii, co ściąga w te okolice myśliwych a co się z tym wiąże klientów. Przynajmniej było tak kiedyś, teraz trakty są niebezpieczne, w lasach pojawiają się coraz to większe i groźniejsze potwory o których istnieniu myśliwi nawet nie mieli pojęcia, więc do tawerny zawijają tylko te osoby który pilnie muszą się gdzieś dostać.
Właścicielem Tawerny pod Martwą Harpią jest Orlan, mężczyzna w średnim wieku o krzepkiej budowie ciała. Całymi dniami stoi za ladą czekając na nowych klientów. Może on nam sprzedać broń i amunicje a także jedzenie i trunki, a za 50 sztuk złota wynajmnie nam pokój. Nie jest on zbyt duży ale wyposarzony w najważniejszy element - łóżko które jak inne meble w całej tawernie jest skromne a pierzyna wypchana sianem wystającym z pod materaca.
Tawerna zbudowana jest z drewna, ma dwoje drzwi (jedne są zabite) i kilka okien. Nad drzwiami wisi szyld z napisem "Pod Martwą Harpią". Środek wypełniony skromnie wyglądającymi meblami i ciężko ociosanymi stołami. Przy drzwiach stoi lada za którą stoi Orlan. Na stołach siedzą klienci jedzący posiłek. Na piętro prowadzą drewniane schody zakryte ścianą tak że widać je tylko od strony drzwi wejściowych. Na piętrze znajdują się dwa pokoiki (do wynajęcia) i magazyn z wilczymi i owczymi skórami. Światło daje wielki drewniany żyrandol do ktorego właściciel doczepił martwią harpię. To wszystko tworzy ciepły nastruj i poczucie bezpieczeństwa.
W tawernie przebywają:
-Orlan - właściciel Tawerny pod Martwą Harpią, a w dodatku Noc Kruka jest członkiem Wodnego Kręgu
- Rukhar - pijaczyna by zarobić organicuje w tawernie konkurs picia
- Randolph - gdy go do niej przyprowadzimy na konkurs picia piwa
- Farmerzy - mężczyźni zmęczeni pracą ktorzy calymi dniami zamiast pracować przepijają swoje pieniądze
Ciekawostka: Tawerna pod Martwą Harpią w dodatku Noc Kruka jest bazą główną Wodnego Kręgu i to w niej odbywają się narady jego członków .