[S] Saturas

Status
Zamknięty.

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Przed powstaniem magicznej bariery magowie uczyli się sztuk magicznych na wyspie Khorinis oraz kontynencie. Po pomyśle Rhobara II zostało wezwanych 13 najlepszych magów by stworzyli magiczną kopułę nad Górniczą Doliną uniemożliwiając ucieczkę więźniom. Jednak nie pomyśleli nad śpiącym demonem Beliara, Śniącego, który nieumyślnie powiększył barierę prawie dwukrotnie więżąc magów pod nią. Po tym incydencie w obozie władze przejęli więźniowie z Gomezem na czele. Musieli przystać na jego warunki zamieszkując kaplicę w obozie. Magowie ognia, którym nie spodobało się brak inicjatywy Corrista w sprawie bariery wyruszyli wraz z Saturasem do Nowego Obozu stając się wyznawcami Adanosa, magami wody. Będąc najwyższą rangą w obozie decydowali o większości ważnych spraw. Saturas będąc adeptem 5 kręgu magii stał się duchowym przywódca obozu.
saturas.png


Gothic I

Saturas jest magiem wody, który opuścił Corrista wraz z innymi magami by dołączyć do Nowego Obozu. Zawarł sojusz z Lee oraz Laresem, oni ich wspomagali magią, a oni im udostępniali swych ludzi do pomocy oraz bronili kopca magicznej rudy. Podczas przechodzenia gry uda nam się porozmawiać z Saturasem i pierwsze co zrobi to zaznajomi nas z sytuacja w obozie i zleci odnalezienie wszystkich kamieni ogniskujących. Gdy już je odnajdziemy i przyniesiemy będzie nam wdzięczny i zacznie badania nad nimi, lecz w późniejszej fazie gry ładując Uriziela n wraz z innymi magami wody widzi całą sytuację oraz bardzo się na nas denerwuje atakując nas gdy tylko pokażemy się w Obozie. Po upadku bariery wraz z reszta magów wody....

Gothic II : Noc Kruka

.......udali się na wyspę Khorinis znajdując starą świątynię podczas wykopalisk. Gdy do niej weszli okazało się, iż to jest świątynia pradawnych budowniczych, ludu który wygiął dawno temu. Podczas rozmowy z nim może nam przybliżyć historię budowniczych. Po pierwszej rozmowie przypomina nam nasz wybryk i nadal będzie na nas wściekły. Lecz nie mając innego wyjścia zleca nam zadanie odnalezienia wszystkich kawałków klucza. Po wykonywaniu zadań potrzebnych do uruchomienia teleportu do Jarkendaru pomaga przy odnowieniu klucza, a później przechodzi przez portal wprost do Jarkendaru wraz z innymi magami wody. Po ponownej rozmowie, tym razem w Jarkendarze, zapozna nas z wyspą oraz zleca nam zadanie śledzenia Kruka. Później poprosi nas abyśmy przeszukali każdą pozostałość po domach kast budowniczych w poszukiwaniu kamieni pomagających uniknąć pułapek w świątyni Adanosa. Po zabiciu Kruka oraz odnalezieniu szponu Beliara będzie dla nas pozytywnie nastawiony mówiąc, iż ocaliliśmy wyspę przed zniszczeniem oraz podziękuje za uwolnienia niewolników. Gdy zauważy u nasz szpon da nam dwie możliwości : możemy go mu oddać i go zniszczy lub zaznajomi nas z bronią i będziemy siać spustoszenie w szeregach wroga. Po badaniach nad kamieniami ogniskującymi orz teleportami budowniczych.....

Gothic III

....przenieśli się do Varantu, na kontynent wspomagając koczowników swą wiedzą oraz ruszyli na poszukiwania znacznej prastarej wiedzy. Znajdziemy go nieopodal ruin Al-Shedim wraz z plemieniem koczowników pod przywództwem Wutrasai prosi nas abyśmy wspomogli mu w walce z orkami stacjonujący nieopodal świątyni. Posiada jedne z kluczy do tejże świątyni oraz może nas nauczyć prastarej magii. Po całych zdarzeniach wynikających z pracy Bezimiennego mógł zginąć lub wyruszył drogą wiecznego wędrowca.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom