<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U ORKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+7 Vak potrzebuje 50 tys. złota dla Asasynow (Trelis) [Vak]
+7 Szaman w Geldern chce wszystkie 12 pucharów ognistych (Geldern) [Grok]
+7 Zniszcz Okare (Okara) [Varek]
+7 Zniszcz obozowisko buntowników w Nemorze (Nemora) [Charles]
+7 Zniszcz Reddock (Reddock) [Uruk]
+7 Rozbij ostatni opór ludzi (Faring) [Kan]
+7 Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników - Anoga (Silden) [Umbrak]
+7 Zniszcz stolicę ludzi - Vengard (Vengard)
+4 Zabij druida Torna (Geldern) [Grok]
+4 Zabij druida Runaka (Geldern) [Grok]
+3 Donieś na Sanforda (Montera)
+3 Yorik potrzebuje starych broni (Montera) [Yorik]
+3 Zabij buntowników wokoło Montery. (Montera)
+3 Zabij ukrywających się buntowników w Silden. (Silden) [Umbrak]
+2 Poznaj tajemnice druida Runaka (Geldern) [Grok]
+2 Znajdz i wybij zakonspirowanych buntowników w Cape Dun (Kap Dun) [Uruk]
+2 Ur-gosh prosi o przysługę (Faring) [Ur-Gosh]
+2 Pokonaj Mortisa na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Rozhova na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Tukasha na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Vigo na arenie(Faring)
+2 Pokonaj Ivana - bylego najemnika (Geldern) [Dawson]
+1 Kuźnia w Faring (Faring)
+1 Plaga bandytów na wybrzeżu (Kap Dun) [Cyrus]
+1 Folleck powinien wrócić do prac.y (Montera) [Kor-Shach]
+1 Zabij uciekających niewolników. (Silden) [Zapotek]
+1 Inog pomaga w ucieczce niewolnikom. (Silden) [Inog]
+1 Udowodnij o swojej reputacji w Silden. (Silden) [Denpok]
+1 Dostawa z Nordmaru. (Silden) [Grompel]
<b>Razem ok.99 punktów</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U BUNTOWNIKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+5 Oswobodzenie Kape dun (Cape Dun)
+5 Oswobodzenie Geldern (Geldern)
+5 Oswobodzenie Faring (Faring)
+5 Oswobodzenie Montery (Montera)
+5 (po punkcie za niewolnika) Uratuj niewolników z Silden (Inog)
+5 Oswobodzenie Silden (inog)
+5 Pozabijaj orków w zamku w Trelis
+2 Oswobodzenie Ardeii (Ardea)
+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - (Roland) (Gotha - Okara)
+2 Odbudowanie Gothy, i pomoc buntownikom (Roland) (Gotha - Okara)
+2 Finley atakuje trelis (Nemora)
+2 Kto jest wodzem Nemory? (Dudley) (Nemora)
+2 znajdź ludzi współpracujących z buntownikami w Cape dun (Cape Dun)
+2 pozabijaj orków w i obok światyni w Trelis (Charles) (Trelis)
+2 zniszcz obozowisko orków poza barierą (Vengard)
+2 zabij 5 orkowych hersztów (Markus) (Vengard)
+1 Rozmowa z przywodna buntowników (Hamlar) (Ardea - Reedock)
+1 Gorn wskaże ci kryjówkę buntowników (Gorn) (Ardea - Reddock)
+1 Uwolnij Gorna w Gotcie (Potros) (Gotha)
+1 pomóż Harekowi (Cape Dun)
+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal) (Cape Dun)
+1 paczki z bronią dla phila (Phil) (Cape Dun)
+1 Wenzel robi rozpierduchę (uwolnij Wenzela) (Cape Dun)
+1 Zagunbiony miecz wenzela (wenzel) (Cape Dun - Montera)
+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon) (Montera)
+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis) (Montera)
+1 Rufus ucieka z farmy (Rufus) (Montera)
+1 Rurusowi zachcialo sie do Okary(Rufus) (Montera)
+1 Zabij krowy na farmie (Mason) (Montera)
+1 posprzataj na farmie na zachod ok orkow (kippler) (Nemora)
+1 Palladyn powinien zginac (karlen) (Nemora)
+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen) (Nemora)
+1 Fraser powinien trafic do okary (Fraser) (Okara)
+1 Kent do Okrary (Kent) (Okara)
+1 Randall do Okary (Kent) (Okara)
+1 Mag ognia Rakus do OKARY (Rakus) (Okara)
+1 Zabic patrol orkow (Getford) (Reddock)
+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford) (Reddock)
+1 Uzbrojenie dla buntownikow (norris) (Reddock)
+1 reddock potrzebuje kowala (Javier) (Reddock)
+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok) (Reddock)
+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog) (Silden)
+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog) (Silden)
+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy (Silden)
+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi(Anog) (Silden)
+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (Anog) (Silden)
+1 Donies buntownikom w Memorze, o sytuacji buntownikow w Swiatyni w Trelis (Trelis)
+1 Wyszysc jasninie (steve) (Trelis)
+1 Palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie (Trelis)
+1 Cole chce dojsc do nemory (cole) (Trelis)
+1 Zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-) (Vengard)
+1 Daj keldronowi bron (keldorn) (Vengard)
Główne Misję:
+2 Oswobodzenie Myrtany
+2 Znajdz wszystkie puchary ognia dla Magow
+2 Zabij Zubena
<b>Razem 98 punktów </b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U ASSYSYNÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<b>+20 - Lekcja gościnności [Tizgar] (w glownej swiatyni w Bakaresz)</b>
+15 - Zanieść list od Sancho z Ben Erei do Sigmora w Bakaresz w głównej świątyni. (Ben Erai>Bekaresh)
+15 - Hassan - morderca Ramireza z Mora Sul [Ningal] (w palacu Gonzalesa)
+10 Braga - zebranie pieniedzy od 3 kupcow i Tufaila (Braga)
+5 Zabij krola Rhobara
+4 Zabij Shakyora w Lago
+4 dodatkowo za wiadomosc ze wszyscy magowie nie zyja [Gonzales w Mora Sul]
+3 Zabij kazdego Maga Wody (za każdego +3)
+1 Za przyprowadzenie zbieglego Hareka w Kap Dun.
+1 Za szkatulke dla Basira w Monterze.
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Dana w Monterze.
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Thoreka w Monterze.
+1 Za zabicie szamana Grompela w Silden.
+1 Za przyprowadzenie niewolnika Willa do Quadira w Silden.
<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U GOŃCÓW LEŚNYCH</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+15 Zmobilizuj ludzi w Geldern do buntu, dla kamienia druida Torna. (Geldern) [Torn]
+15 Zabij przywódcę grupy szukającej druidów. (Geldern) [Runak]
+15 Kamień druidów Porgana. (Montera) [Porgan]
+15 Kamienne korzenie dla druida Porgana. (Montera) [Porgan]
+15 Kamień druidów - Wilka (Klan Wilka) [Bogir]
+10 Zabij grupę polującą na druidów. (Geldern) [Runak]
+10 Złodziejski patrol orków. (Montera) [Arakos]
+5 Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu. (Montera) [Arakos]
Razem 100 pkt
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U KOCZOWNIKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+5 Uwolnij Bekaresh. (Bekaresh) [Knut]
+5 Uwolnij Ben Sala. (Ben Sala)
+5 Uwolnij Ben Erai. (Ben Erai) [Lukar]
+5 Uwolnij Ishtar. (Ishtar)
+5 Uwolnij Lago. (Lago) [Shakyor]
+5 Uwolnij Mora Sul. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Uwolnij Brage. (Braga) [Asaru]
+5 Ruiny w Bradze. (Braga) [Ayitos]
+5 Przygotowanie do uwolnienia Bragi. (Braga) [Marus]
+5 Zawiadom koczowników z Al Shedim.(Ishtar>Al Shedim) [Lester]
+5 Uwolnij Al Shedim. (Ishtar>Al Shedim) [Saturas]
+5 Zabij orków ze świątyni Mora Sul. (Mora Sul)
+5 Wyeliminuj dowódców nieumarłych w ruinach. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+3 Mikstury dla niewolników. (Ishtar) [Karmok]
+3 Broń dla niewolników (Ishtar) [Karmok]
+3 Koczownicy i jeźdźcy. (Bekaresh) [Knut]
+3 Poparcie. (Bekaresh) [Sinikar]
+3 Odprowadź Vatrasa bezpiecznie do Hurita. (Lago) [Vatras]
<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U NORDMAŃCZYKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+8 Zgoda wytapiaczy rudy. [Ingvar] (Klan Młota)
+5 Grobowiec Bereka [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Angir'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Baldar'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Snorre'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Ejnara. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec Ejnara)
+5 Uwolnij Nordmar [Kerth] (Klan Ognia>Nordmar)
+5 Moc Przodków. [Kerth] (Klan Ognia>Grobowce)
+5 Kamień przodków Akashy (Klan Ognia>Grobowiec Akashy)
+5 Uwolnij kopalnię. [Mort] (Klan Młota)
+3 Zabij Orków.[Kaelin] (Klan Ognia)
+3 Pojedynek z Sivertem. [Sivert] (Klan Ognia)
+3 Zabij pełzacze w obozie poszukiwaczy. [Hauke] (Klan Młota)
+3 Tunelowy Bulgot [Ugolf] (Klan Młota)
+3 Poszukiwania rudy z Larsonem. [Larson] (Klan Wilka)
+3 Wolny most na północy. [Grim] (Klan Wilka)
+3 Pojedynek z Hogarem. [Hogar] (Klan wilka)
+3 Zabij Tygrysy Szablozębne na zewnątrz obozu drwali. [Corwyn] (Klan Wilka)
+3 Uwolnij Larsa z obozu niewolników. [Lars] (Silden)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Idź za Mortem do Klanu Wilka [Mort] (Klan Młota>Klan Wilka)
+2 Idź za Mortem do Klanu Ognia [Mort] (Klan Młota>Klan Ognia)
+2 Gobliny Atakują (Klan WIlka)
+2 Weź skóry lodowego wilka dla Klanu Wilka. [Hanson] (Klan Wilka)
+2 Idź za Larsem do przełęczy Nordmaru [Lars] (Silden)
+1 Szynka dla drwali. [Rune] (Klan WIlka)
<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#009900--><span style="color:#009900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA CAPE DUN</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+15 - Przynieś dobra z powrotem do Urkrassa.
+15 - Zabij głodne wilki koło Cape Dun
+10 - Plaga bandytów na wybrzeżu.
+10 - Pokonaj Darmoka na arenie.
+10 - Pokonaj Fadi'ego na arenie.
+10 - Zioła dla alchemika.
+10 - Kwatermistrz z Cape Dun potrzebuje uzdrawiające napoje.
+10 - Cyrus potrzebuje winka
+10 - Skóry wilka dla Jens'a
RAZEM - 100% repeutacji
------------------------------------------------
+7 Vak potrzebuje 50 tys. złota dla Asasynow (Trelis) [Vak]
+7 Szaman w Geldern chce wszystkie 12 pucharów ognistych (Geldern) [Grok]
+7 Zniszcz Okare (Okara) [Varek]
+7 Zniszcz obozowisko buntowników w Nemorze (Nemora) [Charles]
+7 Zniszcz Reddock (Reddock) [Uruk]
+7 Rozbij ostatni opór ludzi (Faring) [Kan]
+7 Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników - Anoga (Silden) [Umbrak]
+7 Zniszcz stolicę ludzi - Vengard (Vengard)
+4 Zabij druida Torna (Geldern) [Grok]
+4 Zabij druida Runaka (Geldern) [Grok]
+3 Donieś na Sanforda (Montera)
+3 Yorik potrzebuje starych broni (Montera) [Yorik]
+3 Zabij buntowników wokoło Montery. (Montera)
+3 Zabij ukrywających się buntowników w Silden. (Silden) [Umbrak]
+2 Poznaj tajemnice druida Runaka (Geldern) [Grok]
+2 Znajdz i wybij zakonspirowanych buntowników w Cape Dun (Kap Dun) [Uruk]
+2 Ur-gosh prosi o przysługę (Faring) [Ur-Gosh]
+2 Pokonaj Mortisa na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Rozhova na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Tukasha na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Vigo na arenie(Faring)
+2 Pokonaj Ivana - bylego najemnika (Geldern) [Dawson]
+1 Kuźnia w Faring (Faring)
+1 Plaga bandytów na wybrzeżu (Kap Dun) [Cyrus]
+1 Folleck powinien wrócić do prac.y (Montera) [Kor-Shach]
+1 Zabij uciekających niewolników. (Silden) [Zapotek]
+1 Inog pomaga w ucieczce niewolnikom. (Silden) [Inog]
+1 Udowodnij o swojej reputacji w Silden. (Silden) [Denpok]
+1 Dostawa z Nordmaru. (Silden) [Grompel]
<b>Razem ok.99 punktów</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U BUNTOWNIKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+5 Oswobodzenie Kape dun (Cape Dun)
+5 Oswobodzenie Geldern (Geldern)
+5 Oswobodzenie Faring (Faring)
+5 Oswobodzenie Montery (Montera)
+5 (po punkcie za niewolnika) Uratuj niewolników z Silden (Inog)
+5 Oswobodzenie Silden (inog)
+5 Pozabijaj orków w zamku w Trelis
+2 Oswobodzenie Ardeii (Ardea)
+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - (Roland) (Gotha - Okara)
+2 Odbudowanie Gothy, i pomoc buntownikom (Roland) (Gotha - Okara)
+2 Finley atakuje trelis (Nemora)
+2 Kto jest wodzem Nemory? (Dudley) (Nemora)
+2 znajdź ludzi współpracujących z buntownikami w Cape dun (Cape Dun)
+2 pozabijaj orków w i obok światyni w Trelis (Charles) (Trelis)
+2 zniszcz obozowisko orków poza barierą (Vengard)
+2 zabij 5 orkowych hersztów (Markus) (Vengard)
+1 Rozmowa z przywodna buntowników (Hamlar) (Ardea - Reedock)
+1 Gorn wskaże ci kryjówkę buntowników (Gorn) (Ardea - Reddock)
+1 Uwolnij Gorna w Gotcie (Potros) (Gotha)
+1 pomóż Harekowi (Cape Dun)
+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal) (Cape Dun)
+1 paczki z bronią dla phila (Phil) (Cape Dun)
+1 Wenzel robi rozpierduchę (uwolnij Wenzela) (Cape Dun)
+1 Zagunbiony miecz wenzela (wenzel) (Cape Dun - Montera)
+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon) (Montera)
+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis) (Montera)
+1 Rufus ucieka z farmy (Rufus) (Montera)
+1 Rurusowi zachcialo sie do Okary(Rufus) (Montera)
+1 Zabij krowy na farmie (Mason) (Montera)
+1 posprzataj na farmie na zachod ok orkow (kippler) (Nemora)
+1 Palladyn powinien zginac (karlen) (Nemora)
+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen) (Nemora)
+1 Fraser powinien trafic do okary (Fraser) (Okara)
+1 Kent do Okrary (Kent) (Okara)
+1 Randall do Okary (Kent) (Okara)
+1 Mag ognia Rakus do OKARY (Rakus) (Okara)
+1 Zabic patrol orkow (Getford) (Reddock)
+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford) (Reddock)
+1 Uzbrojenie dla buntownikow (norris) (Reddock)
+1 reddock potrzebuje kowala (Javier) (Reddock)
+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok) (Reddock)
+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog) (Silden)
+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog) (Silden)
+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy (Silden)
+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi(Anog) (Silden)
+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (Anog) (Silden)
+1 Donies buntownikom w Memorze, o sytuacji buntownikow w Swiatyni w Trelis (Trelis)
+1 Wyszysc jasninie (steve) (Trelis)
+1 Palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie (Trelis)
+1 Cole chce dojsc do nemory (cole) (Trelis)
+1 Zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-) (Vengard)
+1 Daj keldronowi bron (keldorn) (Vengard)
Główne Misję:
+2 Oswobodzenie Myrtany
+2 Znajdz wszystkie puchary ognia dla Magow
+2 Zabij Zubena
<b>Razem 98 punktów </b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U ASSYSYNÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<b>+20 - Lekcja gościnności [Tizgar] (w glownej swiatyni w Bakaresz)</b>
+15 - Zanieść list od Sancho z Ben Erei do Sigmora w Bakaresz w głównej świątyni. (Ben Erai>Bekaresh)
+15 - Hassan - morderca Ramireza z Mora Sul [Ningal] (w palacu Gonzalesa)
+10 Braga - zebranie pieniedzy od 3 kupcow i Tufaila (Braga)
+5 Zabij krola Rhobara
+4 Zabij Shakyora w Lago
+4 dodatkowo za wiadomosc ze wszyscy magowie nie zyja [Gonzales w Mora Sul]
+3 Zabij kazdego Maga Wody (za każdego +3)
+1 Za przyprowadzenie zbieglego Hareka w Kap Dun.
+1 Za szkatulke dla Basira w Monterze.
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Dana w Monterze.
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Thoreka w Monterze.
+1 Za zabicie szamana Grompela w Silden.
+1 Za przyprowadzenie niewolnika Willa do Quadira w Silden.
<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U GOŃCÓW LEŚNYCH</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+15 Zmobilizuj ludzi w Geldern do buntu, dla kamienia druida Torna. (Geldern) [Torn]
+15 Zabij przywódcę grupy szukającej druidów. (Geldern) [Runak]
+15 Kamień druidów Porgana. (Montera) [Porgan]
+15 Kamienne korzenie dla druida Porgana. (Montera) [Porgan]
+15 Kamień druidów - Wilka (Klan Wilka) [Bogir]
+10 Zabij grupę polującą na druidów. (Geldern) [Runak]
+10 Złodziejski patrol orków. (Montera) [Arakos]
+5 Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu. (Montera) [Arakos]
Razem 100 pkt
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U KOCZOWNIKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+5 Uwolnij Bekaresh. (Bekaresh) [Knut]
+5 Uwolnij Ben Sala. (Ben Sala)
+5 Uwolnij Ben Erai. (Ben Erai) [Lukar]
+5 Uwolnij Ishtar. (Ishtar)
+5 Uwolnij Lago. (Lago) [Shakyor]
+5 Uwolnij Mora Sul. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Uwolnij Brage. (Braga) [Asaru]
+5 Ruiny w Bradze. (Braga) [Ayitos]
+5 Przygotowanie do uwolnienia Bragi. (Braga) [Marus]
+5 Zawiadom koczowników z Al Shedim.(Ishtar>Al Shedim) [Lester]
+5 Uwolnij Al Shedim. (Ishtar>Al Shedim) [Saturas]
+5 Zabij orków ze świątyni Mora Sul. (Mora Sul)
+5 Wyeliminuj dowódców nieumarłych w ruinach. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+3 Mikstury dla niewolników. (Ishtar) [Karmok]
+3 Broń dla niewolników (Ishtar) [Karmok]
+3 Koczownicy i jeźdźcy. (Bekaresh) [Knut]
+3 Poparcie. (Bekaresh) [Sinikar]
+3 Odprowadź Vatrasa bezpiecznie do Hurita. (Lago) [Vatras]
<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U NORDMAŃCZYKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+8 Zgoda wytapiaczy rudy. [Ingvar] (Klan Młota)
+5 Grobowiec Bereka [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Angir'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Baldar'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Snorre'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Ejnara. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec Ejnara)
+5 Uwolnij Nordmar [Kerth] (Klan Ognia>Nordmar)
+5 Moc Przodków. [Kerth] (Klan Ognia>Grobowce)
+5 Kamień przodków Akashy (Klan Ognia>Grobowiec Akashy)
+5 Uwolnij kopalnię. [Mort] (Klan Młota)
+3 Zabij Orków.[Kaelin] (Klan Ognia)
+3 Pojedynek z Sivertem. [Sivert] (Klan Ognia)
+3 Zabij pełzacze w obozie poszukiwaczy. [Hauke] (Klan Młota)
+3 Tunelowy Bulgot [Ugolf] (Klan Młota)
+3 Poszukiwania rudy z Larsonem. [Larson] (Klan Wilka)
+3 Wolny most na północy. [Grim] (Klan Wilka)
+3 Pojedynek z Hogarem. [Hogar] (Klan wilka)
+3 Zabij Tygrysy Szablozębne na zewnątrz obozu drwali. [Corwyn] (Klan Wilka)
+3 Uwolnij Larsa z obozu niewolników. [Lars] (Silden)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Idź za Mortem do Klanu Wilka [Mort] (Klan Młota>Klan Wilka)
+2 Idź za Mortem do Klanu Ognia [Mort] (Klan Młota>Klan Ognia)
+2 Gobliny Atakują (Klan WIlka)
+2 Weź skóry lodowego wilka dla Klanu Wilka. [Hanson] (Klan Wilka)
+2 Idź za Larsem do przełęczy Nordmaru [Lars] (Silden)
+1 Szynka dla drwali. [Rune] (Klan WIlka)
<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------
<!--coloro:#009900--><span style="color:#009900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA CAPE DUN</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
+15 - Przynieś dobra z powrotem do Urkrassa.
+15 - Zabij głodne wilki koło Cape Dun
+10 - Plaga bandytów na wybrzeżu.
+10 - Pokonaj Darmoka na arenie.
+10 - Pokonaj Fadi'ego na arenie.
+10 - Zioła dla alchemika.
+10 - Kwatermistrz z Cape Dun potrzebuje uzdrawiające napoje.
+10 - Cyrus potrzebuje winka
+10 - Skóry wilka dla Jens'a
RAZEM - 100% repeutacji
------------------------------------------------