Reputacje We Frakcjach

=BLADE=

Dowódca Rycerzy Wody
Dołączył
6.2.2007
Posty
444
<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U ORKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

+7 Vak potrzebuje 50 tys. złota dla Asasynow (Trelis) [Vak]
+7 Szaman w Geldern chce wszystkie 12 pucharów ognistych (Geldern) [Grok]
+7 Zniszcz Okare (Okara) [Varek]
+7 Zniszcz obozowisko buntowników w Nemorze (Nemora) [Charles]
+7 Zniszcz Reddock (Reddock) [Uruk]
+7 Rozbij ostatni opór ludzi (Faring) [Kan]
+7 Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników - Anoga (Silden) [Umbrak]
+7 Zniszcz stolicę ludzi - Vengard (Vengard)
+4 Zabij druida Torna (Geldern) [Grok]
+4 Zabij druida Runaka (Geldern) [Grok]
+3 Donieś na Sanforda (Montera)
+3 Yorik potrzebuje starych broni (Montera) [Yorik]
+3 Zabij buntowników wokoło Montery. (Montera)
+3 Zabij ukrywających się buntowników w Silden. (Silden) [Umbrak]
+2 Poznaj tajemnice druida Runaka (Geldern) [Grok]
+2 Znajdz i wybij zakonspirowanych buntowników w Cape Dun (Kap Dun) [Uruk]
+2 Ur-gosh prosi o przysługę (Faring) [Ur-Gosh]
+2 Pokonaj Mortisa na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Rozhova na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Tukasha na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Vigo na arenie(Faring)
+2 Pokonaj Ivana - bylego najemnika (Geldern) [Dawson]
+1 Kuźnia w Faring (Faring)
+1 Plaga bandytów na wybrzeżu (Kap Dun) [Cyrus]
+1 Folleck powinien wrócić do prac.y (Montera) [Kor-Shach]
+1 Zabij uciekających niewolników. (Silden) [Zapotek]
+1 Inog pomaga w ucieczce niewolnikom. (Silden) [Inog]
+1 Udowodnij o swojej reputacji w Silden. (Silden) [Denpok]
+1 Dostawa z Nordmaru. (Silden) [Grompel]

<b>Razem ok.99 punktów</b>
------------------------------------------------

<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U BUNTOWNIKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

+5 Oswobodzenie Kape dun (Cape Dun)
+5 Oswobodzenie Geldern (Geldern)
+5 Oswobodzenie Faring (Faring)
+5 Oswobodzenie Montery (Montera)
+5 (po punkcie za niewolnika) Uratuj niewolników z Silden (Inog)
+5 Oswobodzenie Silden (inog)
+5 Pozabijaj orków w zamku w Trelis
+2 Oswobodzenie Ardeii (Ardea)
+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - (Roland) (Gotha - Okara)
+2 Odbudowanie Gothy, i pomoc buntownikom (Roland) (Gotha - Okara)
+2 Finley atakuje trelis (Nemora)
+2 Kto jest wodzem Nemory? (Dudley) (Nemora)
+2 znajdź ludzi współpracujących z buntownikami w Cape dun (Cape Dun)
+2 pozabijaj orków w i obok światyni w Trelis (Charles) (Trelis)
+2 zniszcz obozowisko orków poza barierą (Vengard)
+2 zabij 5 orkowych hersztów (Markus) (Vengard)
+1 Rozmowa z przywodna buntowników (Hamlar) (Ardea - Reedock)
+1 Gorn wskaże ci kryjówkę buntowników (Gorn) (Ardea - Reddock)
+1 Uwolnij Gorna w Gotcie (Potros) (Gotha)
+1 pomóż Harekowi (Cape Dun)
+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal) (Cape Dun)
+1 paczki z bronią dla phila (Phil) (Cape Dun)
+1 Wenzel robi rozpierduchę (uwolnij Wenzela) (Cape Dun)
+1 Zagunbiony miecz wenzela (wenzel) (Cape Dun - Montera)
+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon) (Montera)
+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis) (Montera)
+1 Rufus ucieka z farmy (Rufus) (Montera)
+1 Rurusowi zachcialo sie do Okary(Rufus) (Montera)
+1 Zabij krowy na farmie (Mason) (Montera)
+1 posprzataj na farmie na zachod ok orkow (kippler) (Nemora)
+1 Palladyn powinien zginac (karlen) (Nemora)
+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen) (Nemora)
+1 Fraser powinien trafic do okary (Fraser) (Okara)
+1 Kent do Okrary (Kent) (Okara)
+1 Randall do Okary (Kent) (Okara)
+1 Mag ognia Rakus do OKARY (Rakus) (Okara)
+1 Zabic patrol orkow (Getford) (Reddock)
+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford) (Reddock)
+1 Uzbrojenie dla buntownikow (norris) (Reddock)
+1 reddock potrzebuje kowala (Javier) (Reddock)
+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok) (Reddock)
+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog) (Silden)
+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog) (Silden)
+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy (Silden)
+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi(Anog) (Silden)
+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (Anog) (Silden)
+1 Donies buntownikom w Memorze, o sytuacji buntownikow w Swiatyni w Trelis (Trelis)
+1 Wyszysc jasninie (steve) (Trelis)
+1 Palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie (Trelis)
+1 Cole chce dojsc do nemory (cole) (Trelis)
+1 Zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-) (Vengard)
+1 Daj keldronowi bron (keldorn) (Vengard)

Główne Misję:
+2 Oswobodzenie Myrtany
+2 Znajdz wszystkie puchary ognia dla Magow
+2 Zabij Zubena

<b>Razem 98 punktów </b>
------------------------------------------------

<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U ASSYSYNÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

<b>+20 - Lekcja gościnności [Tizgar] (w glownej swiatyni w Bakaresz)</b>
+15 - Zanieść list od Sancho z Ben Erei do Sigmora w Bakaresz w głównej świątyni. (Ben Erai>Bekaresh)
+15 - Hassan - morderca Ramireza z Mora Sul [Ningal] (w palacu Gonzalesa)
+10 Braga - zebranie pieniedzy od 3 kupcow i Tufaila (Braga)
+5 Zabij krola Rhobara
+4 Zabij Shakyora w Lago
+4 dodatkowo za wiadomosc ze wszyscy magowie nie zyja [Gonzales w Mora Sul]
+3 Zabij kazdego Maga Wody (za każdego +3)
+1 Za przyprowadzenie zbieglego Hareka w Kap Dun.
+1 Za szkatulke dla Basira w Monterze.
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Dana w Monterze.
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Thoreka w Monterze.
+1 Za zabicie szamana Grompela w Silden.
+1 Za przyprowadzenie niewolnika Willa do Quadira w Silden.

<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------

<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U GOŃCÓW LEŚNYCH</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

+15 Zmobilizuj ludzi w Geldern do buntu, dla kamienia druida Torna. (Geldern) [Torn]
+15 Zabij przywódcę grupy szukającej druidów. (Geldern) [Runak]
+15 Kamień druidów Porgana. (Montera) [Porgan]
+15 Kamienne korzenie dla druida Porgana. (Montera) [Porgan]
+15 Kamień druidów - Wilka (Klan Wilka) [Bogir]
+10 Zabij grupę polującą na druidów. (Geldern) [Runak]
+10 Złodziejski patrol orków. (Montera) [Arakos]
+5 Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu. (Montera) [Arakos]

Razem 100 pkt
------------------------------------------------

<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U KOCZOWNIKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

+5 Uwolnij Bekaresh. (Bekaresh) [Knut]
+5 Uwolnij Ben Sala. (Ben Sala)
+5 Uwolnij Ben Erai. (Ben Erai) [Lukar]
+5 Uwolnij Ishtar. (Ishtar)
+5 Uwolnij Lago. (Lago) [Shakyor]
+5 Uwolnij Mora Sul. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Uwolnij Brage. (Braga) [Asaru]
+5 Ruiny w Bradze. (Braga) [Ayitos]
+5 Przygotowanie do uwolnienia Bragi. (Braga) [Marus]
+5 Zawiadom koczowników z Al Shedim.(Ishtar>Al Shedim) [Lester]
+5 Uwolnij Al Shedim. (Ishtar>Al Shedim) [Saturas]
+5 Zabij orków ze świątyni Mora Sul. (Mora Sul)
+5 Wyeliminuj dowódców nieumarłych w ruinach. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]
+3 Mikstury dla niewolników. (Ishtar) [Karmok]
+3 Broń dla niewolników (Ishtar) [Karmok]
+3 Koczownicy i jeźdźcy. (Bekaresh) [Knut]
+3 Poparcie. (Bekaresh) [Sinikar]
+3 Odprowadź Vatrasa bezpiecznie do Hurita. (Lago) [Vatras]

<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------

<!--coloro:#FF9900--><span style="color:#FF9900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA U NORDMAŃCZYKÓW</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

+8 Zgoda wytapiaczy rudy. [Ingvar] (Klan Młota)
+5 Grobowiec Bereka [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Angir'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Baldar'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Snorre'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)
+5 Grobowiec Ejnara. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec Ejnara)
+5 Uwolnij Nordmar [Kerth] (Klan Ognia>Nordmar)
+5 Moc Przodków. [Kerth] (Klan Ognia>Grobowce)
+5 Kamień przodków Akashy (Klan Ognia>Grobowiec Akashy)
+5 Uwolnij kopalnię. [Mort] (Klan Młota)
+3 Zabij Orków.[Kaelin] (Klan Ognia)
+3 Pojedynek z Sivertem. [Sivert] (Klan Ognia)
+3 Zabij pełzacze w obozie poszukiwaczy. [Hauke] (Klan Młota)
+3 Tunelowy Bulgot [Ugolf] (Klan Młota)
+3 Poszukiwania rudy z Larsonem. [Larson] (Klan Wilka)
+3 Wolny most na północy. [Grim] (Klan Wilka)
+3 Pojedynek z Hogarem. [Hogar] (Klan wilka)
+3 Zabij Tygrysy Szablozębne na zewnątrz obozu drwali. [Corwyn] (Klan Wilka)
+3 Uwolnij Larsa z obozu niewolników. [Lars] (Silden)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)
+2 Idź za Mortem do Klanu Wilka [Mort] (Klan Młota>Klan Wilka)
+2 Idź za Mortem do Klanu Ognia [Mort] (Klan Młota>Klan Ognia)
+2 Gobliny Atakują (Klan WIlka)
+2 Weź skóry lodowego wilka dla Klanu Wilka. [Hanson] (Klan Wilka)
+2 Idź za Larsem do przełęczy Nordmaru [Lars] (Silden)
+1 Szynka dla drwali. [Rune] (Klan WIlka)

<b>Razem 100 pkt</b>
------------------------------------------------

<!--coloro:#009900--><span style="color:#009900"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>REPUTACJA CAPE DUN</b><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

+15 - Przynieś dobra z powrotem do Urkrassa.
+15 - Zabij głodne wilki koło Cape Dun
+10 - Plaga bandytów na wybrzeżu.
+10 - Pokonaj Darmoka na arenie.
+10 - Pokonaj Fadi'ego na arenie.
+10 - Zioła dla alchemika.
+10 - Kwatermistrz z Cape Dun potrzebuje uzdrawiające napoje.
+10 - Cyrus potrzebuje winka
+10 - Skóry wilka dla Jens'a

RAZEM - 100% repeutacji
------------------------------------------------
 

=BLADE=

Dowódca Rycerzy Wody
Dołączył
6.2.2007
Posty
444
dzieki.. troche sie "ogrzebałem" w worldofgothic.com ale widać efekty :D jak tylko skończe pisać solucję to wklepje reszte frakcji...

3-majta sie
 

Mierzwus

New Member
Dołączył
2.8.2005
Posty
24
to skoro juz jest ten topic to moze sie dowiem czy idzie zdobyc ...eemm "pancerz orka" czy jakos tak. za pomoca kodow jest i pisze ze dla zasluzonych u orkow. jesli ktos takowa zdobyl to co musial zrobic?

mam nadzieje ze nie bedzie trzeba miec 75% u orków i ponad 100k G na to :}

---<EDIT>---
przepraszam, nie w tym temacie dalem tego posta :}
 

mateo3300

New Member
Dołączył
27.7.2007
Posty
5
CYTAT(Mierzwus @ 12-06-2007, 23:52) [snapback]145734[/snapback]
to skoro juz jest ten topic to moze sie dowiem czy idzie zdobyc ...eemm "pancerz orka" czy jakos tak. za pomoca kodow jest i pisze ze dla zasluzonych u orkow. jesli ktos takowa zdobyl to co musial zrobic?

mam nadzieje ze nie bedzie trzeba miec 75% u orków i ponad 100k G na to :}

---<EDIT>---
przepraszam, nie w tym temacie dalem tego posta :}


Trza bedzie miec u orkow 75%...
i wystarczy pogadac z Kanem. i da Ci ten pancerz.
Pancerz jest chyba najlepszy w grze w jest lepszy od pancerza palladynów. Nieco lepszy...
 

Kruk35224

Member
Dołączył
14.9.2007
Posty
45
Dzięki wielkie teraz wiem jak mieć reputaje u asasynów jeszcze raz dzięki
 

Jodełko

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
28.9.2004
Posty
2362
Mam prośbę, czy ktoś mógłby wypisać tutaj wszystkie misje, z danych miast i napisać za co ile się dostaje gdzie repa?
Tylko wszystkie zadania.
Bo ja w cape dun mam np 115 repa, a tutaj jest tylko na 100 ;p.
Tzn np, nie uwzględniony jest miecz, czy rozpierducha wenzela...
 
Dołączył
18.6.2008
Posty
5
W miastach można mieć więcej niż 100, ja w Reddock miałem 120. Choć ja znalazłem troche więcej misji np u Orków albo w Nordmarze:


REPUTACJE W GOTHIC III


NORDMAR

+8 Zgoda Wytapiaczy (Ingvar – Klan Młota)

+5 Moc Przodków (Kerth – Klan Ognia)
+5 Grobowiec Ejnara (Kamień ma Ali w Fading)
+5 Grobowiec Angira
+5 Grobowiec Snorre’a
+5 Grobowiec Bereka
+5 Grobowiec Baldara (Cieniostwór w jaskini niedaleko, trzeba iść po śladach krwi)
+5 Kamień Przodków Akashy (Ma go któryś z szamanów niedaleko grobowca)
+5 Odbij Kopalnię (Klan Młota)
+5 Przegoń wszystkich Orków z Nordmaru

+3 Obozowisko Orków w Nordmarze (Klan Ognia – Południowy Wschód)
+3 Obozowisko Orków w Nordmarze (Klan Ognia – Kealin)
+3 Pozbądź się Orków z mostu (Klan Wilka – Hogar)
+3 Tunelowy Bulgot (Ugolf – Młota - trzeba mieć 200 wytrzymałości)
+3 Poszukiwanie rudy z Larsonem (Larson – Klan Młota)
+3 Zabij pełzacze w obozie poszukiwaczy złóż (Hauke – Klan Młota)
+3 Zabij szablozęby grasujące koło obozu drwali (Corwyn – Klan Wilka)
+3 Pojedynek z Hogarem (Gdy Cię spyta o co chcesz walczyć odpowiedz „o złoto” - Hogar – Klan Wilka)
+3 Pojedynek z Sivertem – jeśli odpowiesz na jego pytanie: wróg (Sivert – Klan Ognia)
+3 Wykup Nordmardczyka Larsa (Lars – Silden)

+2 Idź z Larsem na Przełęcz do Nordmaru (Lars – Silden)
+2 Obozowisko Orków (Osmund – Grobowiec Angira)
+2 Obozowisko Orków w Nordmarze (Klan Młota – Północny Zachód)
+2 Obozowisko Orków (Klan Młota – na północ – droga do Xardasa)
+2 Obozowisko Orków w Nordmarze (droga do Xardasa – zakręt)
+2 Inwazja goblinów (Wieża Xardasa)
+2 Idź z Mortem do Klanu Wilka – misja z uwolnieniem kopalni (Mort – Klan Młota)
+2 Idź z Mortem do Klanu Ognia – misja z uwolnieniem kopalni (Mort – Klan Młota)
+2 Skóry wilka do Klanu Wilka dla Runa (Hanson)

+1 Szynka dla Drwali (Run – Klan Wilka)

RAZEM: 102



BUNTOWNICY

ARDEA
+2 Oswobodzenie Ardei
+1 Rozmowa z przywódcą buntowników (Halmar)
+1 Gorn pokazuje Ci kryjówkę buntowników (Gorn)
REDDOCK
+2 Znajdź ludzi współpracujących z Buntownikami Cape Dun (Javier)
+1 Zabij patrol Orków (Gelford)
+1 Zabij patrol Orków na farmie (Gelford)
+1 Uzbrojenie Buntowników (Norris)
+1 W Reddock potrzebują kowala (Javier)
+1 Uwolnij Kliffa na orkowej farmie (Kliff/Toporak)
CAPE DUN
+5 Oswobodź Cape Dun
+1 Pomóż Herekowi (Herek)
+1 Rzeczy uwięzionego paladyna (Gamal)
+1 Paczki z bronią dla Phila (3)(Phil)
+1 Wenzel kasuje orków w Cape Dun (Wenzel)
+1 Zgubiony miecz Wenzela (Wenzel)
MONTERA
+5 Oswobodzenie Montery
+1 Zabij Gobliny nękające Buntowników (Armon)
+1 Oczyść miejsce spotkań Buntowników (Otis)
+1 Rufus ucieka z farmy (Rufus)
+1 Rufusowi zachciało się teraz do Okary (Rufus)
+1 Zabij krowy na farmie (Mason)
+1 Pozbądź się strażników w obozie niewolników
TRELIS
+5 Oswobodź Trelis
+2 Pozabijaj Orków w i obok Świątyni w Trelis (Charles)
+1 Donieś Buntownikom Nemorze o sytuacji w Świątyni Trelis (Charles)
+1 Wyczyść jaskinie koło obozu buntowników nieopodal Świątyni (Steve)
+1 Paladyn Konrad chce odzyskać swoją magię (Konrad)
+1 Cole chce dostać się do Nemory (Cole)
NEMORA
+2 Dowiedz się kto jest wodzem Menory (Dudley)
+2 Finley atakuje Trelis (Finley)
+1 Posprzątaj na farmie na zachód (Kippler)
+1 Zabij Kurta Paladyna Renegata (Karlen)
+1 Paladyn Karlen chce odzyskać swoją moc (Karlen)
+1 Przekrocz przełęcz z Karlenem (Karlen)
GELDERN
+5 Oswobodź Geldern
SILDEN
+5 Oswobodź Silden (Inog)
+5 Uratuj niewolników z Silden (po punkcie za każdego) (Inog)
+1 Porozmawiaj z Umbrakiem (Inog)
+1 Inog chce 5 paczek z bronią (Inog)
+1 Anog powinien dowiedzieć się że jego brat Inog potrzebuje pomocy (Inog)
+1 Anog nie chce pomóc bratu, o czym musimy poinformować Inoga (Anog)
+1 Dostarcz zaopatrzenie Orków próbujących dostać się do Silden (Anog)
+1 Pieczeń dla skazańca Jereka (Jerek)
OKARA
+1 Fraser musi trafić do Okary (Fraser)
+1 Kent musi trafić do Okary (Kent)
+1 Randall również ma zamiar iść do Okary (Randall)
+1 Mag Ognia Rakus jak wyżej idzie do Okary (Rakus)
+1 Candela tak żeby nie było nudno idzie do Okary (Candela)
+1 Owen również ma taki zamiar (Owen)
GOTHA
+2 Oswobodzenie Gothy z trupów (Rolad)
+2 Odbudowanie Gothy, pomoc finansowa (Rolad)
+1 Uwolnij Gorna w Gothie (Portos)
FARING
+5 Oswobodzenie Faring
VENGRAD
+2 Zabij 5 Orkowych Hersztów ( Markus)
+2 Zniszcz obozowisko Orków poza barierą
+1 Zanieś puchar ognia Marksa do Magów Ognia (Markus)
+1 Daj Keldronowi broń (20) (Keldron)
GŁÓWNE WĄTKI
+2 Oswobodzenie Myrtany (Innos)
+2 Znajdź wszystkie Ogniste Puchary (Sebastian w Reddock)
+2 Zabij Zubena (Innos)

RAZEM: 100



ORKOWIE

+7 Złam opór Morr – zabij Rhobara, Anoga, Javier, Rolanda i Russela (Kan)
+7 Zniszcz stolicę ludzi Vengrad (Vengrad)
+7 Zniszcz Okarę (Verek)
+7 Zniszcz Nemorę (Vak)
+7 Zniszcz Reddock (Uruk – Cape Dune)
+7 Vak potrzebuje 50 000 złota dla Assasynów (Vak - Trelis)
+7 Szaman Grok z Geldern chce 12 Ognistych Pucharów (Grok – Geldern)
+7 Umbrak chce śmierci przywódcy rebeliantów – Anoga (Silden – Umbrak)

+4 Zabij druida Torna (Grok/Gunock – Geldern)
+4 Zabij druida Runaka (Grok/Ballock – Geldern)

+3 Yorik potrzebuje 20 paczek starych broni (Yorik – Montera)
+3 Donieś na Stanforda (Marik – Montera)
+3 Rozpraw się ze Stanfordem (Marik – Montera)
+3 Zlikwiduj pozycje buntowników dookoła Montery – 1. W dolinie za farmą (Mason), 2. Obok skrzyżowania
Trelis (Otis), 3. W pobliżu południowego wejścia do miasta za krzakami koło ogniska (Daryl)
+3 Zabij szpiega buntowników Inoga (Umbrak – Silden)

+2 Pokonaj Mortisa na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Rozhova na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Tukasha na arenie (Faring)
+2 Pokonaj Vigo na arenie (Faring)
+2 Poznaj sekret druida Runaka (Przynieś kamień dla Groka – Geldern)
+2 Pokonaj Ivana byłego najemnika (Marik – Geldern)
+2 Znajdź i Zabij zakonspirowanych buntowników Cape Dun (Uruk – Cape Dune)
+2 Ur-Gosh prosi o przysługę (Faring)

+1 Plaga bandytów na wybrzeżu (Iomar/Cyprus – Cape Dune)
+1 Folleck powinien wrócić do pracy (Kor-Shach – Montera)
+1 Inog pomaga niewolnikom (Silden – Umbrak)
+1 Zabij uciekających niewolników (jest ich 5) (Silden – Umbrak)
+1 Kuźnia w Faring – podnieś kamień młyński (Zakosh – Faring)
+1 Zdobądź szacunek Orków w Silden (Zdobądź 75% reputacji w Silden)
+1 Przesyłka z Nordmaru (Grompeld – Silden)

RAZEM: 102



ASASYNI

+20 Zlikwidować Obóz Nomadow w Oazie na południe od Bakareshu (Tizgar – główna świątynia w Bakaresh)

+15 Zanieś list od Rancho z Ben Erei do Sigmora w Bakaresh w głównej świątyni (Sancho – Ben Erei)
+15 Hassan – morderca Ramireza z Mora Sul (Ningal – Pałac Gonzalesa)

+10 Zebranie pieniędzy od trzech kupców i Tufaila w Bradze (Naftalen – Braga)

+5 Za zabicie króla Rhobara (Beliar)

+4 Za zabicie Shakyora w Lago (Lago – Fabio)
+4 Za wiadomość, że wszyscy Magowie Wody nie żyją (Gonzales – Mora Sul)

+3 Zabij Nefariusa (jest w górach, na północ od Ishtar)
+3 Zabij Vatrasa (jest w Lago)
+3 Zabij Riordian (jest w Bradze)
+3 Zabij Cronos (jest w Ben Sala – Świątynia w Ben Sala)
+3 Zabij Saturas (jest w Świątyni Al Shedim w Mora Sul)
+3 Zabij Mixir (jest w Świątyni Al Shedim w Mora Sul)
+3 Zabij Merdarion (jest w Oazie w Mora Sul)

+1 Za przyprowadzenie zbiegłego niewolnika Hereka w Cape Dun (Gamal – Cape Dune)
+1 Za znalezienie szkatułki Basira (Basir – Montera)
+1 Za przyprowadzenie do Sobaty niewolnika należącego do Dana (Sobota/Dan – Montera)
+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika należącego do Thoreka (Sobota/Thorek – Montera)
+1 Za zabicie Szmana Grompelda Grompeld Silden (Zapotek – Silden)
+1 Za przyprowadzenie niewolnika do Quadira w Silden (Quadir – Silden)

RAZEM: 100



KOCZOWNICY

+5 Uwolnij pustynię od władzy Assasynów
+5 Oswobodź Bakaresh
+5 Oswobodź Ben Sala
+5 Oswobodź Lago
+5 Oswobodź Ben Erai
+5 Oswobodź Bragę
+5 Przygotowania do wyzwolenia Bragi – 3 paczki z bronią (Marus - Braga)
+5 Ruiny w pobliżu Bragi – zabicie grupy rabusiów na północ od Bragi w ruinach (Ayitos - Braga)
+5 Oswobodź Mora Sul
+5 Zabij Orków w Świątyni Mora Sul (Mora Sul)
+5 Pomoc Koczowników Al Shadim (Wutras – Mora Sul)
+5 Zabij wodzów ożywieńców na polach ruin – jest ich 4 (Merdarion – Mora Sul)
+5 Podążaj z Merdardionem (Merdarion – Mora Sul)
+5 Wyzwolenie Al Shedim (Wutras – Mora Sul)
+5 Oswobodź Ishtar

+3 Uzbrój niewolników Ishtar (Ishtar – Karmok)
+3 Mikstury dla niewolników w Ishtar (Ishtar – Karmok)
+3 Odstaw Vatrasa do Hruita (Lago – Vatras)
+3 Koczownicy i najeźdźcy (Knut)
+3 Wsparcie dla Sinkara (Sinkar)

RAZEM: 90


GOŃCY LEŚNI

+5 Udaj się z Arakosem na poszukiwanie „Złodziejskiego Orkowego patrolu” (Montera – Arakos)
+10 Zabij „Złodziejski Orkowy patrol” (Montera – Arakos)
+15 Kamień Druidzki Druida Poragona (Montera – Poragon)
+15 Kamienne korzenie dla Druida Poragona (20) (Montera - Paragon)
+10 Zabij Łowców Druidów Geldern (niedaleko obozu Druida Poragona) (Geldern)
+15 Zabij Gundocka dowódcę południowej grupy Łowców Druidów (Geldern)
+15 Ludzie z Geldern i Kamień Druidów - Zmobilizuj ludzi w Geldern dla Torna do walki z Orkami (gadamy
z Grokiem, potem z Magiem Ognia z Geldern a na końcu z Tornem) (Geldern - Torn)
+15 Kamień Druidzki Druida Bognira – trzeba znaleźć i zabić białego Rozpruwacza (Bognir – Klan Wilka)

RAZEM: 100




INNE

Wytrzymałość Wilka – Pavel w Silden, druid Torn na północ, od Trelis, Bogir druid z Klanu Wilka
Odporność na Osłabienia – Renawik w Geldern
Odporność na Trucizny – Peratur w Geldern
Odporność na Gorąco – Tufail wygnany Assasyn z Bragi
Odporność na Zimno – Nordmardczyk Lars w Silden, oraz Bogir druid z Klanu Wilka
Akrobatyka – Pavel w Silden oraz zbiegły niewolnik Herek z Cape Dun (JEŚLI POMOŻESZ MU UCIEC)


12 PALADYNÓW:
1. Olivier (Klasztor)
2. Cruz (Mora Sul)
3. Wenzel (Cape Dune)
4. Karlen (Nemora)
5. Roland (Okara)
6. Javier (Reddock)
7. Konrad (Trelis)
8. Markus (Vengrad)
9. Thordir (Vengrad)
10. Georg (Vengrad)
11. Cobryn (Vengrad)
12. ??????????????????


12 OGNISTYCH PUCHARÓW:
1. W Cape Dune ma go kwatermistrz Orków, mówi nam o tym Assasyn Gamal.
2. U Maga Ognia Rakusa w jaskini na zachód, od Montery (da Ci go, jeśli pomożesz mu z niej wyjść).
3. W Monterze ma go niewolnik na wykopaliskach, który chce, aby zabrać go na farmę w zamian da Puchar
(misja z wymianą niewolników)
4. Jest w chacie Orka nadzorcy obozu niewolników w Silden.
5. W kopalni w Geldern wejście do niej znajduje się w mieście.
6. Ma go Paladyn Konrad w Trelis (da Ci go, jeśli zagadasz do niego).
7. Jest w posiadaniu Maga Ognia z Nemory (da Ci go, jeśli przyniesiesz mu 20 Lobelii Zielnych).
8. Ma go Markus Paladyn w Świątyni w Vengradzie (wystarczy zagadać).
9. Jest u Miltena w Klasztorze (da Ci go, jeśli z nim pogadasz).
10. Ma go Assasyn Masil w Mora Sul (da Ci go, jeśli wypełnisz jego misje, możesz też spuścić mu baty)
11. Niedaleko Mora Sul jest obóz w którym ukrywa się zbiegły niewolnik Yussef, jest tam również Paladyn Cruz,
który stracił Puchar gdy napadły go piaskowe pełzacze. Zaprowadzi Cię on do swojego dawnego obozowiska.
Trzeba zabić te pełzacze, a Puchar jest w jednym z nich, który nazywa się „Ranny Piaskowy Pełzacz”.
12. Jest w obozie bandytów Kurta Paladyna Renegata – ma go Kurt lub jest w jednej ze skrzyń.
 

thantal

New Member
Dołączył
25.7.2008
Posty
3
Ja chyba cos zmaściłem i za cholere nie moge uzyskac w Mora Sul 75% zeby do Gonzalesa wejsc (dalem komus innemu zioło z Lago, i miecz co wygrałem na arenie tez chyba kowalowi dalem), ma ktos pomysł co dalej? mam wyciąc całe mora sul zeby bylo ok?
 

Biafra

Balotelli
Weteran
Redakcja
Dołączył
8.10.2010
Posty
2677
To trochę kiepsko. W każdym razie, możesz przyprowadzić Gonzalesowi tancerkę z pobliskiej oazy. Za to wpadnie Ci trochę reputacji.
 

KPCezar

New Member
Dołączył
16.6.2011
Posty
71
Po zainstalowaniu 4 patcha jak się zapłaci takiemu strażnikowi bram w Ishtar 350.000 złota to się dostanie +35 reputacji u Asasynów
 
Do góry Bottom