To nie są wszystkie zadania z Montery xD. Na pewno któregoś nie zrobiłeś. Miłej lektury
.
Znajdź i zabij agresywne wilki.
Zleceniodawca: Dennis – nadzorca zagrody koło Montery.
Krowy na farmie Dennisa co noc stają się łupem głodnych wilków. Prosi cię on, byś je zabił. Wilki (jest ich 8) przebywają w jaskini, która znajduje się na skrzyżowaniu drogi wychodzącej z południowej bramy Montery. Po wszystkim wróc do Dennisa po nagrodę.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk złota.
Reputacja w Monterze: +4
Nowa zmiana w obozie niewolników.
Zleceniodawca: Bradley – Nadzorca niewolników.
Bradley jest wykończony swoją pracą. Chce byś wymienił kilku zmęczonych niewolników pracujących w wykopaliskach w mieście, na wypoczętych niewolników przebywając na mlecznej farmie. Osko i Bengerd są odpowiednimi kandydatami na odpoczynek na formie. Wyślij jednego i drugiego na zasłużony odpoczynek. W rozmowie z Osko, wypytaj go o Bradley’a. Potem wróć do zleceniodawcy i poinformuj go o wypełnieniu zadania.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 50 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +4
Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników.
Zleceniodawca: Bradley – Nadzorca niewolników.
Po wypełnieniu zadania „Nowa zmiana w obozie niewolników.”, Bradley wyśle cię do Dennisa – nadzorcy mlecznej farmy, z wiadomością, że potrzebuje nowych niewolników. Idź na farmę i poinformuj Dennsia o prośbie Bradley’a.
Doświadczenie:1000
Reputacja w Monterze: +4
Dennsi chce, żeby Bradley lepiej traktował swoich niewolników.
Zleceniodawca: Dennis – nadzorca zagrody koło Montery.
Po wykonaniu zadania „Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników.”, Dennis wyśle cię do Bradley’a, byś mu powiedział, żeby lepiej traktował swoich niewolników. Udaj się do nadzorcy niewolnikowi porozmawiaj z nim.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 300 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +4
Leon wraca do pracy w świątyni.
Zleceniodawca: : Bradley – Nadzorca niewolników.
Po wykonaniu zadania „Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników.”, idź do Leona, który znajduje się na mlecznej farmie, i rozkaż mu by powrócił na wykopaliska. Następnie poinformuj o tym Bradleya.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2
Niewolnik Kelvin chce zostać w zagrodzie.
Zleceniodawca: Kelvin – niewolnik w zagrodzie koło Montery.
Kelvin w zamian za to, że pozwolisz mu zostać na farmie, wyjawi ci miejsce spoczynku skarbu. Wcześniej jednak, musisz poinformować Dennisa o tym, że Kelvin zostaje na farmie. Inaczej nie wyjawi ci tajemnicy skarbu.
Doświadczenie: 500
Nagroda: Wyjawienie przez Kelvina miejsca spoczynku skarbu.
Kelvin wraca do pracy w świątyni.
Zleceniodawca: : Bradley – Nadzorca niewolników.
Po wykonaniu zadania „Powiedz Dennsiowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników.”, idź do Kelvina, który znajduje się na mlecznej farmie, i rozkaż mu by powrócił na wykopaliska. Następnie poinformuj o tym Bradleya.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 100 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2
Złodzieje ziarna muszą zaprzestać swojego procederu.
Zleceniodawca: Elber – Nadzorca farmy koło Montery.
Farmę Belera nękają najazdy złodziei zboża. Zleca ci, byś ich zabił, bo inaczej któregoś dnia obudzi się z podciętym gardłem. Rabusie znajdują się niedaleko na północ od farmy, przy jaskini. Po ich zlikwidowaniu, zgłoś się się do zleceniodawcy po nagrodę.
Doświadczenie: 1250
Nagroda: 1500 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +7
Pszenica dla opiekuna magazynu.
Zleceniodawca: Sanford – nadzorca magazynu.
Sanford prosi cię, byś przyniósł mu 15 worków parzenicy znajdującej się na fermie koło Montery. Znajdziesz tam 10 worków ze zbożem. Resztę ukradli złodzieje. Zdobędziesz je wykonując zadanie „ Złodzieje ziarna muszą zaprzestać swojego procederu.”. Gdy będziesz już miał komplet towaru, zanieś go do zleceniodawcy.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 50 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2
Mleko dla opiekuna magazynu.
Zleceniodawca: Sanford – nadzorca magazynu.
Sanford poprosi cię, byś przyniósł mu 5 baryłek mleka z zagrody koło Montery. Baryłki znajdziesz koło chat w zagrodzie. Gdy je zbierzesz, zanieś je zleceniodawcy.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +2
Sobota chce z powrotem niewolnika Thoreka.
Zleceniodawca: Sobota – Asasyn z Montery.
Sobota chce z powrotem swojego niewolnika, którego zabrał mu Marik i przydzielił go Thorekowi – orkowemu kowalowi. Wystarczy, że pójdziesz do owego niewolnika i zabierzesz go do Soboty. Potem jednak unikaj orkowego kowala jeśli nie chcesz mieć kłopotów. Inaczej będziesz musiał zapłacić mu 1100 sztuk złota lub walczyć z nim.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1
Pokonaj Ugo na arenie.
Zleceniodawca: Ugo – najemnik przy arenie.
Wygraj z Ugo w bezpośredni starciu na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Nauka złodziejstwa u Ugo.
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +7
Pokonaj Fedora na arenie
Zleceniodawca: Fedor – najemnik przy arenie.
Wygraj z Fedorem w bezpośredniej walce na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 500 sztuk złota.
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +7
Pokonaj Goose’a na arenie.
Zleceniodawca: Goose – najemnik przy arenie.
Wygraj z Goose’m w bezpośredniej walce na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 300 sztuk złota.
Siła:+1
Reputacja w Monterze: +7
Pokonaj Dana na arenie:
Zleceniodawca: Dan – najemnik przy arenie.
Pokonaj Dana w bezpośrednim starciu na arenie.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: Niewolnik
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +7
Sobota chce z powrotem niewolnika Dana.
Zleceniodawca: Sobota – Asasyn z Montery.
Sobota chce z powrotem swojego niewolnika, którego zabrał mu Marik i przydzielił go DFanowi – gladiatorowi w Monterze. Musisz pokonać Dana na arenie. Po walce w nagrodę dostaniesz owego niewolnika, którego potem zabierz do Soboty.
Doświadczenie: 1000
Nagroda: 1000 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1
Pokonaj na arenie mistrza Ashtona.
Zleceniodawca: Ashton – mistrz areny w Monterze.
Pokonaj Ashtona w bezpośrednim starciu na arenie.
Doświadczenie: 1250
Nagroda: 1000 sztuk złota ( z czego 500 to wcześniej zapłacone przez ciebie wpisowe)
Siła: +1
Reputacja w Monterze: +10
Marik chce listę niewolników Bradleya.
Zleceniodawca: Marik – szef najemników w Monterze.
Marik chce listę niewolników Bradleya, by upewnić się czy oddaje mu całość złota wyłudzonego od niewolników. Lista znajduje się na stole w domu Bradleya. Musisz ją ukraść ale tak by jej właściciel tego nie zauważył. Potem zanieś ją do Marika.
Doświadczenie: 750
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja w Monterze: +4
Zwróć Bradleyowi skradzioną listę niewolników.
Zleceniodawca: Marik – szef najemników w Monterze.
Marik prosi cię byś zwrócił listę niewolników Bradleyowi. Ten jest wściekły za to, że ją ukradłeś ale jeśli dobrze z nim porozmawiasz to nie poniesiesz konsekwencji.
Doświadczenie: 750
Reputacja w Monterze: +2
Folleckowi należy się nauczka.
Zleceniodawca: Folleck – ork przebywający w jeden z wież w Monterze.
Folleck nie chce dobrowolnie zgodzić się na powrót na dziedziniec zamkowy. Musisz go do tego przekonać pokonując go w walce.
Doświadczenie: 1000
Siła: +1
Zmuś Follecka do pracy na dziedzińcu zamkowym.
Zleceniodawca: Kor - Shach – wysoki rangą ork na dziedzińcu zamkowym.
Kor – Shach ma problemy z orkiem o imieniu Folleck. Miga się on od pracy i ukrywa gdzieś na terenie zamku. Musisz go znaleźć. Znajduje się on na szczycie jeden z wież, które stoją przy murze oddzielającym dziedziniec zamkowy od dolnego miasta. Gdy go znajdziesz nie będzie zadowolony. Tylko silą „namówisz” go do powrotu do swych obowiązków. Po wykonaniu zadania powiadom o tym Kor – Shacha.
Doświadczenie: 1500
Nagroda: 200 sztuk złota
Reputacja u Orków: +1
Basir chce swoją starą złotą szkatułę.
Zleceniodawca: Basir – Asasyn przebywający w Monterze.
Basir w drodze do Montery został napadnięty i okradziony przez buntowników. Na miejscu tego zdarzenia zgubił jakże cenny i sentymentalny dla niego przedmiot – złotą szkatułę. Znajduje się ona na skrzyżowaniu dróg na zachód od Montery. Leży wśród wraków konwoju Asasynów. Gdy ją zdobędziesz, zanieś mu ją.
Doświadczenie: 500
Nagroda: 1000 sztuk złota
Reputacja u Asasynów: +1
Niech najemnik Trano dowie się, że nie dostanie pensji.
Zleceniodawca: Marik – szef najemników w Monterze.
Po rozmowie z Trano, który przebywa na wzgórzu obok zawalonej wieży na południe od Montery, udaj się do Marika i poinformuj o, że najemnik ucieka od pracy. Marik wścieknie się i każe ci poinformować Trano o ty, że nie dostanie pensji. Zrób to.
Doświadczenie: 750
Reputacja w Monterze: +4
Nakłoń najemnika do opuszczenia miejsca spotkań buntowników.
Zleceniodawca: Otis – buntownik przebywający koło skrzyżowania dróg na zachód od Montery.
Miejsce spotkań buntowników – wzgórze przy zawalonej wieży na południe od Montery - jest zajęte przez pewnego najemnika. Przez to nie mogą oni spokojnie spotykać się. Musisz przegonić intruza. Wystarczy, że odpowiednio z nim porozmawiasz. Po wszystkim poinformuj zleceniodawcę o tym, że mogą już bezpiecznie korzystać ze wzgórza.
Doświadczeni: 1000
Reputacja u Buntowników: +1