Regulamin Tematu "prośby O Avatary I Sygnaturki "!

Status
Zamknięty.

daria

Szejn
Weteran
Dołączył
3.3.2007
Posty
1525
Zakładam nowy temat z regulaminem tematu "Prośby o avatary i sygnatury", bo jak napisałam w tamtym temacie, to po jakimś czasie każdy zapomniał, bo od razu na ostatnią stronę tematu wchodził :/


REGULAMIN!!!

1. PROŚBY SKŁADAMY OD 20 postów...
- Jeśli user nie ma tyle postów, to sprawa ma być załatwiona prywatnie przez PW, gg lub co innego, ale prośby w temacie będą usuwane przeze mnie!
(czasem osoby mające 1 posta proszą o grafikę, po czym, po jej otrzymaniu już ich na forum nie widać)

2. SCHEMAT PISANIA PRÓŚB!!!
- rodzaj grafiki
- rozmiar
- tematyka
- napisy
- kolorystyka
- inne np. zdjęcia z których można zrobić, dodatkowe info

Przykład!!!
- SYGNATURA
- roz 400X150
- temat: Piłka nożna
- napisy: EURO 2008
- kolorystyka: jasna
- inne: wystająca postać

[SIZE=14pt]PROSZĘ O PISANIE WG TEGO SCHEMATU I STOSOWAĆ SIĘ DO REGULAMINU!!! ZA NIE PRZESTRZEGANIE GO POSTY W TEMACIE "PROŚBY O AVATARY I SYGNATURKI" BĘDĄ BEZWZGLĘDNIE USUWANE!!! [/SIZE]
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom