- Dołączył
- 10.1.2007
- Posty
- 8226
Sprawa ma różne opcje rozwoju, aczkolwiek nie wiem czy wiecie, jednak Arcania pierwotnie miała o wiele więcej wspólnego z Gothicem niż w ostatecznej wersji. W połowie prac Producent postanowił zmienić koncepcję i ogrom rzeczy , które wykonano w kierunku odwzorowania wcześniejszych części zostało najzwyczajniej usuniętych z projektu gry. Ostatecznie trafił do nas Adventure Hack & Slash z widokiem TPP. Tak więc popełnili podwójny błąd. Wygenerowali dodatkowe koszty w trakcie produkcji zmieniając koncepcje i od samego początku za bardzo nastawiali się na łatwy zysk zamiast oprzeć się na silnej społeczności. Tak więc efektem pazerności padli na pysk jak przyszło do sprzedaży gry. Dodatkowo nie wypuścili wersji na X360 czy PS3. Możliwe, że liczyli na zysk z PC, który pozwoli im na wypuszczenie do końca kolejnych wersji na dodatkowe platformy. Ponad 20 mln euro długu samo z siebie nie wyszło zwłaszcza, ze w 2005 mieli już problemy finansowe. Uważam, ze JoWood znajdzie jakiegoś investora. Zdecydowanie po jego upadku w regionie pozostanie duża dziura, a lepiej podratować producenta z mocną marką, niż od nowa tworzyć firmę, która będzie musiała zdobywać rynek.
Ja wam się wydaje ?
Ja wam się wydaje ?