Problemik

Status
Zamknięty.

Erian

New Member
Dołączył
19.2.2009
Posty
4
Niedawno zainstalowałem G3 zb na początku wyskoczył mi błąd Where is guru? Wiec zainstalowałem patcha 1.0.6 problem zniknął. Teraz włączam grę zmniejszam detale na najmniejsze rozdzielczość najniższa i ścina masakrycznie. Zastanawiam się czy to wina mojego kompa czy coś innego ; / G3 działał normalnie na średnich wymaganiach wiec nie wiem co się teraz stało.

mój komp

Athlon 4200+

NVIDIA GeForce 6150SE

2Gb RAM

pls powiedzcie czy mam za słabego kompa czy coś innego
 

MichałABG

Member
Dołączył
18.7.2008
Posty
202
a próbowałeś dać na średnie lub wysokie detale? u mnie jest tak, że na wysokich malutko sie ścina a na średnich ścina jak ...;)
 

Erian

New Member
Dołączył
19.2.2009
Posty
4
Próbowałem wszystkich opcji najlepiej chodzi na średnich ale i tak mocno ścina
 

Kraver Lynch

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
24.2.2008
Posty
334
Raczej wina komputera. U mnie na maksymalnych detalach scinalo jak cholera. Komp 4 GB karta graficzna 1 GB. Procek dwurdzeniowy, nie wiem dokladnie jaki.

Tak czy siak, maszyna konkretna, a gra ni dzialala poprawnie patchem czy tez bez niego.

Zmniejaszajac detale na niskie gra pieknie chodzi.
 

Erian

New Member
Dołączył
19.2.2009
Posty
4
ściągnąłem tez patch 1.0.7 chodzi najlepiej na małych wymaganiach ale to jeszcze nie to co w G3.

może pobawię się w G3.ini zobaczę czy będzie lepiej
 

MichałABG

Member
Dołączył
18.7.2008
Posty
202
raz jeden koleś bawił się w g3.ini i mu chodziło lepiej. oto ta konfiguracja:

DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0

DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=100000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Medium=45000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Low=20000.0

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=0.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh


ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=96000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=21000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=18000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=1000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=15000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=20000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=750000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=18000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=500000
 

Erian

New Member
Dołączył
19.2.2009
Posty
4
a optymalizer do g3 to tez odpowiada za g3 zb? czy jest jakis inny
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom