Cóż, nie masz wiele do wyboru - musisz się udać na ziemie orków, bo to tam leży odpowiedź na nurtujące Cię pytania. Udaj się do Cor Agnara. Okazuje się, że musisz zbadać, czy ekspedycja na ziemie orków zakończyła się sukcesem. Twoim przewodnikiem ma być Talas. Przedtem upewnij się, że masz odpowiednio dużo napojów, mogą się przydać. Talas doprowadzi Cię do mostu. Dalej musisz sobie radzić sam.
Pokonaj kilku orków. Jeżeli grasz magiem, bardzo dobrą taktyką jest zamrażanie wrogów, a potem dobijanie ich mieczem. Przekręć kołowrót i wejdź do środka. W środku należy uważać, gdyż są tu dość duże ilości orków, które bynajmniej nie zareagują radośnie na Twój widok. Po kilku walkach spotkasz Baala Lukora, walczącego z orkami. Pomóż mu, a on dołączy się do Ciebie.
Ruszaj teraz w prawo. Jest tam pewne zamknięte pomieszczenie, w okrągłym wgłębieniu obok jest włącznik. Naciśnij go. Krata się podniesie, a Ty będziesz mógł zabrać połówkę zwoju. Porozmawiaj z Baalem Lukorem. Ten stwierdzi, że musicie znaleźć drugą połowę. Dziarsko ruszaj do poprzedniego pomieszczenia i idź do środkowego wejścia. Tam, po kilku walkach, odnajdziesz drugą część zwoju. Po powrocie do poprzedniej sali, Baal Lukor powie, iż jest to zwój teleportacji orków, który działa tylko w określonym miejscu.
Czas wejść teraz do ostatniego przejścia. Tu musisz uważać. Na środku Sali stoi ork wojownik. Walka ta może być wyjątkowo trudna, zwłaszcza, że często Baal Lukor nie kwapi się, aby nam pomóc. Jeżeli grasz magiem, użyj zamrożenia, a następnie kul ognia. Wszystkie te czary rzucaj z jak największej odległości. Jeżeli grasz wojownikiem, warto używać bloku i pamiętaj, aby zawsze mieć dokąd uciec. Przejdź na środek sali, wtedy Baal Lukor odnajdzie miejsce, gdzie można użyć zwoju. Podejdź do ściany, teleportuj się i przekręć kołowrót. W jednej z komnat, Baal Lukor rozpozna miejsce z wizji. Tu też opęta go zły duch i zaatakuje Cię. Life is brutal, trzeba szaleńca ubić. Nie masz dużego pola manewru, bo wróg jest zaraz obok Ciebie. Walcz wręcz, nie trać czasu na magię. Gdy zginie, możesz wracać do Obozu i zdać relację Cor Agnarowi.
Gdy wrócisz, okaże się, że Y'berion umiera. Tylko specjalne zioła mogą mu pomóc. Ruszaj na pobliskie bagna i znajdź 5 sztuk Ziół Leczniczych. Mają one pomarańczowo - zielone liście. Na bagnach znajduje się dużo Węży. Są one wymagającymi przeciwnikami, więc uważaj na nie. Pozwiedzaj bagna i szukaj ziół. Gdy już je zbierzesz, wróć do Y'beriona.
Niestety, mimo naszych starań, Y'berion umarł. Co gorsza, Śniący okazał się demonem, który bynajmniej nie ma zamiaru okazywać litości wobec mieszkańców świata. A na poprawienie humoru otrzymasz wieść, że Cor Kalom wyruszył, aby odnaleźć prawdę. Musisz udać się do magów Wody. Najpierw jednak zabierz kamień ogniskujący i księgę ze skrzyni Cor Kaloma, otwierając ją kluczem otrzymanym od Cor Agnara.
Szybko ruszaj do Nowego Obozu. Porozmawiaj z Cronosem i zapamiętaj hasło, jakie Ci poda. Następnie pędź do Saturasa.