- Dołączył
- 24.2.2008
- Posty
- 334
Oto lista tematów prac pisemnych, zarówno wykorzystanych, jak i niewykorzystanych. Będzie ona aktualizowana i dodawane będą nowe tematy.
Prace, których tematy zostały wykorzystane, można wykorzystać ponownie, pod warunkiem, że będą przedstawiały inny punkt widzenia, niż osoba, która napisała pracę jako pierwsza.
Tematy zarezerwowane
5. Historia Jarkendaru - Wojtexx
30. Sauranie - Szkeleton
Tematy niewykorzystane
1. Szarzy obywatele Świata Gothic.
2. Magia Bractwa - magia demonów czy pradawna wiedza?
3. Czarna magia czyli kilka słów o wyznawcach Beliara
4. Szpon Beliara
6. Architektura w Varancie
7. Architektura w Myrtanie
8. Architektura w Nordmarze
9. Codzienne życie Myrtańskich obywateli (opcjonalnie Varrant i Nordmar)
10. Ciekawe miejsca w G3
12. Nordmarczycy- barbarzyńcy czy honorowi wojownicy broniący swoich ziem.
13. Wojna Thorusa z Gornem- nieuniknione starcie czy wojna na siłę?
14. Porównanie i ocena władców z Gothic 3 :Zmierzch bogów.
15. Opis magii i magów z podziałem na frakcję.
16. Wpływ Bezimiennego na życie zwykłych ludzi.
17. Sytuacja gospodarcza na kontynencie przed wojną i po wojnie.
18. Magiczna bariera nad Vengardem – oznaka słabości i tchórzostwa Rhobara II czy rozwiązanie dające nadzieję na odmienienie losu?
20. Tajemniczy Wędrowiec.
21. Historia wojny bogów. Sytuacja najemników jako poddanych orków.
22. Świątynie Beliara - gdzie się podziały?
23. Wojna o odkupienie Myrtany - kto miał rację?
24. Architektura na Farandze
25. Tytani - silniejsi od bóstw?
26. Boginia - kim jest naprawdę?
27. Xardas i jego plany na przyszłość
28. Siły na Arganii
29. Arcykapłanki - czarodziejki?
31. Świątynie na Farandze
32. Boskie artefakty
Tematy wykorzystane
1. Wojna z orkami - zło konieczne?
2. Kultura orków
3. Paladyni - wielcy wojownicy Innosa czy zwykli awanturnicy?
4. Przywódcy w świecie Gothic - krótka charakterystyka i zasługi.
5. Wszystko o polowaniu
6. Górnicza dolina - miejsce sporu w wojnie bogów ?
7. O Łowcach Smoków i ich działalności
8. Xardas - Nekromanta czy sługa Adanosa?
9. Śniący
10. Ruiny Klasztoru Mnichów w Górniczej Dolinie
11. Wszystko o poszukiwaczach
12. Magiczna ruda, czyli co? gdzie? jak?
13. Magowie wody
14. Magia Innosa
15. Magia Adanosa
16. Dwór Irdorath
17. Alchemia w świecie Gothic.
18. Wszystko o Wodnym Kręgu
19. Bandyci w świecie Gothica organizacja i zwyczaje
20. Dlaczego w Górniczej Dolinie powstały obozy ?
21. Wyprawa w świat rozrywki. Wszystkie jej formy w Gothicu.
22. Religia w Gothicu
23. Magowie Ognia.
24. Złodzieje, czyli struktura działania, gildie etc.
25. Piraci - organizacja i zwyczaje
26. Strażnicy w Starym Obozie i Khorinis.
27. Rola Magów, Najemników i Szkodników w Nowym Obozie.
28. Magia Beliara
29. Bunt farmerów - geneza, przebieg
30. Rola Kopaczy i Cieni w Starym Obozie
31. Khorinis po upadku bariery i przed jej upadkiem.
32. Smoki - pradawni strażnicy Beliara.
33. Najemnicy.
34. Wszystko o Bractwie Śniącego.
35. Polityka króla
36. Historia najemników Lee
37. Dokładny opis wszystkich gildii, każda z osobna, o każdej coś innego, warunki ich życia, zwyczaje, tradycje itp.:
- Najemnicy orków
- Koczownicy (Nomadowie)
- Rebeliancie
- Nordmarczycy
- Asasyni
- Gońcy Leśni
38. Chromanin
39. Rola Nowicjuszy i Strażników Świątynnych w Obozie Bractwa.
40. Nowy Obóz - zgraja bandytów czy żądni wolności ludzie?
41.Opis przyrody w Nordmarze
42. Opis przyrody w Myrtanie
43. Opis przyrody Varantu
44. Różnice kulturalne, militarne i rozwojowe pomiędzy orkami z kontynentu i Khorinis.
19. Oko Innosa i jego rola w serii Gothic.
11. Skutki pozytywne i negatywne orkowej okupacji w Myrthanie.
Prace, których tematy zostały wykorzystane, można wykorzystać ponownie, pod warunkiem, że będą przedstawiały inny punkt widzenia, niż osoba, która napisała pracę jako pierwsza.
Tematy zarezerwowane
5. Historia Jarkendaru - Wojtexx
30. Sauranie - Szkeleton
Tematy niewykorzystane
1. Szarzy obywatele Świata Gothic.
2. Magia Bractwa - magia demonów czy pradawna wiedza?
3. Czarna magia czyli kilka słów o wyznawcach Beliara
4. Szpon Beliara
6. Architektura w Varancie
7. Architektura w Myrtanie
8. Architektura w Nordmarze
9. Codzienne życie Myrtańskich obywateli (opcjonalnie Varrant i Nordmar)
10. Ciekawe miejsca w G3
12. Nordmarczycy- barbarzyńcy czy honorowi wojownicy broniący swoich ziem.
13. Wojna Thorusa z Gornem- nieuniknione starcie czy wojna na siłę?
14. Porównanie i ocena władców z Gothic 3 :Zmierzch bogów.
15. Opis magii i magów z podziałem na frakcję.
16. Wpływ Bezimiennego na życie zwykłych ludzi.
17. Sytuacja gospodarcza na kontynencie przed wojną i po wojnie.
18. Magiczna bariera nad Vengardem – oznaka słabości i tchórzostwa Rhobara II czy rozwiązanie dające nadzieję na odmienienie losu?
20. Tajemniczy Wędrowiec.
21. Historia wojny bogów. Sytuacja najemników jako poddanych orków.
22. Świątynie Beliara - gdzie się podziały?
23. Wojna o odkupienie Myrtany - kto miał rację?
24. Architektura na Farandze
25. Tytani - silniejsi od bóstw?
26. Boginia - kim jest naprawdę?
27. Xardas i jego plany na przyszłość
28. Siły na Arganii
29. Arcykapłanki - czarodziejki?
31. Świątynie na Farandze
32. Boskie artefakty
Tematy wykorzystane
2. Kultura orków
3. Paladyni - wielcy wojownicy Innosa czy zwykli awanturnicy?
4. Przywódcy w świecie Gothic - krótka charakterystyka i zasługi.
5. Wszystko o polowaniu
6. Górnicza dolina - miejsce sporu w wojnie bogów ?
7. O Łowcach Smoków i ich działalności
8. Xardas - Nekromanta czy sługa Adanosa?
9. Śniący
10. Ruiny Klasztoru Mnichów w Górniczej Dolinie
11. Wszystko o poszukiwaczach
12. Magiczna ruda, czyli co? gdzie? jak?
13. Magowie wody
14. Magia Innosa
15. Magia Adanosa
16. Dwór Irdorath
17. Alchemia w świecie Gothic.
18. Wszystko o Wodnym Kręgu
19. Bandyci w świecie Gothica organizacja i zwyczaje
20. Dlaczego w Górniczej Dolinie powstały obozy ?
21. Wyprawa w świat rozrywki. Wszystkie jej formy w Gothicu.
22. Religia w Gothicu
23. Magowie Ognia.
24. Złodzieje, czyli struktura działania, gildie etc.
25. Piraci - organizacja i zwyczaje
26. Strażnicy w Starym Obozie i Khorinis.
27. Rola Magów, Najemników i Szkodników w Nowym Obozie.
28. Magia Beliara
29. Bunt farmerów - geneza, przebieg
30. Rola Kopaczy i Cieni w Starym Obozie
31. Khorinis po upadku bariery i przed jej upadkiem.
32. Smoki - pradawni strażnicy Beliara.
33. Najemnicy.
34. Wszystko o Bractwie Śniącego.
35. Polityka króla
36. Historia najemników Lee
37. Dokładny opis wszystkich gildii, każda z osobna, o każdej coś innego, warunki ich życia, zwyczaje, tradycje itp.:
- Najemnicy orków
- Koczownicy (Nomadowie)
- Rebeliancie
- Nordmarczycy
- Asasyni
- Gońcy Leśni
38. Chromanin
40. Nowy Obóz - zgraja bandytów czy żądni wolności ludzie?
41.Opis przyrody w Nordmarze
42. Opis przyrody w Myrtanie
43. Opis przyrody Varantu
44. Różnice kulturalne, militarne i rozwojowe pomiędzy orkami z kontynentu i Khorinis.