bimber12345
Member
- Dołączył
- 6.12.2008
- Posty
- 266
[SIZE=14pt]Postanowiłem zrobić poradnik ( jeśli jest ktos chętny do pomocy, to pisać na pw) możecie komentować to co tu dam. I poprawiać moje błędy. Nikt nie jest nieomylny [/SIZE]
[SIZE=12pt]Po ciekawym wprowadzeniu pojawiasz się w pierwszej ludzkiej osadzie w Silden.
Miasto jest rządzone przez Twojego dawnego przyjaciela Anoga. Nastały ciężkie czasy i nawet on nie jest pewny Twojej prawdomówności. Musisz dla niego wykonać misję, która jest testem zaangażowania. Zanim jednak przystąpisz do jej wykonywania Zapoznaj się z kilkoma podstawowymi zasadami życia w tej grze:
Sztuka walki, czyli kilka rad dotyczących potyczek:
Nie da się ukryć, że czynnością, która wędrując po niebezpiecznych lokacjach krain będziesz wykonywał najczęściej, będzie walka. Pamiętaj, że będzie jej bardzo dużo i bez odpowiedniego przygotowania daleko nie zajdziesz. Potyczki, w których przyjdzie Ci brać udział, do łatwych należeć nie będą. Pierwszą rzeczą, którą musisz się nauczyć będzie ?taktyczny odwrót?. W czasie walki powoli się cofaj, w tym wypadku wrogowie mają mniejszą szanse zadać Ci obrażenia. Ale uważaj na pasek wytrzymałości, jak spadnie do zera nie będziesz mógł zadać żadnego ciosu. Na samym początku gry inwestuj w wytrzymałość, im jej więcej tym dłużej będziesz w stanie wykonywać ciosy. W czasie potyczek bacznie obserwuj posunięcia twojego przeciwnika. Wykorzystaj moment zadawania przez przeciwnika ?mocnego ciosu?. Jest to bardzo powolna kombinacja, warto wtedy zadać przeciwnikowi ?szybki? cios, który może wyprowadzić przeciwnika z równowagi.[/SIZE]
Mapa
Legenda:
Czerwona ścieżka: Droga Thorusa*
Pomarańczowa ścieżka: Droga Gorna
[SIZE=10pt]*- Jest to gra z jednym zakończeniem, ale misje wykonywane po stronie orków można wykonać inaczej niż sposobem podstawowym.[/SIZE]
[SIZE=18pt]Silden:[/SIZE]
Jak już napisałem..
Musisz zebrać pięć listów polecających, które dowiodą twojego zaangażowania.
Opis:
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Zbierz 5 listów polecających
Wykonanie: żeby je zdobyć trzeba wykonać dla mieszkańców kilka prostych misji. Oto one:
Zleceniodawca: Anton
Nazwa misji: Barnabas nie spłacił długów
Anton chce żebyś zrobił porządek z Barnabasem, który nie zapłacił za nocleg oraz?? Gdzie dojdzie do rozmowy Barnabas zaproponuje Ci pewien układ. Masz rzucić na Anton zaklęcie amnezji. ( zajmij się Antonem) A jeśli nie podoba Ci się ten układ wystarczy pobić oszusta i powiadomię o tym zleceniodawcę.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Barnabas
Nazwa misji: Zajmij się Antonem
Gdy jednak pójdziesz na układ Brnabasa dostaniesz misji wymazania z pamięci Antona tamtego zdarzenia. By to uczynic dostajesz zaklęcie amnezji, wystarczy użyć je na Antonie.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +3000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Meryl
Nazwa misji: Ukradnij Dywanowi amulet.
Musisz udać się do Geldern, na południe. Przed jedną chatą spotkamy osobę, którą mamy okraść. W rozmowie z nim dowiemy, że odda nam amulet, jak nakłonimy Meryla na zaprzestanie wysyłanie złodziei.
(Przekonaj Meryla aby nie wysyłał więcej złodziei). Wracamy do Meryla, który przystaje na tą propozycję. Dylan na ta wieść z chęcią daje tam artefakt, który bardzo uciesz Meryla.
Zyski:
Doświadczenie: +9000
Przedmioty: dwa listy polecające
Dodatkowo: Meryl może Cię teraz uczyć złodziejskiego fachu.
Zleceniodawca: Oelk
Nazwa misji: Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk kocha spokój oraz cisze lecz ktoś mu ją zakłóca i zwabia na jego dach dzikie ptactwo za pomocą okruszków chleba. Na wykonanie misji dostaniesz 500 sztuk złota. Przed domem zaczyna się ścieżka z okruchów chleba. Podążaj za nią, aż dojdziesz do pewnego pana z lekką nad wagą. Zadanie możesz skończyć na dwa różne sposoby:
1 Możesz zapłacić Szalonemu miłośnikowi ptaków 500 sztuk złota i dzięki tej łagodnej perswazji przestanie rozrzucać chleb.
2 Albo możesz zwyczajnie pobić delikwenta(na śmierć). W tej metodzie zatrzymasz złoto i dostaniesz dodatkowe doświadczenie za wygraną walkę.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Oelk
Nazwa misji: Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk kocha spokój oraz cisze lecz ktoś mu ją zakłóca i zwabia na jego dach dzikie ptactwo za pomocą okruszków chleba. Na wykonanie misji dostaniesz 500 sztuk złota. Przed domem zaczyna się ścieżka z okruchów chleba. Podążaj za nią, aż dojdziesz do pewnego pana z lekką nad wagą. Zadanie możesz skończyć na dwa różne sposoby:
1 Możesz zapłacić Szalonemu miłośnikowi ptaków 500 sztuk złota i dzięki tej łagodnej perswazji przestanie rozrzucać chleb.
2 Albo możesz zwyczajnie pobić delikwenta(na śmierć). W tej metodzie zatrzymasz złoto i dostaniesz dodatkowe doświadczenie za wygraną walkę.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Jurgen
Nazwa misji: Zabij 10 krów z innego stada
Pasterz Jurgen twierdzi, że inny pasterz o imieniu Tahbert oszukuje. Magicznie sprawie, że jego krowy lepiej wyglądają. Masz zabić 10 sztuk z jego stada. Misja jest trudna, ponieważ krowy po zaatakowaniu uciekają w popłochu. Możesz stanąć na wyjściu by zamknąć drogę ucieczki zwierzętom. Ale mieszkańcy nie tolerują agresji i rzucą się na Ciebie. Musisz uważać i zabić jak najwięcej. Następie pójść się przestać (najlepiej do północy) krowy znów powrócą na swoje miejsce i będziesz mógł ponownie wybić kilka sztuk. Aż do skutku. Za bramą stoją jeszcze dwie krowy Tahberta przez nikogo nie chronione stają się łatwym celem. Jak zabijesz wystarczającą liczbę to wróć do Jurgena i powiadom o wykonanej misji,
Zyski:
Siła +4
Doświadczenie +2000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Cornelius
Nazwa misji: Zdobądź trochę niestrawionej ognistej pokrzywy
Cornelius, który znajduje się przy jeden z bram, poprosi Cię o przyniesienie kilku niestrawionych ognistych pokrzyw.
Jak wyjdziesz za bramę spotkasz stado najedzonych ścierwojadów.
Po ich zabiciu przeszukaj ciała i zabierz zdobycz do alchemika.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Obert
Nazwa misji: Zmierz się na arenie z nowicjuszem
Obert, który zarządza areną chce żebyś zmierzył się z nowicjuszem.
Przeciwnika jest dość łatwo pokonać.
Rada: Wykorzystuj moment gdy przeciwnik chce zadać mocny cios, by w tym czasie wykonać kilka szybkich. Jak skończy Ci się pasek wytrzymałości to powoli cofaj się od przeciwnika aż do momentu naładowania się paska ponownie.
Po pobiciu przeciwnika wróć i poinformuj Oberta.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2500
Zleceniodawca: Obert
Nazwa misji: Zmierz się na arenie z wojownikiem
Tak ja wcześniej udaj się na arenę i pokonaj przeciwnika oraz powiadom o tym Oberta.
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +3250
Zleceniodawca: Obert
Nazwa misji: Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem
Po zwycięskiej walce zgłoś się do Oberta po nagrodę.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +4000
Dodatkowe: 4 mikstury lecznicze
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Zaprowadź żonę Antona do Anoga
Tutaj wystarczy jak znajdziesz w mieście (koło karczmy) żone Antona Isabelle i zaprowadzisz ją do Anoga.
Reputacja u buntowników +5
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Zabij Antona
Po przesłuchaniu żony dowiadujesz się, że Anton współpracuje z orkami. Musisz go zabić.
Tak też uczyń.Po wykonaniu misji zgłoś się do Anoga po nagrodę.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Odprowadź żonę Antona do domu
Po ciężkim dniu musisz odprowadzić Isabelle do jej domu.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga
Anog stanowczo powiedział, że nie chce słyszeć planu bez swojego brata. Inog zarządza Geldern (miasto koło Silden). Ale żeby go przekonać do pójścia z Tobą musisz wykonać kilka misji. O nich pózniej, ponieważ dużo znich zaliczą się już do innego miasta.
Są to wszystkie misje w Silden. Chyba żadnej nie przeoczyłem
Porady:
jest to początek gry, więc trzeba dorobić trochę kasy, zdobyć doświadczenia oraz wyposarzenia. Oto kilka porad jak tego w najlepszy sposób dokonać.
Kasa:
najleprzym sposobem zdobycia kasy jest zbieranie wszystkiego. Jako, że mamy nie ograniczony plecak możemy sobie na to pozwilić. Znalezione rzeczy ale nam nie potrzebne warto sprzedać.
Doswiadczenie: W pobliskich lasach żyje wiele zwierząt, są dość słabe a dzięki temu zyskasz troche doświadczenia. Ale najprościej doświadczenie zdobywać na arenie i wykonując misje.
Wyposarzenie: Dobrze ejest nauczyć sie otwierania zamków i wyposarzyć się w duży wachlarz wytrychów. W okolicznych lasach twórcy poustawiali wiele skrzyń, w których mozna znalezć wiele pomocnego sprzętu.
Będąc w Silden warto przejść sie po okolicy i pozwiedzac okolicę. Widoki są naprawde piękne. ( Obrazki będe wrzucał w miare możliwości)
Silden
Nauczyciele w Silden:
Siła: Anog
Wymagane : zbierz 5 listów polecających
Duży oręż II: Anog
Wymagne: zbierz 5 listów polecających
Duży oręż III: Anog
Wymagane: zbierz 5 listów polecających
Ciężka kusza: Anog
Wymagane: zbierz 5 listów polecających
Kusznik II: Anog
Wymagane: zbierz 5 listów polecających
Kowalstwo: Kowal
Wymagane; --
Kowal znajduję się naprzeciwko budynku Anoga
Ostrzenie oręża: Kowal
Wymagane: --
Poszukiwać złóż: Kowal
Wymagane: --
Kradzież: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Prosta kradzież kieszonkowa: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Trudna kradzież kieszonkowa: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Targowanie się: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Tłumaczenie się: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Alchemia: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Warzenie mikstur many: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Mikstury stałe: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Trucizny: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Mikstury przemiany: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Strzały wybuchających: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Na temat Silden to wszystko
[SIZE=18pt]Geldern:[/SIZE]
Dojść do Geldern jest prosto, są dwie drogi na każdaj można spotkać przeciwników. Zamieszczę mapę z ścieżkami. Sami wybierzcie, którą wolicie : Mapa dróg
Geldern jest miastem kupieckim, które żyje z handlu. W tych ciężkich czasach próbuje unikać wojny ale pojawienie sie bezimiennego wszystko zmieni.
W największym budynku stacjonyje Inog, musisz do niego pójść. Po krótkiej rozmowie dowiesz się, że nie pójdzie dopóty nie zrobisz kilka misji. Wybór jest ich obojętny.
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji "Znajdz zaginionego szpiega"
Inog sadzi, że jego najleprzy szpieg został schywany. Masz go odnalezć i przyprowadzić. Podążaj to Trelis. Przy arenie dowiesz się, że Inog miał racje. Clovis został schwytany. Za miejscem walk znajduje się mała chatka, chroniona przez trzech strażików. Możesz ich przekupić (500 złota) albo wyzwać na pojedynek głownego strażnika. Nie zależnie od wybranej drogi podąża za Tobą Clovis. Zaprowadz go do Inoga i misja zostanie wykonana
Zyski:
Doświadczenie: 4000
Siła: +5
Reputacja w Geldern; +5
Reputacja u buntowników: +5
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Boris
Nazwa misji: Pilnuj Borisa podczas polowania na bizony
lub Zlikwiduj stada szalonych bizonów
Po wybraniu pierwszej opcji po prawej stronie obozu pojawią sie orkowie. Zabij ich i zdaj raport Borisowi.
W drugiej opcji sam masz zabić te bizony. One znajdują się za mostem prowadzącym do Trelis
Zyski:
Doświadczenie: 6000
Siła: +5
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern
Inog czuje się zagrożony ze strony obozu znajdującego przy drodze prowadzącej do Trelis. Musisz go zniszczyć.
Mogą Ci pomóc zębacze znajdujące sie w okolicy. Wystarczy, że je zwabisz do obozu a wywiąze się walka między nimi.
Następnie dobij jeśli ktoś przeżyje
Zyski:
Doświadczenie: 6000
Siła: +5
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntowników: +5
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Zdobądz 1500 sztuk złota
Musisz zebrać podatki od mieszkańców:
Geldern: Dylan, Boris
Silden: meryl, Barnabas, Cornelius.
zebrana kase zanieś Anogowi w Silden
Zyski:
Doświadczenie: 6000
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntowników: +5
Przedmioty: 500 sztuk
Zleceniodawca: Clovis
Nazwa misji: Zdobądz informacje na temat czarnego maga
Clovis bedąc w Trelis dowiedział się, że Czarny mag przybył do Trelis. Musisz się coś o nim dowiedzieć. A żeby to zrobić musisz po pytać mieszkańców w mieście: Garan, Nicholas, Silvester, Rulolf.
Po wypytaniu wszystkich zgłoś się do Clovisa.
Zyski:
Doświadczeie: +4500
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntoników; +5
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Zabij Czarnego Maga
Inog wyczuwa zagrożenie z jego strony. Twoim zadaniem jest jego wyeliminowanie. Twój cel opuszcza miasto po północy. Udaj się za nim i zabij jak dojdzie do jaskini.
Zyski:
Doświadczenie: +10500
Siła: +5
Reputacja w geldern; +10
Reputacja u buntowników: +5
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Eskortuj kupiecką karawane
Musisz zaprowadzić kipiecką karawnanę do silden. hamlar wraz z kupcami znajdują się w gospodzie. Idz za Hamlarem ale uważaj na drodze napotkasz pięciu orków. jak dojdziesz z Hamlarem na most wprowadzający do Silden to misjia zostanie wykonana.
Zyski:
Doświadczenie; + 10000
Siła: +5
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntowniów: +5
Przedmioty: 1000 sztuk złota
Zleceniodawca: Ojciec
Nazwa misji: Rodzina prosi gracza o pokonanie górników
Rodzinie nie podobają się nocne walki górników masz nakazać im zaprzestania tego. Lecz aby to dokonać musisz sam ich wszystkich pobic. Po walce zgłoś się do Ojca po nagrodę.
Zyski:
Doświadczenie: +4000
Siła: +2
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Derex
Nazwa misji: Walcz na arenie z nowicjuszem .
Rady takie same jak w Silden
Zyski:
Doświadczenie: +2500
Siła: +2
Zleceniodawca: Derex
Nazwa misji: Walcz na arenie z wojownikiem .
Zyski:
Doświadczenie: +3250
Siła: +3
Zleceniodawca: Derex
Nazwa misji: Walcz na arenie z elitarnym wojownikiem .
Zyski:
Doświadczenie: 4000
Siła: +5
Przedmioty: 4 mikstury lecznicze
Porady:
W mieście i koło niego znajdują się kopalnie. Warto sie po nich przejść ponieważ można znalezc dużo wartościowych przedmiotów. A wspinanie się na okoliczne wzgórki owocuje pięknymi widokami i kilkoma ruinami zamków.
Nauczyciele:
Zręczność: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Łucznik II: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Mistrz łucznictwa III: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Myśliwy: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Myśliwy (gruba zwierzyna): Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Cichy łowca: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Pozyskiwanie skór: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
[SIZE=12pt]Po ciekawym wprowadzeniu pojawiasz się w pierwszej ludzkiej osadzie w Silden.
Miasto jest rządzone przez Twojego dawnego przyjaciela Anoga. Nastały ciężkie czasy i nawet on nie jest pewny Twojej prawdomówności. Musisz dla niego wykonać misję, która jest testem zaangażowania. Zanim jednak przystąpisz do jej wykonywania Zapoznaj się z kilkoma podstawowymi zasadami życia w tej grze:
Sztuka walki, czyli kilka rad dotyczących potyczek:
Nie da się ukryć, że czynnością, która wędrując po niebezpiecznych lokacjach krain będziesz wykonywał najczęściej, będzie walka. Pamiętaj, że będzie jej bardzo dużo i bez odpowiedniego przygotowania daleko nie zajdziesz. Potyczki, w których przyjdzie Ci brać udział, do łatwych należeć nie będą. Pierwszą rzeczą, którą musisz się nauczyć będzie ?taktyczny odwrót?. W czasie walki powoli się cofaj, w tym wypadku wrogowie mają mniejszą szanse zadać Ci obrażenia. Ale uważaj na pasek wytrzymałości, jak spadnie do zera nie będziesz mógł zadać żadnego ciosu. Na samym początku gry inwestuj w wytrzymałość, im jej więcej tym dłużej będziesz w stanie wykonywać ciosy. W czasie potyczek bacznie obserwuj posunięcia twojego przeciwnika. Wykorzystaj moment zadawania przez przeciwnika ?mocnego ciosu?. Jest to bardzo powolna kombinacja, warto wtedy zadać przeciwnikowi ?szybki? cios, który może wyprowadzić przeciwnika z równowagi.[/SIZE]
Mapa
Legenda:
Czerwona ścieżka: Droga Thorusa*
Pomarańczowa ścieżka: Droga Gorna
[SIZE=10pt]*- Jest to gra z jednym zakończeniem, ale misje wykonywane po stronie orków można wykonać inaczej niż sposobem podstawowym.[/SIZE]
[SIZE=18pt]Silden:[/SIZE]
Jak już napisałem..
Musisz zebrać pięć listów polecających, które dowiodą twojego zaangażowania.
Opis:
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Zbierz 5 listów polecających
Wykonanie: żeby je zdobyć trzeba wykonać dla mieszkańców kilka prostych misji. Oto one:
Zleceniodawca: Anton
Nazwa misji: Barnabas nie spłacił długów
Anton chce żebyś zrobił porządek z Barnabasem, który nie zapłacił za nocleg oraz?? Gdzie dojdzie do rozmowy Barnabas zaproponuje Ci pewien układ. Masz rzucić na Anton zaklęcie amnezji. ( zajmij się Antonem) A jeśli nie podoba Ci się ten układ wystarczy pobić oszusta i powiadomię o tym zleceniodawcę.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Barnabas
Nazwa misji: Zajmij się Antonem
Gdy jednak pójdziesz na układ Brnabasa dostaniesz misji wymazania z pamięci Antona tamtego zdarzenia. By to uczynic dostajesz zaklęcie amnezji, wystarczy użyć je na Antonie.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +3000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Meryl
Nazwa misji: Ukradnij Dywanowi amulet.
Musisz udać się do Geldern, na południe. Przed jedną chatą spotkamy osobę, którą mamy okraść. W rozmowie z nim dowiemy, że odda nam amulet, jak nakłonimy Meryla na zaprzestanie wysyłanie złodziei.
(Przekonaj Meryla aby nie wysyłał więcej złodziei). Wracamy do Meryla, który przystaje na tą propozycję. Dylan na ta wieść z chęcią daje tam artefakt, który bardzo uciesz Meryla.
Zyski:
Doświadczenie: +9000
Przedmioty: dwa listy polecające
Dodatkowo: Meryl może Cię teraz uczyć złodziejskiego fachu.
Zleceniodawca: Oelk
Nazwa misji: Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk kocha spokój oraz cisze lecz ktoś mu ją zakłóca i zwabia na jego dach dzikie ptactwo za pomocą okruszków chleba. Na wykonanie misji dostaniesz 500 sztuk złota. Przed domem zaczyna się ścieżka z okruchów chleba. Podążaj za nią, aż dojdziesz do pewnego pana z lekką nad wagą. Zadanie możesz skończyć na dwa różne sposoby:
1 Możesz zapłacić Szalonemu miłośnikowi ptaków 500 sztuk złota i dzięki tej łagodnej perswazji przestanie rozrzucać chleb.
2 Albo możesz zwyczajnie pobić delikwenta(na śmierć). W tej metodzie zatrzymasz złoto i dostaniesz dodatkowe doświadczenie za wygraną walkę.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Oelk
Nazwa misji: Dowiedz się, kto karmi ptaki na dachu Oelka i zmuś go, by przestał to robić
Oelk kocha spokój oraz cisze lecz ktoś mu ją zakłóca i zwabia na jego dach dzikie ptactwo za pomocą okruszków chleba. Na wykonanie misji dostaniesz 500 sztuk złota. Przed domem zaczyna się ścieżka z okruchów chleba. Podążaj za nią, aż dojdziesz do pewnego pana z lekką nad wagą. Zadanie możesz skończyć na dwa różne sposoby:
1 Możesz zapłacić Szalonemu miłośnikowi ptaków 500 sztuk złota i dzięki tej łagodnej perswazji przestanie rozrzucać chleb.
2 Albo możesz zwyczajnie pobić delikwenta(na śmierć). W tej metodzie zatrzymasz złoto i dostaniesz dodatkowe doświadczenie za wygraną walkę.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Jurgen
Nazwa misji: Zabij 10 krów z innego stada
Pasterz Jurgen twierdzi, że inny pasterz o imieniu Tahbert oszukuje. Magicznie sprawie, że jego krowy lepiej wyglądają. Masz zabić 10 sztuk z jego stada. Misja jest trudna, ponieważ krowy po zaatakowaniu uciekają w popłochu. Możesz stanąć na wyjściu by zamknąć drogę ucieczki zwierzętom. Ale mieszkańcy nie tolerują agresji i rzucą się na Ciebie. Musisz uważać i zabić jak najwięcej. Następie pójść się przestać (najlepiej do północy) krowy znów powrócą na swoje miejsce i będziesz mógł ponownie wybić kilka sztuk. Aż do skutku. Za bramą stoją jeszcze dwie krowy Tahberta przez nikogo nie chronione stają się łatwym celem. Jak zabijesz wystarczającą liczbę to wróć do Jurgena i powiadom o wykonanej misji,
Zyski:
Siła +4
Doświadczenie +2000
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Cornelius
Nazwa misji: Zdobądź trochę niestrawionej ognistej pokrzywy
Cornelius, który znajduje się przy jeden z bram, poprosi Cię o przyniesienie kilku niestrawionych ognistych pokrzyw.
Jak wyjdziesz za bramę spotkasz stado najedzonych ścierwojadów.
Po ich zabiciu przeszukaj ciała i zabierz zdobycz do alchemika.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Obert
Nazwa misji: Zmierz się na arenie z nowicjuszem
Obert, który zarządza areną chce żebyś zmierzył się z nowicjuszem.
Przeciwnika jest dość łatwo pokonać.
Rada: Wykorzystuj moment gdy przeciwnik chce zadać mocny cios, by w tym czasie wykonać kilka szybkich. Jak skończy Ci się pasek wytrzymałości to powoli cofaj się od przeciwnika aż do momentu naładowania się paska ponownie.
Po pobiciu przeciwnika wróć i poinformuj Oberta.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +2500
Zleceniodawca: Obert
Nazwa misji: Zmierz się na arenie z wojownikiem
Tak ja wcześniej udaj się na arenę i pokonaj przeciwnika oraz powiadom o tym Oberta.
Zyski:
Siła +3
Doświadczenie +3250
Zleceniodawca: Obert
Nazwa misji: Zmierz się na arenie z elitarnym wojownikiem
Po zwycięskiej walce zgłoś się do Oberta po nagrodę.
Zyski:
Siła +5
Doświadczenie +4000
Dodatkowe: 4 mikstury lecznicze
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Zaprowadź żonę Antona do Anoga
Tutaj wystarczy jak znajdziesz w mieście (koło karczmy) żone Antona Isabelle i zaprowadzisz ją do Anoga.
Reputacja u buntowników +5
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Zabij Antona
Po przesłuchaniu żony dowiadujesz się, że Anton współpracuje z orkami. Musisz go zabić.
Tak też uczyń.Po wykonaniu misji zgłoś się do Anoga po nagrodę.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Odprowadź żonę Antona do domu
Po ciężkim dniu musisz odprowadzić Isabelle do jej domu.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zleceniodawca: Anog
Nazwa misji: Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga
Anog stanowczo powiedział, że nie chce słyszeć planu bez swojego brata. Inog zarządza Geldern (miasto koło Silden). Ale żeby go przekonać do pójścia z Tobą musisz wykonać kilka misji. O nich pózniej, ponieważ dużo znich zaliczą się już do innego miasta.
Są to wszystkie misje w Silden. Chyba żadnej nie przeoczyłem
Porady:
jest to początek gry, więc trzeba dorobić trochę kasy, zdobyć doświadczenia oraz wyposarzenia. Oto kilka porad jak tego w najlepszy sposób dokonać.
Kasa:
najleprzym sposobem zdobycia kasy jest zbieranie wszystkiego. Jako, że mamy nie ograniczony plecak możemy sobie na to pozwilić. Znalezione rzeczy ale nam nie potrzebne warto sprzedać.
Doswiadczenie: W pobliskich lasach żyje wiele zwierząt, są dość słabe a dzięki temu zyskasz troche doświadczenia. Ale najprościej doświadczenie zdobywać na arenie i wykonując misje.
Wyposarzenie: Dobrze ejest nauczyć sie otwierania zamków i wyposarzyć się w duży wachlarz wytrychów. W okolicznych lasach twórcy poustawiali wiele skrzyń, w których mozna znalezć wiele pomocnego sprzętu.
Będąc w Silden warto przejść sie po okolicy i pozwiedzac okolicę. Widoki są naprawde piękne. ( Obrazki będe wrzucał w miare możliwości)
Silden
Nauczyciele w Silden:
Siła: Anog
Wymagane : zbierz 5 listów polecających
Duży oręż II: Anog
Wymagne: zbierz 5 listów polecających
Duży oręż III: Anog
Wymagane: zbierz 5 listów polecających
Ciężka kusza: Anog
Wymagane: zbierz 5 listów polecających
Kusznik II: Anog
Wymagane: zbierz 5 listów polecających
Kowalstwo: Kowal
Wymagane; --
Kowal znajduję się naprzeciwko budynku Anoga
Ostrzenie oręża: Kowal
Wymagane: --
Poszukiwać złóż: Kowal
Wymagane: --
Kradzież: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Prosta kradzież kieszonkowa: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Trudna kradzież kieszonkowa: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Targowanie się: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Tłumaczenie się: Meryl
Wymagane: ( misja ) "Ukradnij Dylanowi amulet"
Alchemia: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Warzenie mikstur many: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Mikstury stałe: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Trucizny: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Mikstury przemiany: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Strzały wybuchających: Cornelius
Wymagane: ( misja ) "Zdobądź troche niestrawionej ognistej pokrzywy"
Na temat Silden to wszystko
[SIZE=18pt]Geldern:[/SIZE]
Dojść do Geldern jest prosto, są dwie drogi na każdaj można spotkać przeciwników. Zamieszczę mapę z ścieżkami. Sami wybierzcie, którą wolicie : Mapa dróg
Geldern jest miastem kupieckim, które żyje z handlu. W tych ciężkich czasach próbuje unikać wojny ale pojawienie sie bezimiennego wszystko zmieni.
W największym budynku stacjonyje Inog, musisz do niego pójść. Po krótkiej rozmowie dowiesz się, że nie pójdzie dopóty nie zrobisz kilka misji. Wybór jest ich obojętny.
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji "Znajdz zaginionego szpiega"
Inog sadzi, że jego najleprzy szpieg został schywany. Masz go odnalezć i przyprowadzić. Podążaj to Trelis. Przy arenie dowiesz się, że Inog miał racje. Clovis został schwytany. Za miejscem walk znajduje się mała chatka, chroniona przez trzech strażików. Możesz ich przekupić (500 złota) albo wyzwać na pojedynek głownego strażnika. Nie zależnie od wybranej drogi podąża za Tobą Clovis. Zaprowadz go do Inoga i misja zostanie wykonana
Zyski:
Doświadczenie: 4000
Siła: +5
Reputacja w Geldern; +5
Reputacja u buntowników: +5
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Boris
Nazwa misji: Pilnuj Borisa podczas polowania na bizony
lub Zlikwiduj stada szalonych bizonów
Po wybraniu pierwszej opcji po prawej stronie obozu pojawią sie orkowie. Zabij ich i zdaj raport Borisowi.
W drugiej opcji sam masz zabić te bizony. One znajdują się za mostem prowadzącym do Trelis
Zyski:
Doświadczenie: 6000
Siła: +5
Przedmioty: list polecający
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern
Inog czuje się zagrożony ze strony obozu znajdującego przy drodze prowadzącej do Trelis. Musisz go zniszczyć.
Mogą Ci pomóc zębacze znajdujące sie w okolicy. Wystarczy, że je zwabisz do obozu a wywiąze się walka między nimi.
Następnie dobij jeśli ktoś przeżyje
Zyski:
Doświadczenie: 6000
Siła: +5
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntowników: +5
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Zdobądz 1500 sztuk złota
Musisz zebrać podatki od mieszkańców:
Geldern: Dylan, Boris
Silden: meryl, Barnabas, Cornelius.
zebrana kase zanieś Anogowi w Silden
Zyski:
Doświadczenie: 6000
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntowników: +5
Przedmioty: 500 sztuk
Zleceniodawca: Clovis
Nazwa misji: Zdobądz informacje na temat czarnego maga
Clovis bedąc w Trelis dowiedział się, że Czarny mag przybył do Trelis. Musisz się coś o nim dowiedzieć. A żeby to zrobić musisz po pytać mieszkańców w mieście: Garan, Nicholas, Silvester, Rulolf.
Po wypytaniu wszystkich zgłoś się do Clovisa.
Zyski:
Doświadczeie: +4500
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntoników; +5
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Zabij Czarnego Maga
Inog wyczuwa zagrożenie z jego strony. Twoim zadaniem jest jego wyeliminowanie. Twój cel opuszcza miasto po północy. Udaj się za nim i zabij jak dojdzie do jaskini.
Zyski:
Doświadczenie: +10500
Siła: +5
Reputacja w geldern; +10
Reputacja u buntowników: +5
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Inog
Nazwa misji: Eskortuj kupiecką karawane
Musisz zaprowadzić kipiecką karawnanę do silden. hamlar wraz z kupcami znajdują się w gospodzie. Idz za Hamlarem ale uważaj na drodze napotkasz pięciu orków. jak dojdziesz z Hamlarem na most wprowadzający do Silden to misjia zostanie wykonana.
Zyski:
Doświadczenie; + 10000
Siła: +5
Reputacja w Geldern: +5
Reputacja u buntowniów: +5
Przedmioty: 1000 sztuk złota
Zleceniodawca: Ojciec
Nazwa misji: Rodzina prosi gracza o pokonanie górników
Rodzinie nie podobają się nocne walki górników masz nakazać im zaprzestania tego. Lecz aby to dokonać musisz sam ich wszystkich pobic. Po walce zgłoś się do Ojca po nagrodę.
Zyski:
Doświadczenie: +4000
Siła: +2
Przedmioty: 500 sztuk złota
Zleceniodawca: Derex
Nazwa misji: Walcz na arenie z nowicjuszem .
Rady takie same jak w Silden
Zyski:
Doświadczenie: +2500
Siła: +2
Zleceniodawca: Derex
Nazwa misji: Walcz na arenie z wojownikiem .
Zyski:
Doświadczenie: +3250
Siła: +3
Zleceniodawca: Derex
Nazwa misji: Walcz na arenie z elitarnym wojownikiem .
Zyski:
Doświadczenie: 4000
Siła: +5
Przedmioty: 4 mikstury lecznicze
Porady:
W mieście i koło niego znajdują się kopalnie. Warto sie po nich przejść ponieważ można znalezc dużo wartościowych przedmiotów. A wspinanie się na okoliczne wzgórki owocuje pięknymi widokami i kilkoma ruinami zamków.
Nauczyciele:
Zręczność: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Łucznik II: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Mistrz łucznictwa III: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Myśliwy: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Myśliwy (gruba zwierzyna): Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Cichy łowca: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie
Pozyskiwanie skór: Boris
Wymagane: (misja) Zabij bizony lub Stań na warcie