Witajcie szlachetni userzy! Hehe. No więc tak. Nie znam się na modowaniu. W ogóle nie wiem jak się moduje gothica. Ale mam wiele dobrych pomysłów na mody. Ostatnio przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Opiszę go tu dokładnie, proszę by inni podawali pomysły na Qesty, a kto się podejmie zrealizowania mojego pomysłu niech też pisze. No więc: Wcielamy się w młodego chłopaka Shona. Jego ojciec jest Rosjaninem, a matka Polką. W pewnym momencie jego życia wybucha wojna Polska i Rosja Vs. Ameryka. Chłopak musi zdecydować po której stronie się opowiedzieć. Jeśli opowie się po stronie rosyjskiej zostaje drużynnikiem. Drużynnik awansuje tak:
>>>>>>>>>>Obrońca>>>>>>>>>Ciężkozbrojny Obrońca>>>>>>>>>>>>>Dowódca Oddziału Obronnego >>>>>>>>
Drużynnik Generał
>>>>>>>>>>Strażnik Światła>>>>>>>>>>>Rycerz Światła>>>>>>>>>>>>Dowódca Rycerzy Światła>>>>>>>>>>>>>
ścieżka na górze to ścieżka Wojownika a ścieżka na dole to ścieżka bardziej magiczna. Ostatecznie zostaje się Generałem, a to czy skupia się on na walce czy na magii zależy od tego jaką ścieżkę wybraliśmy.
Jeśli opowie się po stronie polskiej zostaje się wojem. Woj awansuje tak:
>>>>>>>>>>>>>Bojar>>>>>>>>>>Rycerz>>>>>>>>>>>Szlachcic>>>>>>>>>>>>>>>>>Baron>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Woj Marszałek
>>>>>>>>>>>>>Nowicjusz>>>>>>>Kapłan Światłości>>>>>>> Mag Światłości>>>>>>>>>Arcymag Światłości>>>>>>>>
Tutaj jest tak samo. Na górze walka, na dole magia. Jednakże jeśli wybierzemy górną ścieżkę górną otrzymujemy trochę magii (run i zwojów oczywiście). Z marszałkiem jest podobnie jak z Generałem.
Strona Amerykańska:
>>>>>>>>>>>Miecznik>>>>>>>>>Topornik>>>>>>>>>>>Ciężkozbrojny Topornik>>>>>>>>Dowódca Oddziału>>>>>
Adept Generał
>>>>>>>>>>>Łucznik>>>>>>>>>Kusznik>>>>>>>>>>>>Strzelec>>>>>>>>>>>>Ciężki Strzelec>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tutaj nie ma ścieżki magii. Jest broń biała lu dystansowa. Z Generałem jest tak jak u Rosjan.
To tyle. Fabułę i Qesty podam niedługo. Wyrażajcie swoje opinie. Proszę nie usuwać tematu. To dla mnie ważne, no i pisałem to z 1 i pół godziny.
>>>>>>>>>>Obrońca>>>>>>>>>Ciężkozbrojny Obrońca>>>>>>>>>>>>>Dowódca Oddziału Obronnego >>>>>>>>
Drużynnik Generał
>>>>>>>>>>Strażnik Światła>>>>>>>>>>>Rycerz Światła>>>>>>>>>>>>Dowódca Rycerzy Światła>>>>>>>>>>>>>
ścieżka na górze to ścieżka Wojownika a ścieżka na dole to ścieżka bardziej magiczna. Ostatecznie zostaje się Generałem, a to czy skupia się on na walce czy na magii zależy od tego jaką ścieżkę wybraliśmy.
Jeśli opowie się po stronie polskiej zostaje się wojem. Woj awansuje tak:
>>>>>>>>>>>>>Bojar>>>>>>>>>>Rycerz>>>>>>>>>>>Szlachcic>>>>>>>>>>>>>>>>>Baron>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Woj Marszałek
>>>>>>>>>>>>>Nowicjusz>>>>>>>Kapłan Światłości>>>>>>> Mag Światłości>>>>>>>>>Arcymag Światłości>>>>>>>>
Tutaj jest tak samo. Na górze walka, na dole magia. Jednakże jeśli wybierzemy górną ścieżkę górną otrzymujemy trochę magii (run i zwojów oczywiście). Z marszałkiem jest podobnie jak z Generałem.
Strona Amerykańska:
>>>>>>>>>>>Miecznik>>>>>>>>>Topornik>>>>>>>>>>>Ciężkozbrojny Topornik>>>>>>>>Dowódca Oddziału>>>>>
Adept Generał
>>>>>>>>>>>Łucznik>>>>>>>>>Kusznik>>>>>>>>>>>>Strzelec>>>>>>>>>>>>Ciężki Strzelec>>>>>>>>>>>>>>>>>
Tutaj nie ma ścieżki magii. Jest broń biała lu dystansowa. Z Generałem jest tak jak u Rosjan.
To tyle. Fabułę i Qesty podam niedługo. Wyrażajcie swoje opinie. Proszę nie usuwać tematu. To dla mnie ważne, no i pisałem to z 1 i pół godziny.