riodrian123321
Dowódca Straży Magów Wody
- Dołączył
- 17.7.2009
- Posty
- 474
Piraci - Organizacja i Zwyczaje
Piraci i ich słynne hasło "do abordażu" pojawiali się w wielu filmach,książkach i grach w dużej mierze różniąc się tylko imionami. W Gothic II Noc Kruka mamy do czynienia z zupełnie innym wizerunkiem tejże organizacji, piraci z Jarkendaru są koleżeńscy a niektórzy nawet sentymentalni, co nie oznacza że nie spróbują nas wykorzystać do swoich celów.
Pierwszym piratem którego spotykamy w grze jest Greg (z pozoru miłego herszta całej bandy, stoi za drzewami przy Khorinis), który nie może dostać się do miasta możemy mu pomóc oddając mu strój farmera (w nagrodę otrzymamy 50szt. złota). Jeżeli popłyniemy na prawo od portu spotkamy następny postrach mórz którym jest Skip, handluje on z kupcem Baltramem (możemy im pomóc w interesach, niestety za niewielką nagrodę). Udając się do gospody "pod martwą harpią" spotkamy naszego starego znajomego Grega, któremu znów możemy pomóc wykopując jego skarby (nasza cześć łupu będzie wynosić jedynie 30szt. złota).
No i jesteśmy w Jarkendarze spotkamy tam o wiele więcej ziomków naszych znajomych piratów z Khorinis. Pierwszym z nich będzie Jack Aligator, zaprowadzi on nasz do obozu swojej bandy jeżeli pójdziemy z nim na polowanie (jeżeli zabijemy choć jedną bestię Jack będzie z nas dumny). Przed wejściem do obozu piratów stoi Henry nadzorujący budowę palisady, za pozwolenie wejścia do obozu będzie chciał 500szt. złota (cenę możemy zniżyć, mówiąc że przynosimy mięso od Jacka, zabijając bandytów z wieży i przynosząc wiadomość od drwali). Podczas nieobecności Grega piratami rządzi Francisco (każdy za nim nie przepada), w obozie spotkamy Skipa który poprosi nas o 20 butelek grogu (nagroda: pierścień/ złoto), Morgan natomiast będzie chciał abyśmy oczyścili plażę na północy jest tam kilka jaszczurów i cieniostwór (nagroda: złoto). Brandon w zamian za poduczenie nas w zdolnościach bojowych zapragnie "szybkiego śledzia", którego nazwie mianem "płynnego ognia". Garret żalić się będzie na kapitana Graga, który wszystkie cenniejsze przedmioty przywłaszcza sobie a zarazem powie nam o złotym kompasie, który jest zakopany na plaży na lewo od obozu piratów (jeżeli mu go przyniesiemy otrzymamy dobry pas). Angus i Hank to zaginieni piraci, którzy handlowali z bandytami znaleźć ich (niestety już martwych) w jaskini przy kotlinie w jeziorze, Bill zapragnie dowiedzieć się kto jest ich zabójcą.
Francisco wpuści nas do chaty Grega jeżeli damy mu 2000szt. złota, oczywiście możemy inaczej to rozegrać. Podczas rozmowy z Samuelem dowiemy się o pewniej skrytce ukrytej gdzieś w kanionie, wystarczy że się tam udami i będziemy trzymać się lewej strony, wtedy zauważymy tunel jest w nim kilka pełzaczy i skrytka w której znajdziemy notatnik Francisca. Z którego wynika że oszukuje swoich towarzyszy i napycha złotem swoje kieszenie, teraz zastępca kapitana w zamian za ową księgę wpuści nasz do chaty Grega. Znajdziemy tam wiele ciekawych rzeczy między innymi mapę z zaznaczonymi miejscami zakopanych skarbów. Po wyjściu z chaty kapitana ten się pojawi (na szczęście nie będzie miał do nas pretensji), wtedy będziemy mogli dołączyć do piratów (dostając ich zbroję) i wykonać pierwsze zadanie, którym jest oczyszczenie kanionu z Brzytwiaków (do pomocy możemy zaciągnąć kilku piratów).
Jak sami pewnie zauważyliście piraci z Gothic różnią się bardzo od tych których przyszło nam widzieć w kinie, telewizji lub na łamach książki. W grze są zgraną paczką przyjaciół (nie licząc kilku delikwentów), być może za czasów gdy pływali "po siedmiu oceanach" byli inni, kto wie?
Piraci:
Piraci i ich słynne hasło "do abordażu" pojawiali się w wielu filmach,książkach i grach w dużej mierze różniąc się tylko imionami. W Gothic II Noc Kruka mamy do czynienia z zupełnie innym wizerunkiem tejże organizacji, piraci z Jarkendaru są koleżeńscy a niektórzy nawet sentymentalni, co nie oznacza że nie spróbują nas wykorzystać do swoich celów.
Pierwszym piratem którego spotykamy w grze jest Greg (z pozoru miłego herszta całej bandy, stoi za drzewami przy Khorinis), który nie może dostać się do miasta możemy mu pomóc oddając mu strój farmera (w nagrodę otrzymamy 50szt. złota). Jeżeli popłyniemy na prawo od portu spotkamy następny postrach mórz którym jest Skip, handluje on z kupcem Baltramem (możemy im pomóc w interesach, niestety za niewielką nagrodę). Udając się do gospody "pod martwą harpią" spotkamy naszego starego znajomego Grega, któremu znów możemy pomóc wykopując jego skarby (nasza cześć łupu będzie wynosić jedynie 30szt. złota).
No i jesteśmy w Jarkendarze spotkamy tam o wiele więcej ziomków naszych znajomych piratów z Khorinis. Pierwszym z nich będzie Jack Aligator, zaprowadzi on nasz do obozu swojej bandy jeżeli pójdziemy z nim na polowanie (jeżeli zabijemy choć jedną bestię Jack będzie z nas dumny). Przed wejściem do obozu piratów stoi Henry nadzorujący budowę palisady, za pozwolenie wejścia do obozu będzie chciał 500szt. złota (cenę możemy zniżyć, mówiąc że przynosimy mięso od Jacka, zabijając bandytów z wieży i przynosząc wiadomość od drwali). Podczas nieobecności Grega piratami rządzi Francisco (każdy za nim nie przepada), w obozie spotkamy Skipa który poprosi nas o 20 butelek grogu (nagroda: pierścień/ złoto), Morgan natomiast będzie chciał abyśmy oczyścili plażę na północy jest tam kilka jaszczurów i cieniostwór (nagroda: złoto). Brandon w zamian za poduczenie nas w zdolnościach bojowych zapragnie "szybkiego śledzia", którego nazwie mianem "płynnego ognia". Garret żalić się będzie na kapitana Graga, który wszystkie cenniejsze przedmioty przywłaszcza sobie a zarazem powie nam o złotym kompasie, który jest zakopany na plaży na lewo od obozu piratów (jeżeli mu go przyniesiemy otrzymamy dobry pas). Angus i Hank to zaginieni piraci, którzy handlowali z bandytami znaleźć ich (niestety już martwych) w jaskini przy kotlinie w jeziorze, Bill zapragnie dowiedzieć się kto jest ich zabójcą.
Francisco wpuści nas do chaty Grega jeżeli damy mu 2000szt. złota, oczywiście możemy inaczej to rozegrać. Podczas rozmowy z Samuelem dowiemy się o pewniej skrytce ukrytej gdzieś w kanionie, wystarczy że się tam udami i będziemy trzymać się lewej strony, wtedy zauważymy tunel jest w nim kilka pełzaczy i skrytka w której znajdziemy notatnik Francisca. Z którego wynika że oszukuje swoich towarzyszy i napycha złotem swoje kieszenie, teraz zastępca kapitana w zamian za ową księgę wpuści nasz do chaty Grega. Znajdziemy tam wiele ciekawych rzeczy między innymi mapę z zaznaczonymi miejscami zakopanych skarbów. Po wyjściu z chaty kapitana ten się pojawi (na szczęście nie będzie miał do nas pretensji), wtedy będziemy mogli dołączyć do piratów (dostając ich zbroję) i wykonać pierwsze zadanie, którym jest oczyszczenie kanionu z Brzytwiaków (do pomocy możemy zaciągnąć kilku piratów).
Jak sami pewnie zauważyliście piraci z Gothic różnią się bardzo od tych których przyszło nam widzieć w kinie, telewizji lub na łamach książki. W grze są zgraną paczką przyjaciół (nie licząc kilku delikwentów), być może za czasów gdy pływali "po siedmiu oceanach" byli inni, kto wie?
Piraci:
- Greg
- Francisco
- Skip
- Garret
- Samuel
- Brandon
- Bill
- Morgan
- Jack Aligator
- Henry
- Owen
- Malcolm
- Bones