Paladyni - wielcy wojownicy Innosa czy zwykli awanturnicy?

Status
Zamknięty.

Phantom Lord

Active Member
Dołączył
9.8.2007
Posty
1351
Zakon paladynów Innosa powstał na kontynencie, w kraju Myrtana. Paladyni ci oznaczali się ogromną wiarą w boga, jakiego wyznawali. Kiedy doszło do wojny z orkami, zaczęli jeszcze bardziej wyznawać Innosa. W przeciwieństwie do kręgu wody, paladyni toczyli otwarty bój ze swymi wrogami, jednak do pokonania wroga potrzebowali magicznej rudy. Jej największe złoża znajdowały się na wyspie Khorinis. Paladyni podlegali Magom Ognia. Kiedy magiczna bariera upadła, paladyni otrzymali rozkaz popłynięcia do Khorinis, w celu wydobycia magicznej rudy. Niestety zostało jej tam niewiele. Do ekspedycji, która miała wydobyć rudę został wyznaczony kapitan Garond. Był to paladyn honorowy, nie ufny wobec najemników i łowców smoków. Pod jego dowodzeniem znaleźli się: Silvestro, Orik, Parcival, Marcos i Fajeth. Trzej paladyni czyli Silvestro, Marcos i Fajeth dowodzili ekspedycjami do kopalni. Jeden z nich, Silvestro, miał pecha i poległ podczas wydobywania rudy. Mieszkający w zamku Parcival i Orik, jako generałowie obmyślali strategie obrony zamku do czasu wydobycia dwustu skrzyń rudy. Na kontynencie natomiast, sprawy się nie miały się dobrze. Paladyni przegrali wojnę z orkami i byli zmuszeni do desperackiej walki. Ich taktyką były przewroty w małych wsiach, potem szli coraz odważniej aż do kwatery Kana - przywódcy orków w Myrtanie. Paladyni na kontynencie stosowali taktykę wojny partyzanckiej. Atakowali jedno miejsce, po czym uciekali do swej siedziby na przegrupowanie. Mimo przegranej wojny, paladyni wciąż nie tracili nadziei, że Myrtana i sam król Rhobar II będą wolni.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom