[p] Próba Ognia

Status
Zamknięty.

riodrian123321

Dowódca Straży Magów Wody
Dołączył
17.7.2009
Posty
474
Próba Ognia

poe14.jpg


Jeżeli nowicjusz stwierdzi iż jest gotowy wstąpić do kręgu ognia dana mu będzie takowa szansa, lecz wpierw musiał będzie pomyślnie przejść próbę ognia w, której rada sprawdzi jego siłę, zręczność i mądrość. Owy test składa się z trzech zadań (każdy członek rady powierza nam jedno), jednak najpierw musimy dowiedzieć się że ona w ogóle istnieje wystarczy jedynie; dostać się do biblioteki wykonując szereg zadań dla magów a potem przeczytać ostatnią na prawo księgę za regałem. Po owych czynnościach udajemy się do rady ognia i wyrażamy swoją chęć przystąpienia do testu, dostaniemy od niej zgodę choć niechętnie bo jak twierdzi Pyrokar; "Wielu nowicjuszy ginie podczas takiej próby".

Zadania Zlecone Przez Najwyższą Radę:

  • Pyrokar - każe on na podążyć za znakami Innosa (chodzi tu o kapliczki), najkrótszą drogą będzie wyskoczenie z mostu prowadzącego do klasztoru i udanie się w stronę jaskini czarnego trolla. Po drodze znajdziemy naszego rywala Ulfa, który śledził Agona lecz ten znikł mu z oczu. Nowicjusz będzie próbował tego samego z nami, jednak wystarczy powiedzieć mu wprost by nie chodził za nami a się odczepi. Dochodząc nad jezioro udajemy się na prawo od niego i wchodzimy do ukrytej przez rośliny jaskini (mamy do wyboru dwa korytarze, wchodzimy do tego po prawej stronie). Będzie tam czekał Agon, który po krótkiej rozmowie nas zaatakuje musimy niestety pozbyć się nowicjusza. Po zabiciu napastnika bierzemy ze skrzyni pustą runę i wracamy do klasztoru (w drodze powrotnej zaatakuje nas Ulf, będzie on chciał przywłaszczyć sobie nasze zwycięstwo).
  • Ulthar - Drugi członek rady nakaże nam stworzyć runę ognistej strzały strzały, potrzebne do tego będą nam trzy składniki; zwój "ognista strzała, który możemy kupić u Gorxa, siarka (również do kupienia u wcześniej wspomnianego maga) oraz pusta runa, którą zdobyliśmy w poprzednim zadaniu. Mając wszystkie elementy runy udajemy się do maga Hyglasa (stacjonuje on w bibliotece) i prosimy o nauczenie nas tworzenia runy "ognistej strzały". Jeżeli znamy już ową umiejętność udajemy się do stołu runicznego i tworzymy potrzebna nam runę.
  • Serpentes - To już ostatnie zadanie; Serpentes (on również został magiem ognia przechodząc próbę) będzie chciał abyśmy zabili kamiennego strażnika, do wykonania owego zlecenia potrzebny nam będzie święty młot. W tym celu kupujemy u Goraxa zwój snu, udajemy się do Garwiga (pilnuje on owego artefaktu), usypiamy go i kradniemy ową broń. Po zdobyciu owego młota udajemy się w podobną podróż jaką mieliśmy przed sobą w zadaniu zleconym przez Pyrokar. Przed pierwszym mostem za drzewami spotkamy magicznego golema (to on jest strażnikiem) po jego unicestwieniu wracamy do Seprpentesa (musimy pamiętać że przed spotkaniem z owym członkiem rady należy zwrócić święty młot Garwigowi).

Po wykonaniu wyżej wymienionych zadań możemy złożyć przysięgę ognia i zbratać się z płomieniami.

Inni nowicjusze poddający się próbie ognia:
  • Agon - on jako pierwszy rozwikłał zagadkę znaków Innosa, jeśli jednak nawet mu pogratulujemy ten nas zaatakuje.
  • Ulf - nie wyobraża on sobie bycia ciągle nowicjuszem, jeżeli spotkamy go po zajściu z Agonem zaatakuje nas.
  • Igaraz - jedyny kandydat na maga, który nas nie zaatakuje, nawet podzieli się swymi odkryciami.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom