Opis Przyrody W Varancie

Status
Zamknięty.

Gaan

Handlarz
Dołączył
7.8.2009
Posty
628
Varant...
jest położony na południu kontynentu. Przemierzając krainy Varantu na każdym kroku natkniemy się na pustynie które rozciągają się od południowego wybrzeża aż po po przełęcz na połnocy która tworzy łącznik pomiędzy Myrtaną a Varantem. Na szczęście na pustyni możemy natknąć się na oazy które stanowią jedyny ratunek dla kupieckich karawan przemierzających piaszczyste pustkowia Varantu. Najczęściej w oazach można kupić (od kupców tam stacjonujących) wodę, jedzenie a w niektórych nawet niewolników potrzebnych do dalszej wyprawy. Niestety nie zawsze na drodze do danego miasta można natknąć się na oazy, a wtedy jedynym ratunkiem jest zjedzenie roślin lub wybicie soku roślinnego z ziół.

Niestety nie zawsze da się je znaleść a to z tego powodu że nie każda roślina jest w stanie wyrosnąć w piasku a potem jeszcze przeżyć surowe warunki panujące na pustyniach Varantu. Więc na pustyni rosną tylko te najwytrwalsze.
Należą do nich:
- kwiat kaktusa
gallery_17694_11_953.jpg

- ognista jagoda
gallery_17694_11_1048.jpg

- lecznicze ziele
gallery_17694_11_500.jpg
(tylko w oazach)
- bagienne ziele
gallery_17694_11_132.jpg
(tylko w oazach lub na farmach bagiennego ziele np. w Lago)

Na szczęście w przeciwieństwie do roślin, zwierzęta lepiej przystosowały się do trudnych warunków panujących na pustyni, zmieniając swój tryb życia tak, by móc tam przeżyć.
Do takich zwierząt zaliczają się:
- jaszczur - występuje on tak samo w Varancie jak i w Myrtanie. Nie są one zbyt wymagającymi przeciwnikami. Podrużują one w cztero - siedmio osobowych stadach.
- ognisty jaszczur - silniejsi kuzyni tych poprzednich. Różnią się tym że na plecach mają czerwone kolce ale w przeciwieństwie do swojej nazwy nie zieją ogniem, za to robią użytek z swoich zębów i pazurów. Występują one w cztero - sześcio osobowych stadach. Występują one tylko na pustyniach Varantu.
- krokodyl - zwierzę te żyje nie tylko na Myrtańskich bagnach ale i na pustyniach Varantu. Nie są one zbyt wymagającymi przeciwnikami a spotkać je można najczęściej czających się wśród krzewów oaz. Krokodyle występują w trzy - cztero osobowych grupach.
- lew - lwy najczęściej są przywódcami pięknych i dumnych lwic którymi jest otoczony. Najczęściej jeden lew otoczony jest prze ok. siedem lwic które są gotowe oddać za niego życie. Lwy należące do rodziny kotowatych są bez wątpienia jednymi z najsilniejszych z jej członków ( tej rodziny). Lwy można też oswoić co nie jest wcale takie proste dlatego oswojone lwy spotykamy tylko w kilku miejscach np. w Lago (jeden lew) lub w Ishtar w sali tronowej Zubena ( dwa lwy). Po oswojeniu lwy są tak wytresowane że walczą za życie swojego właściciela.
- lwica - lwice najczęściej osłaniają lwa przed potencjalnymi zagrożeniami. Lwice są tylko trochę słabsze od wcześniej wymienionych zwierząt - lwów ale i wcale nie jest łatwo ich pokonać Najczęściej żyją w stadach składających się z ok. siedmiu lwic i lwa.
- mroczny zębacz - mroczne zębacze wywodzą się od swoich kuzynów zamieszkujących Myrtanę a mianowicie zębaczy. Nie są one wcale silniejsze od swoich dalszych krewnych, a swoją nazwę zawdzięczają swojej czarnej jak noc skórze. Mroczne zębacze żyją w ok. 15 osobowych stadach.
- ogr - ogry spotkać w każdej krainie wchodzącej w skład kontynentu począwszy od mroźnych krain Nordmaru przez porośnięte lasami wzgórza Myrtany aż po piaszczyste pustkowia Varantu. Ogry wzrostem dorównują orkom ale siłom przewyższają nie jednego z ich przywódców. Ogry posługują się ogrowym mongesterem i występują w 2-4 osobowych grupach.
- piaskowy pełzacz - piaskowe pełzacze to dalecy kuzyni zwykłych pełzaczy z Myrtany. Piaskowe pełzacze (patrząc na silę i wytrzymałość) są czymś pomiędzy zwykłym pełzaczem a pełzaczem wojownikiem. Płytki pancerza piaskowego pełzacza tak jak mówi jego nazwa są brązowawego koloru. Piaskowe pełzacze występują w stadach liczących czasem nawet czterdziestu członków. Z zwłok piaskowego pełzacza nie można zabrać rzuwaczek.
- potwór - potwory są to te same przerośnięte zębacze na które natknęliśmy się już w Myrtanie. W Varancie nie jest ich zbyt wiele a występują one w 1-2 osobowych grupach otoczonych przez liczne stada mrocznych zębaczy.
- szakal - szakale to pustynne odpowiedniki Myrtańskich wilków. Nie są zbyt wymagające ale w dużych stadach mogą przysporzyć problemów.

I tak można by było wymieniać a liście nie było by końca. Niestety jest jeszcze jedna grupa stworzona przez naturę Varantu. Są to armie nie umarłych znajdujące się w świątyniach i ruinach Varantu. Potwory te to nic innego jak ludzie którzy po śmierci za pomocą pradawnej magii zostali przywróceni do czegoś na kształt życia.
Istoty te dzielą się na grupy:
- główny kapłan ożywieńców - są oni niczym innym jak tylko dawnymi magami posługującymi się pradawną magią. Chronią one świątyń Pradawnych. Główni kapłani ożywieńców posługują się jak inni szamani dwoma zaklęciami a mianowicie kulom ognia i lodową lance.
- szkielet - coś na kształt wojowników których orężem są: zardzewiały miecz, drewniana tarcza, łuk.
- zombie - najniższa warstwa społeczna tych oto istot. Posługują się oni zwykłymi palkami.
W skład powyżej wymienionych istot można by też było dopisać strażnika świątynnego który najczęściej pilnuje wejść do świątyń wraz z kilkoma szkieletami i zombie. Wyglądają one jak przerośnięte skorpiony.

173.3.jpg

Ruiny jednej z świątyń Varantu

Takie oto tajemnice kryje natura piaszczystych pustkowi Varantu.

"Pamiętaj wędrowcze nigdy nie podrużuj sam przez te tajemnicze i mroczne krainy, bo nawet najznamienitrzych wojowników czeka śmierć"
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom