Zgadzam się z Biafra niepotrzebnie zmieniają system walki, ale może pozytywnie nas zaskoczą? Szkoda, że pancerze będą miały swoje stopnie (lekki, średni, ciężki), podobały mi się nazwy pancerzy w Risenie. Podoba mi się za to, możliwość dokonywania wyborów fabularnych. Irytowało mnie to, że Risena można ukończyć tylko w jeden sposób. Następna rzeczą są przyjaciele, piszą że pojawią się nowi, a co ze starymi? Czy pojawi się Patty, Esteban i jego ludzie, Magowie i ciekawe co zrobią z inkwizycją :] Co do potworów, według mnie to źle, że robią będą dodawać potwory rzeczywiste (nie liczę oczywiście wilków, bądź psów), W Gothicu 3 dodali takie potwory jak szakale, czy lwy. Niby dobrze, bo trochę sobie nie wyobrażam zobaczyć ścierwojada na pustyni, ale mogli wymyślić coś podobnego do tych potworów. "Bohater nie będzie pakerem jak w G3" nie wiem jak mm rozumieć tą wypowiedź, bo nie wiem czy to oznacza nowego bohatera, czy jeszcze coś innego, bo w sumie nasz kochany rozbitek wcale nie wyglądał na takiego silnego

. Pojawia sie unikalne bronie, to akurat jest bardzo dobra wiadomość, bo brakowała mi magicznych mieczy, łuków i innego żelastwa. Ten brak dzieci zaczyna mnie powoli irytować, rozumiem, że w pierwszej części, nie mogło ich być, bo to przecież była kolonia karna, ale w G2, G3 i Risenie mogli zrobić dzieci, urozmaiciłoby to rozgrywkę. Tego, ze w Risenie 2 mogłoby zabraknąć nauczycieli, wogóle przez myśl mi nie przeszło. Gdyby jeszcze zrobili coś takiego jak w Arcanii, to nie byłbym zadowolony, ale na szczęście nie muszę się tym martwic

Grafika według mnie jest dobra, oczywiście ja jako fan Gothica nie mogę tego powiedzieć obiektywnie. Grafika to nie wszystko, ale domyślam się, że Piranha z pieniędzy od samych fanów tej gry nie wyżyje

mogliby jedynie poprawić to, że gdy bohater stoi blisko światła, to owo światło się od niego "odbija" i wygląda jakby to on świecił. Ho ho, ale się rozpisałem...
Pozdrawiam, Hadler
