- Dołączył
- 10.1.2007
- Posty
- 8225
Deep Silver i Piranha Bytes dziś przedstawia piąty epizod z 6-częściowej serii "Making of Risen 2: Dark Waters"
.
W tej części developerzy z Piranha Bytes opowiadają o różnorodnych opcjach walki w trakcie gry.
Tłumaczą także:
-Jak walka może być tylko jedną z opcji pozwalających na rozwój w trakcie gry i jak unikanie walki pozwala na rozwiązywanie questów.
- Różne style dostępnej walki - udostępnianie graczom możliwości usprawniania ostrzy, broni palnej i voodoo.
- Jak bardzo walki z klasycznych pirackich filmów wpłyneły na style walki w grze.
- Jak brudne zagrywki takie jak rozpraszanie papugą, czy rzucanie piasku w oczy wypełnia styl pirackiej walki i pozwala na tworzenie unikalnych kombinacji w trakcie walki.
[yt]wZxFEbV0pqI[/yt]
-Jak walka może być tylko jedną z opcji pozwalających na rozwój w trakcie gry i jak unikanie walki pozwala na rozwiązywanie questów.
- Różne style dostępnej walki - udostępnianie graczom możliwości usprawniania ostrzy, broni palnej i voodoo.
- Jak bardzo walki z klasycznych pirackich filmów wpłyneły na style walki w grze.
- Jak brudne zagrywki takie jak rozpraszanie papugą, czy rzucanie piasku w oczy wypełnia styl pirackiej walki i pozwala na tworzenie unikalnych kombinacji w trakcie walki.
[yt]wZxFEbV0pqI[/yt]