Osobiście preferuje takiego maga:
Czary
Światło/Święty płomień-zawsze się przydaje szczególnie w jaskiniach i w nocy
Deszcze ognia/Grom/Masowe Zniszczenie-na grupy przeciwników
Sen-uśpić strażnika by przejść lub w normalnej walce
Ognista kula,strzała,mała burza ognista...coś ogólnego z ognia-na lodowe golemy i wszystko co nieodporne na ogień
Lodowa lanca,lodowy pocisk...wszystko co związane z lodem-na ognistego golema i wszystko co nieodporne na zimno
Przyzwania-biore zawsze najpotężniejsze..choćby w zwoijach np. przyzwanie demona i armia ciemności np. na smoki bądź twardych przeciwników typu Kruk
Jako mag zawsze przy sobie nosze miksturki które znajdę nigdy nie kupuje chyba że już to eliksiry przywracające manę
Co do Hp staram się korzystać ze znalezionych roślin i pożywienia
W walce używam piki lub w Nk kosturu
Staram się także mieć pierścienie podnoszące statystyki many lub Hp i jakiś mocny amulet np Angara
No i nie nieodzownie uczę się na max. alchemii i zbieram jakie się da ziółka
Grając magiem zawsze biorę za mistrza Constantina}--
Grając paladynem Harada}------------------------------->ALE TO TEMAT NA INNY PORADNIK
A łowcą smoków/najemnikiem Bospera}---------------^