pewnie zauważyliście ze obiekty takie jak beczki, stosy siana, itp. pojawiaja sie na normalnej odleglosci niezmieniałem z tym nic bo bardzo obniza wydajność FPS.
w pliku "ge3" mozemy zmienić:
VegetationAdmin.ViewRange=3500.0 -- Odpowiada za odległość rysowania trawy (3500.0 to podstawowa wartość)
Entity.ROI=4000.0 -- Odpowiada za odległosc rysowania postaci i potworków (4000.0 to podstawowa wartość-
maksymalne ustawienie moze by 8000.0 gdy ustawimy wyzej moga wystepowac problemy)
JESZCZE NOWA OPCJA DO ZMIANY!!!!!!!! :
DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0 -odpowiada za odległosc rysowania TERENU,DRZEW,TEKSTUR. podstawowa wartość 10000.0 polecam ustawić 15000.0 lub 20000.0
gdy juz to zmienimy drzewa kture dziwnie sie rysowały na mapie benda normalnie widoczne (nie wiem jak zabardzo to wytłumaczyc) Zmieńcie ta opcje i zobaczcie, a tu macie 2 scenery jak gra wyglada na oryginalnym pliku "ge3" i na nowej zmianie ktura dokonacie
http://d.turboupload.com/d/1950139/zdjatka.rar.html
Edytuj posty, 3 pod rząd to już przegięcie wiec masz prezencik - szczur