[M] Merdarion

Status
Zamknięty.

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Przed powstaniem magicznej bariery magowie uczyli się sztuk magicznych na wyspie Khorinis oraz kontynencie. Po pomyśle Rhobara II zostało wezwanych 13 najlepszych magów by stworzyli magiczną kopułę nad Górniczą Doliną uniemożliwiając ucieczkę więźniom. Jednak nie pomyśleli nad śpiącym demonem Beliara, Śniącego, który nieumyślnie powiększył barierę prawie dwukrotnie więżąc magów pod nią. Po tym incydencie w obozie władze przejęli więźniowie z Gomezem na czele. Musieli przystać na jego warunki zamieszkując kaplicę w obozie. Magowie ognia, którym nie spodobało się brak inicjatywy Corrista w sprawie bariery wyruszyli wraz z Saturasem do Nowego Obozu stając się wyznawcami Adanosa, magami wody. Będąc najwyższą rangą w obozie decydowali o większości ważnych spraw. Jednym z takich magów wody jest Merdarion.
merdarion.png


Gothic I

Merdarion jest magiem wody, który jako swoją specjalizacje wybrał tworzenie run oraz zwojów. Podczas próby rozmowy z nami odpędza nas i wraca do swych codziennych zajęć. Gdy przeszukujemy dolinę w poszukiwaniach kamienie ogniskujących on tworzy runy teleportacyjne do Nowego Obozu, a dokładnie do Saturasa. Po upadku bariery wraz z resztą magów wody....

Gothic II : Noc Kruka

....udali się na wyspę Khorinis znajdując starą świątynię podczas wykopalisk. Gdy do niej weszli okazało się, iż to jest świątynia pradawnych budowniczych, ludu który wygiął dawno temu. Podczas rozmowy poprosi nas o sprawdzenie starożytnych portalu, które znajdują się w trzech miejscach na wyspie, w później zdać raport z działania ich do Merdariona. Po wykonywaniu zadań potrzebnych do uruchomienia teleportu do Jarkendaru pomaga przy odnowieniu klucza, a później przechodzi przez portal wprost do Jarkendaru wraz z innymi magami wody. Po kolejnej rozmowie, tym razem w Jarkendarze, zleca nam dostarczenie kamieni ogniskujących do portali tym samym ułatwiając dostęp do rożnych części wyspy. Za każdym razem gdy zabierzemy jakich kamień ogniskujący, da nam kolejny tylko wtedy kiedy pierwszy umieścimy na piedestale. Po badaniach nad kamieniami ogniskującymi orz teleportami budowniczych.....

Gothic III

....przenieśli się do Varantu, na kontynent wspomagając koczowników swą wiedzą oraz ruszyli na poszukiwania znacznej prastarej wiedzy. Można go odnaleźć w plemieniu koczowników Kayora, gdzie uczy się prastarej magii. Prosi nas o odnalezienie boskiego artefaktu - korony Adanos a- która jest umieszczona w pobliskiej świątyni. Po odnalezieniu jej pomogą nam w pozbyciu się ożywieńców z świątyni. Po całych zdarzeniach wynikających z pracy Bezimiennego mógł zginąć lub wyruszył drogą wiecznego wędrowca.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom