riodrian123321
Dowódca Straży Magów Wody
- Dołączył
- 17.7.2009
- Posty
- 474
Magowie Wody
Magowie Wody to kapłani boga ładu i harmonii - Adanosa. Pierwszy raz spotykamy ich w Nowym Obozie na terenie Kolonii Karnej, aczkolwiek spotkać się z nimi możemy dopiero w późniejszych etapach gry (nie licząc "Strażnika Rudy" Cronosa, który spaceruje po obozie). Teraz nasuwa się pytanie: co owi mędrcy robią wśród zgrai najemników i szkodników. Odpowiedz jest prosta, magazynują rudę wydobytą z wolnej kopalni, aby za jej magicznymi właściwościami zniszczyć barierę nad Górniczą Doliną.
W mieście Khornis jest tylko jeden Mag Wody, zwie się Vatras. Może on nas pobłogosławić lub zwiększyć nasze zasoby energii magicznej. Jednakże gdy posiadamy dodatek "Noc Kruka" spotkamy również resztę ekipy znanej nam z Gothic I, prowadzą oni wykopaliska by dowiedzieć się czegoś o dawnych mieszkańcach wyspy - "budowniczych". Musimy pomóc im dostać się do niezbadanej części Khornis.
W trzeciej odsłonie serii Gothic, Magowie Wody przebywają porozrzucani po pustyni Varrantu. Dostali się tam za pomocą "wielkiej teleportacji", o której nie wiemy zbyt wiele. Na owych jałowych ziemiach kapłani Adanosa pomagają Koczownikom i badają prastarą kulturę.
Magowie Wody:
-Saturas
-Vatras
-Riordrian
-Nefarius
-Cronos
-Myxir
-Merdarion
Magowie Wody to kapłani boga ładu i harmonii - Adanosa. Pierwszy raz spotykamy ich w Nowym Obozie na terenie Kolonii Karnej, aczkolwiek spotkać się z nimi możemy dopiero w późniejszych etapach gry (nie licząc "Strażnika Rudy" Cronosa, który spaceruje po obozie). Teraz nasuwa się pytanie: co owi mędrcy robią wśród zgrai najemników i szkodników. Odpowiedz jest prosta, magazynują rudę wydobytą z wolnej kopalni, aby za jej magicznymi właściwościami zniszczyć barierę nad Górniczą Doliną.
W mieście Khornis jest tylko jeden Mag Wody, zwie się Vatras. Może on nas pobłogosławić lub zwiększyć nasze zasoby energii magicznej. Jednakże gdy posiadamy dodatek "Noc Kruka" spotkamy również resztę ekipy znanej nam z Gothic I, prowadzą oni wykopaliska by dowiedzieć się czegoś o dawnych mieszkańcach wyspy - "budowniczych". Musimy pomóc im dostać się do niezbadanej części Khornis.
W trzeciej odsłonie serii Gothic, Magowie Wody przebywają porozrzucani po pustyni Varrantu. Dostali się tam za pomocą "wielkiej teleportacji", o której nie wiemy zbyt wiele. Na owych jałowych ziemiach kapłani Adanosa pomagają Koczownikom i badają prastarą kulturę.
Magowie Wody:
-Saturas
-Vatras
-Riordrian
-Nefarius
-Cronos
-Myxir
-Merdarion