Dark Shadows
Active Member
- Dołączył
- 21.10.2005
- Posty
- 1349
Jest to lista prawie w 100% pełna.
W Gothic 3, system nauczania pozostał niezmieniony. Odpowiedni ludzie przekazują nam swoją wiedzę, za którą trzeba zapłacić odpowiednią sumę pieniędzy, wykorzystując punkty nauki. To czy możemy się nauczyć danej umiejętności, zależy od naszych atrybutów i posiadania ich "wcześniejszych" poziomów.
Ze statystykami i większością umiejętności nie ma problemów, gdyż można się ich nauczyć u każdego nauczyciela. Są jednak pewne rzeczy, których nauczyć nas może jedna lub dwie osoby, a to stwarza problem graczom nieobeznanym w świecie gry. Oto nauczyciele najrzadszych z umiejętności:
Zdolności bojowe
- Mistrz dwóch ostrzy - Ugrasal w Ishtar. By dostać się do miasta, potrzeba co najmniej 75% reputacji u frakcji Assasynów.
- Zabójca Orków - Hogar z Klanu Wilka [po stoczonym pojedynku] oraz Ugolf [po wykonaniu zadania].
- Duży oręż III - Hogar z Klanu Wilka [po stoczonym pojedynku], Ugolf z Klanu Młota [po wykonaniu jego zadania].
- Paladyn - nauczy cię jej Rhobar po obraniu drogi Innosa.
- Regeneracja - Rhobar [po obraniu drogi Innosa] i Kan [potrzeba 75% reputacji u orków, by z nim porozmawiać].
Zdolności myśliwskie
- Mistrz łucznictwa - Człowiek imieniem Falk, którego znajdziesz na wzgórzu nieopodal Silden oraz Wilson w Faring.
- Łowca Orków - Chris [jest między Ardeą i Vengardem] oraz buntownik Armon [jest na drodzę z Cape Dan do Montery, trzeba wykonać jego zadanie].
Zdolności magiczne
- Walka kosturem III - Shakyot [niedaleko Lago w obozie koczowników].
- Szybka nauka - Saturas, mag Sebastian w Reddock i Dargoth w klasztorze Innosa.
- Druid ? Runak. Znajduje się na zachód od Silden.
- Mag ognia - Sebastian w Reddock, mag Kerth w Klanie Ognia.
- Mag Wody - Saturas w Al Shedim [obok Mora Sul].
- Mroczny Mag - Tizgar w Bakareshu.
- Regeneracja many - Sigmor w świątyni w Bakareshu, Karypto w Vengardzie oraz Saturas.
Zdolności kowalskie
- Miecz z czystej rudy - Stejnar i Ingvar w Klanie Młota.
Zdolności złodziejskie
- Otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer na farmie koło Trelis.
- Obalenie - Lares w Geldern.
- Morderstwo - Ugrasal w Ishtar.
- Mistrz złodziejstwa - Diego w Lago.
Zdolności alchemiczne
- Wyrób trucizn ? Eusebio - alchemik w Ben Erai.
- Zatrute ostrze ? Eusebio i Esiel z Cape Dun.
- Wyrób zatrutych strzał ? Eusebio w Ben Erai.
- Wyrób ognistych strzał ? Nerwik z Geldern.
- Wyrób wybuchowych strzał ? Vibald w Nordmarze, trzeba umieć wyrabiać ogniste strzały i zdobyć przepis.
Pozostałe zdolności
- Akrobatyka - Pavel w Silden [po wykonaniu dla niego zadania] i zbiegły niewolnik z Cape Dun [tylko, jeśli pomożesz mu w ucieczce].
- Wytrzymałość wilka - Pavel w Silden [po wykonaniu zadania] i druid Torn na północ od Trelis [również po wykonaniu zadania], Bogir [druid z Klanu Wilka].
- Odporność na zimno - Lars w Silden [po wykupieniu go z niewoli] oraz Bogir [druid z Klanu Wilka].
- Odporność na gorąco - Ten Assasyn, który został wygnany z Bragi [po wykonaniu z nim zadania].
- Odporność na osłabienie - Nerwik w Geldern [po wykonaniu zadania].
- Odporność na trucizny - Peratur w Geldern.
Lista nauczycieli oparta na grze z najnowszymi patchami [Gothic 3 Community Patch v1.6].
Poprawka z dnia 21 czerwca 2008.
W Gothic 3, system nauczania pozostał niezmieniony. Odpowiedni ludzie przekazują nam swoją wiedzę, za którą trzeba zapłacić odpowiednią sumę pieniędzy, wykorzystując punkty nauki. To czy możemy się nauczyć danej umiejętności, zależy od naszych atrybutów i posiadania ich "wcześniejszych" poziomów.
Ze statystykami i większością umiejętności nie ma problemów, gdyż można się ich nauczyć u każdego nauczyciela. Są jednak pewne rzeczy, których nauczyć nas może jedna lub dwie osoby, a to stwarza problem graczom nieobeznanym w świecie gry. Oto nauczyciele najrzadszych z umiejętności:
Zdolności bojowe
- Mistrz dwóch ostrzy - Ugrasal w Ishtar. By dostać się do miasta, potrzeba co najmniej 75% reputacji u frakcji Assasynów.
- Zabójca Orków - Hogar z Klanu Wilka [po stoczonym pojedynku] oraz Ugolf [po wykonaniu zadania].
- Duży oręż III - Hogar z Klanu Wilka [po stoczonym pojedynku], Ugolf z Klanu Młota [po wykonaniu jego zadania].
- Paladyn - nauczy cię jej Rhobar po obraniu drogi Innosa.
- Regeneracja - Rhobar [po obraniu drogi Innosa] i Kan [potrzeba 75% reputacji u orków, by z nim porozmawiać].
Zdolności myśliwskie
- Mistrz łucznictwa - Człowiek imieniem Falk, którego znajdziesz na wzgórzu nieopodal Silden oraz Wilson w Faring.
- Łowca Orków - Chris [jest między Ardeą i Vengardem] oraz buntownik Armon [jest na drodzę z Cape Dan do Montery, trzeba wykonać jego zadanie].
Zdolności magiczne
- Walka kosturem III - Shakyot [niedaleko Lago w obozie koczowników].
- Szybka nauka - Saturas, mag Sebastian w Reddock i Dargoth w klasztorze Innosa.
- Druid ? Runak. Znajduje się na zachód od Silden.
- Mag ognia - Sebastian w Reddock, mag Kerth w Klanie Ognia.
- Mag Wody - Saturas w Al Shedim [obok Mora Sul].
- Mroczny Mag - Tizgar w Bakareshu.
- Regeneracja many - Sigmor w świątyni w Bakareshu, Karypto w Vengardzie oraz Saturas.
Zdolności kowalskie
- Miecz z czystej rudy - Stejnar i Ingvar w Klanie Młota.
Zdolności złodziejskie
- Otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer na farmie koło Trelis.
- Obalenie - Lares w Geldern.
- Morderstwo - Ugrasal w Ishtar.
- Mistrz złodziejstwa - Diego w Lago.
Zdolności alchemiczne
- Wyrób trucizn ? Eusebio - alchemik w Ben Erai.
- Zatrute ostrze ? Eusebio i Esiel z Cape Dun.
- Wyrób zatrutych strzał ? Eusebio w Ben Erai.
- Wyrób ognistych strzał ? Nerwik z Geldern.
- Wyrób wybuchowych strzał ? Vibald w Nordmarze, trzeba umieć wyrabiać ogniste strzały i zdobyć przepis.
Pozostałe zdolności
- Akrobatyka - Pavel w Silden [po wykonaniu dla niego zadania] i zbiegły niewolnik z Cape Dun [tylko, jeśli pomożesz mu w ucieczce].
- Wytrzymałość wilka - Pavel w Silden [po wykonaniu zadania] i druid Torn na północ od Trelis [również po wykonaniu zadania], Bogir [druid z Klanu Wilka].
- Odporność na zimno - Lars w Silden [po wykupieniu go z niewoli] oraz Bogir [druid z Klanu Wilka].
- Odporność na gorąco - Ten Assasyn, który został wygnany z Bragi [po wykonaniu z nim zadania].
- Odporność na osłabienie - Nerwik w Geldern [po wykonaniu zadania].
- Odporność na trucizny - Peratur w Geldern.
Lista nauczycieli oparta na grze z najnowszymi patchami [Gothic 3 Community Patch v1.6].
Poprawka z dnia 21 czerwca 2008.