Fahrenheit
Pimpu?
- Dołączył
- 2.9.2009
- Posty
- 1342
Stworzył to "Mag 7 kręgu", ja przetłumaczyłem tekst na polski z wolskiego
Nie polecam tego, ale jeśli ktoś ma problem z zabiciem kretoszczura, to niech to przeczyta.
Warto być magiem
1.Zatrudnij się w mieście jako kowal(idź na polowanie z Bartokiem, dzięki czemu uzyskasz broń orka)
2.Zarób tyle pieniędzy ile tylko możesz
3.Kup u Zurisa mikstury szybkości.
4.Porozmawiaj z Vatrasem o gildiach, a on skieruje cię do Laresa. Załatw sobie ułatwione dołączenie do nowicjuszy.
5.Vatras skieruje cię do Darona
6.Dostajesz od niego misję i biegniesz ile tylko sił w nogach (mikstury szybkości) do tawerny „Pod martwą Harpią”.
7.Tam spotkasz kapitana piratów Grega
8.Idź z nim do jaskini pełnej goblinów i z jego pomocą zabij je (będzie stał na zewnątrz, ale jeśli skierujesz na niego gobliny, pirat pokona je bez problemu).
9. Wykopujesz skarb, który po wyjściu z jaskini oddasz Gregowi. podnosisz posążek Innosa i idziesz do klasztoru.
10. Posążek umożliwi ci wejście do klasztoru, bez płacenia daniny. Wewnątrz wykonujesz zadania nowicjuszy.
11.Prosisz o próbę ognia u wszyskich mistrzów na raz
12 Kradniesz młot Innosa (usypiając strażnika) i udajesz się do miasta.
13 Rozmawiasz z Vatrasem, on da ci ornament, który dajesz Laresowi.
14 Idziesz z Laresem odnieść ornament do magów wody.
15.Po drodze zabijasz magicznego golema i zabierasz jego serce.
16.Nie przepędzając Ulfa odnieś ornament Saturasowi
17.Wróć na drogę, a zaczepi cię Ulf, dołączając do ciebie.
18.Idź dalej a nowicjusz oczyści ci drogę z potworów.
19.Kiedy Ulf się wycofa zaczep krwiopijców i uciekaj do niego
20.Gdy pokona krwiopijców, zabij go.
21.Wypij kolejną miksturę szybkości i pędź drogą na prawo omijając topielca.
22 Na końcu ścieżki znajduje się jaskinia
23.Wejdź w korytarz po prawej.
24.Zabij nowicjusza stojącego przy skrzyni, przeszukaj ją, a zdobędziesz przedmioty potrzebne do zostania magiem.
25 Wróć do klasztoru, porozmawiaj z magami, którzy zlecili ci próby, a zostaniesz pełnoprawnym magiem.
@Down Poprawiłem. Już chyba błędów nie ma? Jak są to piszcie, nie popłaczę się.
Nie polecam tego, ale jeśli ktoś ma problem z zabiciem kretoszczura, to niech to przeczyta.
Warto być magiem
1.Zatrudnij się w mieście jako kowal(idź na polowanie z Bartokiem, dzięki czemu uzyskasz broń orka)
2.Zarób tyle pieniędzy ile tylko możesz
3.Kup u Zurisa mikstury szybkości.
4.Porozmawiaj z Vatrasem o gildiach, a on skieruje cię do Laresa. Załatw sobie ułatwione dołączenie do nowicjuszy.
5.Vatras skieruje cię do Darona
6.Dostajesz od niego misję i biegniesz ile tylko sił w nogach (mikstury szybkości) do tawerny „Pod martwą Harpią”.
7.Tam spotkasz kapitana piratów Grega
8.Idź z nim do jaskini pełnej goblinów i z jego pomocą zabij je (będzie stał na zewnątrz, ale jeśli skierujesz na niego gobliny, pirat pokona je bez problemu).
9. Wykopujesz skarb, który po wyjściu z jaskini oddasz Gregowi. podnosisz posążek Innosa i idziesz do klasztoru.
10. Posążek umożliwi ci wejście do klasztoru, bez płacenia daniny. Wewnątrz wykonujesz zadania nowicjuszy.
11.Prosisz o próbę ognia u wszyskich mistrzów na raz
12 Kradniesz młot Innosa (usypiając strażnika) i udajesz się do miasta.
13 Rozmawiasz z Vatrasem, on da ci ornament, który dajesz Laresowi.
14 Idziesz z Laresem odnieść ornament do magów wody.
15.Po drodze zabijasz magicznego golema i zabierasz jego serce.
16.Nie przepędzając Ulfa odnieś ornament Saturasowi
17.Wróć na drogę, a zaczepi cię Ulf, dołączając do ciebie.
18.Idź dalej a nowicjusz oczyści ci drogę z potworów.
19.Kiedy Ulf się wycofa zaczep krwiopijców i uciekaj do niego
20.Gdy pokona krwiopijców, zabij go.
21.Wypij kolejną miksturę szybkości i pędź drogą na prawo omijając topielca.
22 Na końcu ścieżki znajduje się jaskinia
23.Wejdź w korytarz po prawej.
24.Zabij nowicjusza stojącego przy skrzyni, przeszukaj ją, a zdobędziesz przedmioty potrzebne do zostania magiem.
25 Wróć do klasztoru, porozmawiaj z magami, którzy zlecili ci próby, a zostaniesz pełnoprawnym magiem.
@Down Poprawiłem. Już chyba błędów nie ma? Jak są to piszcie, nie popłaczę się.