Kilka przydatnych tricków - może je znacie ale....:)

  • Thread starter Anonymous
  • Rozpoczęty
Status
Zamknięty.
A

Anonymous

Guest
1) Sposób na szybką kasę: wiadomo Ignaz z portowej dzielnicy daje questa aby wypróbować czar zapomnienia. Po wykonaniu questa wypróbuj czar na nim...
smile.gif
kolejność jest taka:
a) kupujesz od niego wszystko co ma (albo i nie ale po co to tracić)
cool.gif
obijasz mu ryja z miecza czy czegokolwiek czym walczysz, potem albo idziesz zapłacić karę albo traktujesz z czaru zapomnienia - wystarczy raz - ponieważ każdą osobę w grze można pobić i dostać za to punkty doświadczenia tylko raz - i tylko raz płacimy też karę (no i warto wcześniej gościa okraść - wiadomo potrzebna odpowiednia wartość twojej zręczności - przy 70 dex już możesz okradać prawie wszystkich. Ja pobiłem i okradłem właściwie prawie wszystkie postacie w grze (z tych co można - bo np. strażników nie można) - I w ten sposób dorobiłem się KILKU dobrych leweli
biggrin.gif

c) No ale do rzeczy - po trzecie kiedy Ignaz znowu jest Ci przychylnie nastawiony i mozna z nim handlować, sprzedajesz mu RDEST POLNY, KORZEŃ KRÓLEWSKI, oraz mapy takie jakie tam akurat masz przy sobie... po czym walisz go z miecza (powinien być z 1 punktem życia już wtedy więc po pierwszym uderzeniu ląduje na ziemi) po czym zabierasz mu sprzedane przed chwilą przedmioty. UWAGA!!!!! spzredajemy Ignazowi TYLKO to co wymieniłem przed chwilą - inne przedmioty znikną bezpowrotnie.
d) teraz mozna tak robić w kółko - bez kary za pobicie obywatela i bez rzucania czaru Niepamięć..... Powodzenia i dorobienia się twoje własnej fortuny.
e) trick działa też na innych kupcach np. na Lutero z górnego miasta (większy zysk bo zostają po skopaniu kolesia droższe przedmioty ale trzeba się użerać ze strażnikami) no i trzeba samemu poeksperymentować z przedmiotami, które nie znikną po zlaniu mordy kupcowi....
Tylko po co przy okazji ktokolwiek ze strażników ma widzieć całą akcję? U Ignaza jest cisza i spokój choć zarobek niewielki.

2 W ten sposób zarobione pieniądze można wydać na.... KAPLICZKI - codziennie możesz dostać jakieś bonusy na stałe - najćżęściej +1 do mana jeśli pomodlisz się w kapliczce i zaoferujesz 100 złota - działa właściwie tylko w 1 AKCIE !!!! w innych aktach można używać tylko kapliczki w klasztorze

3) Sposób na orków oblegających zamek:
Wkurzasz orków i uciekasz na belkę powadzącą do zamku - możesz na niej stać nawet bardzo blisko - nic Ci nie zrobią.... teraz tylko pozostaje wystrzelać skurw... z kuszy albo podsmarzyć czarami

4) Gdy będziesz miał questa z Diego w górniczej dolinie aby zaprowadzić go do przełęczy - zamiast iść z nim prosto do celu bejdź z nim tyle planszy ile się da.... Diego zabijając potworki (a jest w tym dobry) będzie pracował na twoje punkty doświadczenia. Należy się zaopatrzyć w SPORY ZAPAS BUTELECZEK z eliksirami leczącymi aby leczyć Diega co jakiś czas.... ja od początku gry dla tego celu leczyłem się tylko pozywieniem i czarami....

Resztę tricków - jeśli je opatentowaliście - piszcie dalej pod moim listem.

Pozdrawiam. Beholder mali Beholder@op.pl
 
A

Anonymous

Guest
Zostajemy czeladnikiem u kowala uczymy się wykuwania miecza.
Następnie chodzimy z wykutą bronią.Idziemy do kowala mówimy że chcemy sprzedać broń którą wykuliśmy on nam daje kasę a broń mamy dalej
biggrin.gif
 

Saper

Member
Dołączył
22.2.2005
Posty
83
ja to nigdy tego questa z zapomnieniem nie umialem zrobic. kiedy to trzeba na niego rzucic??? kiedy on lezy na ziemi czy kiedy juz wstanie??

co do tych kapliczek, to co dostaniesz to zalezy od tego kim jestes, ale rowniez mozna tej kapliczki uzywac raz dziennie
 
P

Pan cienia, Inubis

Guest
Trik:

W kopalni w obozie bandytów sprzedajemy bryłki temu kowalowi :?. Potem go bijemy zabieramy bryłi i znowu sprzedajemy!
 

Mattias

Member
Dołączył
28.1.2005
Posty
159
A ja takze mam fajnego trika jak jesteś Magiem Ognia to musisz poźniej znaleźc almanachy opętanych. Znajdujesz sobie je i idziesz do Pyrokara a następnie dajesz mu je i daje ci chyba 300 sztuk złota ale co najważniejsze za jeden almanach dostajesz 450 doświadczenia więc możesz mu zabrac i tak w kółko . Proste
biggrin.gif


Ciekawe jak? Przecież Pyrokar jest nieśmiertelny, czyli pobić go nie można... a zresztą i tak jest zbyt silny. Sam almanachu nie odda - Glifion
 
A

Anonymous

Guest
1) No właśnie.... Jak Ty chcesz pobic Pyrokara? MOZE POD KONIEC GRY W 4 LUB 5 AKCIE? - wtedy już chyba można go pobić ale nie daję za to głowy.... Btw. - trochę off topic - Ile jest tych almanachów? dałem mu wszystkie 4 za ludzi w nich opisanych (Vino, Bromor z burdelu i dwóch innych) a gość mówi mi że dalej nie przyniosłem mu wszystkich... Co jest? Acha i możecie mi powiedzieć gdzie jest ostatni teleport z tych co mamy otwozryć za portalem? Otworzyłem na bagnach, w dolinie i w kanionie - no i ten najbliższy zaraz przy świątyni - gdzie jest ostatni? - NIe potrafię też znaleźć misjonarza którego magowie ognia posłali na bagna...

2) Czar Niepamięć musisz rzucic zaraz po pobiciu gostka wtedy jak jeszcze leży na ziemi - Tylko Ja wolę skopać tyłki całemu miastu i spokojnie zapłacić grzywnę.... prościej
smile.gif
 

Odydoz

Member
Dołączył
25.11.2004
Posty
545
Ostatni jest w (tadam!) obozie bandytów, przy budynku Kruka...
 

Villen

New Member
Dołączył
17.2.2005
Posty
27
Almanachów jest bodajże 8 ( ale głowy nie dam). W każdym rozdziale patrz do Magicznego Listu Pyrokara - będą się pojawiać nowe imiona.

Natomiast ten nowy członek Kręgu Wody znajduje się niedaleko obozu magów - musisz iść w stronę bagna i podążać do pierwszej z wysepek. Po prawej stronie powinien leżeć ten koleś ( w pobliżu jest też chyba bagienny golem).

Pozdro

V.
 
A

Anonymous

Guest
Dzieki

Dzięki serdeczne - zadanie wykonałem. Sorki za te kilka tych samych postów - problemy z odświerzaniem strony.

ps. Ale jaja kilka razy przechodziem obok krzaczka no.... najciemniej zawsze pod latarnią - to samo z portalem u Kruka
biggrin.gif
pozdrawiam
A dla Ciekawych ujawniam pozycje portali:
1 zaraz w świątyni gdzie magowie wody sobie chodzą
2 obok chatki pustelnika w dolinie
3 obok wejscia do obozu piratów
4 obok wejscia do obozu bandytów
5 w centrum obozu bandytów przy schodach do świątyni
 
A

Anonymous

Guest
zjadanie żarcie jakie efekty przynosi sami zobaczcie

Witam! Jako że kończę już grę pstanowiłem sie podzielić z innymi moimi uwagami na temat tego jakie efekty przynosi zjadanie pewnych substancji.....
biggrin.gif


1) Ciemne grzyby (mułowe grzyby) każde 50 sztuk podnosi o +5 twoja mana, w grze aż do wypłynięcia statkiem znalazłem ich prawie 500, można policzyć ile to many daje na plus
smile.gif


2) Jabłka. Podnoszą po zjedzeniu pewnej ilości (niestety nie liczyłem po ilu, gdzieś po klikunastu) siłę o +1, w grze w ten sposób podniosłem siłę o kilka punktów

3) Gulasz Tekli (kucharka w na farmie Onara u najemników) za wykonanie pewnych zadań (dla niej i po prosty w grze jak zabicie smoków ) co jakiś czas daje ci gulasz. Pdnosi on +1 siła. Kilka razy w grze.

4) Łzy Innosa jak grasz magiem po wypiciu +5 do siły +5 zrczności całkowicie wyleczony (niestety grając magiem nie można ich użyć do ulepszenia miecza podobnie jak wody święconej)

5) Mikstura przemiany duszy (grając magiem +1250 doświadczenia)

6) napój Szybko śledź efekt "szybkiego biegania na jakiś czas", efektów ubocznych nie zauważyłem)

7) napój "Młot Lou" +1 mana

8) specjalne piwo Coragona nie pamiętam dokładnie, podnosiło coś o +1 chyba manę sprostujcie jak się pomyliłem

9) Żuwaczki pełzacza regenerują manę

10) Zielony nowicjusz +5 doświadczenie za pierwszym razem, jesteś "najarany narkotykiem"

11) gobliniane jagody +1 zreczność, ale jak masz receptę zręczności to tworzysz miksturę +5 zręczności, uczy jej zielarka za farmą sekoba w lesie za 20 skill punktów, dobrym źródłem goblinianych jagód są paladyni i strażnicy ze statku w 5 rozdziale, mają ich kilkanaście, stąd gobliniane jagody po prostu zjadłem, a znalezione smocze korzenie i szczawie królewskie spożytkowałem na mistury siły

12) W grze (do wypłynięcia statkiem) znalazłem ponad 30 goblinianych jagód, zarówno w sklepach, zerwane w trawie, zabranych popitym wrogom i paladynom, stąd po prostu postanowiłem je zjeść i nie przyrządzać napoju zręczności (20 skill pointów można przeznaczyć na coś innego). 19 szczawiów królewskich (kilka zakupiłem w sklepach) oraz 10 smoczych korzeni, w Gothicu 2 smocze korzenie czasem mieli przy sobie zabici orkowie elite (robiłem sejwa przed zabiciem drania tak aż wyskoczy korzeń) w Nocy kruka niestety chyba usunęli tą możliwość bo żaden z elite ich nie miał...
sad.gif


13) Żeby zebrać z pobitych paladynów i strażników okrętowych przedmioty w etapie gry jak zbierasz załogę do wypłynięcia w rejs wystarczy wszcząć bójkę z jednym z nich, wtedy reszta paladynów ruszy ci na pomoc, niestety zabijaja gościa na amen. Aby uniknąć niepotrzebnych trupów zaraz jak przywalą gostkowi ( a najlepiej jak to ty zadajesz ostateczny cios bo dostalesz 400 lub 500 exp za gostka) zrób sejwa i loada.... większość z atakujących da sobie spokój, a nawet jak zostanie jeden "dalej wkurzony" to ty znowu możesz mu przylać..... I tak w kółko. Jeśli nawet nie zadasz "ostatecznego ciosu żeby dostać za to expa" poczekaj aż wstanie z ziemi i przyłóż znowu... jeden cios i efekt murowany, a reszta paladynów i innych strażników, najemników czy ktokolwiek nie będą reagować... W ten sposób pobiłem wszystkich paladynów własnoręcznie albo z pomocą innych przy tylko jednym trupie paladyna.

Piszcie dalej o innych właściwościach żarcia o którym nie napisałem tutaj.
pozdrawaiam wszystkichmaniaków Gothica
smile.gif
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom