IX Wielka Krucjata Zakonu

Status
Zamknięty.

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Drodzy Zakonnicy! Rozpoczynamy już dziewiątą krucjatę, miejmy nadzieję że udaną. Tematem przewodnim krucjaty będzie zebranie i spisanie informacji o wszystkich potworach i zwierzętach występujących w serii Gothic a także Risen!
Wasza krucjata powinna zawierać opis danej istoty, jej screen, środowisko w jakim głównie występuje, trofea które można uzyskać po jej oprawieniu oraz, o ile to możliwe, ilość punktów życia itd.

Proszę o zgłoszenia wraz z informacją którą cześć gry wybieracie. Termin na oddanie prac mija 21 sierpnia.
Temat krucjaty wymyślił Elessar :)
 

Fūri

słit Wojtuśśśśś
Dołączył
17.6.2011
Posty
1078
Gothic II Noc Kruka (jeżeli mogę, jako nowicjusz).
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Możesz Wojtexx :) Zapomniałem dodać że Nowicjusze którzy napiszą dobrą krucjatę będą zwolnieni z pisania pracy inicjacyjnej.

Panowie, zostało jeszcze ZB, Arcania i Risen :) Czekam na chętnych :)
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Mam nadzieję że nikt nie zapomniał o krucjacie :) Tylko tydzień został, nie chciałbym aby ktoś oddał pracę po terminie^^

Żeby nie spamować w kilku tematach, czemu nikt nie pisze w opowiadaniu? Chętnych było pare osób, odpisały tylko dwie...
 

Arven

Mr. Very Bad Guy
Weteran
Dołączył
18.5.2007
Posty
3647
Gothic 1


1. Chrząszcz
http://desmond.image....jpg&res=medium
Insekt, występuje w grupkach liczących od dwóch do czterech osobników. Z jego mięsa można zrobić potrawkę (zajmuje się tym kucharz Snaf).
Trofea: mięso chrząszcza
Punkty życia: 10
Doświadczenie: +10

2. Młody ścierwojad
http://desmond.image....jpg&res=medium
Rzadko spotykana, niezbyt silna bestia. Można ją zastać w okolicach Opuszczonej Kopalni i nieopodal Starego Obozu. Wnioskując z nazwy żywi się padliną.
Trofea: surowe mięso
Punkty życia: 35
Doświadczenie: +40

3. Ścierwojad
http://desmond.image....jpg&res=medium
Występuje na obszarze niemal całej Kolonii Karnej. Zazwyczaj można je spotykać w małych grupkach, ale zdarzają się także pojedyncze sztuki. Nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem, nawet najsłabsi mają szansę go pokonać. Pod warunkiem, że ścierwojad jest sam.
Trofea: 2x surowe mięso
Punkty życia: 40
Doświadczenie: +50

4. Młody kretoszczur
http://desmond.image....jpg&res=medium
Skrzyżowanie kreta i szczura. Młode osobniki są rzadko spotykane. Można je zobaczyć obok Opuszczonej Kopalni, w większości na płaskowyżu.
Trofea: surowe mięso
Punkty życia: 40
Doświadczenie: +40

5. Kretoszczur
http://desmond.image....jpg&res=medium
Skrzyżowanie kreta i szczura. Są dosyć często spotykane w Kolonii, przede wszystkim lubią jaskinie i lasy. Przeważnie występują w grupach. Nie są wymagającymi rywalami.
Trofea: 2x surowe mięso
Punkty życia: 40
Doświadczenie: +50

6. Krwiopijca
http://desmond.image....jpg&res=medium
Małe latające stworzenie żerujące na ludzką krew. Występują w licznych grupach, głownie przy rzekach i jeziorach, ale także i lasach. Dla początkującego mogą stanowić nie lada wyzwanie.
Ciekawostka: po przeczytaniu książki "Krwiopijcy" nasz bohater uczy się pozyskiwać żądła.
Trofea: żądło krwiopijcy, skrzydła krwiopijcy
Punkty życia: 50
Doświadczenie: +70

7. Wilk
http://desmond.image....jpg&res=medium
Bardzo popularne zwierzę, chyba każdy je zna. Występuje w stadach, przede wszystkim w lasach i na polanach. Jest to stworzenie, na którym można się nieźle wzbogacić ze względu na trofea.
Trofea: skóra wilka, 2x kły
Punkty życia: 80
Doświadczenie: +90

8. Goblin
http://desmond.image....jpg&res=medium
Małe, irytujące, skrzeczące stworzenia. Zazwyczaj zamieszkują jaskinie, czasami kręcą się obok dróg. Z reguły kręcą się w grupach, jedne w małych, inne zaś w ogromnych.
Broń: pałka lub zardzewiały miecz
Trofea: pałka lub zardzewiały miecz
Punkty życia: 40
Doświadczenie: +60

9. Czarny goblin
http://desmond.image....jpg&res=medium
Silniejsza odmiana goblina. Różni się karnacją, jak sama nazwa wskazuje jest czarny, różni się także wyposażeniem. Czarne gobliny również zamieszkują jaskinie, również czają się w grupach. Dla niedoświadczonego wojownika mogą stanowić nie lada przeszkodę.
Broń: kij z gwoździem
Trofea: kij z gwoździem
Punkty życia: 80
Doświadczenie: +120

10. Goblin wojownik
http://desmond.image....jpg&res=medium
Najsilniejsza odmiana goblina. Są to naprawdę groźne stworzenia, szczególnie dlatego, że atakują w grupach. Można je spotkać w kanionie trolli.
Broń: maczuga
Trofea: maczuga
Punkty życia: 105
Doświadczenie: +150

11. Jaszczur
http://desmond.image....jpg&res=medium
Duże jaszczurki. Występują w małych grupach. Czają się głownie przy ścieżkach, choć niektóre lubują się w wodnym środowisku. Charakteryzują je szybkie ataki i dobre parowanie ciosów, co może być bardzo uporczywe dla początkujących.
Trofea: 4x pazury
Punkty życia: 80
Doświadczenie: +80

12. Ognisty jaszczur
http://img847.images...styjaszczur.jpg
Bardzo groźna odmiana jaszczurów. Na grzbiecie mają swego rodzaju czerwony grzebień. Podczas ataku zieją ogniem, co czyni je bardzo skutecznymi zabójcami. Lepiej nie podchodzić do nich bez doświadczenia w boju i dobrą odpornością na ogień. Najlepiej pokonywać je w walce dystansowej. Trudno je spotkać - kilka sztuk mieszka na plaży na północnym-wschodzie Kolonii, inne można spotkać między wieżą Xardasa a miastem orków.
Ciekawostka: jego język jest niezbędny do stworzenia Ulu-Mulu.
Trofea: 4x pazury, ognisty język
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +500

13. Topielec
http://desmond.image....jpg&res=medium
Uwielbia środowisko wodne, dlatego spotykany jest tylko w pobliżu rzek i jezior. Czasami występuje pojedynczo, czasami w niewielkich grupach. Początkowo jest bestią niemal niemożliwą do pokonania, później nie sprawia problemów doświadczonemu wojownikowi.
Trofea: 2x pazury topielca, skóra topielca
Punkty życia: 90
Doświadczenie: +170

14. Pełzacz
http://desmond.image....jpg&res=medium
Przerośnięty pająk zamieszkujący szyby Starej Kopalni. Występuje w grupach, nie lubi podróżować samotnie. Nie jest zbyt silny nawet dla początkującego, wygląda groźniej niż rzeczywiście jest.
Trofea: żuwaczki pełzacza, wydzielina pełzacza
Punkty życia: 90
Doświadczenie: +120

15. Pełzacz wojownik
http://desmond.image....jpg&res=medium
Silniejsza odmiana pełzacza. Ten gatunek zamieszkuje jedynie Wolną Kopalnię. Wygląda dużo groźniej niż zwykłe pełzacze.
Ciekawostka: Z ich twardych płytek pancerza Wilk może wykonać zbroję.
Trofea: żuwaczka pełzacza, 2x płytka pancerza pełzacza
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +250

16. Pełzacz świątynny
http://img804.images...tynnypezacz.jpg
Najsilniejsza odmiana pełzacza. Zamieszkuje jedynie świątynie Śniącego. Jest to bardzo groźna odmiana, która może sprawić problemy nawet doświadczonemu wojownikowi.
Ciekawostka: Także one posiadają płytki, z których Wilk może zrobić pancerz.
Trofea: żuwaczka pełzacza, 2x płytka pancerza pełzacza
Punkty życia: 300
Doświadczenie: +300

17. Królowa pełzaczy
http://desmond.image....jpg&res=medium
Znajduje się w Starej Kopalni. Jest pilnie strzeżona przez swoje dzieci. Wygląda bardzo groźnie, w rzeczywistości taka nie jest. Składa jaja, z których wykluwa się jej potomstwo. W całej grze spotykamy ją tylko raz, jest ważna dla rozwoju fabuły.
Trofea: brak
Punkty życia: 400
Doświadczenie: +2000

18. Kąsacz
http://desmond.image....jpg&res=medium
Budową ciała przypominają brzytwy i zębacze, ale są o wiele słabsze. Występują w małych stadach, najczęściej w pobliżu zielonoskórych. Kilku przedstawicieli gatunku można spotkać przy cmentarzu orków, resztę na orkowych ziemiach.
Trofea: 2x surowe mięso, 2x kły, 2x pazury
Punkty życia: 80
Doświadczenie: +120

19. Zębacz
http://desmond.image....jpg&res=medium
Bardzo groźny gad zamieszkujący wiele miejsc Kolonii Karnej. Najwięcej można ich spotkać na terenie starego klasztoru i w lasach. Są szybkie, wytrzymałe i mordercze, dlatego niedoświadczeni powinni omijać je jak najszerszym łukiem. Trzymają się w stadach.
Trofea: pazury, 4x kły
Punkty życia: 160
Doświadczenie: +220

20. Brzytwa
http://desmond.image....jpg&res=medium
Przypominają zębacze, jednak są o wiele groźniejsze - silniejsze i wytrzymalsze. Trzymają się w grupach. Występują w kilku miejscach na terenie orkowych ziem, a w odpowiednim momencie gry także w pobliżu Wolnej Kopalni.
Trofea: 2x surowe mięso, 2x pazury, 2x kły
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +200

21. Ogar
http://desmond.image....jpg&res=medium
Stworzenie występujące w Koloni raczej sporadycznie, tylko w terenach górzystych. Są duże i groźne, jednak doświadczony wojownik nie powinien mieć problemu z pokonaniem ich. Przeważnie występują w grupach.
Trofea: 4x kły
Punkty życia: 160
Doświadczenie: +220

22. Cieniostwór
http://desmond.image....jpg&res=medium
Potężna bestia. Do tego leniwa. Lubi całymi dniami spać w cieniu, jednak niech nie zmyli ciebie jego niezbyt ruchliwa natura - w walce jest bardzo wymagającym przeciwnikiem. Jest raczej typem samotnika, toteż występuję pojedynczo lub maksymalnie z jednym towarzyszem.
Ciekawostka: jego róg jest niezbędny do wykonania Ulu-Mulu.
Trofea: 4x surowe mięso, 4x kły, róg cieniostwora, skóra cieniostwora
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +400

23. Harpia
http://desmond.image....jpg&res=medium
Miniatura kobiety ze skrzydłami. Ze względu na ich wrzaski i umiejętność latania mogą być bardzo irytujące. Są dosyć wytrzymałe i żyją grupowo. Występują w górskiej fortecy i kanionie trolli.
Trofea: brak
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +200

24. Młody troll
http://desmond.image....jpg&res=medium
Młodego trolla spotykamy jedynie epizodycznie w klasztorze. Jest sporo słabszy od dorosłego osobnika, ale nadal porafi wyrządzić duże szkody, więc nie warto go lekceważyć.
Trofea: skóra trolla
Punkty życia: 600
Doświadczenie: +1000

25. Troll

http://desmond.image....jpg&res=medium
Ogromne, potężne bydle. Jego skóra jest twarda jak kamień, więc ciężko go zranić, a jego ogromne łapy są śmiercionośną bronią. Można go spotkać w kanionie trolli, przebywa w towarzystwie goblińskich wojowników. Wyglądem przypomina ogromną małpę.
Ciekawostka: Jego zęby są niezbędne do wykonania Ulu-Mulu.
Trofea: skóra trolla, 2x zęby trolla
Punkty życia: 1000
Doświadczenie: +2000

26. Wąż błotny
http://desmond.image....jpg&res=medium
Przerośnięte węże żyjące na bagnach obok obozu bractwa. Są dosyć powolne, ale w walce potrafią mocno zranić. Przeważnie nie zbierają się w grupy.
Ciekawostka: jego zęby są niezbędne do stworzenia Ulu-Mulu.
Trofea: 2x zęby, skóra błotnego węża.
Punkty życia: 300
Doświadczenie: +400

27. Golem mostowy
http://desmond.image....jpg&res=medium
Kamienny golem pilnujący mostu przed górską fortecą. Niewrażliwy na każdą broń poza obuchami.
Trofea: brak
Punkty życia: 250
Doświadczenie: +500

28. Kamienny golem
http://desmond.image....jpg&res=medium
Potężna chodząca sterta kamieni. Niewrażliwa na każdą broń poza obuchami. Spotykana bardzo sporadycznie, np. przed wieżą Xardasa. Bez odpowiedniego ekwipunku lepiej się nie zbliżać do golema.
Trofea: serce kamiennego golema
Punkty życia: 600
Doświadczenie: +1000

29. Lodowy golem
http://desmond.image....jpg&res=medium
Tym razem chodząca sterta lodu. Podobnie jak kamienny pobratymiec jest niewrażliwy na wszystkie rodzaje broni, poza - tym razem nie obuchami - magią ognia, np. kulą ognia. Używa zaklęcia "bryła lodu", ale także atakuje wręcz. Spotykany jedynie przed wieżą Xardasa.
Trofea: serce lodowego golema
Punkty życia: 150
Doświadczenie: +1000

30. Ognisty golem
http://desmond.image....jpg&res=medium
Chodząca sterta magmy. Wrażliwa jedynie na magię wody. Gdy tylko zobaczy przeciwnika wznieca ogień na powierzchni swego ciała i miota ogniste kule, ale także atakuje wręcz. Spotykany jedynie przed wieżą Xardasa.
Trofea: serce ognistego golema
Punkty życia: 50
Doświadczenie: +1000

31. Orkowy pies
http://desmond.image....jpg&res=medium
Czworonogi oswojone przez orków. Występują w grupach. Głównie można je znaleźć na orkowych ziemiach, ale także w lesie. Są groźniejsze od wilków, potrafią wyrządzić bardzo wielkie szkody.
Trofea: 2x kły, skóra orkowego psa
Punkty życia: 160
Doświadczenie: +120

32. Ork
http://desmond.image....jpg&res=medium
Najzwyklejszy obywatel orkowego miasta, spotykany jedynie w tym miejcu. Tańczy, gra na bębnach, generalnie jego dzień polega na zabawie. Jest najsłabszym ze wszystkich orków.
Broń: Krush Varrok
Trofea: Krush Varrok, czasami piwo lub wino
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +60/+120

33. Ork myśliwy
http://desmond.image....jpg&res=medium
Groźniejszy od zwykłego orka, ale jeden ze słabszych gatunków (to nie znaczy, że jest słabeuszem i byle kto może go pokonać). Występuje na pograniczach orkowych ziem.
Broń: Krush Varrok
Trofea: Krush Varrok
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +160

34. Ork zwiadowca
http://desmond.image....jpg&res=medium
Jeśli chodzi o umiejętności bojowe to nie różni się od orka myśliwego. Zwiadowcy z reguły zbierają się w grupy. Występują tylko w orkowym cmentarzu.
Broń: Krush Varrok
Trofea: Krush Varrok
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +160

35. Ork wojownik
http://desmond.image....jpg&res=medium
Ork szkolony specjalnie to walki. Jest to bardzo silna bestia, więc należy dobrze się przygotować do walki. Lubią chodzić w grupach. Występują na terenie orkowych ziem.
Broń: Krush Pach
Trofea: Krush Pach
Punkty życia: 210
Doświadczenie: +250

36. Ork żołnierz
http://desmond.image....jpg&res=medium
Podobnie jak wojownik, żołnierz jest szkolony specjalnie do walki. Z tym, że jest silniejszy od wojownika. Zazwyczaj występują w grupach.
Broń: Krush UrRok
Trofea: Krush UrRok
Punkty życia: 230
Doświadczenie: +300

37. Ork wiarus
http://desmond.image....jpg&res=medium
Silniejsza odmiana orka wojownika i żołnierza. Występuje jedynie w mieście orków.
Broń: Krush Agash
Trofea: Krush Agash
Punkty życia: 250
Doświadczenie: +350

38. Ork strażnik
http://desmond.image....jpg&res=medium
Najsilniejszy rodzaj orków. Właśnie dlatego to oni pilnują porządku w orkowym mieście.
Broń: Krush BrokDar
Trofea: Krush BrokDar
Punkty życia: 300

39. Ork szaman
http://desmond.image....jpg&res=medium
Kapłani. Modlą się w orkowym mieście i tylko tam występują. Atakują za pomocą czaru "kula ognia", co czyni ich bardzo groźnymi rywalami.
Broń: Kula Ognia
Trofea: Kula Ognia, grachtnakk
Punkty życia: 200
Doświadczenie: +600

40. Ork niewolnik
http://desmond.image....jpg&res=medium
Ork schwytany przez ludzi i wykorzystywany do ekstremalnie ciężkiej pracy w kopalni.
Trofea: Brak
Punkty życia: 250
Doświadczenie: +30

41. Opiekun świątyni
http://desmond.image....jpg&res=medium
Pilnuje świątyni Śniącego. Można podejrzewać, że jest to nieumarły ork. W walce stanowi duże zagrożenie.
Broń: Krush Karrok
Trofea: Krush Karrok
Punkty życia: 400
Doświadczenie: +250

42. Zombie
http://desmond.imageshack.us/Himg843/scaled.php?server=843&filename=42zombie.jpg&res=medium
Kim jest zombie wie chyba każdy - nie do końca umarły człowiek. Występuje w zatopionej wieży Xardasa, w kamiennym kręgu oraz w świątyni Śniącego. Wrażliwy na zaklęcie "śmierć ożywieńcom".
Trofea: Brak
Punkty życia: 250
Doświadczenie: +140/+200

43. Szkielet
http://desmond.imageshack.us/Himg717/scaled.php?server=717&filename=43szkielet.jpg&res=medium
Powołane do życia kości uzbrojone w zardzewiały miecz lub topów. Zazwyczaj walczy w grupie. Występuje w zatopionej wieży Xardasa, świątyni Śniącego i wieży mgieł. Podatny na czar "śmierć ożywieńcom".
Broń: zardzewiały miecz lub wyszczerbiony topór
Trofea: zardzewiały miecz lub wyszczerbiony topór
Punkty życia: 300
Doświadczenie: +100/+250

44. Szkielet zwiadowca
http://desmond.imageshack.us/Himg692/scaled.php?server=692&filename=44szkieletzwiadowca.jpg&res=medium
Silniejsza wersja szkieleta mająca na sobie pozostałości jakiegoś stroju. Zazwyczaj walczy w grupie. Występuje w zatopionej wieży Xardasa, świątyni Śniącego i wieży mgieł. Podatny na czar "śmierć ożywieńcom".
Broń: Żniwiarz
Trofea: Żniwiarz
Punkty życia: 350
Doświadczenie: +250

45. Szkielet wojownik
http://desmond.imageshack.us/Himg708/scaled.php?server=708&filename=45szkieletwojownik.jpg&res=medium
Szkielety specjalizujące się w wojaczce. Są silniejsze, mają lepszą broń, a na przedramieniu widnieje mała tarcza. Zazwyczaj walczy w grupie. Występuje w zatopionej wieży Xardasa, świątyni Śniącego i wieży mgieł. Podatny na czar "śmierć ożywieńcom".
Broń: topór
Trofea: topór
Punkty życia: 300
Doświadczenie: +300

46. Szkielet mag
http://desmond.imageshack.us/Himg143/scaled.php?server=143&filename=46szkieletmag.jpg&res=medium
W przeciwieństwie do innych szkieletów ten para się magią. Atakuje zaklęciem "sopel lodu" i przyzywa szkielety do pomocy w walce. Walczy w grupie. Występuje w zatopionej wieży Xardasa, świątyni Śniącego i wieży mgieł. Podatny na czar "śmierć ożywieńcom".
Broń: Sopel lodu
Trofea: Sopel lodu (runa), 5x przyzwanie szkieletu
Punkty życia: 300
Doświadczenie: +500

47. Pomniejszy demon
http://desmond.imageshack.us/Himg217/scaled.php?server=217&filename=47pomniejszydemon.jpg&res=medium
Piekielnie ostra bestia. Silna i wytrzymała, może zostać pokonana jedynie przez najsilniejszych wojowników. Występuje w świątyni Śniącego. Atakuje za pomocą pięści i ognistego oddechu.
Trofea: brak
Punkty życia: 250
Doświadczenie: +500

48. Demon
http://imageshack.us/photo/my-images/191/48demon.jpg/
Piekielnie silne i wytrzymałe stworzenie atakujące za pomocą pięści i ognistego oddechu. Występuje w świątyni Śniącego.
Trofea: brak
Punkty życia: 300
Doświadczenie: +600

49. Książe demonów
http://desmond.imageshack.us/Himg193/scaled.php?server=193&filename=49ksiedemonw.jpg&res=medium
Bestia pochodząca z piekielnych czeluści, najgorszy koszmar jaki można spotkać. Już od samego widoku przechodzą dreszcze. Atakuje z ogromną siła i jest cholernie wytrzymały. Występuje tylko w świątyni Śniącego.
Trofea: brak
Punkty życia: 400
Doświadczenie: +1000
 

Fūri

słit Wojtuśśśśś
Dołączył
17.6.2011
Posty
1078
Gothic II Noc Kruka

Bestiariusz​



Owca
http://vlep.pl/klz042.jpg
Poziom : 1
Występowanie : Farmy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Owcza skóra, Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 10 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 5;Zręczność : 5;Pkt. Życia 10: ;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 0;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 0; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Zwykła owca hodowana na farmach w Khorinis. Nie stanowi żadnego zagrożenia. Możemy je kupić u pasterza Pepe na farmie Onara za 100 szt. złota.

Chrząszcz
http://vlep.pl/oj9qmg.jpg
Poziom : 1
Występowanie : Jaskinie, odpady
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Owadzie mięso
Doświadczenie za zabicie : 10 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 1;Zręczność : 1;Pkt. Życia 10: ;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 0;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 0; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Kolejne zwierzę niestanowiące żadnego zagrożenia. Występuje w grupie 6-7 osobowej. „Przysmak” więźniów.

Dzik
http://vlep.pl/q0bxn1.jpg
Poziom : 6
Występowanie : Lasy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra dzika, Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 60 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 50;Zręczność : 50;Pkt. Życia 100: ;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 50;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 50; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Mimo, iż otrzymujemy za niego niewiele punktów doświadczenia, to pokonanie dzika w pierwszym rozdziale gry nie jest łatwym zadaniem. Zbliżając się do tego osobnika lepiej posiadać odpowiedni pancerz i oręż. Występują samotnie lub w grupie 2 osobowej. Atakują swymi rogami.

Młody wilk
http://vlep.pl/hbx4gy.jpg
Poziom : 3
Występowanie : Lasy, drogi
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra wilka, Surowe mięso, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 30 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 10;Zręczność : 10;Pkt. Życia : 20;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 10;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 10; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorastający osobnik Wilka, który różni się od swojego dorosłego przedstawiciela wysokością oraz siłą. Występuje w grupach 1-3 osobowych, atakuje zaś tak samo jak pozostałe wilki – gryząc swoją ofiarę.

Wilk
http://vlep.pl/g3104w.jpg
Poziom : 6
Występowanie : Lasy, drogi, Pustynia w Jarkendarze
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra wilka, Surowe mięso, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 60 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 30;Zręczność : 30;Pkt. Życia : 60;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 30;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 30; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorosły okaz wilka, często spotykany w pobliżu miasta Khorinis. Występuje w grupach 3-5 osobowych, atakuje zaś tak samo jak pozostałe wilki – gryząc swoją ofiarę.

Czarny Wilk
http://vlep.pl/fx839y.jpg
Poziom : 6
Występowanie : Unikat (można go tylko zobaczyć, wykonując zadanie dla mistrza Ignatiusa)
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra wilka, Surowe mięso, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 60 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 15;Zręczność : 20;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 12;Pociski : 12;Smoczy Ogień : 12; Magia : 12;
Kilka słów o zwierzęciu : Kuzyn wilka. Posiada czarną sierść, jednak jest o wiele słabszy od Wilka. Jako jedyny przedstawiciel swojej rasy występuje w pobliżu kapliczki Innosa pomiędzy drogą z tawerny do klasztoru (musimy wykonywać misję dla mistrza Ignatiusa), atakuje zaś tak samo jak pozostałe wilki – gryząc swoją ofiarę.

Lodowy Wilk
http://vlep.pl/k045h7.jpg
Poziom : 15
Występowanie : W pobliżu kwatery Lodowego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra wilka, Surowe mięso, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 150 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 150;Zręczność : 150;Pkt. Życia : 300;Mana : 0;
Pancerz – Broń : ;Pociski : ;Smoczy Ogień : ; Magia : ;
Kilka słów o zwierzęciu : Najmocniejszy gatunek wilka dorównujący siłą wargowi, z tym że występuje tylko przy lodowym smoku. Występuje w grupach 1-4 osobowych, atakuje zaś tak samo jak pozostałe wilki – gryząc swoją ofiarę.

Warg
http://vlep.pl/k7v391.jpg
Poziom : 30
Występowanie : Lasy, a także w pobliżu orków
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra warga, Surowe mięso , Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 150;Zręczność : 150;Pkt. Życia : 300;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 75;Smoczy Ogień : 125; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Zmieniona wersja orkowego psa z Gothic I. Nadal są to psy orkowe, podobne do wilków, lecz znacznie od nich silniejsze. Występuje w grupach 1-4 osobowych, atakuje zaś tak samo jak wilki – gryząc swoją ofiarę.

Młoda Polna Bestia
http://vlep.pl/1x5uck.jpg
Poziom : 2 (bądź 4)
Występowanie : Pobliże farm, lasy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Żuwaczka polnej bestii
Doświadczenie za zabicie : 40 EXP
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 10;Zręczność : 10;Pkt. Życia : 32;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 10;Pociski : 10;Smoczy Ogień : 10; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorastający okaz Polnej Bestii. Mniej groźny, ale nadal niebezpieczny dla słabych postaci. Występuje zwykle w grupach 3-5 osobowych. Atakuje za pomocą swoich przednich kończyn i żuwaczkami, próbując wbić je w przeciwnika.

Polna Bestia
http://vlep.pl/tajzwr.jpg
Poziom : 8
Występowanie : Pobliże farm, lasy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Żuwaczka polnej bestii
Doświadczenie za zabicie : 80 EXP
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 40;Zręczność : 40;Pkt. Życia : 80;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 40;Pociski : 40;Smoczy Ogień : 40; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorosły okaz Polnej Bestii, największej zmory farmerów. Od Młodej Polnej Bestii różni się jedynie siłą. Występuje zwykle w grupach 3-5 osobowych. Atakuje za pomocą swoich przednich kończyn i żuwaczkami, próbując wbić je w przeciwnika.

Kretoszczur
http://vlep.pl/1p3e5y.jpg
Poziom : 5
Występowanie : Lasy, jaskinie
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 50 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 25;Zręczność : 25;Pkt. Życia : 50;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 25;Pociski : 25;Smoczy Ogień : 25; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Niskie zwierzę, skrzyżowanie kreta z Olbrzymim Szczurem. Dosyć powolny i strachliwy przed wilkiem (o dziwo, ludzi się nie boi). Atakuje tak samo jak pozostałe kretoszczury, gryząc swoją ofiarę. Występuje w gromadach po 2-3 osobniki.

Bagienny Szczur
http://vlep.pl/oli23j.jpg
Poziom : 12
Występowanie : Bagna w Jarkendarze oraz w pobliżu Bagiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso x2
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 60;Zręczność : 60;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 60;Pociski : 10;Smoczy Ogień : 60; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Kuzyn kretoszczura, atakujący tak samo jak on i jak wszystkie gatunki Olbrzymiego Szczura, czyli gryząc ofiarę. Występuje w gromadach po 3-5 osobników.


Młody Olbrzymi Szczur
http://vlep.pl/rqemyo.jpg
Poziom : 3
Występowanie : Jaskinie, lasy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 30 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 5;Zręczność : 5;Pkt. Życia : 10;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 5;Pociski : 5;Smoczy Ogień : 5; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorastający Olbrzymi Szczur, znacznie słabszy od swojego starszego brata. Atakuje tak jak wszystkie szczury – próbuje zagryźć swoją ofiarę na śmierć. Występuje w gromadach po 2-3 osobniki.

Olbrzymi Szczur

Poziom : 3
Występowanie : Jaskinie, lasy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 30 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 15;Zręczność : 15;Pkt. Życia : 30;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 15;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 15; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorosły osobnik Olbrzymiego Szczura. Atakuje tak jak wszystkie szczury – próbuje zagryźć swoją ofiarę na śmierć. Występuje w gromadach po 2-3 osobniki.

Pustynny Szczur
http://vlep.pl/2oh7cr.jpg
Poziom : 10
Występowanie : Pustynia w Jarkendarze
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 100 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 75;Zręczność : 75;Pkt. Życia : 75;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 75;Pociski : 25;Smoczy Ogień : 75; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Najmocniejszy okaz Olbrzymiego Szczura występujący tylko na pustyni w Jarkendarze. Atakuje tak jak wszystkie szczury – próbuje zagryźć swoją ofiarę na śmierć. Występuje w gromadach po 2-3 osobniki.

Pełzacz
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/win.php?k=dane/potwory/big&nazwa=pelzacz.jpg
Poziom : 12
Występowanie : Jaskinie, kopalnie
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Żuwaczki pełzacza, Płytka pancerza pełzacza
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 60;Zręczność : 60;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 60;Pociski : 60;Smoczy Ogień : 60; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Pełzacze są zwierzętami spotykanymi wyłącznie w kopalniach. Z ich żuwaczek pozyskiwana jest wydzielina – trucizna, która po odpowiednim spreparowaniu służy do regeneracji many. Występują raczej samotnie, lecz w pobliżu zawsze są jego koledzy. Atakuje swoimi przednimi kończynami oraz swoją żuwaczką.

Pełzacz Wojownik
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/win.php?k=dane/potwory/big&nazwa=pelzacz_wojownik.jpg
Poziom : 18
Występowanie : Jaskinie, kopalnie
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Żuwaczki pełzacza, Płytki pancerza pełzacza x2
Doświadczenie za zabicie : 180 EPX
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 90;Zręczność : 90;Pkt. Życia : 180;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 90;Pociski : 90;Smoczy Ogień : 90; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Mocniejsza wersja pełzacza różniące się wyglądem od zwykłego Pełzacza, jednak i je można spotkać tylko w kopalnia i jaskiniach. Z ich żuwaczek pozyskiwana jest wydzielina – trucizna, która po odpowiednim spreparowaniu służy do regeneracji many. Występują raczej samotnie, lecz w pobliżu zawsze są jego koledzy. Atakuje swoimi przednimi kończynami oraz swoją żuwaczką.

Polny Pełzacz
http://vlep.pl/qjdmyr.jpg
Poziom : 15
Występowanie : Drogi w Jarkendarze
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Głowa polnego Pełzacza
Doświadczenie za zabicie : 150 EXP
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 75;Zręczność : 75;Pkt. Życia : 150;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 75;Pociski : 75;Smoczy Ogień : 75; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Kuzyn pełzaczy, jednak zupełnie ich nie przypominający. Nie jest pokryty płytkami pancerza a jednolitą płytą wyglądającą jak liść. Styl poruszania się oraz atakowania sugeruje, że Polny pełzacz to krzyżówka Pełzacza z Polną Bestią. Występuje w grupach 2-5 osobowych. Atakują podobnie jak Polne Bestie – swoimi przednimi kończynami oraz wbijając żuwaczę w ofiarę.

Topielec
http://vlep.pl/4ofqsz.jpg
Poziom : 12
Występowanie : Okolice rzek i jezior
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra topielca, Pazur topielca
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 60;Zręczność : 60;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 60;Pociski : 60;Smoczy Ogień : 60; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Zwierzęta te występują w pobliżu jezior, jednak pomimo swej nazwy nie mają zwyczaju topić swoich ofiar. Atakują swoimi pazurami u przednich kończyn. Występuje zwykle w grupie po 3-4 osobniki (koło kopalni Marcusa w Górniczej Dolinie można zobaczyć ich o WIELE więcej).

Mały Krwiopijca
http://vlep.pl/2c1t9n.jpg
Poziom : 3
Występowanie : Lasy, Pobliże dróg, Bagna w Jarkendarze oraz w pobliżu Bagiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skrzydła krwiopijcy x2, Żądło krwiopijcy
Doświadczenie za zabicie : 30 EXP
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 5;Zręczność : 5;Pkt. Życia : 20;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 0;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 0; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorastający okaz Krwiopijcy znacznie słabszy od swojego dorosłego brata. Atakuje swoim żądłem, w którym jest trucizna (podobnie jak u pełzaczy po odpowiednim spreparowaniu może służyć jako eliksir zdrowia) i wbija go w ofiarę, wstrzykując jej morderczą toksynę.

Krwiopijca
http://vlep.pl/2i5vwo.jpg
Poziom : 5
Występowanie : Lasy, Pobliże dróg, Bagna w Jarkendarze oraz w pobliżu Bagiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skrzydła krwiopijcy x2, Żądło krwiopijcy
Doświadczenie za zabicie : 40 EXP
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 20;Zręczność : 20;Pkt. Życia : 52;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 20;Pociski : 20;Smoczy Ogień : 20; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Dorosły okaz Krwiopijcy znacznie mocniejszy od swojego młodszego brata. Atakuje swoim żądłem, w którym jest trucizna (podobnie jak u pełzaczy po odpowiednim spreparowaniu może służyć jako eliksir zdrowia) i wbija go w ofiarę, wstrzykując jej morderczą toksynę.

Bagienny Truteń
http://vlep.pl/ifa8mk.jpg
Poziom : 10
Występowanie : Bagna w Jarkendarze oraz w pobliżu Bagiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie :
Gatunek : Owady
Atrybuty – Siła : 50;Zręczność : 50;Pkt. Życia : 100;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 60;Pociski : 60;Smoczy Ogień : 60; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Kuzyn krwiopijców, znacznie różniący się od nich. Występuje raczej samotnie, aczkolwiek można go zobaczyć w 2 osobowej grupie. Atakuje plując na ofiarę kwasem, bądź trucizną, a po śmierci wypuszcza z ciała trujące opary, które mogą lekko zaszkodzić organizmowi.

Jaszczur
http://vlep.pl/mhxpfu.jpg
Poziom : 12
Występowanie : Okolice piramidy, Jaskinie
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra topielca, Pazury x2
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 60;Zręczność : 60;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 100;Pociski : 100;Smoczy Ogień : 100; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Jest to jaszczurka powiększona 50 razy i o wiele bardziej groźna. Występuje w grupie po 3-4 osobniki wraz ze swoim kuzynem Ognistym Jaszczurem , atakuje zaś swoim pyskiem, gryząc ofiarę

Ognisty Jaszczur
http://vlep.pl/3fpori.jpg
Poziom : 30
Występowanie : Okolice Piramidy w Khorinis i Ognistego Smoka w Górniczej Dolinie
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra topielca, Język ognistego jaszczura, Pazury x4
Doświadczenie za zabicie : 300 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 150;Zręczność : 150;Pkt. Życia : 300;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 150;Pociski : 150;Smoczy Ogień : 150; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Jest to także jaszczurka powiększona 50 razy i o wiele bardziej groźna, tylko że dodano jej cechę smoka – potrafi zionąć oginiem. Występuje w grupie po 3-4 osobniki wraz ze swoim kuzynem Jaszczurem, atakuje zaś swoim pyskiem, gryząc ofiarę oraz zionąc ogniem na nią.

Wąż Błotny
http://vlep.pl/2svn7l.jpg
Poziom : 24
Występowanie : Bagna w Jarkendarze oraz w pobliżu Bagiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra węża bagiennego, Kły węża bagiennego x2
Doświadczenie za zabicie : 240 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 120;Zręczność : 120;Pkt. Życia : 240;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 100;Pociski : 100;Smoczy Ogień : 100; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Koszmar bagien. Pomimo iż jest powolny, jest silny i bardzo szybko zakańcza żywot nieostrożnej duszy na bagnach dzięki swoim zębom jadowym. Są raczej samotnikami, atakują wbijając wspomniane zęby jadowe w przeciwnika.

Zębacz
http://vlep.pl/j8gdn3.jpg
Poziom : 12
Występowanie : Lasy, Górnicza Dolina
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra topielca, Pazury x4, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 60;Zręczność : 60;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 60;Pociski : 60;Smoczy Ogień : 60; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Skrzyżowanie ścierwojada z dinozaurem (tak mi się wydaje). Są to bardzo groźne bestie, które dosyć trudno zabić, ponieważ występują w grupach 3-6 osobowych ze swoimi groźniejszymi kuzynami Smoczymi Zębaczami. Atakują gryząc swoją ofiarę swym potężnym pyskiem.

Smoczy Zębacz
http://vlep.pl/8jesbh.jpg
Poziom : 40
Występowanie : Lasy, Górnicza Dolina
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra topielca, Róg smoczego zębacza x2, Pazury x4, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 400 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 200;Zręczność : 200;Pkt. Życia : 400;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 150;Pociski : 150;Smoczy Ogień : 150; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Skrzyżowanie ścierwojada z dinozaurem (tak mi się wydaje) i z kilkoma cechami smoka. Są to bardzo groźne bestie, które dosyć trudno zabić, ponieważ występują w grupach 3-6 osobowych ze swoimi słabszymi kuzynami Zębaczami. Atakują gryząc swoją ofiarę swym potężnym pyskiem.

Brzytwiak
http://vlep.pl/lcmgdp.jpg
Poziom : 18
Występowanie : Pustynia w Jarkendarze
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra topielca, Pazury x4, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 180 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 90;Zręczność : 90;Pkt. Życia : 180;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 90;Pociski : 90;Smoczy Ogień : 90; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Krewniak Zębacza. Znany graczom (i głównemu bohaterowi) już z Gothica I. Występuje raczej samotnie, można jednak znaleźć grupki 2-3 osobowe. Atakują tak samo jak zębacze, gryząc swoją ofiarę swym potężnym pyskiem.

Ścierwojad
http://vlep.pl/gszae4.jpg
Poziom : 7
Występowanie : Lasy
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 70 EXP
Gatunek : Ptaki
Atrybuty – Siła : 35;Zręczność : 35;Pkt. Życia : 75;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 35;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 35; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Duże ptaki – nieloty oraz najczęstsze łupy myśliwych. Zwykle występują w stadach 2-4 osobowych, aczkolwiek można znaleźć samotne osobniki. Atakują swym dziobem, dziobiąc przeciwnika.

Preriowy Ścierwojad

Poziom : 12
Występowanie : Lasy, Jarkendar
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso
Doświadczenie za zabicie : 70 EXP
Gatunek : Ptaki
Atrybuty – Siła : 35;Zręczność : 35;Pkt. Życia : 75;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 35;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 35; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Duże ptaki – nieloty, które są o wiele silniejsze od zwykłych ścierwojadów, a ich skóra jest zupełnie innego koloru. Zwykle występują w stadach 2-4 osobowych, aczkolwiek można znaleźć samotne osobniki. Atakują swym dziobem, dziobiąc przeciwnika.

Kąsacz
http://vlep.pl/1rgh53.jpg
Poziom : 12
Występowanie : Pustynia w Jarkendarze
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Surowe mięso x2, Kły x2, Pazury x2
Doświadczenie za zabicie : 120 EXP
Gatunek : Gady
Atrybuty – Siła : 60;Zręczność : 60;Pkt. Życia : 120;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 50;Pociski : 0;Smoczy Ogień : 50; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Kuzyn ścierwojadów, które zostały udomowione przez orków. Na mordzie mają skórzany kaganiec. Występują zwykle w grupach 3-4 osobowych, atakują zaś gryząc ofiarę szybkimi seriami gryzów.

Cieniostwór
http://vlep.pl/odnkph.jpg
Poziom : 30
Występowanie : Lasy, możliwe jest zauważenie ich również w okolicach piramid w północno-wschodniej części wyspy Khorinis
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra cieniostwora, Róg cieniostwora, Surowe mięso x4, Kły x2, Pazury x2
Doświadczenie za zabicie : 300 EXP
Gatunek : Ssaki
Atrybuty – Siła : 150;Zręczność : 150;Pkt. Życia : 300;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 75;Smoczy Ogień : 125; Magia : 20;
Kilka słów o zwierzęciu : Cieniostwory są samotnikami – nigdy nie występują w kilkuosobowych grupach. Aktywny w nocy, dzień przesypia. Jest gatunkiem wymierającym, o czym świadczy liczba osobników na całej wyspie Khorinis. Atakuje uderzając wroga swoją łapą oraz szarżując na niego, próbując wbić swój róg w przeciwnika.

Krwawa Ogar
http://vlep.pl/5nyibg.jpg
Poziom : 22
Występowanie : Pustynia w Jarkendarze
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Pazury x4, Kły x2
Doświadczenie za zabicie : 220 EXP
Gatunek : Ssak
Atrybuty – Siła : 90;Zręczność : 90;Pkt. Życia : 180;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 90;Pociski : 40;Smoczy Ogień : 90; Magia : ;
Kilka słów o zwierzęciu : Kuzyn Cieniostwora. W odróżnieniu od niego Krwawe Ogary są z wyglądu mniej masywne i prowadzą dzienny tryb życia. Są jednak bardzo groźnie, poza tym wroga rozpoznają już z daleka. Występuję w grupie 1-3 osobowej. Atakuje uderzając wroga swoją łapą oraz szarżując na niego, próbując uderzyć głową w brzuch przeciwnika.

Goblin
http://vlep.pl/nwc4dg.jpg
Poziom : 4
Występowanie : Lasy, drogi, jaskinie.
Uzbrojenie : Laga
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie : 40 EXP
Gatunek : Gobliny
Atrybuty – Siła : 20;Zręczność : 20;Pkt. Życia : 20;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 20;Pociski : 20;Smoczy Ogień : 20; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Najsłabszy okaz goblina, jednak tak samo szybki i zwinny jak jego kuzyni. Korzystają z lekkiej broni (lagi), występują w grupach 3-5 osobowych.

Czarny Goblin
http://vlep.pl/2i1un7.jpg
Poziom : 8
Występowanie : Lasy, drogi, jaskinie.
Uzbrojenie : Laga
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie : 80 EXP
Gatunek : Gobliny
Atrybuty – Siła : 40;Zręczność : 40;Pkt. Życia : 40;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 40;Pociski : 40;Smoczy Ogień : 40; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Czarne Gobliny są mocniejsze od swoich kuzynów, Goblinów, jednak cały czas korzystają z lekkiej broni (lagi), cały czas są bardzo zwinni i występują w grupach 3-5 osobowych. Różni ich tylko kolor skóry i wspomniana wyżej większa siła.

Goblin Wojownik
http://vlep.pl/ac243d.jpg
Poziom : 15
Występowanie : Lasy, drogi, jaskinie.
Uzbrojenie : Zardzewiały topór bądź Zardzewiały miecz
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie : 150 EXP
Gatunek : Gobliny
Atrybuty – Siła : 75;Zręczność : 75;Pkt. Życia : 75;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 75;Pociski : 75;Smoczy Ogień : 75; Magia : ;
Kilka słów o zwierzęciu : Elitarny wojownik w strukturze goblinów. Goblińscy Wojownicy posiadają na całym swoim ciele kolczugę, który w bardzo dobry sposób ochrania go przed atakami innych zwierząt np. topielców. Zawsze są w grupach od 3 do 5 osobników ze swoimi kuzynami – Goblinem Czarnym oraz zwykłym Goblinem. Atakują przeciwników większych od siebie ale uciekają od topielców, którzy uwielbiają goblinie mięso.

Troll

Poziom : 50
Występowanie : Las w pobliżu farmy Onara (możliwe zobaczenie w późniejszych rozdziałach w Jarkendarze na pustyni)
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra trolla, Kieł trolla x2
Doświadczenie za zabicie : 500 EXP
Gatunek : Ssaki
Atrybuty – Siła : 200;Zręczność : 200;Pkt. Życia : 500;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : -1;Smoczy Ogień : 125; Magia : 250;
Kilka słów o zwierzęciu : Wielkie potężne bydlę przypominające w sposobie poruszania się małpę. Atakuje za pomocą swoich wielkich łap odpychając na daleką odległość (około 10 metrów) myśliwego, który myśli o trofeum z niego. Można go zabić tylko za pomocą broni białej lub magii – żadna broń dystansowa nie jest w stanie przebić jego twardej skóry.

Czarny Troll

Poziom : 100
Występowanie : UNIKAT! (W pobliżu jaskini trolla, zaznaczone na mapie w grze)
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Skóra trolla, Kieł trolla x4
Doświadczenie za zabicie : 1000 EXP
Gatunek : Ssaki
Atrybuty – Siła : 200;Zręczność : 200;Pkt. Życia : 1000;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 150;Pociski : -1;Smoczy Ogień : 150; Magia : 300;
Kilka słów o zwierzęciu : Tak jak jego kuzyn Czarny Troll to wielkie potężne bydlę przypominające w sposobie poruszania się małpę i atakujące w ten sam sposób. Jednak różnicę jego widać po sile – jest o wiele silniejszy i przez to bardziej trudny do pokonania. Podobnie jak jego kuzyna można go zabić tylko za pomocą broni białej lub magii – żadna broń dystansowa nie jest w stanie przebić jego twardej skóry.

Kamienny Golem
http://vlep.pl/3y9pa6.jpg
Poziom : 25
Występowanie : Okolice Kamiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Serce kamiennego golema
Doświadczenie za zabicie : 250 EXP
Gatunek : Golemy
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 100;
Pancerz – Broń : 100;Pociski : 150;Smoczy Ogień : 100; Magia : 100;
Kilka słów o zwierzęciu : No golemy to magiczne stworzenia stworzone z różnych części żywiołów. Ten został stworzony przez żywioł kamienia, stąd jego nazwa, jest jednak jednym z słabszych wersji. Atakuje za pomocą swych pięści, dzięki którym odpycha przeciwnika na dużą odległość i nie posiada innych zdolności w przeciwieństwie do Ognistego i Lodowego Golema. Występuje samotnie, możliwe zobaczenie 2 osobowych grup.

Ognisty Golem
http://vlep.pl/5pw9uj.jpg
Poziom : 40
Występowanie : Okolice kwatery Ognistego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Serce ognistego golema
Doświadczenie za zabicie : 400 EXP
Gatunek : Golemy
Atrybuty – Siła : 200;Zręczność : 200;Pkt. Życia : 400;Mana : 100;
Pancerz – Broń : 150;Pociski : 200;Smoczy Ogień : 150; Magia : 150;
Kilka słów o zwierzęciu : Mocniejsza wersja golema, stworzona z skał magmowych. Atakuje nie tylko za pomocą swych pięści, dzięki którym odpycha przeciwnika na dużą odległość, lecz także gdy jest ona daleko używa czaru Kula ognia" by odebrać jej znaczną cześć zdrowia, żeby ta nie mogła wyrządzić mu znaczących krzywd. Występuje samotnie, możliwe zobaczenie 2 osobowych grup.

Lodowy Golem
http://vlep.pl/ixojb6.jpg
Poziom : 45
Występowanie : Okolice kwatery Lodowego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Serce lodowego golema
Doświadczenie za zabicie : 450 EXP
Gatunek : Golemy
Atrybuty – Siła : 225;Zręczność : 225;Pkt. Życia : 450;Mana : 100;
Pancerz – Broń : 160;Pociski : 210;Smoczy Ogień : 160; Magia : 160;
Kilka słów o zwierzęciu : Najmocniejsza wersja golema stworzona z połączenia skał i lodu. Atakuje nie tylko za pomocą swych pięści, dzięki którym odpycha przeciwnika na dużą odległość, lecz także gdy jest ona daleko używa czaru "Bryła lodu" by ją unieruchomić i zabić. Występuje samotnie, możliwe zobaczenie 2 osobowych grup.

Bagienny Golem
http://vlep.pl/rmu4eo.jpg
Poziom : 25
Występowanie : Bagna w Jarkendarze oraz w pobliżu Bagiennego Smoka
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie : 250
Gatunek : Golemy
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 250;Smoczy Ogień : 125; Magia : 125;
Kilka słów o zwierzęciu : Ostatni rodzaj golema. Ten tutaj jest zrobiony z połączenia skał i ziemi. Jest mocniejszy od Kamiennego Golema i jako jedyny nie pozostawia po sobie żadnego trofeum. Atakuje za pomocą swych pięści, dzięki którym odpycha przeciwnika na dużą odległość i nie posiada innych zdolności w przeciwieństwie do Ognistego i Lodowego Golema. Występuje samotnie, zawsze w pobliżu są koledzy.

Demon
http://vlep.pl/qkt94n.jpg
Poziom
Występowanie : Podziemia klasztoru magów ognia, wieża Xardasa (rozdział 5)
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Serce demona, Eliksir leczniczy, Eliksir many.
Doświadczenie za zabicie : 250
Gatunek : Demony
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 250;Smoczy Ogień : 125; Magia : 125;
Kilka słów o zwierzęciu :

Książe Demonów
http://vlep.pl/vq0yz6.jpg
Poziom
Występowanie : Podziemia klasztoru magów ognia, wieża Xardasa (rozdział 5)
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : Serce demona, Eliksir leczniczy x2, Eliksir many x2
Doświadczenie za zabicie : 250
Gatunek : Demony
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 250;Smoczy Ogień : 125; Magia : 125;
Kilka słów o zwierzęciu :

Szkielet - goblin
http://vlep.pl/ztlpbi.jpg
Poziom : 15
Występowanie : Cmentarze, Dwór Irdorath
Uzbrojenie : Laga
Trofea z zwierzęcia : Kość goblina
Doświadczenie za zabicie : 150
Gatunek : Szkielety
Atrybuty – Siła : 75;Zręczność : 75;Pkt. Życia : 75;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 75;Pociski : 150;Smoczy Ogień : 75; Magia : 20;
Kilka słów o zwierzęciu : Szkielet ożywionego goblina. Występuje w grupach 3-5 osobowych.

Pomniejszy Szkielet
http://vlep.pl/boajnc.jpg
Poziom : 15
Występowanie : Cmentarze, Dwór Irdorath
Uzbrojenie : Zardzewiały krótki miecz
Trofea z zwierzęcia : Kość szkieletu
Doświadczenie za zabicie : 150
Gatunek : Szkielety
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 250;Smoczy Ogień : 125; Magia : 125;
Kilka słów o zwierzęciu : Najprawdopodobniej szkielet ożywionego pastucha bądź obywatela miasta

Szkielet Wojownik
http://vlep.pl/4ekbx5.jpg
Poziom :
Występowanie : Cmentarze, Dwór Irdorath
Uzbrojenie : Zardzewiały miecz dwuręczny
Trofea z zwierzęcia : Kość szkieletu
Doświadczenie za zabicie : 300
Gatunek : Szkielety
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 250;Smoczy Ogień : 125; Magia : 125;
Kilka słów o zwierzęciu :

Wojownik Cienia
http://vlep.pl/xr4yo1.jpg
Poziom :
Występowanie : Cmentarze, Dwór Irdorath
Uzbrojenie : Miecz dwuręczny
Trofea z zwierzęcia : Kość szkieletu
Doświadczenie za zabicie : 250
Gatunek : Szkielety
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 250;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 125;Pociski : 250;Smoczy Ogień : 125; Magia : 125;
Kilka słów o zwierzęciu : Upadły paladyn, który opuścił ścieżkę Innosa i walczy w imię Beliara.

Zombie
http://vlep.pl/y90kbc.jpg
Poziom : 20
Występowanie : Cmentarze, Dwór Irdorath
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie : 200
Gatunek : Zombie
Atrybuty – Siła : 125;Zręczność : 125;Pkt. Życia : 400;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 50;Pociski : 50;Smoczy Ogień : 50; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Są to ludzie pozbawieni rozumu, są już w pewnym stopniu rozkładu.

Sługa Kruka
http://vlep.pl/zw5ra0.jpg
Poziom : 40
Występowanie : Świątynia na bagnach (w obozie bandytów)
Uzbrojenie : Własne ciało
Trofea z zwierzęcia : <brak>
Doświadczenie za zabicie : 250
Gatunek : Zombie
Atrybuty – Siła : 100;Zręczność : 100;Pkt. Życia : 400;Mana : 0;
Pancerz – Broń : 120;Pociski : 120;Smoczy Ogień : 50; Magia : 0;
Kilka słów o zwierzęciu : Są to bandyci Kruka, którzy zostali złożeni w ofiarze w świątyni kapłanów, by Kruk mógł przejść przez Bramę. Podobnie jak zwykłe Zombie są pozbawieni rozumu i są już w pewnym stopniu rozkładu.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Niestety krucjata znowu okazała się niewypałem. Szkoda. Ci, którzy wywiązali się z zadania zostaną nagrodzeni. Pozostali już nagrody dostali ^^
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom