Jest dwóch myśliwych w ruinach zamku, na wschód czy północny-wschód od Okary... Musisz z nimi zapolować i uważać, żeby nie zgineli. Jeden osiłek jest nad rzeką, trzeba z nim oczyścić kopalnię pełną pełzaczy. To dość trudne, więc zostawiłbym go sobie na koniec. No i jeden taki buntownik w jaskini w lesie. Trzeba zabić agresywne rozpruwacze przed jaskinią, żeby poszedł.
Można jeszcze wysłać im maga, który jest w jaskini za farmą przy Monterze.
Jak się stoi twarzą w stronę Gothy to trzeba skręcić w lewo w mały wąwóz przed buntownikiem, który wymyślił "inteligętne" hasło dla podziemia buntowników w Monterze. Jak wyjdzie się z wąwozu to za spalonym budonkiem w lewo i będzie zejście do jaskini. Wykonujesz dla nie go zadanie i może już iść do Okary. Mag nazywa się chyba Cyrus, ale nie jestem pewien.
Przepraszam że tak zakręciłem ale byłem tam już dość dawno.
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.