Phantom Lord
Active Member
- Dołączył
- 9.8.2007
- Posty
- 1351
Ishtar jest stolicą Asasynów, miejscem zamieszkania ich władcy, wybrańca Beliara - Zubena. Znakiem miasta są dwa skrzyżowane miecze skierowane w górę.
Położenie
Miasto jest położone na południowym wschodzie pustyni Varrant i jest najdalszym punktem kontynentu względem przełęczy. Jedyna droga do stolicy wychodzi z Bragi. Jest ona otoczona przez góry i oazy, w wielu miejscach natknąć się można na niebezpiecznych koczowników i bandytów, stada lwów i pełzaczy piaskowych. Ishtar jest położe na wzgórzu, a zaraz za nim rozciąga się pasmo górskie. Należy do niego także mały obszar położony pod wzgórzem. Wydobywana jest tam woda.
Mieszkańcy
Miasto jest zamieszkane głównie przez wojowników, którymi zarządza Zuben z pomocą swojego najlepszego żołnierza, Ugrasala. Są to między innymi: walczący na arenie Emet, Makas i Musan, wraz z szefem areny – Kasimem, biorący udział w Próbie Zarkos, a także strzegący miasta Asam. W mieście mieszkają też magowie Nerasul, Delazar i Surus, Niewolnicy, na czele z Karmokiem i Niewolnice, które są własnością Zubena. Ponadto w mieście przebywa kupiec Muntasir i pochodzący z Nordmaru kowal – Sven. Studni znajdujących się poza miastem pilnują Kafa i Giacomo.
Ludzie, którzy nie są mieszkańcami Ishtar, mogą mieć problem z dostaniem się za jego mury. Brama do miasta strzeżona jest przez elitarnych wojowników na czele ze wspomnianym już Asamem. Nie wpuszczają nikogo, kto nie posiada dobrej reputacji w świecie Asasynów i nie przysłużył się ich społeczności.
Budowa miasta
Ishtar jest dość małym, lecz bardzo pięknym miastem. Otoczone jest ono z jednej strony przez grube i wysokie mury, a z drugiej przez niemożliwe do przejścia góry. Stolica Asasynów ma półokrągły kształt i można ją podzielić na dwie części: zamieszkaną przez obywateli i na Pałac Zubena. Pierwsza część okrąża pałac. Jest ona zamieszkała przez obywateli miasta. Znajdują się w niej budynki mieszkalne, kuźnia, kwatery magów i arena. Ciekawym elementem miasta jest także piwniczka, a właściwie wydrążony w ziemi tunel, który spełnia rolę magazynu.
Wystrój domów i wygląd budynków jest podobny do innych miast Varrantu. Wszystkie budynki, chodniki i inne elementy zrobione są z kamienia. W całym mieście wisi wiele baldachimów i innych wytworów tkackich, które spełniają rolę dekoracyjną i ochronną (ochrona przed silnym słońcem). Na podłogach leży wiele dywanów i poduszek. Wierze strażnicze i zabudowania chroniące chramy przyozdobione są kopułami.
Bezpośrednio przed pałacem postawiono swego rodzaju ogród, prze który przepływa mały strumyk, rosną drzewa, zioła, trawy i inne rośliny. Jest tam również wejście do piwniczki.
Pałac
Pałac Zubena to główne miejsce w Ishtar, jego centralny punkt i największe zabudowanie. Jest on całkowicie wydrążony w skale. Składa się z trzech pomieszczeń:
1. Sali tronowej Zubena, w której władca spędza większość czasu, przesiadując na swym tronie lub modląc się przy chramie Beliara. Spacerują tu dwa oswojone lwy.
2. Salonu, w którym przesiadują Niewolnice Króla Asasynów. Jest to pięknie wystrojone pomieszczenie, zawierające mały basen, wiele łóżek i elementów dekoracyjnych, nawet kupek złota rozrzuconych na stolikach.
3. Sypialni Zubena. Znajdują się tam charakterystyczne posągi, jest tam również przejście do małego skarbca.
Położenie
Miasto jest położone na południowym wschodzie pustyni Varrant i jest najdalszym punktem kontynentu względem przełęczy. Jedyna droga do stolicy wychodzi z Bragi. Jest ona otoczona przez góry i oazy, w wielu miejscach natknąć się można na niebezpiecznych koczowników i bandytów, stada lwów i pełzaczy piaskowych. Ishtar jest położe na wzgórzu, a zaraz za nim rozciąga się pasmo górskie. Należy do niego także mały obszar położony pod wzgórzem. Wydobywana jest tam woda.

Mieszkańcy
Miasto jest zamieszkane głównie przez wojowników, którymi zarządza Zuben z pomocą swojego najlepszego żołnierza, Ugrasala. Są to między innymi: walczący na arenie Emet, Makas i Musan, wraz z szefem areny – Kasimem, biorący udział w Próbie Zarkos, a także strzegący miasta Asam. W mieście mieszkają też magowie Nerasul, Delazar i Surus, Niewolnicy, na czele z Karmokiem i Niewolnice, które są własnością Zubena. Ponadto w mieście przebywa kupiec Muntasir i pochodzący z Nordmaru kowal – Sven. Studni znajdujących się poza miastem pilnują Kafa i Giacomo.
Ludzie, którzy nie są mieszkańcami Ishtar, mogą mieć problem z dostaniem się za jego mury. Brama do miasta strzeżona jest przez elitarnych wojowników na czele ze wspomnianym już Asamem. Nie wpuszczają nikogo, kto nie posiada dobrej reputacji w świecie Asasynów i nie przysłużył się ich społeczności.

Budowa miasta
Ishtar jest dość małym, lecz bardzo pięknym miastem. Otoczone jest ono z jednej strony przez grube i wysokie mury, a z drugiej przez niemożliwe do przejścia góry. Stolica Asasynów ma półokrągły kształt i można ją podzielić na dwie części: zamieszkaną przez obywateli i na Pałac Zubena. Pierwsza część okrąża pałac. Jest ona zamieszkała przez obywateli miasta. Znajdują się w niej budynki mieszkalne, kuźnia, kwatery magów i arena. Ciekawym elementem miasta jest także piwniczka, a właściwie wydrążony w ziemi tunel, który spełnia rolę magazynu.
Wystrój domów i wygląd budynków jest podobny do innych miast Varrantu. Wszystkie budynki, chodniki i inne elementy zrobione są z kamienia. W całym mieście wisi wiele baldachimów i innych wytworów tkackich, które spełniają rolę dekoracyjną i ochronną (ochrona przed silnym słońcem). Na podłogach leży wiele dywanów i poduszek. Wierze strażnicze i zabudowania chroniące chramy przyozdobione są kopułami.
Bezpośrednio przed pałacem postawiono swego rodzaju ogród, prze który przepływa mały strumyk, rosną drzewa, zioła, trawy i inne rośliny. Jest tam również wejście do piwniczki.

Pałac
Pałac Zubena to główne miejsce w Ishtar, jego centralny punkt i największe zabudowanie. Jest on całkowicie wydrążony w skale. Składa się z trzech pomieszczeń:
1. Sali tronowej Zubena, w której władca spędza większość czasu, przesiadując na swym tronie lub modląc się przy chramie Beliara. Spacerują tu dwa oswojone lwy.

2. Salonu, w którym przesiadują Niewolnice Króla Asasynów. Jest to pięknie wystrojone pomieszczenie, zawierające mały basen, wiele łóżek i elementów dekoracyjnych, nawet kupek złota rozrzuconych na stolikach.

3. Sypialni Zubena. Znajdują się tam charakterystyczne posągi, jest tam również przejście do małego skarbca.
