Gothic: Shadows Of The Past (Gothic: Cienie przeszłości), jest modyfikacją tworzoną przez grupę moderską 'Stewie Team'. W tym teamcie, przedstawię modyfikację, oraz mam nadzieję że podzielicie się ze mną waszymi opiniami.
Wiele lat przed powstaniem bariery, na wyspie Khorinis mieszkał potężny nekromanta - Vecna. Był on wyznawcą Beliara, boga śmierci. Beliar, za pokorną wiarę swego sługi, nagrodził go niewyobrażalną mocą. Nekromanta miał także ucznia, którego imie nie jest znane do dziś. Uczeń ten posiadał moce o wiele większe niż jego nauczyciel. Szybko okazało się, że młody adept jest prawdziwym wybrańcem zniszczenia. Vecna zmarł, lecz jego ciało wciąż posiadało magiczną moc. Po jego śmierci, jego ciało zamieniło się w proch, zostawiając jednak kilka części:
Oko;
Serce;
Rękę
Te właśnie części ciała Vecny posiadały niezmierzoną moc. Ktokolwiek posiądzie te artefakty, posiądzie i moc nekromanty.
Adept postanowił ukryć poszczególne części ciała w górniczej dolinie. Teraz, kiedy legenda rozprzestrzeniła się po koloni, każdy więzień szuka artefaktów, by posiąść potężną moc Vecny...
Shadows of the Past będzie inne niż większość modów. Różniło się będzie w szczególności mechaniką gry. Modyfikacja tworzona jest z myślą o tych którzy lubią wcielić się w rolę generała czy dowódcy. Będziemy musieli wybudować własny obóz (tak! Stawianie budynków!), prowadzić bitwy (tak! Rozkazuj ludziom!), czy też dowodzić konwojami transportowymi
Oto kilka rzeczy na temat mechaniki:
-Stary świat (kolonia, bariera)
-Zmienione lokacje (nowe lokacje jak obozy)
-Handel niewolnikami
-Dyplomacja
-Zbieranie surowców
-Budowanie budynków (tworzenie obozu)
-Zaawansowane prowadzenie bitew (wydawanie rozkazów ludziom typu 'strzelaj z góry', 'Chroń lokację', 'Formacja...'
-RTS (wiele elementów rts tak jak kreowanie wojska, szkolenie ludzi itp.)
-Prowadzenie wojen i potyczek (wypowiadamy wojny, sojusze i tym podobne.)
-Przejmowanie obozów (wygrałeś walkę? Przemij obóz wroga!)
-Siła robocza (nasi niewolnicy będą kopać, wydobywać surowce itp.)
-Realistyka (Niewolnicy, jeśli są niezadowoleni mogą wskrzesić bunty!)
-Konwoje transportowe (Wysyłaj jedzenie i zasoby do obozów. Pamiętaj o eskorcie! Wróg czycha na drogach!)
-Ciekawa fabuła oraz 2 zakończenia (Ale jak kto woli)
Planowana data wydania: Nieznana (Listopad - Grudzień 2008)
Proszę o komentarze, sugestje, pytania...
Mod jest to pełna wersja jak i prolog Pełna wersja gdyż będzie bardzo rozbudowana i nie trzeba będzie grać w następną część, ale i demo gdyż jest to zapowiedź tego co ujrzycie w 'Rival Swords' o którym narazie nic nie zdradzę
Team:
Zkajo
Oven
Goth (Gothl)
Screeny i angielskie preview: http://themodders.org/index.php?showtopic=4086 (2 post)
Wiele lat przed powstaniem bariery, na wyspie Khorinis mieszkał potężny nekromanta - Vecna. Był on wyznawcą Beliara, boga śmierci. Beliar, za pokorną wiarę swego sługi, nagrodził go niewyobrażalną mocą. Nekromanta miał także ucznia, którego imie nie jest znane do dziś. Uczeń ten posiadał moce o wiele większe niż jego nauczyciel. Szybko okazało się, że młody adept jest prawdziwym wybrańcem zniszczenia. Vecna zmarł, lecz jego ciało wciąż posiadało magiczną moc. Po jego śmierci, jego ciało zamieniło się w proch, zostawiając jednak kilka części:
Oko;
Serce;
Rękę
Te właśnie części ciała Vecny posiadały niezmierzoną moc. Ktokolwiek posiądzie te artefakty, posiądzie i moc nekromanty.
Adept postanowił ukryć poszczególne części ciała w górniczej dolinie. Teraz, kiedy legenda rozprzestrzeniła się po koloni, każdy więzień szuka artefaktów, by posiąść potężną moc Vecny...
Shadows of the Past będzie inne niż większość modów. Różniło się będzie w szczególności mechaniką gry. Modyfikacja tworzona jest z myślą o tych którzy lubią wcielić się w rolę generała czy dowódcy. Będziemy musieli wybudować własny obóz (tak! Stawianie budynków!), prowadzić bitwy (tak! Rozkazuj ludziom!), czy też dowodzić konwojami transportowymi
Oto kilka rzeczy na temat mechaniki:
-Stary świat (kolonia, bariera)
-Zmienione lokacje (nowe lokacje jak obozy)
-Handel niewolnikami
-Dyplomacja
-Zbieranie surowców
-Budowanie budynków (tworzenie obozu)
-Zaawansowane prowadzenie bitew (wydawanie rozkazów ludziom typu 'strzelaj z góry', 'Chroń lokację', 'Formacja...'
-RTS (wiele elementów rts tak jak kreowanie wojska, szkolenie ludzi itp.)
-Prowadzenie wojen i potyczek (wypowiadamy wojny, sojusze i tym podobne.)
-Przejmowanie obozów (wygrałeś walkę? Przemij obóz wroga!)
-Siła robocza (nasi niewolnicy będą kopać, wydobywać surowce itp.)
-Realistyka (Niewolnicy, jeśli są niezadowoleni mogą wskrzesić bunty!)
-Konwoje transportowe (Wysyłaj jedzenie i zasoby do obozów. Pamiętaj o eskorcie! Wróg czycha na drogach!)
-Ciekawa fabuła oraz 2 zakończenia (Ale jak kto woli)
Planowana data wydania: Nieznana (Listopad - Grudzień 2008)
Proszę o komentarze, sugestje, pytania...
Mod jest to pełna wersja jak i prolog Pełna wersja gdyż będzie bardzo rozbudowana i nie trzeba będzie grać w następną część, ale i demo gdyż jest to zapowiedź tego co ujrzycie w 'Rival Swords' o którym narazie nic nie zdradzę
Team:
Zkajo
Oven
Goth (Gothl)
Screeny i angielskie preview: http://themodders.org/index.php?showtopic=4086 (2 post)