Wgothic 3:
Świat 3-krotnie większy.
-być może będą wieszchowce
-pustynie, lasy, tereny śnieżne
-określone potwory na tych terenach
-zwierzęta polujące w stadach i poszukujące jedzenia
-orkowie okupujący wiele miast, możesz wyzwalać je razem z ludnością
-około 20 miast
-twoje zachowanie wpływa na reakcje ludzi na ciebie
-nie ma rozdziałów
-są różne możliwe drogi odegrania gry
-spotkasz swoich starych przyjaciół
-możesz wynajmwać ludzi by walczyli razem z tobą
-możesz handlować z każdym
-jest 6 ras
-dołanczasz do gildii później
-jest 6 różnych zawodów (takich jak gladiator itp.)
-są walki na arenach
-są tarcze
-są przedmioty magiczne
-możesz konfigurować kontrolę
-przedstawiany świat jest unikalny (nie tylko te same elementy)
-efekt "szmacianej lalki"
-pogoda czasu rzeczywistego
-więcej informacji o orkach (kultura/zamiary)
-zaczynasz jako doświadczna postać
-są trzy rodzaje magii
-nie możesz znaleść orzywieńców wszędzie (nekromanta)
Postacie:
Xardas będzie twoim przyjacielem i dgrywa ważną rolę w grze
-Lee chcę się zemścić na królu i jego ludziach
-orkowie mają inne sprawy niż niszczenie królestwa
-będzie mniej unikatowych postaci (Xardas, Milten itp.)
-jednakże więcej zwyczajnych postaci (najemnicy, nowicjusze itp.)
-twoja postać ma jasne cele i motywy
-możesz nosić 2 miecze albo miecz + tarczę
-NPC są bardziej realistyczni, infrmacje nie będą rozprzestszeniały się tak szybko
-głosy postaci są nagrywane bardziej perfekcyjnie
-nie będziesz zmuszany do jedzenia czy spania
-jednakże, woda jest potrzebna podczas przemierzania pustyni
-możesz nosić tak dużo jak mogłeś w G1 i G2
-będziesz mógł podróżować szybciej przez świat, jak jeszcze nie jest wiadomo
-prawdopodobnie będą konie i inne wierzchowce
-tracisz odrobinę umiejętności i wiedzy na początku
-jednakże, możesz zdobyć większy poziom niż w G1 i G2
-gildie są mniej istotne, można również ukończyć grę nie należąc do gildii
-ataki combo to standart, lecz specjalne ataki zależą od kliknięcia w odpowiednim czasie
Sprzęt
-nie będzie trybu wieloosobowego
-potrzebny DirectX 9.0b/c
-nie jest pewne czy będzie 64-bitowa wersja gry
-gothic 3 będzie używał technologii Intela Hyper Threading
-używany jest engin EMotionFX dla lepszych detalów i animacji
-jest używana technologia Pixel Shader 3.0
-nie myślą o zrobieniu wersji na konsolę
-nie będzie możliwe przeniesienie postaci z Gothica 2 go Gotica 3
-jest możliwe używanie myszki w ekwipunku i zabijaniu przeciwników
-Gotic 3 jest oparty na silniku Bryo
-silnik Bryo został użyty w nowej grze "Piraci"
-twarze NPC są bardziej realistyczne niż w Half-Life 2
Sama gra
-są duże różnice, więcej niż między G1 a G2
-typu: większy wolny świat, jaśniejsze cele i więcej możliwści dla postaci
-system walki jest całkiem nowy
-więcej spsobw ataku
-sztuczna inteligencja wrogów jest ulepszona
-przeciwnicy bardziej realistycznie reagują na zaatakowanie
-oni również mają więcej sposobów na zaatakowanie ciebie
-przeciwników nie zatrzymują już ściany czy przeszkody, żeby cię dorwać skoczą nawet z przepaści
-nie jest pewne czy Gotic 3 będzie miał różne zakończenia
-NPC mają wykonują bardziej realistyczne codzienne czynności
-fabuła w Gothicu 3 nie będzie się posuwała naprzód tylko poprzez rozmowę
Świat
Myrtana jest kontynentem gdzie wszystjo może się wydarzyć
-świat nie będzie się automatycznie generować jak w Diablo 2
-będą różne klimaty
-włączając: dżungle, wydmy, pustynie, podziemia i góry
-Myrtant to rzeka biegnąca przez Myrtanę
-możesz odwiedzać wyspy statkiem
-Varant to miasto
-możesz odwiedzić teren zwany Nordmar
-nie możesz wrócic do Khorinis
-oblężenie orków trwa w Myrtanie i jego miastach
-świat wygląda realistyczniej dzięki nowej technologii Pixel Shading
Stolica: to największe miasto w Myrtanie; tam żyje król Rhobar II.
Budynki w stolicy:
-królewski pałac
-świątynie Adanosa i Innosa
-biblioteka
-bank
-wielkie targowisko
-miejsce dla handlarzy
-łucznicy, kowale, alchemicy i wiele więcej
-stajnie
-tawerny
-szpital
-katakumby
-wieże
Górska Forteca: to była forteca paladynów ale Orkowie zaatakowali ją i zabili paladynów, którzy tam żyli. Po przybyciu, Lee i jego najemnicy pokonali orków, którzy tam byli i zrobił z fortecy jego własność.
Klasztor: tam żyją magowie ognia i nowicjusze uczący sie umiejętności i modlący do Innosa.
Wieża Magów Wody: to jeden z najwiekszych budynków w Myrtanie. Zlokalizowany w środku Myrtany, magowie wody uczą się tam umiejętności i studiują magię.
Obozowisko Łowców: drewniana forteca należąca do paladynów. Jednakże, musieli się stamtąd wycofać i forteca jest pusta. To była szansa dla farmerów, którzy przywłaszczyli sobie fortecę i zrobili z niej Obozowisko Łowców.
Wielki Zamek: najpotężniejszy budynek w Myrtanie, właściciele to Stowarzyszenie magów, wojwnicy i "Heriserzy".
Forteca Orków: główny budynek orków. Tutaj myślą o dalszych planach.
Górska Przełęcz: przełęcz pomiędzy płn. i płd. Myrtaną. Najemnicy Lee pilnują przejścia w zamian za co dostali Górską Fortecę od króla.
Północne Miasto: dobrze chronione miasto wielkości Khorinis. Pewna część jest na terenie orków. Jest położne pomiędzy górami a morzem.
Gildie:
Strażnicy: ochraniają miasta wewnątrz i na zewnątrz jak Straż Miejska
Paladyni Strażnicy: lepsi strażnicy, ochrona króla. Dostają rozkazy bezpośrednio od króla
Zakon Paladynów: tacy jak w Gothicu 2
Łowcy: byli farmerzy, którzy nie chcieli płacić podatków. Polują prawie na wszystko, od wilków do cieniostworów.
Najemnicy: to silni i użyteczni farmerzy. Żyją w Górskiej Fortecy gdzie płacą im za pilnowanie Górskiej Przełęczy.
Łowcy Orków: polują i zabijają orków. Dniami i nocami szukają "samotnych" Orków. W jednym celu, zdobycia bogactwa. Odpowiednicy Łowców Smoków z Gothica 2.
Nowicjusze: to studenci magii. Trenują aby zostać magami.
Magowie Ognia: ze sztuką magii i błogosławieństwem Innosa, mogą poradzić sobie prawie ze wszystkim.
Magowie Wody: potężni w sztuce magii, słabi w walce bronią. Magowie Wody modlą się do swojego boga Adanosa, o nadzieję i siłę.
Wojownicy: ochraniają siebie samyc przed orkami. Właściciele najwyższej, najotężniejszej budowli w Myrtanie. Wielkiego Zamku w Górach.
Stowarzyszenie Magów: to nie są magowie ognia czy wody, ale wojownicy posiadający więdzę sztuki magicznej. Walcza potężna bronią i magią.
Heriserzy: prawdziwi właściciele Wielkiego Zamku. Jest tylko pięciu "Heriserów" w całej grze. Plotka głosi, że są niezwyciężeni.
Anarciści: to ludzie żyjący w obozie w podziemiach. Są ateistami. Jednakżę, odgrywją ważną rolę w histori o bogach.
Świat 3-krotnie większy.
-być może będą wieszchowce
-pustynie, lasy, tereny śnieżne
-określone potwory na tych terenach
-zwierzęta polujące w stadach i poszukujące jedzenia
-orkowie okupujący wiele miast, możesz wyzwalać je razem z ludnością
-około 20 miast
-twoje zachowanie wpływa na reakcje ludzi na ciebie
-nie ma rozdziałów
-są różne możliwe drogi odegrania gry
-spotkasz swoich starych przyjaciół
-możesz wynajmwać ludzi by walczyli razem z tobą
-możesz handlować z każdym
-jest 6 ras
-dołanczasz do gildii później
-jest 6 różnych zawodów (takich jak gladiator itp.)
-są walki na arenach
-są tarcze
-są przedmioty magiczne
-możesz konfigurować kontrolę
-przedstawiany świat jest unikalny (nie tylko te same elementy)
-efekt "szmacianej lalki"
-pogoda czasu rzeczywistego
-więcej informacji o orkach (kultura/zamiary)
-zaczynasz jako doświadczna postać
-są trzy rodzaje magii
-nie możesz znaleść orzywieńców wszędzie (nekromanta)
Postacie:
Xardas będzie twoim przyjacielem i dgrywa ważną rolę w grze
-Lee chcę się zemścić na królu i jego ludziach
-orkowie mają inne sprawy niż niszczenie królestwa
-będzie mniej unikatowych postaci (Xardas, Milten itp.)
-jednakże więcej zwyczajnych postaci (najemnicy, nowicjusze itp.)
-twoja postać ma jasne cele i motywy
-możesz nosić 2 miecze albo miecz + tarczę
-NPC są bardziej realistyczni, infrmacje nie będą rozprzestszeniały się tak szybko
-głosy postaci są nagrywane bardziej perfekcyjnie
-nie będziesz zmuszany do jedzenia czy spania
-jednakże, woda jest potrzebna podczas przemierzania pustyni
-możesz nosić tak dużo jak mogłeś w G1 i G2
-będziesz mógł podróżować szybciej przez świat, jak jeszcze nie jest wiadomo
-prawdopodobnie będą konie i inne wierzchowce
-tracisz odrobinę umiejętności i wiedzy na początku
-jednakże, możesz zdobyć większy poziom niż w G1 i G2
-gildie są mniej istotne, można również ukończyć grę nie należąc do gildii
-ataki combo to standart, lecz specjalne ataki zależą od kliknięcia w odpowiednim czasie
Sprzęt
-nie będzie trybu wieloosobowego
-potrzebny DirectX 9.0b/c
-nie jest pewne czy będzie 64-bitowa wersja gry
-gothic 3 będzie używał technologii Intela Hyper Threading
-używany jest engin EMotionFX dla lepszych detalów i animacji
-jest używana technologia Pixel Shader 3.0
-nie myślą o zrobieniu wersji na konsolę
-nie będzie możliwe przeniesienie postaci z Gothica 2 go Gotica 3
-jest możliwe używanie myszki w ekwipunku i zabijaniu przeciwników
-Gotic 3 jest oparty na silniku Bryo
-silnik Bryo został użyty w nowej grze "Piraci"
-twarze NPC są bardziej realistyczne niż w Half-Life 2
Sama gra
-są duże różnice, więcej niż między G1 a G2
-typu: większy wolny świat, jaśniejsze cele i więcej możliwści dla postaci
-system walki jest całkiem nowy
-więcej spsobw ataku
-sztuczna inteligencja wrogów jest ulepszona
-przeciwnicy bardziej realistycznie reagują na zaatakowanie
-oni również mają więcej sposobów na zaatakowanie ciebie
-przeciwników nie zatrzymują już ściany czy przeszkody, żeby cię dorwać skoczą nawet z przepaści
-nie jest pewne czy Gotic 3 będzie miał różne zakończenia
-NPC mają wykonują bardziej realistyczne codzienne czynności
-fabuła w Gothicu 3 nie będzie się posuwała naprzód tylko poprzez rozmowę
Świat
Myrtana jest kontynentem gdzie wszystjo może się wydarzyć
-świat nie będzie się automatycznie generować jak w Diablo 2
-będą różne klimaty
-włączając: dżungle, wydmy, pustynie, podziemia i góry
-Myrtant to rzeka biegnąca przez Myrtanę
-możesz odwiedzać wyspy statkiem
-Varant to miasto
-możesz odwiedzić teren zwany Nordmar
-nie możesz wrócic do Khorinis
-oblężenie orków trwa w Myrtanie i jego miastach
-świat wygląda realistyczniej dzięki nowej technologii Pixel Shading
Stolica: to największe miasto w Myrtanie; tam żyje król Rhobar II.
Budynki w stolicy:
-królewski pałac
-świątynie Adanosa i Innosa
-biblioteka
-bank
-wielkie targowisko
-miejsce dla handlarzy
-łucznicy, kowale, alchemicy i wiele więcej
-stajnie
-tawerny
-szpital
-katakumby
-wieże
Górska Forteca: to była forteca paladynów ale Orkowie zaatakowali ją i zabili paladynów, którzy tam żyli. Po przybyciu, Lee i jego najemnicy pokonali orków, którzy tam byli i zrobił z fortecy jego własność.
Klasztor: tam żyją magowie ognia i nowicjusze uczący sie umiejętności i modlący do Innosa.
Wieża Magów Wody: to jeden z najwiekszych budynków w Myrtanie. Zlokalizowany w środku Myrtany, magowie wody uczą się tam umiejętności i studiują magię.
Obozowisko Łowców: drewniana forteca należąca do paladynów. Jednakże, musieli się stamtąd wycofać i forteca jest pusta. To była szansa dla farmerów, którzy przywłaszczyli sobie fortecę i zrobili z niej Obozowisko Łowców.
Wielki Zamek: najpotężniejszy budynek w Myrtanie, właściciele to Stowarzyszenie magów, wojwnicy i "Heriserzy".
Forteca Orków: główny budynek orków. Tutaj myślą o dalszych planach.
Górska Przełęcz: przełęcz pomiędzy płn. i płd. Myrtaną. Najemnicy Lee pilnują przejścia w zamian za co dostali Górską Fortecę od króla.
Północne Miasto: dobrze chronione miasto wielkości Khorinis. Pewna część jest na terenie orków. Jest położne pomiędzy górami a morzem.
Gildie:
Strażnicy: ochraniają miasta wewnątrz i na zewnątrz jak Straż Miejska
Paladyni Strażnicy: lepsi strażnicy, ochrona króla. Dostają rozkazy bezpośrednio od króla
Zakon Paladynów: tacy jak w Gothicu 2
Łowcy: byli farmerzy, którzy nie chcieli płacić podatków. Polują prawie na wszystko, od wilków do cieniostworów.
Najemnicy: to silni i użyteczni farmerzy. Żyją w Górskiej Fortecy gdzie płacą im za pilnowanie Górskiej Przełęczy.
Łowcy Orków: polują i zabijają orków. Dniami i nocami szukają "samotnych" Orków. W jednym celu, zdobycia bogactwa. Odpowiednicy Łowców Smoków z Gothica 2.
Nowicjusze: to studenci magii. Trenują aby zostać magami.
Magowie Ognia: ze sztuką magii i błogosławieństwem Innosa, mogą poradzić sobie prawie ze wszystkim.
Magowie Wody: potężni w sztuce magii, słabi w walce bronią. Magowie Wody modlą się do swojego boga Adanosa, o nadzieję i siłę.
Wojownicy: ochraniają siebie samyc przed orkami. Właściciele najwyższej, najotężniejszej budowli w Myrtanie. Wielkiego Zamku w Górach.
Stowarzyszenie Magów: to nie są magowie ognia czy wody, ale wojownicy posiadający więdzę sztuki magicznej. Walcza potężna bronią i magią.
Heriserzy: prawdziwi właściciele Wielkiego Zamku. Jest tylko pięciu "Heriserów" w całej grze. Plotka głosi, że są niezwyciężeni.
Anarciści: to ludzie żyjący w obozie w podziemiach. Są ateistami. Jednakżę, odgrywją ważną rolę w histori o bogach.