Gniew Beliara

Vertex

New Member
Dołączył
11.10.2007
Posty
1
Gniew Beliara- modyfikacja do Gothica 1 opowiadająca zupełnie nową historię bezimiennego.

Krótki wstęp do moda:

"Wieczór. Słońce zaczęło już powoli chować się za horyzont. Niewielka wysepka
niedaleko Khornis pogrążała się w mroku. W obozie ktoś zapalił pochodnie. Zwykły
dzień na wyspie dobiegał końca.
– Co my właściwie mamy robić na tej wyspie? – zapytał jeden z paladynów
– Lord Hagen wydał rozkaz. Mamy tutaj stacjonować i wypatrywać czy zagrożenie nie
nadejdzie od strony morza. – odpowiedział dowódca, ale w jego głosie było słychać, że
sam nie wierzy w to co mówi.
Nastała długa cisza.
Przerwał ją dopiero strażnik z wieży obserwacyjnej, który z hukiem wbiegł do chaty
dowódcy.
– Galery! Dwie orkowe galery! – krzyczał blady z przerażenia obserwator .
– Co?! Jakie… CO?! – dowódca był chyba jeszcze bardziej zaskoczony niż on.
Wybiegli z chaty i szybko skierowali się w stronę wieży obserwacyjnej. Była dość
wysoka, z jej szczytu wiać było całą okolice. Dowódca pokonywał ostatnie stopnie
chwiejnej drabiny. Po chwili wszyscy stali już na drewnianej konstrukcji i z
niedowierzaniem obserwowali dwa orkowe okręty zmierzające w kierunku wyspy
Khorinis.
– Przygotować armaty, zatopić te cholerne statki! – krzyknął dowódca który wreszcie
zrozumiał jak poważna jest sytuacja.
Poszły pierwsze strzały. Po kilkunastu próbach pierwszy orkowy okręt poszedł na dno.
– Trzecia! Trzecia galera! Zbliża się do wyspy!
Orkowie byli sprytniejsi. Trzecia galera zacumowała do odległego brzegu wyspy.
Dowódca wysłał oddział paladynów na walkę z orkami. Reszta nadal starała się zatopić
orkową galerę.
Wreszcie się udało, orkowie zatonęli wraz ze statkiem.
Zrobiło się cicho. Tylko z oddali było słychać odgłosy walki i brzęki mieczy.
Dym zaczął opadać.
Odgłosy walki cichły coraz bardziej.
– Generale! – powiedział jeden z paladynów patrząc w morze jak osłupiały.
– Co się stało? – dowódca odwrócił się w stronę zachodzącego słońca.
Wszyscy patrzyli w tym samym kierunku. Paladyni stali jak wryci w ziemie. Nikt się nie
poruszył.
W tej samej chwili do obozu przybyli ocaleli rycerze wysłani do walki z orkami
– Udało nam się pokonać orków! – powiedział jeden z nich – generale?
Nikt nie odpowiedział. Dowódca nadal patrzył w morze.
– Co się stało? – podszedł bliżej spoglądając zza jego ramienia w błękitną przestrzeń.
To co ujrzał odebrało mi mowę i nie wykrztusił już ani słowa.


W tym samym czasie do koloni górniczej zrzucano nowego więźnia.
Strażnicy wrzucili go za barierę i wolnym krokiem wrócili do miasta, nie zastanawiając
się nad dalszym losem skazańca. A to właśnie on miał mieć duży wpływ na wydarzenia,
które niedługo wstrząsną całą wyspą Khorinis."


Fabuła będzie mocno związana z Zmiennokształtnymi, którzy niegdyś zamieszkiwali
Klasztor w górach, który obecnie jest tylko ruiną. Na przeciwko osiedlili się ludzie,
którzy mieli dość ucisku i praw pozostałych obozów. Założyli własny nazywając go
"Wyzwolonym Obozem". Wspópracują oni z Druidami, którzy chcą zbadać pradawne
ruiny Klasztoru. Jako Bezimienny mamy wybór dołączyć albo do świetnie wyszkolonych
wojowników Wyzwolonego obozu,bądź do spokojnych i władających magią natury
Druidów.

Tyle z fabuły. Modyfikacja tworzona jest od ok. 8 miesięcy, lecz w pełnym składzie robimy ją od góra 4.

Team:
- Buła (Główny koordynator grupy, Spacer, 3D, Skrypty, Fabuła)
- Vertex (2D, Fabuła)
- Dekster17 (2D)
- Piskor (fabuła, concept arty, skrypty)
- Oszust (skrypty, Filmowiec)
- mEatrikZ (skrypty, animacje)
- Gogson (Fabuła, BetaTEST'er)
- Kereth (spacer)
- ReMake (skrypty)
- Ganverro (BetaTEST'er, Muzyk)
- Lokiju (skrypty)

Rekrutacja do teamu jest wciąż otwarta, obecnie poszukujemy:

-Grafik-a 2D:Dokładnie takiego, który potrafi robić ciekawe tekstury, mniej
wymagane startscreeny, loga etc.
-Scenarzysty:Dokładnie takiego, który potrafi pisać klimatyczne dialogi i nie
wymyślać banalnych questów typu przynieś, wynieś, pozamiataj.

Co oferuje modyfikacja:
- Nową fabułe
- Nowe misje i zadania
- Sporo nowych NPC (na chwilą obecną jest ponad 100 nowych!)
- Dodatkowy obóz do którego będziemy mogli dołączyć
- Nowe gildie (Strażnik wyzwolonego obozu, Druid)
- Nowe tekstury
- Nowe pancerze
- Nowości w 3D [np. modele budynków]
- Easter Eggi
- Zupełnie nowe potężne bronie, zwykłe jak i magiczne
- Dodane Hełmy
- Dodane nowe umiejętności takie jak np: kowalstwo, wyrób łuków i strzał
- Najprawdopodobniej 4 rozdziały
- Nowe Outro i być może Intro
- Nowy rodzaj magii (magia przemiany)
- będzie mozliwosc dołączenia do pobocznych gildii takich jak Łowcy czy Bandyci
- Nowe animacje: w modzie będą tarcze i... ale o tym póki co nie będe mówił  :D

To tyle z tych ważniejszych, a teraz screeny:

Wyzwolony obóz:
http://i36.tinypic.com/24zbqy1.jpg
http://i38.tinypic.com/2metkt3.jpg
http://i36.tinypic.com/axd18p.jpg
http://i38.tinypic.com/14iigjq.jpg
http://i35.tinypic.com/123prut.jpg
http://i38.tinypic.com/sfbjmo.jpg
http://i33.tinypic.com/10qlwmf.jpg

Obóz druidów:
http://i33.tinypic.com/2qlbazl.jpg
http://i34.tinypic.com/25f7qlg.jpg
http://i36.tinypic.com/y2hra.jpg
http://i38.tinypic.com/21mhez7.jpg

Kopalnia Wyzwolonego Obozu
http://i34.tinypic.com/1rszyc.jpg
http://i35.tinypic.com/nb3hhi.jpg
http://i34.tinypic.com/f9nvpy.jpg
http://i33.tinypic.com/2s8r9li.jpg
http://i37.tinypic.com/24b6zwp.jpg

Troche modeli 3D:
http://i33.tinypic.com/28cik2v.jpg
http://i34.tinypic.com/2wogao6.jpg
http://i38.tinypic.com/foji8l.jpg
http://i35.tinypic.com/2cynmfl.jpg
http://i38.tinypic.com/2ahee89.jpg
http://i33.tinypic.com/2m3gqbp.jpg
http://i34.tinypic.com/359zspu.jpg

Tarcze:
http://i34.tinypic.com/oqge37.jpg
http://i38.tinypic.com/5l47t0.jpg
http://i36.tinypic.com/2146tft.jpg
http://i36.tinypic.com/6i4itt.jpg

Troche nowych tekstur:
http://i34.tinypic.com/2hzto91.jpg
http://i36.tinypic.com/2d1lctk.jpg
http://i37.tinypic.com/29usfvo.jpg

Jak widać na wyżej pokazanych screenach w modzie pojawią się tarcze.
Cały system jest już opracowany, wymaga jednak kilku poprawek.
Tak więc niedługo można sie spodziewać filmiku pokazującego jak będzie wyglądać walka z tarczą.

poza tym pracujemy również nad prologiem naszego moda. Prolog powinien wyjść jeszcze w tym roku, jednak jest to dosyć optymistyczna data premiery ;)

Zapraszamy równiez na oficjalną stronę moda: www.gniewbeliara.boo.pl
A także po więcej informacji na TheModders: http://themodders.org/index.php?showforum=135
 

Thran

Che Świniara
Dołączył
17.11.2008
Posty
914
Przepraszam za odkop tematu ale nie chciałem nowego robić poniżej wywiad z Buką z projektu ;)

CYTAT
First: Skąd wziął się pomysł na mod ??
Właściwie na początku pomysł na moda był dość prosty - miał dodawać jeden mały obóz do kolonii, nic poza tym. Prosty mini mod, jak wiele innych.
Z czasem, po zdobyciu większych umiejętności i zebraniu grupy chętnych do pomocy, mini-mod przerodził się w większy projekt,
jakim jest teraz.

dwa

Dwa. co nowego będzie w modzie ??
W modzie będzie dużo nowości, mimo że akcja toczy się w starej znanej kolonii.
Będzie sporo nowych lokacji, a te które już znamy z Gothic I, będą odświeżone.
Jedną z głównych lokacji będzie Wyzwolony Obóz, do któregó będziemy mieli okazję dołączyć.
Poza Wyzwolonym Obozem, będzie można zwiedzić takie miejsca jak obóz druidów, obozowiska łowców, czy nawet opuszczone kopalnie.
Oczywiście na lokacjach nowości się nie kończą. W modyfikacji spotkamy grubo ponad nowych 100-150 NPC + ci z Gothic I.
Poza lokacjami i postaciami pojawi się również całkiem nowa muzyka, tekstury, sporo nowych modeli 3D i umiejętności.
O nowych przedmiotach, broniach, pancerzach nie wspominam, bo chyba wiadomo że się pojawią.



Trzy: O czym będzie mod ??
Mod będzie zaczynał się podobnie jak Gothic I. Jednak losy nowo zrzuconego skazańca szybko skrzyżują się z Wyzwolonym Obozem, z którym związana jest fabuła.
Niedługo jednak spokój w kolonii zostanie zakłócony - świat jaki znaliśmy, przestanie istnieć. Pozostanie nam chwycić za miecz i ruszyć do walki.
Więcej nie zdradzę, dowiecie się z moda.


Cztery: Kim będzie bohater ??
W modzie znów dane nam będzie wcielić się w Bezimiennego bohatera. Być może jego wygląd zostanie lekko poprawiony, ale wciąż będzie to ten bohater, jakiego znaliśmy.



Sześć. Będą jakieś zabawne sytuacje ??
Tak, całkiem sporo. Szczególnie na początku gry, spotkamy wielu NPC mających ciekawe podejście do życia, z czego nie raz wynikną zabawne sytuacje.



Osiem. będą jakieś postacie z Gothica ??
Tak, skoro akcja toczy się w kolonii, pojawią się również znane nam dobrze postacie.
Dziesięć. Fabuła moda będzie wieloliniowa ?? tzn. ukończenie moda na różne sposoby czy tylko jedno ??
Zakończenie będzie raczej jedno, ale dojście do niego będzie wymagało podjęcia wielu decyzji, które będą mieć później spory wpływ na wydarzenia.

Jedenaście. Jakie gildie są planowane ??
Strażnik Wyzwolonego obozu, Druid, Łowca.
Na początku będziemy musieli dołączyć do jednej z mniejszych gildii, takich jak np. Kopacz, żeby potem piąć się wyżej.

Dwanaście. Jak duży będzie mod ??
Spory. Jeśli wszystko pójdzie dobrze i zrealizujemy go w takim stopniu jak to zaplanowaliśmy, będzie nawet bardzo spory.
Czas pokaże.

Trzynaście. czy planowane będą jakieś beta testy ??
Oczywiście, sam team nie poradziłby sobie z wyłapaniem błędów.
Przed premierą na pewno wybierzemy grupę osób która będzie miała okazję przetestować modyfikację.

Czternaście. czy będą jakieś nowe bronie, style walki ITP ??
Tak, jak już powiedziałem nowych broni będzie sporo. Co do stylów walki, aktualnie zrobione są: walka dwoma mieczami, walka z tarczą.
Planujemy jeszcze jeden styl, ale póki co zbyt mało jest zrobione, żeby o nim opowiadać.

Pietnaście. czy będą jakieś zagadki trudne do rozwiązania ??
Tak, będzie sporo questów przy których trzeba będzie troche ruszyć głową.

Czy po skończeniu prac nad modem rozwiązujecie team czy czymś nowym nas zaskoczycie ??
To zależy od tego, jak będzie wtedy wyglądał modding Gothica i czy będzie jeszcze sens moddować tą grę. Zależy też od tego jak gracze odbiorą naszego moda i czy podoba im się to co robimy. W tej chwili trudno mi więcej powiedzieć.


Mała korekta :)
 

damiannowak

Member
Dołączył
2.2.2009
Posty
85
No bułkowski zna się na rzeczy, to mogę potwierdzić :p Sądząc po ilości tego co już jest zrobione, to na 90 % mod wyjdzie.

Tyle razy już oceniałem moda na TM że teraz nie mam zamiaru, jeśli będzie czytał to ktoś z GBT, niech wie że poraz kolejny życzę wam powodzenia :D
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4807
Dziwne bo mi screeny z tego moda nie chcą sie załadować
 
Do góry Bottom