Gniew Beliara- modyfikacja do Gothica 1 opowiadająca zupełnie nową historię bezimiennego.
Krótki wstęp do moda:
"Wieczór. Słońce zaczęło już powoli chować się za horyzont. Niewielka wysepka
niedaleko Khornis pogrążała się w mroku. W obozie ktoś zapalił pochodnie. Zwykły
dzień na wyspie dobiegał końca.
– Co my właściwie mamy robić na tej wyspie? – zapytał jeden z paladynów
– Lord Hagen wydał rozkaz. Mamy tutaj stacjonować i wypatrywać czy zagrożenie nie
nadejdzie od strony morza. – odpowiedział dowódca, ale w jego głosie było słychać, że
sam nie wierzy w to co mówi.
Nastała długa cisza.
Przerwał ją dopiero strażnik z wieży obserwacyjnej, który z hukiem wbiegł do chaty
dowódcy.
– Galery! Dwie orkowe galery! – krzyczał blady z przerażenia obserwator .
– Co?! Jakie… CO?! – dowódca był chyba jeszcze bardziej zaskoczony niż on.
Wybiegli z chaty i szybko skierowali się w stronę wieży obserwacyjnej. Była dość
wysoka, z jej szczytu wiać było całą okolice. Dowódca pokonywał ostatnie stopnie
chwiejnej drabiny. Po chwili wszyscy stali już na drewnianej konstrukcji i z
niedowierzaniem obserwowali dwa orkowe okręty zmierzające w kierunku wyspy
Khorinis.
– Przygotować armaty, zatopić te cholerne statki! – krzyknął dowódca który wreszcie
zrozumiał jak poważna jest sytuacja.
Poszły pierwsze strzały. Po kilkunastu próbach pierwszy orkowy okręt poszedł na dno.
– Trzecia! Trzecia galera! Zbliża się do wyspy!
Orkowie byli sprytniejsi. Trzecia galera zacumowała do odległego brzegu wyspy.
Dowódca wysłał oddział paladynów na walkę z orkami. Reszta nadal starała się zatopić
orkową galerę.
Wreszcie się udało, orkowie zatonęli wraz ze statkiem.
Zrobiło się cicho. Tylko z oddali było słychać odgłosy walki i brzęki mieczy.
Dym zaczął opadać.
Odgłosy walki cichły coraz bardziej.
– Generale! – powiedział jeden z paladynów patrząc w morze jak osłupiały.
– Co się stało? – dowódca odwrócił się w stronę zachodzącego słońca.
Wszyscy patrzyli w tym samym kierunku. Paladyni stali jak wryci w ziemie. Nikt się nie
poruszył.
W tej samej chwili do obozu przybyli ocaleli rycerze wysłani do walki z orkami
– Udało nam się pokonać orków! – powiedział jeden z nich – generale?
Nikt nie odpowiedział. Dowódca nadal patrzył w morze.
– Co się stało? – podszedł bliżej spoglądając zza jego ramienia w błękitną przestrzeń.
To co ujrzał odebrało mi mowę i nie wykrztusił już ani słowa.
…
W tym samym czasie do koloni górniczej zrzucano nowego więźnia.
Strażnicy wrzucili go za barierę i wolnym krokiem wrócili do miasta, nie zastanawiając
się nad dalszym losem skazańca. A to właśnie on miał mieć duży wpływ na wydarzenia,
które niedługo wstrząsną całą wyspą Khorinis."
Fabuła będzie mocno związana z Zmiennokształtnymi, którzy niegdyś zamieszkiwali
Klasztor w górach, który obecnie jest tylko ruiną. Na przeciwko osiedlili się ludzie,
którzy mieli dość ucisku i praw pozostałych obozów. Założyli własny nazywając go
"Wyzwolonym Obozem". Wspópracują oni z Druidami, którzy chcą zbadać pradawne
ruiny Klasztoru. Jako Bezimienny mamy wybór dołączyć albo do świetnie wyszkolonych
wojowników Wyzwolonego obozu,bądź do spokojnych i władających magią natury
Druidów.
Tyle z fabuły. Modyfikacja tworzona jest od ok. 8 miesięcy, lecz w pełnym składzie robimy ją od góra 4.
Team:
- Buła (Główny koordynator grupy, Spacer, 3D, Skrypty, Fabuła)
- Vertex (2D, Fabuła)
- Dekster17 (2D)
- Piskor (fabuła, concept arty, skrypty)
- Oszust (skrypty, Filmowiec)
- mEatrikZ (skrypty, animacje)
- Gogson (Fabuła, BetaTEST'er)
- Kereth (spacer)
- ReMake (skrypty)
- Ganverro (BetaTEST'er, Muzyk)
- Lokiju (skrypty)
Rekrutacja do teamu jest wciąż otwarta, obecnie poszukujemy:
-Grafik-a 2Dokładnie takiego, który potrafi robić ciekawe tekstury, mniej
wymagane startscreeny, loga etc.
-Scenarzystyokładnie takiego, który potrafi pisać klimatyczne dialogi i nie
wymyślać banalnych questów typu przynieś, wynieś, pozamiataj.
Co oferuje modyfikacja:
- Nową fabułe
- Nowe misje i zadania
- Sporo nowych NPC (na chwilą obecną jest ponad 100 nowych!)
- Dodatkowy obóz do którego będziemy mogli dołączyć
- Nowe gildie (Strażnik wyzwolonego obozu, Druid)
- Nowe tekstury
- Nowe pancerze
- Nowości w 3D [np. modele budynków]
- Easter Eggi
- Zupełnie nowe potężne bronie, zwykłe jak i magiczne
- Dodane Hełmy
- Dodane nowe umiejętności takie jak np: kowalstwo, wyrób łuków i strzał
- Najprawdopodobniej 4 rozdziały
- Nowe Outro i być może Intro
- Nowy rodzaj magii (magia przemiany)
- będzie mozliwosc dołączenia do pobocznych gildii takich jak Łowcy czy Bandyci
- Nowe animacje: w modzie będą tarcze i... ale o tym póki co nie będe mówił
To tyle z tych ważniejszych, a teraz screeny:
Wyzwolony obóz:
http://i36.tinypic.com/24zbqy1.jpg
http://i38.tinypic.com/2metkt3.jpg
http://i36.tinypic.com/axd18p.jpg
http://i38.tinypic.com/14iigjq.jpg
http://i35.tinypic.com/123prut.jpg
http://i38.tinypic.com/sfbjmo.jpg
http://i33.tinypic.com/10qlwmf.jpg
Obóz druidów:
http://i33.tinypic.com/2qlbazl.jpg
http://i34.tinypic.com/25f7qlg.jpg
http://i36.tinypic.com/y2hra.jpg
http://i38.tinypic.com/21mhez7.jpg
Kopalnia Wyzwolonego Obozu
http://i34.tinypic.com/1rszyc.jpg
http://i35.tinypic.com/nb3hhi.jpg
http://i34.tinypic.com/f9nvpy.jpg
http://i33.tinypic.com/2s8r9li.jpg
http://i37.tinypic.com/24b6zwp.jpg
Troche modeli 3D:
http://i33.tinypic.com/28cik2v.jpg
http://i34.tinypic.com/2wogao6.jpg
http://i38.tinypic.com/foji8l.jpg
http://i35.tinypic.com/2cynmfl.jpg
http://i38.tinypic.com/2ahee89.jpg
http://i33.tinypic.com/2m3gqbp.jpg
http://i34.tinypic.com/359zspu.jpg
Tarcze:
http://i34.tinypic.com/oqge37.jpg
http://i38.tinypic.com/5l47t0.jpg
http://i36.tinypic.com/2146tft.jpg
http://i36.tinypic.com/6i4itt.jpg
Troche nowych tekstur:
http://i34.tinypic.com/2hzto91.jpg
http://i36.tinypic.com/2d1lctk.jpg
http://i37.tinypic.com/29usfvo.jpg
Jak widać na wyżej pokazanych screenach w modzie pojawią się tarcze.
Cały system jest już opracowany, wymaga jednak kilku poprawek.
Tak więc niedługo można sie spodziewać filmiku pokazującego jak będzie wyglądać walka z tarczą.
poza tym pracujemy również nad prologiem naszego moda. Prolog powinien wyjść jeszcze w tym roku, jednak jest to dosyć optymistyczna data premiery
Zapraszamy równiez na oficjalną stronę moda: www.gniewbeliara.boo.pl
A także po więcej informacji na TheModders: http://themodders.org/index.php?showforum=135
Krótki wstęp do moda:
"Wieczór. Słońce zaczęło już powoli chować się za horyzont. Niewielka wysepka
niedaleko Khornis pogrążała się w mroku. W obozie ktoś zapalił pochodnie. Zwykły
dzień na wyspie dobiegał końca.
– Co my właściwie mamy robić na tej wyspie? – zapytał jeden z paladynów
– Lord Hagen wydał rozkaz. Mamy tutaj stacjonować i wypatrywać czy zagrożenie nie
nadejdzie od strony morza. – odpowiedział dowódca, ale w jego głosie było słychać, że
sam nie wierzy w to co mówi.
Nastała długa cisza.
Przerwał ją dopiero strażnik z wieży obserwacyjnej, który z hukiem wbiegł do chaty
dowódcy.
– Galery! Dwie orkowe galery! – krzyczał blady z przerażenia obserwator .
– Co?! Jakie… CO?! – dowódca był chyba jeszcze bardziej zaskoczony niż on.
Wybiegli z chaty i szybko skierowali się w stronę wieży obserwacyjnej. Była dość
wysoka, z jej szczytu wiać było całą okolice. Dowódca pokonywał ostatnie stopnie
chwiejnej drabiny. Po chwili wszyscy stali już na drewnianej konstrukcji i z
niedowierzaniem obserwowali dwa orkowe okręty zmierzające w kierunku wyspy
Khorinis.
– Przygotować armaty, zatopić te cholerne statki! – krzyknął dowódca który wreszcie
zrozumiał jak poważna jest sytuacja.
Poszły pierwsze strzały. Po kilkunastu próbach pierwszy orkowy okręt poszedł na dno.
– Trzecia! Trzecia galera! Zbliża się do wyspy!
Orkowie byli sprytniejsi. Trzecia galera zacumowała do odległego brzegu wyspy.
Dowódca wysłał oddział paladynów na walkę z orkami. Reszta nadal starała się zatopić
orkową galerę.
Wreszcie się udało, orkowie zatonęli wraz ze statkiem.
Zrobiło się cicho. Tylko z oddali było słychać odgłosy walki i brzęki mieczy.
Dym zaczął opadać.
Odgłosy walki cichły coraz bardziej.
– Generale! – powiedział jeden z paladynów patrząc w morze jak osłupiały.
– Co się stało? – dowódca odwrócił się w stronę zachodzącego słońca.
Wszyscy patrzyli w tym samym kierunku. Paladyni stali jak wryci w ziemie. Nikt się nie
poruszył.
W tej samej chwili do obozu przybyli ocaleli rycerze wysłani do walki z orkami
– Udało nam się pokonać orków! – powiedział jeden z nich – generale?
Nikt nie odpowiedział. Dowódca nadal patrzył w morze.
– Co się stało? – podszedł bliżej spoglądając zza jego ramienia w błękitną przestrzeń.
To co ujrzał odebrało mi mowę i nie wykrztusił już ani słowa.
…
W tym samym czasie do koloni górniczej zrzucano nowego więźnia.
Strażnicy wrzucili go za barierę i wolnym krokiem wrócili do miasta, nie zastanawiając
się nad dalszym losem skazańca. A to właśnie on miał mieć duży wpływ na wydarzenia,
które niedługo wstrząsną całą wyspą Khorinis."
Fabuła będzie mocno związana z Zmiennokształtnymi, którzy niegdyś zamieszkiwali
Klasztor w górach, który obecnie jest tylko ruiną. Na przeciwko osiedlili się ludzie,
którzy mieli dość ucisku i praw pozostałych obozów. Założyli własny nazywając go
"Wyzwolonym Obozem". Wspópracują oni z Druidami, którzy chcą zbadać pradawne
ruiny Klasztoru. Jako Bezimienny mamy wybór dołączyć albo do świetnie wyszkolonych
wojowników Wyzwolonego obozu,bądź do spokojnych i władających magią natury
Druidów.
Tyle z fabuły. Modyfikacja tworzona jest od ok. 8 miesięcy, lecz w pełnym składzie robimy ją od góra 4.
Team:
- Buła (Główny koordynator grupy, Spacer, 3D, Skrypty, Fabuła)
- Vertex (2D, Fabuła)
- Dekster17 (2D)
- Piskor (fabuła, concept arty, skrypty)
- Oszust (skrypty, Filmowiec)
- mEatrikZ (skrypty, animacje)
- Gogson (Fabuła, BetaTEST'er)
- Kereth (spacer)
- ReMake (skrypty)
- Ganverro (BetaTEST'er, Muzyk)
- Lokiju (skrypty)
Rekrutacja do teamu jest wciąż otwarta, obecnie poszukujemy:
-Grafik-a 2Dokładnie takiego, który potrafi robić ciekawe tekstury, mniej
wymagane startscreeny, loga etc.
-Scenarzystyokładnie takiego, który potrafi pisać klimatyczne dialogi i nie
wymyślać banalnych questów typu przynieś, wynieś, pozamiataj.
Co oferuje modyfikacja:
- Nową fabułe
- Nowe misje i zadania
- Sporo nowych NPC (na chwilą obecną jest ponad 100 nowych!)
- Dodatkowy obóz do którego będziemy mogli dołączyć
- Nowe gildie (Strażnik wyzwolonego obozu, Druid)
- Nowe tekstury
- Nowe pancerze
- Nowości w 3D [np. modele budynków]
- Easter Eggi
- Zupełnie nowe potężne bronie, zwykłe jak i magiczne
- Dodane Hełmy
- Dodane nowe umiejętności takie jak np: kowalstwo, wyrób łuków i strzał
- Najprawdopodobniej 4 rozdziały
- Nowe Outro i być może Intro
- Nowy rodzaj magii (magia przemiany)
- będzie mozliwosc dołączenia do pobocznych gildii takich jak Łowcy czy Bandyci
- Nowe animacje: w modzie będą tarcze i... ale o tym póki co nie będe mówił
To tyle z tych ważniejszych, a teraz screeny:
Wyzwolony obóz:
http://i36.tinypic.com/24zbqy1.jpg
http://i38.tinypic.com/2metkt3.jpg
http://i36.tinypic.com/axd18p.jpg
http://i38.tinypic.com/14iigjq.jpg
http://i35.tinypic.com/123prut.jpg
http://i38.tinypic.com/sfbjmo.jpg
http://i33.tinypic.com/10qlwmf.jpg
Obóz druidów:
http://i33.tinypic.com/2qlbazl.jpg
http://i34.tinypic.com/25f7qlg.jpg
http://i36.tinypic.com/y2hra.jpg
http://i38.tinypic.com/21mhez7.jpg
Kopalnia Wyzwolonego Obozu
http://i34.tinypic.com/1rszyc.jpg
http://i35.tinypic.com/nb3hhi.jpg
http://i34.tinypic.com/f9nvpy.jpg
http://i33.tinypic.com/2s8r9li.jpg
http://i37.tinypic.com/24b6zwp.jpg
Troche modeli 3D:
http://i33.tinypic.com/28cik2v.jpg
http://i34.tinypic.com/2wogao6.jpg
http://i38.tinypic.com/foji8l.jpg
http://i35.tinypic.com/2cynmfl.jpg
http://i38.tinypic.com/2ahee89.jpg
http://i33.tinypic.com/2m3gqbp.jpg
http://i34.tinypic.com/359zspu.jpg
Tarcze:
http://i34.tinypic.com/oqge37.jpg
http://i38.tinypic.com/5l47t0.jpg
http://i36.tinypic.com/2146tft.jpg
http://i36.tinypic.com/6i4itt.jpg
Troche nowych tekstur:
http://i34.tinypic.com/2hzto91.jpg
http://i36.tinypic.com/2d1lctk.jpg
http://i37.tinypic.com/29usfvo.jpg
Jak widać na wyżej pokazanych screenach w modzie pojawią się tarcze.
Cały system jest już opracowany, wymaga jednak kilku poprawek.
Tak więc niedługo można sie spodziewać filmiku pokazującego jak będzie wyglądać walka z tarczą.
poza tym pracujemy również nad prologiem naszego moda. Prolog powinien wyjść jeszcze w tym roku, jednak jest to dosyć optymistyczna data premiery
Zapraszamy równiez na oficjalną stronę moda: www.gniewbeliara.boo.pl
A także po więcej informacji na TheModders: http://themodders.org/index.php?showforum=135