- Dołączył
- 13.11.2007
- Posty
- 4946
Krótki opisik na stronie głównej.
Jak wam się podoba?
Imho zjawiska atmosferyczne w pytę. Deszcz fajnie pada, a gdy spojrzymy na zachodzące słońce, to fajnie wali "po oczach". Czyli grafa na plus.
Mam nadzieję, że zaprezentowany nam system walki, to tylko okruszyna tego, co nam tam stworzyli, bo pokazali nie za wiele. Co do tego naciskania myszki w odpowiednim momencie, by wyprowadzić kombas. W wiedźminie fajnie to wyszło, jednak takie zerżnięcie tego przez Spellbound... jakoś mi się to nie podoba. Strzelanie z łuku, wiadomo, że tam wykombinować dużo się nie da, jednak dźwięk towarzyszący wypuszczaniu strzały jest niskiego poziomu, rzekłbym, że jest żenujący jak na tej klasy grę.
No i to "big tree". Drzewko pokaźnych rozmiarów, tak, że tworzy wraz z terenami wokół niego (bagnistymi) ciekawą wiochę. Czuję, że będzie się tam działo. Pachnie to czymś na wzór sekty z G1.
Ogólnie pozytywne emocje towarzyszyły mi podczas oglądania tego video.
Jak wam się podoba?
Imho zjawiska atmosferyczne w pytę. Deszcz fajnie pada, a gdy spojrzymy na zachodzące słońce, to fajnie wali "po oczach". Czyli grafa na plus.
Mam nadzieję, że zaprezentowany nam system walki, to tylko okruszyna tego, co nam tam stworzyli, bo pokazali nie za wiele. Co do tego naciskania myszki w odpowiednim momencie, by wyprowadzić kombas. W wiedźminie fajnie to wyszło, jednak takie zerżnięcie tego przez Spellbound... jakoś mi się to nie podoba. Strzelanie z łuku, wiadomo, że tam wykombinować dużo się nie da, jednak dźwięk towarzyszący wypuszczaniu strzały jest niskiego poziomu, rzekłbym, że jest żenujący jak na tej klasy grę.
No i to "big tree". Drzewko pokaźnych rozmiarów, tak, że tworzy wraz z terenami wokół niego (bagnistymi) ciekawą wiochę. Czuję, że będzie się tam działo. Pachnie to czymś na wzór sekty z G1.
Ogólnie pozytywne emocje towarzyszyły mi podczas oglądania tego video.