[G] Grash-Varrag-Arushat

Status
Zamknięty.

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Przed około 1000 laty, szamani orków przyzwali z czeluści Beliara potężnego demona, Śniącego, który pomógł im w objęciu władzy na wyspie. Śniący za to poprosił ich o wybudowanie dla niego ogromnej świątyni, którą budowę nadzorowali ci sami szamani, którzy go przyzwali. Po zakończonej budowie kazał im oddać swe serca by stali się nieśmiertelni. Szamani przystanęli na ten warunek, lecz zostali przeklęci i uwięzieni do końca swego życia w korytarzach świątyni. Po tym zdarzeniu pozostali szamani, który nie ulęgli się pokusie Śniącego zamknęli ich w Świątyni pilnując by nikt się nie wydostał ani dostał do środka. W dotarciu do szamanów jak i Śniącego prowadzą kręte korytarze oraz liczne pułapki zastawione przez budowniczych. Jednak na końcu stoi istota potężniejsza od swych braci, która jest odporna na większość ciosów, lecz tylko wrażliwy na jedną broń.
grashvarragarushat.jpg

Musisz tutaj zawrócić! nikt nie może zakłócić snu mego Pana !

Nie ma lekko! Budzimy śpiocha !

Grash-Varrag-Arushat jest nieumarłym szamanem orków, ostatni z którym będziemy mieli styczność oraz potężniejszy od swych braci. Będzie on na nas czekał w ostatnim korytarzu ostatni raz mówiąc abyśmy zawrócili, ponieważ w kolejnej komnacie jest jego pan. Używa czaru tchnienie śmierci, jedynego unikalnego czaru w Gothic, więc kilka ciosów i możemy zginąć. Sam fakt, iż nie możemy mu zadać obrażeń normalną bronią przyczynia do ucieczki ze świątyni. Po uzyskaniu naładowanego Uriziela lub otrzymaniu runy z Uriziela, fali śmierci, możemy z nim walczyć. Jednakże on gdy zauważy u nas Uriziel nie zaatakuje nas, prawdopodobnie zgodził się ze swą śmiercią, ponieważ zawiódł swego pana Śniącego.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom