===============================
Gothic 3 Quest Pack 4 U1 h1 PL !!!
===============================
Ogólne
- Dodano kompatybilność z Community-Patch 1.74. Community-Patch 1.73 lub 1.74 jest wymagany do instalacji QP4U1 h1.
- Zapisy gry z Quest Packa 4 i pierwszego update'a do niego mogą być nadal używane.
- Dodano polskie tłumaczenie całego Quest Packa.
Quest Pack 4 Update 1 [03-11-2009]
Ogólne
- Hotfix do Community-Patch 1.73 jest kompatybilny z Quest Packiem 4.
- Podstawowe pliki modów (np. zadań, przedmiotów, wyglądu zbroi, NPC) nie muszą być koniecznie zainstalowane. Pozwala to na wybór instalacji intra z dodanymi dźwiękami, oraz nowych tekstur.
- Podczas instalacji można wybrać większą odległość wyświetlania obiektów oraz roślinności. Obie opcje wpływają na działanie gry, ale tylko wtedy, gdy ich wartość zostanie ustawiona na "Bardzo duża". Słabsze komputery nie odczują zatem tej zmiany.
Przedmioty
- Pancerz straży miejskiej nie powoduje już wrogich reakcji u większości NPC.
Tekstury
- Wygląd nieba nie ulega zmianie, gdy zainstalujemy nowy zestaw tekstur.
Zadania
- Dodano nowe zadanie: "Reputacja Łowcy: Pogromca smoków"
- Zadanie "Sługa Adanosa: Utrzymanie równowagi!" zostało usunięte, ponieważ działało wadliwie.
NPC
- Wyświetlanie nazwy Króla Rhobara II zostało poprawione.
- Seruk nie nosi już Zbroi Bandyty, tylko Skórzany Pancerz.
- Ekwipunek Ortegi nie zawiera już złotych strzał.
- Bandyta atakujący Rocko został przesunięty dalej, aby bohater miał więcej czasu na uratowanie jego życia. Gdy bohater nie interweniuje, Rocko zostaje zabity.
- Pancerz od Luki podnosi umiejętności ataku, charakterystyczne dla danej gildii.
Naprawa błędów
- Zadanie od Asasynów - "Złote czasy: Przekupić śmierć" - zostało poprawione i w swojej treści nie wyświetla już nazw z Nordmaru.
- Kilka zadań nie zapisywało się poprawnie w dzienniku. Ten błąd uniemożliwiał otrzymanie premii do atrybutów po ukończeniu zadania.
- Wieczorem można było ujrzeć na horyzoncie wschodzący czerwony księżyc. Prawdopodobieństwo zobaczenia go znacznie zmalało.
Inne
- Plik _compiledImage.m00 został przemianowany na _compiledImage.p01, aby można było zainstalować je osobno.
- Dodano FAQ, by odpowiedzieć na często zadawane pytania.
Quest Pack 4 [03-10-2009]
Ogólne
- Ostatnie wydanie Quest Packa!!
- Pełna kompatybilność z Community-Patch 1.73.
- Community-Patch 1.73 lub 1.74 jest wymagany do instalacji Quest Packa.
- Należy rozpocząć grę od nowa.
- Quest Pack jest oparty na Alternatywnym Balansie (dodanym w Community-Patch 1.70). Uzbrojenie, złoto i inne wartości są zaprojektowane dla gry z Alternatywnym Balansem. Gdy jest on wyłączony, niektóre przedmioty mogą być zbyt potężne.
Balans (Magia) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem
- "Noc w dzień" wymagała 175 pkt. Prastarej Wiedzy, natomiast "Podróż duszy" 220 pkt. Ponieważ "Noc w dzień" jest potężniejszym czarem, wymaga teraz 225 pkt. Prastarej Wiedzy.
- "Fala Ognia" i "Eksplozje" działają na zasadzie celownika, a nie jak dotychczas - wokół bohatera.
- Obrażenia czaru "Kula Ognia" zostały dostosowane do obrażeń dwóch pozostałych podstawowych ataków magicznych.
Rozgrywka
- System zbroi został ulepszony i wszystkie zbroje zostały podzielone na trzy kategorie: przyjazną dla danej gildii, neutralną i wrogą. W zależności od założonej zbroi, NPC mogą być przyjaźni lub natychmiast atakować bohatera.
- Około 125 NPC z biegiem czasu pojawi się w innym miejscu Myrtany, aby świat sprawiał wrażenie żywszego.
- Interfejs został zmodyfikowany – teraz bardziej pasuje do stylu Gothic 1 i 2.
Przedmioty
- Ubranie Myśliwego można kupić u Jensa, Lukjana i Wilsona.
- W grze można znaleźć Pancerz Pirata.
- Lekka Szata Nowicjusza znajduje się w sprzedaży.
- Szata Nowicjusza Ognia została przemianowana na Szatę Nowicjusza.
- Pancerz z płytek pełzaczy może być wykuty, gdy posiadamy odpowiedni przepis (można go kupić w Okarze).
- Piwo powróciło do Myrtany. Możemy je uwarzyć z przepisu bądź kupić u handlarzy. Do uwarzenia wymagane są odpowiednie składniki.
- U Xardasa można nabyć więcej mikstur przemiany:
* Przemiana w demona.
* Przemiana w ogra.
* Przemiana w smoka.
* Przemiana w gargulca.
* Przemiana w potwora.
- Część ikon została poprawiona.
- Cena złotych strzał została obniżona o połowę.
- Zmienione zostały minimalne wymagania do używania poniższych broni:
* Ognisty miecz "Wieczny Płomień" wymaga umiejętności "Lepsza walka mieczem", a co za tym idzie 150 pkt. Siły. Miecz zadaje dodatkowych 20 obrażeń od ognia i kosztuje 30.000 sztuk złota.
* Zwykły ognisty miecz wymaga umiejętności "Lepsza walka mieczem" i 160 pkt. Siły. Miecz zadaje dodatkowych 10 obrażeń od ognia i kosztuje 20.000 sztuk złota.
* "Błogosławiona Zbroja Paladyna" wymaga oprócz Siły także 80 pkt. Prastarej Wiedzy.
* "Szata Iskier Świętości" wymaga umiejętności "Mag Wody".
* "Szata potęgi Innosa" wymaga umiejętności "Mag Ognia".
* "Mroczna Szata Beliara" wymaga umiejętności "Mroczny Mag".
- "Święty Pancerz Paladyna" dodaje 10 punktów obrony przed lodem.
- Wszystkie zbroje, które mogą wywołać atak przeciwnej gildii są oznaczone w ekwipunku poprzez ikonę dwóch skrzyżowanych mieczy.
- Wszystkie zbroje, które mogą wywołać atak każdego NPC są oznaczone w ekwipunku poprzez ikonę trupiej czaszki.
- Wszystkie zbroje bez dodatkowej ikony w ekwipunku mogą być noszone w każdym miejscu bez żadnego ryzyka.
- Kostur Szamana nie jest już przedmiotem zadaniowym. Zadanie, któremu był przypisany usunięto.
- Miecz Nordmarczyka nie jest już przedmiotem zadaniowym. Zadanie, do wykonania którego wymagany jest ten miecz można mimo to ukończyć.
- Wartość Miecza Nordmarczyka została zmniejszona o 4000 sztuk złota.
- Zbroje Bandytów są nieco tańsze.
Tekstury
- Wojna pochłonęła Myrtanę! Tekstury zostały przemodelowane by lepiej oddać charakter mrocznej, zniszczonej przez inwazję Orków krainy.
- Jest to pierwsza opublikowana wersja nowych tekstur. U Community-Story-Projekt tekstury pojawią się w przerobionej oprawie.
- Opcja umożliwiająca wybór – w trakcie instalacji możemy zainstalować nowe tekstury lub je pominąć
- Kolor trofeów myśliwskich z poszczególnych dzikich zwierząt został skorygowany.
- Twarz Lestera została zmieniona (Tatuaże z G1/G2, skóra, kolor warg, broda i brwi, a także tęczówka)
- Dodano dwa zdjęcia na ekranie ładowania. Pokazują one nowe tekstury Myrtany.
NPC
- Wszystkie NPC i potwory z włączonym lub wyłączonym Alternatywnym Balansem dają 20% mniej Punktów Doświadczenia.
- Xardas ponownie, tak jak w Gothic 1, posiada magiczne zwoje, mikstury i artefakty, które sprzedaje bohaterowi za odpowiednią cenę.
- Jens, Chris, Falk, Lukjan, Tom i Wilson noszą Ubranie Łowcy. Nosi je także Diego po oddaniu nam Zbroi Cienia.
- Większość złodziei w Myrtanie nie może zostać okradzionych.
- Z wszystkich gatunków pełzaczy możemy teraz zabrać uszkodzone płytki z pancerza pełzacza. Czynność ta nie wymaga żadnych umiejętności myśliwskich.
- Z truchła Pełzacza Wojownika możemy zabrać nieuszkodzone płytki z pancerza tego potwora. Czynność ta nie wymaga żadnych umiejętności myśliwskich.
- Elber ma monopol na piwo w Myrtanie. Sprzedaje wszystkie potrzebne składniki i każdy przepis.
- Niektórzy handlarze żywnością sprzedają piwo.
- Kilku handlarzy ma więcej przedmiotów w ofercie sprzedaży.
- Sebastian i inni Magowie Ognia sprzedają Szatę Nowicjusza.
- Kiedy bohater wręczy Paladynowi błogosławiony Ognisty Puchar, wywołany zostanie magiczny efekt.
- W wewnętrznym pierścieniu Faring znajdują się teraz handlarze, u których można kupić każdy rodzaj amunicji, jeżeli tylko ma się gruby portfel.
- U większej liczby NPC zmieniono liczbę pkt. Siły. Silniejsi są:
* Hogar
* Thorald
* Mort
* Lisk
* Jorn
Zmiany w zadaniach
- Wszystkie zadania dodane w QP dają teraz dużo więcej Punktów Doświadczenia.
- Trzydziestoprocentowa redukcja PD z Quest Packa 3 została zlikwidowana. Za wszystkie zadania otrzymujemy pełnię Punktów Doświadczenia.
- NPC powiązani z szeregiem zadań "Wiecznie żyjący" pojawią się dopiero, kiedy bohater przyjmie zlecenie ich odnalezienia.
- Aby ukończyć zadanie "Ostatnia bitwa najwyższego kapłana" w całości, musimy zabić tego Głównego Kapłana Ożywieńców, który pojawia się dopiero po otrzymaniu zadania.
- Szereg zadań związanych z Kataną został rozbudowany o nowe polecenia i działania.
- Ukończenie zadania "Danina dla Cape Dun" nie jest już wymagane, aby zostać dopuszczonym do Uruka. Oczywiście nadal będziemy musieli zdobyć 75 pkt. reputacji.
Naprawa błędów
- Z Ugo ponownie będzie można handlować.
- Phil nie ma więcej Pancerzy straży miejskiej w ekwipunku.
- Diego nie ma więcej zbroi w ekwipunku.
- Puste okno dialogowe w rozmowie z Porganem zostało usunięte.
- Dodano kwestie dialogowe Gelforda, których nie wypowiadał w dalszej części zadania.
- Poprawiono wyświetlanie imion kilku bandytów.
- Poprawiono wyświetlanie imion kilku Orków.
- Poprawiono kilka mniejszych błędów w skryptach.
"Rozrywka"
- Przemiana w krowę, świnię, jelenia, królika i węża przy pomocy mikstur wciąż jest możliwa, jednakże bez animacji.
- Storyhelper został piratem.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Gothic 3 Quest Pack 3
---------------------
Lista zmian QP 3 Update 2 [03-07-2009]
Ogólne
- Modyfikacja jest kompatybilna z Community Patch 1.72 i wymaga go do poprawnego działania.
Balans (Magia) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem
- "Sen" wymaga teraz 80 punktów Many (AB: 30 Many).
Balans (Umiejętności) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem
- "Mistrz Złodziejstwa" kosztuje 15 Punktów Nauki i wymaga 110 Umiejętności Złodziejskich (AB: 12 PN i 100 UZ).
Balans (Przedmioty) – Tylko z aktywowanym Alternatywnym Balansem
- Kamienne tabliczki kosztują teraz 6000 (+3 PW) i 12000 (+6 PW) złotych monet (AB: 500 i 800 monet).
Rozgrywka
- Jeżeli rozmawiamy z Shawnem o odbudowie Gothy, a Potros wciąż żyje, to w menu dialogu pojawi się informacja mówiąca o tym, że najpierw należy rozprawić się z posterunkiem Orków w pobliżu Gothy. Jeżeli Potros jest martwy, informacja ta nie pojawia się.
Przedmioty
- Zbroje Bandytów i Rabusiów wymagają do założenia odpowiednio rozwiniętych Umiejętności Złodziejskich, są także nieco droższe.
- Ikona zwoju i napoju "Przemiana w Krwiopijcę" przedstawia teraz czarnego Krwiopijcę z żółtym żądłem.
NPC
- Nieumarli zwani "Zmartwychwstały Zombie" nazywają się teraz "Zmartwychwstały Trup".
- Gdy poinformujemy Phila, że Paladyn Wenzel jest gotowy do rewolucji, ten ubierze Zbroję Straży Miejskiej.
- Za sztabę Czystej Magicznej Rudy Ingvar woła sobie teraz 160.000, a nie 80.000 sztuk złota.
Zmiany w zadaniach
- Zmieniły się warunki ukończenia kilku zadań.
- Niektóre zadania nie dają nam teraz bonusu do Punktów Życia, Many czy Wytrzymałości, lecz do Siły, Zręczności i Prastarej Wiedzy.
- Wszystkie zadania od Dargotha dotyczące "Nieśmiertelnych" są teraz do wzięcia tylko w Klasztorze.
- Zadanie "Trochę tu nudno" zaczyna się u Coppera, gdy Javier dowiedział się o udanej rewolucji w Cape Dun.
- Czas oczekiwania w zadaniu Dargotha "Długoterminowe badania bibliotekarzy" został skrócony z 30-stu na 14 dni .
- Lares zleca zadania "Lares został okradziony" i "Lares na tropie złodzieja" tylko wtedy, gdy Brix i Samuel jeszcze żyją.
Naprawa błędów
- Pierścienie "Uszlachetniony Pierścień", "Wygrawerowany Pierścień" i "Zręcznie Wykonany Pierścień" regenerują teraz poprawną ilość Punktów Życia, Many i Wytrzymałości.
- Poprawiono błąd w dzienniku zadań, który mógł nie zapisywać wszystkich ukończonych misji.
- Tancerka "Wdzięczna Yasmin" ma teraz inną nazwę.
- Nazwa "Nieobliczalny Dezerter" została skrócona do "Dezerter".
- "Podarta Mapa" nie pokazuje pozycji bohatera, tak jak we wcześniejszych wersjach.
- Lardo nie ma w ekwipunku naszej broni, jeżeli się z nim wymienimy, a następnie spróbujemy pobić.
- Puste okno dialogowe w rozmowie z Ugo zostało usunięte.
- Gnar nie powinien już dawać nam nagrody dwa razy.
- Poprawiono błąd w rozmowie z Lardo.
Inne
- Podręcznik i lista zmian zostały zaktualizowane.
- Drobne błędy w podręczniku zostały usunięte.
- Błąd w creditsach został poprawiony.
Gothic 3 Quest Pack 3
---------------------
Lista zmian QP 3 kompatybilnego z CP 1.71 [06-04-2009]
Ogólne
- Modyfikacja jest kompatybilna z Community Patch 1.71.
Gothic 3 Quest Pack 3
---------------------
Lista zmian QP 3 Update 1 [03-04-2009]
Ogólne
- Wszystkie zadania Quest Packa dają więcej PD.
- Zaktualizowano bazę danych Community Patch.
Głosy
- Diego mówi nowym głosem.
Grafika
- Wygląd Zbroi Straży Miejskiej został odnowiony.
- Wygląd Starej Zbroi Najemnika został odnowiony.
- Wygląd Wzmocnionego Żelaznego Hełmu został odnowiony.
- Ikona żądła Krwiopijcy w ekwipunku została dostosowana do nowego wyglądu potwora.
Przedmioty
- Można znaleźć i założyć "Lekką Szatę Nowicjusza".
- Dodano dwa nowe dokumenty.
- "Smażona ryba" została dodana jako przedmiot do spożycia. Możemy ją kupić od rybaków w pobliżu Ardei i w Silden.
- Koszty wszystkich zbroi Bandytów i Rabusiów znacznie zmalały, ale wymagają teraz od średniej do wysokiej ilości punktów siły i zręczności.
- Zbroje Bandytów i Rabusiów nie wpływają już na reputację w danym mieście lub frakcji.
- Dodano dwie nowe zbroje.
• "Lekka Szata Nowicjusza"
• "Zużyty Pancerz Straży Miejskiej"
NPC
- Diego już od początku nosi Zbroję Cienia, ale później przekazuje ją bohaterowi.
- Lester nosi nową "Lekką Szatę Nowicjusza".
- Można handlować z rybakami.
- Pyran nosi nową "Szatę Nowicjusza Ognia".
- Trzy szczury lądowe w pobliżu Ardei mają nowe zbroje, wyposażenie i są trudniejsi do pokonania.
Zmiany w zadaniach
- Jack daje nam więcej PD i złota za zadanie "Jack i złoto buntowników".
Naprawa błędów
- Imiona wartowników w Geldern zostały poprawione.
- Cena Zbroi Straży Miejskiej została zwiększona.
- Poprawiono kilka literówek.
- Poważny błąd w zadaniu "Zjednoczona moc druidzkich kamieni: razem jesteśmy silni!" został naprawiony. W niektórych sytuacjach mógł on powodować crashe gry.
- Naprawiono problem, który sprawiał, że książka ucząca wyrobu ostrych strzał była dostępna u odpowiedniego handlarza tylko w 50% przypadków.
- Niewłaściwy komentarz Hamlara został usunięty.
- Poprawiono niewłaściwą wypowiedź bohatera podczas rozmowy z Vandornem.
- Pancerz Karlana jest teraz wyświetlana poprawnie.
- Lardo nie wspomina o zwoju Ognistej Kuli w rozmowie z nim.
- Kostur Larda ma teraz bonus +15 do Many.
- Punkty Reputacji dla Gothy były nieprawidłowo przydzielone.
- Kolor dłoni Vatrasa został dostosowany do koloru jego skóry.
Inne
- Instalator został napisany od nowa i powinien powodować mniej problemów.
- Poprawiono kilka przyczyn błędnego działania instalatora.
- Podręcznik i lista zmian zostały zaktualizowane.
Gothic 3 Quest Pack 3
---------------------
Lista zmian QP 3 HotFix 1 [22-03-2009]
Naprawa błędów
- Broń "Kostur Sękowy Larda" nie była dostępna w grze.
- Lardo nie wręczał nam swojego kostura.
- W pewnych okolicznościach brak kostura powodował crash gry.
Gothic 3 Quest Pack 3
---------------------
Lista zmian QP 3 [21-03-2009]
Ogólne
- Dodano kompatybilność z Community Patch 1.70.
- Do menu głównego dodano logo Quest Pack.
- Quest Pack 3 wymaga Community Patch 1.70 do poprawnego działania.
- Cały Quest Pack ma teraz niemiecki dubbing.
- Intro zawiera nowe dialogi.
- Gdy Alternatywny Balans (CP 1.70) nie jest aktywny, bohater dostaje 30% mniej Punktów Doświadczenia. Z włączonym AB otrzymamy pełnię PD.
Zadania
- Seria wielowątkowych zadań opowiada część historii "Nieśmiertelnych".
- 21 samodzielnych zadań zostało dodanych do gry. Nie mają zleceniodawcy i są wywoływane przez konkretne działania.
- Zostajemy nagrodzeni po znalezieniu wszystkich druidzkich kamieni przemiany.
Rozgrywka
- Rozszerzony wybór opcji dotyczący Punktów Życia, Many i Wytrzymałości w chramach i u Magów Wody.
- Każdy gracz ma szansę uzyskać tyle punktów reputacji u Asasynów, aby dostać się do Ishtar, pod warunkiem że zgodzi się oddać dla nich całe swoje złoto.
- Gotha może zostać odbudowana tylko po śmierci Potrosa.
- Poszerzono możliwości wydobywania rudy (przetapianie sztabek rudy).
- Rozbudowano możliwości strażnika skarbów - Hasula (wymiana sztabek złota).
NPC
- Niektórzy NPC noszą nowe lub zmodyfikowane zbroje.
• Altus, Dargoth i Karrypto noszą nową ‚Ciężką Szatę Ognia‘.
• Saturas i Nefarius noszą nową ‚Ciężką Szatę Wody‘.
• Angar nosi Zbroję Strażnika Świątynnego.
• Gorn i Lee noszą nową ‚Starą Zbroję Najemnika‘.
• Straż Miejska melduje się z powrotem. W całej Myrtanie wojownicy noszą pancerz Straży Miejskiej wbrew woli Orków.
• Olivier, Karlen i Thordir noszą teraz nową Zbroję Paladyna.
• Redge nosi Zbroję Bandyty.
- Zależnie od naszych umiejętności myśliwskich, możemy pozyskać ze Smoków cenne trofea.
- Zależnie od naszych umiejętności myśliwskich, możemy pozyskać z Gargulców i Piaskowych Gargulców cenne trofea.
- Gotha jest strzeżona przez przeklętych, nieumarłych Paladynów.
- Wiele NPC otrzymało nowe imiona.
- Siedmiu całkowicie nowych NPC zostało dodanych w QP.
- Niektórzy NPC są teraz trudniejsi do pokonania.
• Zuben, Rhobar, Xardas i Kan są silniejsi.
• Altus, Angar, Nefarius, Brix i Butch, a także Hasul i Lee są silniejsi.
• Smoki i Główny Kapłan Ożywieńców są silniejsi.
- Hasul, strażnik skarbów Bakareshu, nosi Wielki Turban, jako znak jego wysokiej pozycji.
Przedmioty
- Dodano wiele nowych przedmiotów związanych z zadaniami.
- Dodano wiele przedmiotów użytkowych.
- Dodano więcej nowych map.
- Dodano więcej nowych recept.
- Dodano wiele nowych dokumentów.
- Bohater może otrzymać wiele nowych zbroi, także tych znanych z Gothic 1 i 2.
• Stary Pancerz Cienia
• Pancerz 'Wodnego Kręgu'
• Pancerz Strażnika Świątynnego
• Pancerz Strażnika Miejskiego
• Stary Pancerz Najemnika
- Niektóre zbroje wymagają do założenia odpowiednio rozwinięte atrybuty
• Pancerz Ceremonialny 200 pkt. Siły
• Pancerz Paladyna 270 pkt. Siły
• Szata Ognia 220 pkt. Prastarej Wiedzy
• Ciężki pancerz najemnika 220 pkt. Siły
• Pancerz Orka 280 pkt. Siły
• Ciężki pancerz Nordmarczyka 260 pkt. Siły
• Szata wody 190 pkt. Prastarej Wiedzy
- Kupcy w Myrtanie nie zawsze mają na stanie wszystkie zbroje. Bohater musi znaleźć kupców w innym mieście, aby zdobyć upragnioną zbroję.
- Wykonane, ale niedostępne w podstawowej wersji gry pancerze Buntowników i Najemników są teraz możliwe do zdobycia.
- U kowala możemy za znaczną kwotę kupić nowo dodany hełm.
- Ingvar sprzedaje normalną i czystą magiczną rudę oraz rudę żelaza, gdy bohater odbije Kopalnię Klanu Młota z rąk Orków.
- Wiele przedmiotów otrzymało nowy opis.
Grafika
- Każdy z nordmarskich Kamieni Przodków różni się teraz kolorem.
- Wszystkie nowe przedmioty (bronie i tarcze) posiadają zmodyfikowane lub całkiem nowe ikony w ekwipunku.
- Wiele przedmiotów związanych z misjami posiada zmodyfikowane lub całkiem nowe ikony w ekwipunku.
- Czerwony pancerz Krwiopijców został zastąpiony czarnym.
- Zębacze w pobliżu Silden różnią się od innych kolorem skóry.
- Tarcza Rycerza i Tarcza Paladyna mają całkiem inny wygląd.
- Twarze czterech przyjaciół: Diego, Gorna, Miltena i Lestera zostały zmienione.
- Wygląd początkowej zbroi naszego bohatera został zmodyfikowany.
- Lares został poddany gruntownej przeróbce i ma całkiem nowy wygląd twarzy.
- Po niewolnikach widać teraz, że musieli cierpieć pod okupacją Orków.
- Vatras użył na sobie zaklęcia odmładzającego i ponownie wygląda jak mag, którego znamy.
- Wygląd Korony Adanosa został poprawiony.
- Wielu NPC bez imion otrzymało poprawione tekstury twarzy i oczu.
Zmiany w zadaniach
- Podczas zadania "Stare metody Nowego Obozu" Roland daje bohaterowi dwa nowe unikalne przedmioty.
- Butch przyjmuje bohatera tylko wtedy, gdy ten rozmawiał wcześniej z Xardasem.
- Ukończenie zadania "Co się stało z Rocko?" nie jest już konieczne, aby wyzwolić Cape Dun.
- Zadanie "To włosy! Po prostu fascynujące!" zaczyna się, gdy bohater odda Thordirowi pobłogosławiony kielich.
- Wykonując polecenia Xardasa otrzymujemy w nagrodę nową receptę.
- Druidenmod jest teraz kompatybilny z CP 1.7.
Naprawa błędów
- Poprawiono kilka drobnych błędów występujących jeszcze w QP 2.0
- Podczas zadania "Stare metody Nowego Obozu" do Gorna nie trafiały wszystkie przedmioty, które Roland chciał mu przekazać.
- Ostatnia opcja dialogowa w zadaniu "Thorus jest niewinny" nie była możliwa do wybrania, gdy zadanie "Nazwisko na liście" zostało ukończone.
- Kolejność rozmowy z Gornem i błędy w niej zawarte zostały naprawione.
- Wyeliminowano więcej błędów w rozmowach.
- Hamid nie dawał bohaterowi obiecanej ilości złota.
• Rozmowa bohatera z Hasulem została uporządkowana.
• Rozmowa bohatera z Xardasem została uporządkowana.
• Źle przypisane Hasulowi zdanie zostało poprawione.
• Brakująca wypowiedź Groka została dodana.
• Brakująca wypowiedź Kalana została dodana.
• Brakująca wypowiedź Silvio została dodana.
• Niewłaściwe zdanie Kaffu zostało usunięte.
• Dwie brakujące wypowiedzi Ismaela zostały dodane.
- Składnia tekstów i dialogów została poprawiona, jeżeli brzmiała nielogicznie.
Inne
- Quest Pack ma teraz rozszerzenie *.mod i współpracuje z całą zawartością Community Patch 1.7.
- Instalator został rozbudowany o opcję ręcznego wybrania katalogu instalacyjnego modyfikacji.
- BackUp utworzy kopię zapasową wszystkich plików, które zostaną nadpisane po instalacji Quest Packa.
- Zmodyfikowano instalator.
- Odinstalowanie QP przywróci nadpisanym plikom ich pierwotny stan.
- Dodano więcej dokumentacji i zaktualizowano istniejące.
Gothic 3 Quest Pack v.2
-----------------------
Lista zmian QP v.2 [20-02-2008]
Nowości
- Nowe misje - Quest Pack v.2.0 ukończony!
• Dodano szereg zadań w Mora Sul (Varant).
• Dodano więcej zadań pobocznych.
- Angar nie daje nam już Katany, gdy wygramy z nim na arenie.
- Dodano wersję Druidenmoda zawierającą nowe zadania.
- Punkty Doświadczenia zostały zbalansowane. 22500 Punktów Doświadczenia zostało zabranych z podstawowych zadań i dodanych do QP.
- Z zadań dostępnych w Gocie możemy uzbierać 100 Punktów Reputacji:
• Uratuj Gorna z łap Orków z Gothy (+ 10 Punktów Reputacji)
• Polowanie na demony z Gornem (+ 10 Punktów Reputacji)
• Zniszcz patrol Orków stacjonujących w pobliżu Gothy (+ 10 Punktów Reputacji)
• Uwolnij Gothę od klątwy (+ 30 Punktów Reputacji)
• Pokonaj Potrosa (+ 5 Punktów Reputacji)
• Stare metody Nowego Obozu (+ 15 Punktów Reputacji)
• Odbuduj Gothę (+ 20 Punktów Reputacji)
- Teksty nowych dokumentów mają teraz inną formę.
Naprawa błędów
- Poprawiono kilka błędów obecnych w QP 1.5
• Urkrass nie potrzebuje trzech futer więcej, jeżeli przed pierwszą rozmową z nim nie mamy ich w ekwipunku.
• Mamuk nie wypala już skrętów, które mu dajemy.
• Składnia, teksty i podział dialogów zostały poprawione, jeżeli brzmiały nielogicznie.
• Gdy przyjmiemy zadanie "Pismo dla Kana" po śmierci Kana, nie będzie ono możliwe do ukończenia.
• W pewnych okolicznościach decydująca odpowiedź w zadaniu "Papierowa gospodarka" nie mogła być wybrana. Początkowe/końcowe warunki ukończenia kilku powiązanych z tym zadań uległy zmianie.
• Błędy w szablonach zostały naprawione.
- Niektóre warunki rozpoczęcia lub zakończenia zadań zostały naprawione i działają prawidłowo.
• Zadanie "Stare metody Nowego Obozu" nie jest już zależne od zadania "Nazwisko na liście". Możemy je rozpocząć, gdy zabiliśmy Demona z Gothy, a Gorn przebywa w zamku.
• Zadanie "Poinformuj Groka, że Zapotek osiągnął swój cel" zostało usunięte (dodano je w pierwszej wersji Quest Packa, ale działało wadliwie).
• Wpis o zadaniu od Miltena "Zabij wszystkie smoki na kontynencie!" nie był całkowicie zapisany w dzienniku zadań.
- Dodano kompatybilność z Community Patch 1.6.
Zmiany ogólne (głównie natury technicznej)
- Zmieniono pliki nowych zadań
- Przerobiono pliki z podstawowej wersji
Inne
- Zmieniono zawartość folderu, do którego instaluje się modyfikacja
- Dodano więcej dokumentacji
- Dodano instalator modyfikacji
Gothic 3 Questpaket v.1, 1.5, 1.5.1 z HotFix
------------------------------------------------
Te wersje nie posiadają własnej listy zmian.
Informacje na ich temat zostały zebrane w tym poście na forum JoWood.
http://forum.jowood....ad.php?t=151650
-------------------------
wykonane przez Humanforce
tłumaczenie: Gumiś