co robi

Status
Zamknięty.

andre

Member
Dołączył
27.8.2004
Posty
279
mam pytanie
jak wchodzimy do górnego miasta i po prawej stronie jest kwatera paladynów tam gdzie oni spią.tam znajduje sie dzwignia która cos otwiera
napiszcie co ona otwiera?
 

APOG3UM

Member
Dołączył
29.8.2004
Posty
114
ta dzwognia otwiera tajną półke w ścianie w której jest jakiś list przynajmniej wedłóg mnie .
 

Saturas

Member
Dołączył
21.8.2004
Posty
195
właśnie ja też niewiem gdzie to jest to ukryte miejsce bo dopiero odkryłem2 :wink:
 

APOG3UM

Member
Dołączył
29.8.2004
Posty
114
U jednego z ludzi w górnym mieście ciągnie się za tarcze i otwiera sie na dole skrytka gdzie jest Krwawy Kielich .A u paladynów skrytka w ścianie
smile.gif
 

TrueJumper

Member
Dołączył
31.8.2004
Posty
43
niejestem do końca pewien ale jeśli dobrze pamietam to przesuwa kominek 9ale musze sprawdzić)
 

Czarny mag

Member
Dołączył
2.9.2004
Posty
108
przesówa sie wtedy szfka za którą na ścianie wisi zwój z czarem
a co do pozostałych ukrytych miejsc tam znajdują sie ukryte krwawe kielichy
 

KURT

New Member
Dołączył
2.9.2004
Posty
25
biggrin.gif
Łee tam poszukajcie sobie tych tajnych przejść ja ide na piwo
 

ozi

Athlete
Weteran
Dołączył
29.8.2004
Posty
1047
tez odkrulem ta dzwignie i potem latalem jak blupi do okola budynku bo muslalem za jakas sciana sie przesunie albo cos :?
 

Lord Chudy

Member
Dołączył
3.9.2004
Posty
355
Wielkie dzięki.Też widziałem i ruszałem tą dzwignią ale nie wiedziałem co sie otwiera.Jeszcze raz wielkie dzięki.

Niech Spocznie na Tobie Błogosławieństwo Bogów 8) 8)
 
A

Anonymous

Guest
QUOTE ta dzwognia otwiera tajną półke w ścianie w której jest jakiś list przynajmniej wedłóg mnie .

Co to za list i co tam pisze
 
Dołączył
21.9.2004
Posty
154
dzwignia odsówa szafke na przeciwległej scianie, jest to list gończy za....................... tobą, o ile dobrze pamietam
 

Magus

Member
Dołączył
21.9.2004
Posty
104
1.kwatera paladynów-guzik na ścianie-odsówa się szafka obok ,a za nią zwój leczenia średnich ran
2.dom sędziego kliknąć herb na górze,na dole odsunie się ściana- skrzynia z krwawym kielichem i kasą-potrzebny klucz (ma przy sobie sędzia)
3.dom Valentino kliknąć lampę na górze na dole odsunie się ściana- skrzynia z krwawym kielichem i kasą-potrzebny klucz (ma przy sobie Valentino)
4.dom Salandrila-guzik za ladą po lewej stronie-odsunie się ściana obok-klucz ma Salandril, w środku mikstury
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom