[C] Chram (Posąg)

Status
Zamknięty.

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Chram jest to nic innego jak malutka kapliczka jednego z bogów Innosa lub Beliara . Adanos nie posiada posągu. Jest to miejsce modłu/kultu róznych grup wyznańców od ludzi na orkach kończąc. Modły do chramu pozwalają naszemu bohaterowi zwiększyć liczbę punktów życia/many oraz nauczyć się czarów danego Boga. Adanos nie posiada kapliczek czyli modły do niego należy prowadzić do jego wyznańców czyli magów wody oraz druidów którzy nauczą nas czarów Adanosa oraz zwiększa nam życie witalne/magiczne. Chramy do boga ciemności Beliara wsytępują głównie na pustyni Varantu wśród asasynów oraz w niektórych podbitych miastach orków. Chramy Innosa znajdują się wsród jego wyznańców ludzi/buntowników oraz w Klanach ludzi Nordmaru. Większe posągi Innosa oraz Beliara znajdują się kolejno:
-Posąg Beliara w świątyni Bakareshu w Varancie. Beliar nie posiada ciała i nie zostało ono uwzględnione w posągu lecz wyobrażany jest jako upadły rycerz z toporem. (Kolorystyka Ciemna)
-Posąg Innosa w klasztorze magów ognia w Nordmarze. Innos przedstawiany jest jako wysoki wojownik w zbroi oraz mieczem dwuręcznym.(Kolorystyka Jasna)

Ciekawostka : Gra magiem rozpoczyna się od nauczenia się pierwszego czasu w chramie po ostatni czar.

Pod koniec gry gdy podążaliśmy ścieżką Beliara/Innosa musimy odwiedzic owy posąg Boga którego ścieżką się podążało oraz przekazac mu Artefakty Adanosa by móc dostac zadanie oraz spojrzeć w przyszłość.

beztytuu2mr.jpg

Chram do boga Beliara
Czary poszczególnych Bogów :

Beliar (Czary Przywołania)

Osłabienie
Trucizna
Błyskawica
Mgła
Terror
Żądza krwii
Amnezja
Przywołanie szkieletu
Noc w dzień
Przywołanie demona
Przywołanie błyskawicy
Podróź duszy
Armia ciemności

Innos (Czary Dominacji)

Światło
Wzmocnienie
Uleczenie z trucizny
Leczenie
Leczenie innego
Przywołanie płonącego miecza
Ognista kula
Ognista fala
Wygnanie zła
Deszcz ognia
Błogosławiona broń
Meteor
Słowo dominacji

Adanos (Czary przemiany)

Przywołanie zwierząt
Telekineza
Oswojenie
Przywołanie goblina
Lodowa lanca
Forma zwierzęca
Sen
Fala mrozu
Eksplozja lodu
Przywołanie golema
Otwieranie zamków
Bąbel czasowy
Burza gradowa



 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom