Bebechy

Status
Zamknięty.

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
Ostatnio dokładnie przegrzebałem w "bebechach" Gothica NK. Naprawdę, powiem wam szczerze. Gracze Gothica dzielą się na niewidomych i oświeconych :)
Gdy niewidomy się podkatalogi Gothica widzi tylko foldery i pliki. A oświecony zobaczy co innego. Dokładnie przebrnąłem przez pliki skryptów itd. wiecie ile tam jest plików do zedytowania!!!
Odnalazłem kupę plików dzięki którym można ustawic za pomocą głupiego notatnika rzeczy typu:

- Nastawienie poszeczególnych frakcji do innych (możemy sprawić że bandyci nie będą atakować np. najemników itp. poszukiwacze będą lubić magów). Tak możemy zrobić z każdą frakcją do każdej.

- Możemy ustawić iż niektóre zwierzęta będą, lub nie będą nas atakować albo ustawić by zębacze biły się z jaszczurami i wogóle)

- Można też pozmieniać nazwy przedmiotów, ludzi, DIALOGI!, rozdziałów, no wszystkiego.
- Można nadać imię naszemu Beziemu. (ale tego do końca nie rozpracowałem :()

Naprawdę, full opcji. Znajdę w domu tylko kartkę gdzie zapisałem nazwy poszczególnych plików i je tu zapiszę. Bardzo fajna zabawa tak poedytować Gothica :)

I to nie tylko z NK. Możęmy zedytować każdego Gothica.

Pozdrawiam.
 

Sever Sharivar

Słodka...
VIP
Dołączył
1.5.2005
Posty
1339
Niektóre gry mają do tego, że można samemu przestawić pewne opcje. Spotkałam sie już z tym w kilku pozycjach i jeśli będziesz to robił z rozmysłem, to nawet ciekawe rzeczy ci wyjdą. Można np zmieniac tekstury broni, pancerzy itp za pomoc a painta, zmieniac animacje na te, które nie przysługują danej rasie (np. bieg DE z L2 można "podmienić" z animacją ruchu człowieka - ale niezbyt działa, postaci wtedy nie widać).
Takie edytory są świetną rozrywką, gdy gre przeszło się któryś raz np. Morrowind i jego CS. Dostajesz dostep do bonusowych smaczków, których normalnie nigdy byś nie zauważył.

A co do imienia dla Bezia... Biegałby sobie zamiast Bezimiennego taki Franiu :p
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
Proszę, oto pliki które warto sprawdzić:

- Gothic II\_Work\data\scripts\content\AI\Human\Guilds
- Gothic II\_Work\data\scripts\content\AI\Monster\B_Monster\B_initMonsterAttitudes
- Gothic II\_Work\data\scripts\content\Story\NPC\PCHero
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom