- Dołączył
- 12.1.2008
- Posty
- 2680
Bezimienny jest głównym bohaterem gier z serii Gothic, jako jedna z nielicznych postaci, występuje we wszystkich częściach gry.
Prawdziwe imię bohatera nie jest znane, ale nieoficjalnie został on nazwany przez graczy "Bezimiennym".
Jest on w miarę młodym, wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną, z charakterystyczną bródką i krótkimi włosami związanymi w kucyk.
Bezimienny jest postacią bardzo charyzmatyczną, potrafi pokojowo rozwiązywać wiele spraw, które większość załatwiłaby siłą, aczkolwiek nie stroni on od używania miecza.
Wyróżnia się dużym poczuciem humoru, jego wypowiedzi często są ironiczne, niekiedy dotyczą jego samego.
Z początku nie wiemy dokładnie za co Bezimienny trafił do Kolonii Karnej.
Dopiero w 3 części gry dowiadujemy się od Rhobara II, że jego zesłanie do Górniczej Doliny było zaplanowane, żeby mógł odkryć własną moc. Ponadto król napomina, że Bohater jest wybrańcem Bogów.
GOTHIC 1
W pierwszej części gry Bezimienny trafia do Górniczej Doliny, ogromnego więzienia otoczonego Magiczną Barierą, która uniemożliwia więźniom ucieczkę.
Poznaje tam wielu ludzi, nawiązuje przyjaźnie, ale robi sobie również wielu wrogów.
Z pomocą przyjaciół, udaje mu się przeżyć w tym dzikim i niebezpiecznym miejscu, a także odkrywa mroczne tajemnice Kolonii, skrywane głęboko pod ziemią.
Przychodzi mu zmierzyć się z licznymi siłami boga zła, Beliara, oraz z potężnym demonem, Śniącym. Jego wygnanie powoduje, że magiczna bariera upada i mieszkańcy Kolonii zostają uwolnieni. Jednak za to zwycięstwo, Bezimiennemu przyszło zapłacić wysoką cenę?
GOTHIC II
Bezimienny spędził przeszło 2 tygodnie w świątyni Śniącego, przygnieciony stertą kamieni.
Życie zawdzięcza nekromancie Xardasowi, który dostrzegł w młodzieńcu niezwykły potencjał i moc. Osłabiony i wyczerpany bohater trafia na wyspę Khorinis, gdzie musi stawić czoła czemuś o wiele gorszemu niż Śniący ? legendarnym smokom.
Po ich pokonaniu, Bohater kradnie statek należący do paladynów i udaje się nim na kontynent.
GOTHIC II: NOC KRUKA
Bezimienny trafia do zapomnianej części wyspy Khorinis, Jarkendaru, gdzie dawny magnat Kruk usiłuje zdobyć potężny artefakt ? Szpon Beliara. Bohater sprzymierza się z piratami, którzy pomagają mu wniknąć w szeregi bandytów, których przywódcą jest Kruk, aby zdołał mu przeszkodzić w dojściu do władzy.
GOTHIC III
Bezimienny wraz z załogą złożoną w większości ze swych ziomków z Kolonii, dociera do Myrthany, która znajduje się pod okupacją orków. Drogi przyjaciół się rozchodzą, każdy próbuje ustatkować się na własną rękę. Bezimienny staje przed trudną decyzją: pomóc Rhobarowi wyswobodzić Kontynent spod jarzma orków, stanąć po stronie zielonoskórych i razem z nimi przejąć władzę nad Myrthaną, czy zakończyć wojnę, niszcząc wszystkie namiastki boskiej mocy znajdujące się na ziemi?
GOTHIC III: ZMIERZCH BOGÓW
Bezimienny wraz z Xardasem udają się do Nieznanych Krain, skąd obserwują to, co dzieje się na Kontynencie, tocząc przy tym zacięty spór o to, czy powinni ingerować w sprawy Myrthany, czy nie. Ostatecznie dochodzi między nimi do wali, po której Bezimienny powraca do ojczyzny, aby raz na zawsze zaprowadzić w niej porządek i ostatecznie, koronować się na jej króla.
ARCANIA: A GOTHIC TALE
Bezimienny koronuje się na króla i zasiada na tronie Myrthany, pod przydomkiem Rhobar III, rządząc nią silną ręką.
Prawdziwe imię bohatera nie jest znane, ale nieoficjalnie został on nazwany przez graczy "Bezimiennym".
Jest on w miarę młodym, wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną, z charakterystyczną bródką i krótkimi włosami związanymi w kucyk.
Bezimienny jest postacią bardzo charyzmatyczną, potrafi pokojowo rozwiązywać wiele spraw, które większość załatwiłaby siłą, aczkolwiek nie stroni on od używania miecza.
Wyróżnia się dużym poczuciem humoru, jego wypowiedzi często są ironiczne, niekiedy dotyczą jego samego.
Z początku nie wiemy dokładnie za co Bezimienny trafił do Kolonii Karnej.
Dopiero w 3 części gry dowiadujemy się od Rhobara II, że jego zesłanie do Górniczej Doliny było zaplanowane, żeby mógł odkryć własną moc. Ponadto król napomina, że Bohater jest wybrańcem Bogów.
GOTHIC 1
W pierwszej części gry Bezimienny trafia do Górniczej Doliny, ogromnego więzienia otoczonego Magiczną Barierą, która uniemożliwia więźniom ucieczkę.
Poznaje tam wielu ludzi, nawiązuje przyjaźnie, ale robi sobie również wielu wrogów.
Z pomocą przyjaciół, udaje mu się przeżyć w tym dzikim i niebezpiecznym miejscu, a także odkrywa mroczne tajemnice Kolonii, skrywane głęboko pod ziemią.
Przychodzi mu zmierzyć się z licznymi siłami boga zła, Beliara, oraz z potężnym demonem, Śniącym. Jego wygnanie powoduje, że magiczna bariera upada i mieszkańcy Kolonii zostają uwolnieni. Jednak za to zwycięstwo, Bezimiennemu przyszło zapłacić wysoką cenę?
GOTHIC II
Bezimienny spędził przeszło 2 tygodnie w świątyni Śniącego, przygnieciony stertą kamieni.
Życie zawdzięcza nekromancie Xardasowi, który dostrzegł w młodzieńcu niezwykły potencjał i moc. Osłabiony i wyczerpany bohater trafia na wyspę Khorinis, gdzie musi stawić czoła czemuś o wiele gorszemu niż Śniący ? legendarnym smokom.
Po ich pokonaniu, Bohater kradnie statek należący do paladynów i udaje się nim na kontynent.
GOTHIC II: NOC KRUKA
Bezimienny trafia do zapomnianej części wyspy Khorinis, Jarkendaru, gdzie dawny magnat Kruk usiłuje zdobyć potężny artefakt ? Szpon Beliara. Bohater sprzymierza się z piratami, którzy pomagają mu wniknąć w szeregi bandytów, których przywódcą jest Kruk, aby zdołał mu przeszkodzić w dojściu do władzy.
GOTHIC III
Bezimienny wraz z załogą złożoną w większości ze swych ziomków z Kolonii, dociera do Myrthany, która znajduje się pod okupacją orków. Drogi przyjaciół się rozchodzą, każdy próbuje ustatkować się na własną rękę. Bezimienny staje przed trudną decyzją: pomóc Rhobarowi wyswobodzić Kontynent spod jarzma orków, stanąć po stronie zielonoskórych i razem z nimi przejąć władzę nad Myrthaną, czy zakończyć wojnę, niszcząc wszystkie namiastki boskiej mocy znajdujące się na ziemi?
GOTHIC III: ZMIERZCH BOGÓW
Bezimienny wraz z Xardasem udają się do Nieznanych Krain, skąd obserwują to, co dzieje się na Kontynencie, tocząc przy tym zacięty spór o to, czy powinni ingerować w sprawy Myrthany, czy nie. Ostatecznie dochodzi między nimi do wali, po której Bezimienny powraca do ojczyzny, aby raz na zawsze zaprowadzić w niej porządek i ostatecznie, koronować się na jej króla.
ARCANIA: A GOTHIC TALE
Bezimienny koronuje się na króla i zasiada na tronie Myrthany, pod przydomkiem Rhobar III, rządząc nią silną ręką.