Aztek

aztek

New Member
Cześć, mam na imię Paweł, posiadam chyba 16 lat i mieszkam w okolicach Zamościa (takie miasteczko na wschodzie). Mówią na mnie "Ariel" (w technikum nabyłem nowy pseudonim "Wilku"). W necie używam wspaniałomyślnego nicku... Aztek. Jest on wynikiem wytężonego myślenia, bazującego na metodzie prób i błędów.
Jakiś czas temu zajmowałem się moddingiem Gothica, teraz pracuję w bardziej ambitnym zawodzie... developingu. Jestem grafikiem 3D w Bone-Fracture, pracujemy nad grą zwaną Black Ice Tales. Zapraszam do odwiedzin strony.
Do niedawna byłem administratorem Polskiego Centrum Assassin's Creed. Zrezygnowałem ze stanowiska ze względu na możliwości spamowania bez psucia autorytetu i przykładu dla innych :D.
Oprócz tego prowadzę w miarę normalne życie :) Szkoła, Dom, Mecze ASG.
Interesuję się dziełami sztuki, grafiką komputerową, grami, militariami, rysowaniem, asg, paintball no i moje kochane średniowiecze. Dodałbym szkołę, ale tym samym bym skłamał.

Chyba tyle, jeśli chcecie wiedzieć coś więcej to pytajcie :)

@Kacperex - nie, nie mam skinu xP Zakładam że to pytanie padło by pierwsze :D

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Zrobię wyjątek i przywitam cię w tym, moim zdaniem, spamerskim dziale :). Niewielu tak ładnie się opisuje jak ty, stąd moje zainteresowanie tobą. Widzę, że nie jesteś w ciemię bity, z tego co piszesz i jak piszesz.
No więc witam cię serdecznie - skłaniam się nisko po same piździsko xD.
Mam nadzieję, że polubisz to miejsce, jak wielu innych i zostaniesz tu z nami pomagając rozwinąć się forum jak i stronie :D.

Phantom Lord

Active Member
Widzę, że zawitał do nas kolejny porządny user. Miło mi powitać, mam nadzieję, że Ci się tu spodoba. Pozdrawiam :)

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Zaciekawiła mnie ta twoja gra... Jako że jestem mega leń, i nie chce mi się czytać tego co jest na stronce, to mógłbyś tak w skrócie powiedzieć coś o niej? ;]

Karpielek

VIP
VIP