Gadasz z towarzyszem i mówisz "wracaj"
Olej rhobara, znajdź resztę arfetaktów
Cytuję:
By znaleźć pierwszy klucz porozmawiaj z Bandaro. Dowiesz się o niewolniku Yussuffie, który zbiegł i ukrywa się na pustyni w okolicach ruin na północny wschód od Mora Sul. Jest on w posiadaniu jednego z kluczy. Znajdź go, zabij i zabierz mu pierwszy klucz („Ukarz niewolnika Yusuffa!”).
QUOTE
W celu zdobycia drugiego klucza odnajdź kupca o imieniu Ilja. Zechce on zawrzeć z tobą pewną umowę. W zamian za klucz, który otrzymasz, będziesz musiał przynieść mu ze świątyni wazę pokrytą starożytnym pismem. Jeśli go wykiwasz będą cię ścigali zabójcy. Układ prosty i korzystny, więc gdy będziesz już w świątyni nie zapomnij zabrać cennego dla kupca przedmiotu.
Drogę do zdobycia trzeciego klucza rozpocznij od rozmowy z Kirkiem. Dowiesz się od niego o pustynnych rabusiach, którzy go okradli. Jako łup wzięli jeden z kluczy do świątyni. Kirk zaproponuje, że zaprowadzi cię do ich kryjówki. Lecz uważaj, Kirk to zdrajca! Tak naprawdę chce cię wciągnąć w pułapkę! Kiedy tylko dotrzecie na miejsce, zostaniesz zaatakowany przez swojego przewodnika oraz jego ukrytych towarzyszy. Zajmij się nimi i zabierz klucz.
Ostatni klucz do świątyni jest w posiadaniu zarządcy miasta – Gonzalesa. By wkupić się w jego łaski i móc z nim porozmawiać, musisz ofiarować mu odpowiednie prezenty („Podarunki dla Gonzalesa”). W czym gustuje Gonzales dowiesz się od strażnika przed bramą pałacu. Na początek wystarczy tysiąc sztuk złota. Kolejnym dobrym prezentem będzie zdobyte przez ciebie na arenie księżycowe ostrze. Oprócz złota i egzotycznej broni wielką pasją bogatego kupca są piękne kobiety. Udaj się do oazy na zachód od miasta. Znajdziesz tam dwie niewolnice. Wykup Alimę i zaprowadź ją do Mora Sul („Alima”). Jeśli twoja reputacja w mieście jest już wystarczająca zostaniesz zaproszony do domu Gonzalesa. Możesz u niego wykupić czwarty klucz za 10 tysięcy sztuk złota. Jeśli nie masz pieniędzy, zawsze możesz zabić przywódcę Mora Sul i zabrać potrzebny przedmiot.
Którąkolwiek z dróg nie obrałeś, stałeś się posiadaczem wszystkich kluczy potrzebnych do otwarcia świątyni Mora Sul. Udaj się teraz z powrotem na południe na wykopaliska i porozmawiaj z Kaleschem. Posiadając cztery klucze, dostaniesz od niego i ostatni. Czas wejść do świątyni – podejdź do drzwi i otwórz je. Wchodząc do środka musisz być przygotowany na walkę. W ostatniej komnacie znajdziesz koronę – artefakt Adanosa. Gdy wyjdziesz na światło dzienne bądź przygotowany na atak ze strony Kalescha.
Artefakt w Al Shedim
Skieruj się na wschód od Mora Sul do kolejnego miejsca zaznaczonego na mapie wykopalisk. Jest to świątynia Al Shedim. Porozmawiaj tutaj z Saturasem. Dostaniesz od niego szczegółową mapę ruin z zaznaczonymi miejscami, w których mogą znajdować się klucze. Odwiedź wszystkie miejsca (głównie te wskazana na mapce poniżej) i zabierz klucze do świątyni. Jeden z nich jest już w posiadaniu Lestera – niewolnika znajdującego się w obozie orków w centrum ruin. Odda ci on swój klucz, gdy pozbędziesz się jego panów. Jeśli chcesz tego dokonać, zwróć się do Wutrasa, znajdującego się niedaleko Saturasa. Z pomocą koczowników możesz wypędzić najeźdźców. Jeśli jednak wolisz żyć dobrze z orkami, po prostu pobij Lestera i zabierz mu klucz.
Weź od Saturasa ostatni klucz i udaj się do świątyni znajdującej się w centrum kompleksu. Analogicznie do świątyni Mora Sul, przebiegnij się przez zastępy wrogów, by na końcu znaleźć szatę Adanosa. Kolejny artefakt znalazł się w twoich rękach.
Artefakt w Gothcie
Gotha jest opanowaną przez ożywieńców twierdzą znajdującą się na zachód od Montery. Zaraz obok niewielkiego obozu orków wznosi się ponure zamczysko. To właśnie tam znajdziesz jeden z artefaktów. Udaj się główną drogą wiodącą do twierdzy, wycinając po drodze armie nieumarłych. Wejdź schodami po lewej stronie na dziedziniec, gdzie zaatakuje cię demon. Po zaciętej walce powinieneś pokonać zarówno biesa, jak i jego przyboczną gwardię szkieletów. W zwłokach demona znajdziesz pierścień, który jest jednym z pradawnych artefaktów.
Artefakt w Nordmarze
Ostatni artefakt – ku zaskoczeniu wszystkich – nie znajduje się na pustyni. Wiele lat temu został on wywieziony do Nordmaru, gdzie pozostał ukryty. By go odnaleźć, udaj się do Klanu Ognia i porozmawiaj z Kerthem. Dowiesz się o kamieniach przodków oraz o wojownikach wysłanych w góry, by zdobyć moc tych kamieni. Niestety żaden z nich nie wrócił. Przekonaj Kertha, że tobie się uda.
Otrzymasz mapę z zaznaczonymi miejscami pochówku najznakomitszych wodzów Nordmaru. Odwiedź każde z tych miejsc i w okolicach wejść do grobowców odszukuj kamienie przodków. Wojownicy wysłani w pierwszej misji nie żyją, więc trzeba sumiennie przeszukać teren by odnaleźć ich ciała, ich zabójców lub bestie, które pożarły kamienie. Gdy będziesz wchodził w posiadanie kamienia przodków przypisanego do danego grobowca wchodź do środka i po rozprawieniu się z nieumarłymi przeciwnikami używaj kamieni na runicznych ołtarzach. Jeden z grobowców należy do Akashy. Był to najlepszy wojownik, jakiego nosiły szarpane mroźnymi wichrami góry. W posiadaniu jego nieumarłego ciała znajduje się ostatni artefakt Adanosa – pierścień magii. Po zabiciu wszystkich przeciwników zabierz artefakt i… podejmij właściwą decyzję zgodną z twoją ścieżką.