Witam!

Goran

Member
Witam!

Jestem Goran. Zarejestrowałem się tutaj, ponieważ ostatnio wróciłem do serii Gothic, a Gothic Site, którego byłem kiedyś użytkownikiem (Karrok, napisałem tylko ok. 20-ścia postów, głównie w dziale o Gothic I) wydaje mi się... zbyt... spamerskie (bez obrazy dla jego sympatyków).

Nie jestem zbyt wylewny, więc nie wiem za bardzo, co mogę o sobie napisać.
Urodziłem się 15 lipca 1992 roku, mieszkam w Lubinie. Z wieku można wywnioskować, że się jeszcze uczę, ale nie idzie mi to zbyt dobrze :(. Co się zaś tyczy samego internetu - niestety, nie mam zbytniego doświadczenia jeśli chodzi o fora internetowe. Nigdy nie byłem modem, ani czymś w tym stylu... Byłem kiedyś zarejestrowany na Adamantytowej Wieży, ale zgubiłem hasło :p.
No i na wyżej wymienionym Gothic Site.

Lubię od czasu do czasu wyskrobać jakieś opowiadanko, ale są one jeszcze słabe, czegoś im brak...
A co do Gothica - grałem we wszystkie części, przy czym trójka do gustu mi zbytnio nie przypadła. Ulubiona część to oczywiście jedynka, i jestem zagorzałym obrońcą Starego Obozu.
To chyba tyle.

Mam nadzieję, że miło spędze tutaj czas...
Obawiam się jednak, że nie będe zbyt przydatnym userem, mimo to postaram się przy tym forum spędzać więcej czasu niż spędziłem z wcześniejszymi.

Pozdrawiam

szczurek

Menda serowa
Weteran
Licze na Twoją aktywność, im więcej wartościowych ludzi tym lepiej :)
Widać Gothica nie da się tak po prostu zakopać i o nim zapomnieć :]

daria

Szejn
Weteran
Ja tez pragne Cie serdecznie przywitac... Wnioskujac po Twoim powiitaniu, nie jestes spamerem... I bedziesz aktywny... Mam nadzieje, ze pozory mnie nie myla i bedzie tak jak mysle...
Zapraszam Cie szczegolnie do udzialania sie w forach dotyczacych Gothic'a.. :p
I nie mozesz od razu mowic, ze bedziesz nieprzydatny... Tez tak myslalam, a teraz wykonuje grafiki dla Gup i mam nadzieje, ze chociaaz troche sie przydaje... Napewno jakos sie pokazesz i w czyms pomozesz... :)

Pozdrawiam Cie... :D

Dark Shadows