Własna Stron Www

Status
Zamknięty.

daria

Szejn
Weteran
Witam Was :D

A więc chciałabym zadać Wam kilka pytań odnośnie stworzenia własnej strony www. Jestem w tym zielona, a na pewno wielu z Was się zna...

A więc, chciałabym założyć stronę, najlepiej taką reklamową... Kilka zdjęć+opisy...
W ogóle nie wiem jak się do tego zabrać?
Da się darmowo to zrobić?
Jak to jest, trzeba by było pewnie reklamę itd. zrobić?
A jeśli płatnie by to trza było zrobić, to ile wyniosą koszty takiego czegoś?
A i jeszcze pytanie... czy jak stworze stronę na jakimś darmowym portalu, to później mogę ja jakoś zareklamować?

Trochę bałaganu, ale mam nadzieję, że się połapiecie i pomożecie troszku ;P

Pozdrawiam, MadDaria ;D

szczurek

Menda serowa
Weteran
Po raz kolejny polecam lua.pl
Masz tam od razu gotowe skrypty pod ww nic tylko wybrać jakiś i zainstalować.
Jedynym minusem jest to że konto aktywuje się smsem ( chyba 4 zł + wat ), ale reszta jest jak najbardziej w porządku :)

daria

Szejn
Weteran
Ale reklamę później będę mogła zrobić?
Bo to chodzi o reklamę firmy, więc gdzieś w google musiał by się link do stronki znaleźć...

szczurek

Menda serowa
Weteran
W jakim sensie reklamę, komuś na stronce ??
Jeśli chodzi o wy pozycjonowanie stronki w google, to z każdą stronką można tak zrobić, ale w tym niestety nie siedzę :<

daria

Szejn
Weteran
Tzn. ja sama nie wiem, nie znam się kompletnie...
Chodzi mi o to, żeby wiesz, ktoś szukając np. firmy budowlanej znalazł się na tej stronie mojej czasem...
A jak zrobić tą reklamę chcę, to ja sama nie wiem ;P Nie wiem po prostu jak będzie dobrze, dlatego tutaj pytam, aby ktoś mi wytłumaczył jak się w ogóle za to wszystko zabrać itd. :p

Broother

Member
Możesz zrobić i darmowo, nawet w HTML'u, ale to nie będzie zbyt funkcjonalne, i płatnie - strona we Flashu. Nie rozumiem o co chodzi z tą reklamą... Może o to, że chcesz po prostu zrobić stronę dla firmy budowlanej?