Nie ma ważnych umiejętności ani mało ważnych. Pakujesz w to, jaką drogę wybrałeś. Dajmy przykład: mag - nie musi posługiwać się 2 mieczykami, dużym orężem III. Powinien mieć dużo życia, móc umieć walczyć kosturem (zwykłym, a najlepiej magicznym), dużo prastarej wiedzy tak do 300 mana na poziome około 500 dużo energii życiowej powiedźmy 700 i wytrzymałość 300 do tego musi umieć kilka czarów,(co to za mag, co czarów nie umiem
) . Mag może posługiwać się mieczykiem, ale nie być jego mistrzem. Tak samo, po co walić punkty w łuk skoro walicie w kuszy (chyba, ze nie masz, co z punktami robić). Natomiast wojownik powinien mieć inne zestawienie. Walka mieczem (mistrz) walka 2 mieczykami, parowanie tarcza, kusza lub łuk, energia życiowa na około 1000. No nie zapominajmy tez o alchemii. Hmm nie pamiętam dokładnie zestawienia, ale 50 alchemii nie więcej! Umiejętności złodziejskie najlepiej wszystkie, kowalstwo chyba też. Natomiast inaczej jest z łowiectwem. Jeśli chcesz się posługiwać łukiem proszę bardzo masz okazję
. Wiadomo obieranie zwierząt itp. Wiec dokładnie przemyślcie, kim chcecie zostać, bo ja się tak za pierwszym razem sparzyłem, że waliłem we wszystko
.
Oczywiście ta ostania tabelka gdzie jest akrobatyka itp. Cała!
Taka rada niektórzy się mogą nie zgodzić, ale to mój sposób
Powodzenia