Rozwój Maga ognia w Gothic 2 NEW BALANCE

Kopacz Dave

New Member
Dołączył
24.11.2024
Posty
1
Krótki wstęp - w Gothic 1 i 2 grając jako mag ognia zawsze na początku rozwijałem siłę i walkę bronią jednoręczną po to aby Bezimienny mógł dotrwać do momentu zostania magiem, dzięki temu nie musiałem się obawiać ścierwojadów, wilków, jaszczurów, topielców i zębaczy. A od momentu awansu na maga rowijałem już tylko manę i kręgi magii. Zacząłem właśnie grać w mod NEW BALANCE i tutaj rozwój postaci pod magię jest inny niż na normalnym Gothic 2 bo jest trudniej (np. na drodzę do obozowiska Dextera z jednej strony stoją zębacze, a z drugiej jakiś przekoksany szkielet).
Dlatego :
1. Jak rozwijać postać, która ma zostać magiem? Ile powinienem mieć siły i czy 30% broni jednoręcznej wystarczy? Mam tu na myśli czas w grze od wieży Xardasa do ukończenia próby ognia.
2. Jak rozwijać postać już jako mag ognia? Oprócz many i kręgów jest jeszcze inteligencja i moc magiczna, jak je rowijać?
3. W jakie dodatkowe umiejętności warto inwestować? Chodzi mi o rzeczy typu: pozyskiwanie skór i mięsa itp.
Na koniec pytania techniczne:
1.Jak strzelać z łuku/kuszy? Mam ustawione sterowanie z Gothic 1. Naciskam lewy Ctrl i klawisz ataku (czyli ruch do przodu). A postać zamiast stać w miejscu i strzelić idzie do przodu. Czy na tej modyfikacji strzela się przy użyciu innego klawisza lub kombinacji klawiszy? A moze musze zainwestować najpierw punkty w łucznictwo?
2. Walka wręcz została chyba zmieniona. W G1 i G2 bez modów do pokonania potworów wystarczy machanie mieczem prawo-lewo, w NEW BALANCE z kolei gdy próbuje tak pokonać np. czarnego goblina to nie daję rady, ale przy atakach do przodu jest dużo lepiej. Tak ma być?
3. Czy gdzieś w necie można znaleźć lokalizację tych tabliczek do teleportacji od tych druidzkich słupów?
 
Do góry Bottom