RBmod (Gothic 3)

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Witaj
Modyfikacja ulepsza oryginalną grę, upodabnia ją trochę do Gothic 2 i 1. Skupia się głównie na przedmiotach, rozwoju postaci, ale dodaje też kilka rzeczy do świata gry.

Wersja 2.2
- kolejny teren został zalesiony
- dodano wersję light, kompatybilną z innymi modami

Mod całość:

Instalacja:
1. Zainstaluj Gothic 3
2. Zainstaluj patch 1.75
3. Zainstaluj "Gothic 3 v1.75 Update Pack" (opcjonalnie)
4. Zainstaluj ReBalance_mod
5. Zainstaluj Parallel Universe Patch

Link:
Pobierz

Główne zmiany wprowadzone przez modyfikację:
- Jaskinia Haran-Ho jest bardziej rozbudowana
- Usunięto wszystkie stare i ciężkie skrzynie
- Nowy ekwipunek u kupców
- Rozbudowa jaskini w pobliżu Lago
- Zmiany w statystykach broni, żywności, roślin
- Nauka many od magów
- brak możliwości uczenia się wytrzymałości, many i punktów zdrowia w kapliczkach
- otrzymujemy 5 punktów HP i 5 punktów wytrzymałości na każdy poziom (można to zmienić w pliku learnpoints.ini)
- drobna poprawka interfejsu
- dodanie nowych mikstur many, HP, wytrzymałość
- dodanie obiektów do pustych obszarów (Myrtana)
- zmienione statystyki, ekwipunek, oraz umiejętności na start gry
- zmienione statystyki broni

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mod wersja kompatybilna z innymi modami (Quest Pack 4, CM 3.1 + Konsekwencje)
Zawiera sam zalesiony teren + jaskinie
Instalacja:
1. Zainstaluj Gothic 3
2. Zainstaluj patch 1.75
3. Zainstaluj dodatkowe mody
4. Zainstaluj ReBalance_mod_light
5. Zainstaluj Parallel Universe Patch

Link:
Pobierz

Autor:
KapitanArmagedon (adana4)

Podziękowania:
- WoG Community
- George
- Jackydima



2.jpg
b.jpg



9scr.gif

8scr.gif

7scr.gif

6scr.gif

5scr.gif

4scr.gif

3scr.gif

2scr.gif

1scr.gif
 
Ostatnia edycja:

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1083
Ciekawy mod. Czemu nie polecasz instalacji Parallel Universe Patch 1.0.5? Przecież daje on spory przyrost klatek. Usunąłeś stare i ciężkie skrzynie czy teraz musimy wszystkie bronie kupować czy można je znaleźć zwiedzając świat? Trochę też nie rozumiem tych obrazków pokazujących łąki. Nie widzę tam różnicy wiec nie wiem po co je pokazujesz.
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Zacznę od końca różnica jest taka, że w pierwotnej grze tam nic nie ma, jest pusto, jest to teren niedaleko farmy Domenika, można przejść na piechotę do kompletnie pustych obszarów, teraz są zalesione. Komory jaskini z 2 obrazka nie ma, zrobiłem ją w programie 3d i dodałem do gry. Bronie można znaleźć w świecie gry, są też porozsyłane u różnych kupców w miarę logiczny sposób (przepis na miecz mistrzowski jest w Ishtar). Patch Parallel polecam jak najbardziej, powinienem nawet go dodać do zalecanej instalacji, ponieważ poprawia błąd w skalowaniu obiektów, także tak, warto go zainstalować :) Pozdrawiam
 

Attachments

  • aa.jpg
    aa.jpg
    328 KB · Wyświetleń: 4
  • ab.jpg
    ab.jpg
    307,2 KB · Wyświetleń: 4

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Witam
Trochę włożonej pracy i mamy nową wersję moda :)
Zmiany:
-kolejny obszar został zalesiony
-zmienione statystyki głównego bohatera oraz ekwipunek na starcie gry
-zmienione statystyki broni
-pomniejsze zmiany

Link:

b.jpg

Zalesione obszary:
1a.jpg
1b.jpg

mod/oryginał
2a.jpg
2b.jpg
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4784
Dobra robota. Muszę przyznać, że ostatnie porównanie zrobiło na mnie wrażenie. Dobrze zagospodarowałeś ten pusty teren.
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Na początku taki był zamysł, zawsze mnie te puste tereny irytowały, trochę zmarnowany potencjał tego świata. Pracę postępują, dość powoli ale jednak.
modd.gif
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4784
Czy ten mod będzie kompatybilny z innymi? Na przykład z Content Modem lub QuestPackiem?
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Nie sprawdzałem, ale niektóre pliki będą się nakładać, w tej chwili odradzam granie z tymi większymi modami.
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4784
Fajnie by było z twojej strony gdybyś przemyślał temat kompatybilności z innymi modami. Nie wiem ile to by wymagało od ciebie pracy i czy w ogóle jest to możliwe, ale za to wiem, że większość graczy jeśli wraca do G3, to raczej odpala go z modami. Na przykład team Sefaris przygotował taką dużą paczkę z różnymi addonami. Fajnie by było sobie w to zagrać i dorzucić do tego twoją modyfikację ;)
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Myślę nad wersją moda która będzie kompatybilna z innymi, ale będzie zawierała jedynie zmiany w świecie tz. zalesienie terenów, z pozostałymi zmianami będzie tak że coś będzie działało z jednego moda, a coś z drugiego. Postaram się to zrobić przy kolejnej wersji, dalej zalesiam teren Myrtany :D
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Powoli kończę kolejny teren. Następnie zostały głównie te duże, nie wiem czy zajmę się nimi, tam już czeka ogrom pracy, ale też można zrealizować większe pomysły, zobaczymy.
rbmod.gif
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
81
Kolejna wersja moda skończona + wersja okrojona, kompatybilna z innymi modami. Wszystko w pierwszy poście, pozdrawiam :)
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4784
W takim razie będę musiał dorzucić do swojego G3 i w końcu sprawdzić to ingame ;)
 
Do góry Bottom